APCO Hybrid

Sparnų aptarimas
Forumo taisyklės
Sparnų aptarimas

APCO Hybrid

Standartinė Reno » 30 Bal 2018 12:53

Po dviejų intensyvaus tyrinėjimo metų APCO pagaliau sėkmingai išbandė visiškai naują idėją - parasparnį su hibridiniu profiliu. M dydžio
sparnio jau suteiktas EN-B saugumo klasės sertifikatas. Hibridinis profilis - tai vienasluoksnio ir klasikinio 2-sluoksio profilių derinys.
APCO Hybrid profile.JPG


Sparnai su vienasluoksniais profiliais dabar tvirtai dominuoja jėgos aitvarų rinkoje. Pirmosiose skraidyklese pradžioje tai pat naudoti
tik vienasluoksniai profiliai, tačiau vėliau juos pakeitė hibridiniai ir 2-sluoksniai. Pirmasis 1997 m. Prancūzijoje gimęs parasparnis taip
pat buvo vienasluoksnis. Tačiau netrukus pereita prie 2-sluoksnių dėl gerensiu tokių profilių aerodinaminių savybių (ypač - aptakumo).
Tačiau dėl nedidelio svorio, parastos konstrukcijos bei nedidelių gamybos kaštų vienasluoksniai profiliai iki šiol sėkmingai naudojami
kai kuriemas "grynakraujams" ULO lėktuvėliams, pvz, JAV ypač populiariam Quicksilver.

APCO Hybrid.JPG
APCO Hybrid.JPG (32.49 KiB) Peržiūrėta 798 kartus(ų)

Kodėl hibridinio profilio idėja iki šiol nebuvo naudojama parasparniams, taip ir lieka neiašku. Tačiau vos ją išbandę šią idėja, visu kitus
būsimus projektus APCO laikinai atidėjo į šalį ir ėmėsi šio projekto įgyvendinimo. Gamintojas tvirtina, kad pirmiausia reikia pabandyt
paskristi su hibridinio profilio sparnu, kad suprastum jo abejonkų nekeliančią perspektyvą konstuktoriai. Tarp išbandžiusiųjų šį sparną
abejingų nebuvo nė vieno, teigia APCO konstuktoriai. Sparnas tesveria tik 3 kg! Ore - ypatinga istabilus pagal skrsinę ir išilginę ašis.
Atliekant ving-over'ius, sparną tiesiog sunku įsiūbuoti. Klevantos "lengvos", o srautas nenutrūksta net labai intensyviai stabdant, todėl
tūpimo greitis - kaip A suagumo klasės sparno. Startas taipogi labai paprastas - dėl žymiai mažesnio vidinio tūrio (lyginant su įprastu
2-sluoksniu parasparniu), hibridinio profilio sparnas užsipildo labai greitai net pavėjui (pučiant 1-2 m/s vėjui į nugarą). Startuojant įprastai,
prieš vęją, pakanka vos kelių žingsnių, kad atplyštum nuo žemės.
APCO Hybrid 1.JPG
APCO Hybrid 1.JPG (31.89 KiB) Peržiūrėta 798 kartus(ų)


APCO Hybrid puikiai prognozuojamas skrendant stipriomis terminėmis sąlygomis. Skersinio stabilumo dėka sparnas elgiasi ramiai, tarytum,
pats prisitaikydamas prie termiko. Bandžiusieji tvirtina, kad besisukdamas 7 m/s kylančioje srovėje jautiesi, lyg būtųm "pasigavęs" 4 m/s.
APCO Hybrid 2.JPG


Agresyvaus ir nutrūktgalviško paramotorinio skraidymo mėgėjams toks APCO Hybrid elgesys įspūdžio gel ir nepadarys.
"Baisulinio" greičio su hibridu taip pat neišspausi. Bet parasparnis ir buvo sukurtas tam, kad skraidyti lėtai.
APCO Hybrid 3.JPG
APCO Hybrid 4.JPG
Reno
PV Valdybos narys
 
