Pastaruoju metu gana daug įdomių eksperimentų su elektrinėmis jėgainėmis atlieka norvegų skraidyklininkai.
Dvimotoris variantas man kažkuo primena bombonešį bet motoriniam skraidymui, tikriausia, pasiteisina dėl
lengvesnio starto ir geresnio stabilumo skrydžio metu, naudojantis 2-jų sinchroniškai veikiančių variklių trauka:
Tačiau bandžiusiejį tvirtina, jog norint paskrieti termikuose, vis tik geriau tinka vienmotorė, - "mosquito" tipo
jėgainė. Palyginus su 2-motore, "uodeginiai" variantai (čia jų - net keli) lengviau valdomi termikuose, be to,
- sukuria mažesnį oro pasipriešinimą sklendžiant. Bet triukšmauja mažo skersmens propeleriai tai kaip reikiant...
Propelerio su susiglaudžiančiomis mentimis ir "mosquito" tipo jėgainės derinys - skriejikams - bene pats
idealiausias variantas. Trauka - apie 30 kg:
Elektrifikacija HG
Forumo taisyklės
Skraidyklės. Motoskraidyklės
Skraidyklės. Motoskraidyklės
-
- PV Valdybos narys
- Pranešimai: 1851
- Užsiregistravo: 18 Spa 2012 17:10
- Country: Lietuva
- Skraido_nuo: 1978-Bir-03
Re: Elektrifikacija HG
30kg traukos iš 6kW elektros variklio. 5kg/kW - išties įspūdingas rezultatas! Variklis - Rotomax 150, skirtas dideliems
aviamodeliams, tik šiuo atveju pervyniotas mažesniam KV. (kad išvengti reduktoriaus)
aviamodeliams, tik šiuo atveju pervyniotas mažesniam KV. (kad išvengti reduktoriaus)
-
- PV Valdybos narys
- Pranešimai: 1851
- Užsiregistravo: 18 Spa 2012 17:10
- Country: Lietuva
- Skraido_nuo: 1978-Bir-03
Re: Elektrifikacija HG
Anot vis dar nepalaidoto Lenino (prieš 30 metų jo teorijas dar primygtinai bruko mums į galvas) komunizmas
yra: sovietinė valdžia + visos šalies elektrifikacija. Akivaizdu, kad kažkada labai žadėto komunizmo taip ir
nebesulauksim, tad pirma punktą galima braukti iškart. Belieka - "elektrifikacija". O ji, pastaruoju metu,
tampa madinga net tose srityse, kur ankščiau nelabai tebuvo naudojama...
Taip atrodo šiuolaikinis elektrinis svambalinis (weight shift) lakiojimo aparatas, t.y. - skraidyklė:
yra: sovietinė valdžia + visos šalies elektrifikacija. Akivaizdu, kad kažkada labai žadėto komunizmo taip ir
nebesulauksim, tad pirma punktą galima braukti iškart. Belieka - "elektrifikacija". O ji, pastaruoju metu,
tampa madinga net tose srityse, kur ankščiau nelabai tebuvo naudojama...
Taip atrodo šiuolaikinis elektrinis svambalinis (weight shift) lakiojimo aparatas, t.y. - skraidyklė:
-
- PV Valdybos narys
- Pranešimai: 1851
- Užsiregistravo: 18 Spa 2012 17:10
- Country: Lietuva
- Skraido_nuo: 1978-Bir-03
Re: Elektrifikacija HG
Dar viena 2-motorė elektrinė skraidyklė, bet šiuo atveju - austriška ir dar - dvivietė:
Tiesa, aparatas nėra labai naujas - jį teko matyti "gyvai" dar 2012m. Prancūzijoje, viename iš Coupe Icare stendų. Tuomet elektros variklių pasirinkimas buvo dar menkesnis. Jei teisingai pamenu, šiu mėlynos spalvos "tablečių" galingumas tebuvo
10 kW (13-14 a.g.)
Tiesa, aparatas nėra labai naujas - jį teko matyti "gyvai" dar 2012m. Prancūzijoje, viename iš Coupe Icare stendų. Tuomet elektros variklių pasirinkimas buvo dar menkesnis. Jei teisingai pamenu, šiu mėlynos spalvos "tablečių" galingumas tebuvo
10 kW (13-14 a.g.)
-
- PV Valdybos narys
- Pranešimai: 1851
- Užsiregistravo: 18 Spa 2012 17:10
- Country: Lietuva
- Skraido_nuo: 1978-Bir-03
Re: Elektrifikacija HG
Žiemą su elektra ir "tundra" padangomis ...
-
- PV Valdybos narys
- Pranešimai: 1851
- Užsiregistravo: 18 Spa 2012 17:10
- Country: Lietuva
- Skraido_nuo: 1978-Bir-03
Re: Elektrifikacija HG
Dar vienas biudžetinis elektromotoskraidyklės variantas. Variklis - RotoMax 150cc (9,8 kW - 13 a.g.) iš Hobby King
(skirtas didelių gabaritų aviamodeliams). Skraidyklės aerodinaminis pasiprieįšinimas, žinoma, mažesnis, nei paratraiko,
bet žiūrėk, gal ir patemptų...
https://hobbyking.com/en_us/turnigy-rot ... _analytics
(skirtas didelių gabaritų aviamodeliams). Skraidyklės aerodinaminis pasiprieįšinimas, žinoma, mažesnis, nei paratraiko,
bet žiūrėk, gal ir patemptų...
https://hobbyking.com/en_us/turnigy-rot ... _analytics