Džiugu, kad kovoje su Covid-19 atsiranda vis daugiau vakcinų. Tačiau šiuo atveju SKY Engines pristato labai specifinį savosios
"vakcinos" variantą - visiškai naują variklį
SKY-150. Šis, išskirtinai tik skysčiu aušinamų PPG 2-takčių motorų gamintojas liko
ištikimas ir kitoms savoms konstravimo tradicijoms - variklio karteris yra ne liejamas formoje, o frezuojamas kompiuterinėmis
CNC staklėmis iš vientiso aliuminio "balvono". Ta pačia technologija gaminamas ir dantratinio reduktoriaus su sankaba korpusas.
Dar viena naujovė - ne membraninis, o plūdinis karbiuratorius. Kitų PPG variklių gamintojų toks jei jau ir naudojamas, tai tik
didesnio darbinio tūrio motorams. "Plūdės" pranašumas prieš "membraną" - galimybė kur kas tiksliau sureguliuoti kuro mišinį
visame motoro sūkių diapazone. Tiesa, membraninis nors ir grubesnis, bet stabiliai veikia bet kurioje padėtyje (plūdinio bet
kaip jau nepavartaliosi). Ir dar - membraninis, kaip taisyklė, turi integruotą kuro siurblį, o plūdiniam - "pompa" visada montojama
papildomai. Bet visa tai - duoklė už kur kas geresnę kuro mišinio kokybę. Šiuo požiūriu plūdinis - kaip muzikas-profesionalas prieš
"liaudies muzikantą" membraninį
.
Visa kita - pakanka tik žvilgterėti į naują motorą, kad suprastum, jog tai - SKY gaminys.
Sąlyginai nedidelio darbinio tūrio (150 cm2) motoro
SKY-150 galingumas solidus - 28 a.g. esant 10800 aps/min.
Reduktorius, kaip būdinga visiems SKY - dantratinis, kartu su integruota sankaba. Perdavimo sk. - 1:4.
Ir visa tai, kartu su skysčiu užpildyta aušinimo sistema, sveria - tik 14 kg.
Deklaruojama trauka su 2-menčiu 130 cm propeleriu - 78-80 kg, su 3-menčiu - 82-84 kg.
SKY-150 gamintojas šiam motorui suteikia 2 metų garantiją.