TAI ĮDOMU
Forumo taisyklės
Šventės, poilsis, gimtadieniai i ir kitos su to susijusioms temoms bendravimas
Šventės, poilsis, gimtadieniai i ir kitos su to susijusioms temoms bendravimas
-
- PV Valdybos narys
- Pranešimai: 1851
- Užsiregistravo: 18 Spa 2012 17:10
- Country: Lietuva
- Skraido_nuo: 1978-Bir-03
Re: TAI ĮDOMU
Jei krovinys atsikabina ir pasislenka atgal, tai jau nei "duhu" nebereikia...
-
- PV Valdybos narys
- Pranešimai: 1851
- Užsiregistravo: 18 Spa 2012 17:10
- Country: Lietuva
- Skraido_nuo: 1978-Bir-03
Re: TAI ĮDOMU
Italų ZANZOTTERA, kažkada gaminusi variklius ir paramotorams, jau senokai persimetė tik į "nežmoniškų", t.y. - bepiločių orlaivių sektorių. Sprendžiant iš dabartinės produkcijos asortimento, tokios paskirties aparatams, matyt, geriausia vis tik pasiteisina dvicilindriai "bokseriai". Visi dabartiniai jų motorai - su elektroniniu kuro įpurškimų, dviguba degimo sistema (kaip dera aviacijai), o sveria stebėtinai nedaug - pvz. 39 "arklių" 484 modelio variklis - vos 12,5 kg. Gaila, kad visa tai skirta tik "dronams":-
- PV Valdybos narys
- Pranešimai: 460
- Užsiregistravo: 08 Spa 2012 21:15
- Country: Lietuva
- Skraido_nuo: 1975-Rgs-23
- Miestas: VILNIUS
Re: TAI ĮDOMU
Tai o kodėl negalima dėti į paramotorus ,ten pas juos yra ir virš 40 Hp ,dedi į traiką ir varai,ir resursas variklio didelis.... ,-redukciją pakoreguoji ,na kas dar ten,-,bet mūsų inžinierius viską davestų iki galo .......
Re: TAI ĮDOMU
Taigi ne tik traikui, bet ir ant nugaros toki varikliuka smagu butu nesti. Pritaikyt ne problema. Tikriausiai problema, kad kaina nezmoniskai iskelta. Atleiskit, prapuole lietuviskos raides.
-
- PV Valdybos narys
- Pranešimai: 1851
- Užsiregistravo: 18 Spa 2012 17:10
- Country: Lietuva
- Skraido_nuo: 1978-Bir-03
Re: TAI ĮDOMU
Žinant HIRTH kainų "politiką" - EFI (įpurškimo sistema) vietoj karbiuratoriaus - variklis iškart pabrangsta maždaug 1000-1200 Eur. Čia situacija, manau, kad bus panaši...
-
- PV Valdybos narys
- Pranešimai: 1851
- Užsiregistravo: 18 Spa 2012 17:10
- Country: Lietuva
- Skraido_nuo: 1978-Bir-03
Re: TAI ĮDOMU
Pagaliau pradedu suprast, kodėl tie dronai taip populiarėja...
-
- PV Valdybos narys
- Pranešimai: 1851
- Užsiregistravo: 18 Spa 2012 17:10
- Country: Lietuva
- Skraido_nuo: 1978-Bir-03
Re: TAI ĮDOMU
Atrodo, kad iki "šešto" jau visai nedaug beliko...
-
- PV Valdybos narys
- Pranešimai: 1851
- Užsiregistravo: 18 Spa 2012 17:10
- Country: Lietuva
- Skraido_nuo: 1978-Bir-03
Re: TAI ĮDOMU
Wright Cyclone aviacinis žvaigždinis 18 cilindrų variklis ... traktoriuje
... ir panašu, kad "aria" užtikrintai... Elegijau, AŪ, daryk išvadas !
... ir panašu, kad "aria" užtikrintai... Elegijau, AŪ, daryk išvadas !
- Aloyzas Liaukus
- PV Valdybos narys
- Pranešimai: 823
- Užsiregistravo: 03 Spa 2012 14:03
- Country: Lietuva
- Skraido_nuo: 1993-Lap-19
- Miestas: Alytus
- Susisiekti:
Re: TAI ĮDOMU
čia priėjo Kindziulis ir neteko žado...Reno rašė:Atrodo, kad iki "šešto" jau visai nedaug beliko...
-
- PV Valdybos narys
- Pranešimai: 1851
- Užsiregistravo: 18 Spa 2012 17:10
- Country: Lietuva
- Skraido_nuo: 1978-Bir-03
Re: TAI ĮDOMU
O čia to paties starto vaizdelis, bet jau iš piloto kabinos :Reno rašė:Ar tikrai lėktuvams visuomet reikia aerodromo?
- Aloyzas Liaukus
- PV Valdybos narys
- Pranešimai: 823
- Užsiregistravo: 03 Spa 2012 14:03
- Country: Lietuva
- Skraido_nuo: 1993-Lap-19
- Miestas: Alytus
- Susisiekti:
Re: TAI ĮDOMU
Aplink pasaulį pradėjo skrydį Solar Impuls-2
uidėja ir konstrukcija:
Abudabi:
Pasiruošimas:
Startas
uidėja ir konstrukcija:
Abudabi:
Pasiruošimas:
Startas
Re: TAI ĮDOMU
O kas atsitiks,kai vienas sparnas paklius į stipriai kylantį oro srautą? Kažkodėl žiūrint i sparnų ilgį ,man rods turėtų būt baisiau, nei su parasparniu.