Pranešimai: 1487
Užsiregistravo: 18 Spa 2012 17:10
Šalis: Lietuva
Skraido_nuo: 1978 Bir 03

Re: APCO Hybrid

Standartinė normantas » 02 Geg 2018 09:59

Tobulėjam.........iš tikro kodėl tiek metų buvo užmirštas šis profilis ,niekaip nesuprantu,-gal pradžioje nebuvo atlikti detalūs profilio aerodinamikos tyrimai...... :?
normantas
PV Valdybos narys
 
Pranešimai: 410
Užsiregistravo: 08 Spa 2012 21:15
Miestas: VILNIUS
Šalis: Lietuva
Skraido_nuo: 1975 Rgs 23

Re: APCO Hybrid

Standartinė TomASAlytus » 02 Geg 2018 15:23

Jau dairiausi Lexus Hybrid'a pirkti, bet mat ir Apco pasistenge su Hybrid sistema, dabar reikia rinktis ar komfortas ant asfalto ar naujove ore :1: :1: :1:
Vartotojo avataras
TomASAlytus
 
Pranešimai: 89
Užsiregistravo: 23 Spa 2017 08:07
Šalis: Lietuva
Skraido_nuo: 2007 Spa 23

Re: APCO Hybrid

Standartinė TomASAlytus » 11 Bir 2018 15:27

Na ir kada bus sis ydomybe ant Lietuvos? Norim paziureti kas cia per... https://www.apcoaviation.com/hybrid_pm/
Vartotojo avataras
TomASAlytus
 
Pranešimai: 89
Užsiregistravo: 23 Spa 2017 08:07
Šalis: Lietuva
Skraido_nuo: 2007 Spa 23

Re: APCO Hybrid

Standartinė Reno » 13 Bir 2018 17:09

Manau, kad greitai. APCO jau sertifikavo S ir M dydžio sparnus, L "hibrido" sertifikacijos ilgai laukti nereikės.
apco_hybrid-pm 1.jpg
apco_hybrid_pm.jpg

Šioje nuotraukoje matosi ir dalis sparno apatinio paviršiaus. APCO tvirtina, kad tos atviros nerviūros galinėje sparno pusėje
ženkliai padidina skersinį stabilumą - bandant daryti wingover'ius sparnas tiesiog neleidžia smarkiau įsisiūbuoti.
apco_hybrid-pm 2.jpg
Reno
PV Valdybos narys
 
Pranešimai: 1487
Užsiregistravo: 18 Spa 2012 17:10
Šalis: Lietuva
Skraido_nuo: 1978 Bir 03

Re: APCO Hybrid

Standartinė TomASAlytus » 14 Bir 2018 20:44

Jeigu bandytojai skraido tik virs vandens, teks ir mums ta kartoti. Turbut nepasitiki savo kuryba :-o
Vartotojo avataras
TomASAlytus
 
Pranešimai: 89
Užsiregistravo: 23 Spa 2017 08:07
Šalis: Lietuva
Skraido_nuo: 2007 Spa 23

Re: APCO Hybrid

Standartinė Reno » 15 Bir 2018 16:20

Jau įsidrąsino (žino, kad Lietuvoje - sausra :-o )
apco_hybrid-pm 4.jpg
apco_hybrid-pm 3.jpg
Reno
PV Valdybos narys
 
Pranešimai: 1487
Užsiregistravo: 18 Spa 2012 17:10
Šalis: Lietuva
Skraido_nuo: 1978 Bir 03

Re: APCO Hybrid

Standartinė TomASAlytus » 16 Bir 2018 08:27

Dabar jau geriau... :-o
Vartotojo avataras
TomASAlytus
 
Pranešimai: 89
Užsiregistravo: 23 Spa 2017 08:07
Šalis: Lietuva
Skraido_nuo: 2007 Spa 23


Grįžti į Sparnai

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 0 svečių