Re: TAI ĮDOMU
Čia įdomus klausimas, greičiausiai gerokai krestels, bet nuverst nenuvers, tačiau gali būti ir nieko neatsitiks, paprasčiausiai sudemferuos sparnas ir lengvai kilsters. Pats skridimas vyksta dideliuose aukščiuose, o startas anksti ryte, taip kad termikų nėra.
-
- PV Valdybos narys
- Pranešimai: 1851
- Užsiregistravo: 18 Spa 2012 17:10
- Country: Lietuva
- Skraido_nuo: 1978-Bir-03
Re: TAI ĮDOMU
Tas jų orlėkis turėtų būti labai gležnas, nes sveria tik apie 2000kg, o sparnų ilgis - net 70m!tautvydas rašė:O kas atsitiks,kai vienas sparnas paklius į stipriai kylantį oro srautą? Kažkodėl žiūrint i sparnų ilgį ,man rods turėtų būt baisiau, nei su parasparniu.
Kiekvienam skrydžiui jie labai atidžiai rinksis meteo sąlygas (juk ir dabar dėl vėjo 2d vėlavo startuoti). Be to, skrendama bus neterminėje zonoje, 7-8 km aukštyje, virš debesų (juk jiems pastoviai reikės giedro dangaus, kad saulės baterijos dieną maksimaliai pakrautų akumuliatorius skridimui tamsiu paros metu).
- Aloyzas Liaukus
- PV Valdybos narys
- Pranešimai: 823
- Užsiregistravo: 03 Spa 2012 14:03
- Country: Lietuva
- Skraido_nuo: 1993-Lap-19
- Miestas: Alytus
- Susisiekti:
Re: TAI ĮDOMU
Leninapad
-
- PV Valdybos narys
- Pranešimai: 1851
- Užsiregistravo: 18 Spa 2012 17:10
- Country: Lietuva
- Skraido_nuo: 1978-Bir-03
Re: TAI ĮDOMU
Gražiai nufilmuota toji "skraidanti saulės baterija" (Solar Impulse 2), kuri praeitą savaitę pradėjo skrydį aplink
pasaulį. Nors ir kimšte prikimštas moderniausių technologijų, tačiau akivaizdu, jog tai laaabai lėtas lakiojimo
aparatas. Skrydžio greitis - tik šiek tiek daugiau už "baisulinį" - apie 100 km/val:
pasaulį. Nors ir kimšte prikimštas moderniausių technologijų, tačiau akivaizdu, jog tai laaabai lėtas lakiojimo
aparatas. Skrydžio greitis - tik šiek tiek daugiau už "baisulinį" - apie 100 km/val:
Re: TAI ĮDOMU
Taigi. Taupyt reikia. Nuostoliai trinčiai į orą proporcingi greičio kvadratui. Gudrūs. Ekonomiški
-
- PV Valdybos narys
- Pranešimai: 1851
- Užsiregistravo: 18 Spa 2012 17:10
- Country: Lietuva
- Skraido_nuo: 1978-Bir-03
Re: TAI ĮDOMU
Sprendžiant iš video terminė veikla Švedijoje prasideda dar nenutirpus sniegui. Ledo sukaustyti ežerai,
o saulėtą dieną žemės paviršius jau "kvėpuoja". Iš kabinos filmuotas skrydis motosklandytuvu ASK-14.
Aiškiai matyt, kada išjungiamas variklis (2:40), propeleris perstatomas į fliugerinę padėtį (2:50) ir prasideda
bemotoris skrydis dar vėsiuose pavasariniuose termikuose. Apačioje - neištirpusio sniego plotai ir užšalę
ežerai, o elektroninis variometras jau "gieda" kilimą...
Tiesa, pats video gal kiek ištęstas ir įdomus žiurėti, pirmiausia, skraidantiems su ASK-14.
o saulėtą dieną žemės paviršius jau "kvėpuoja". Iš kabinos filmuotas skrydis motosklandytuvu ASK-14.
Aiškiai matyt, kada išjungiamas variklis (2:40), propeleris perstatomas į fliugerinę padėtį (2:50) ir prasideda
bemotoris skrydis dar vėsiuose pavasariniuose termikuose. Apačioje - neištirpusio sniego plotai ir užšalę
ežerai, o elektroninis variometras jau "gieda" kilimą...
Tiesa, pats video gal kiek ištęstas ir įdomus žiurėti, pirmiausia, skraidantiems su ASK-14.
- Aloyzas Liaukus
- PV Valdybos narys
- Pranešimai: 823
- Užsiregistravo: 03 Spa 2012 14:03
- Country: Lietuva
- Skraido_nuo: 1993-Lap-19
- Miestas: Alytus
- Susisiekti:
Re: TAI ĮDOMU
kažinkokio pasipriešinimo tas propas nesukelia?