Swing Mistral 6-30
Swing Mistral 6-30
Kalėdos būna ne tik kartą metuose.
- elisfly
- PV Klubo narys
- Pranešimai: 289
- Užsiregistravo: 25 Sau 2013 19:06
- Country: Lietuva
- Skraido_nuo: 1997-Bir-25
- Miestas: Vilnius
Re: Puga
Sprendziant is pailgo maiso- laisvuniskas.
Malonaus skrydžio jums linki stiuardesė ŽANA
http://www.youtube.com/watch?v=kmIBTgsRyTc
http://www.youtube.com/watch?v=kmIBTgsRyTc
Re: Swing Mistral 6-30
Artimiausias turbūt prie jūros.
-
- PV Valdybos narys
- Pranešimai: 1851
- Užsiregistravo: 18 Spa 2012 17:10
- Country: Lietuva
- Skraido_nuo: 1978-Bir-03
Re: Swing Mistral 6-30
Sveikinu. Kiek pamenu, savo karjerą pradėjai taip pat su Mistral 4-tu, ar 5-tu (sena meilė nerūdyja )
Re: Swing Mistral 6-30
Teisingai, "karjerą" pradėjau su 5-tuku.
Pagrindinis argumentas kodėl įsigijau šitą yra noras paskrieti termikais. Turėti pavaldų parasparnį. Jo vienintelis minusas yra greitis, bet laisvame skriejime tai ne pati didžiausia "bėda". Motorinio neišsižadu taip pat.
Nors jutūbas pilnas vaizdų kaip su 6 Mistraliu skrendama motoru, bet jis tam nėra sertifikuotas.
Pagrindinis argumentas kodėl įsigijau šitą yra noras paskrieti termikais. Turėti pavaldų parasparnį. Jo vienintelis minusas yra greitis, bet laisvame skriejime tai ne pati didžiausia "bėda". Motorinio neišsižadu taip pat.
Nors jutūbas pilnas vaizdų kaip su 6 Mistraliu skrendama motoru, bet jis tam nėra sertifikuotas.
- Igor
- Pranešimai: 240
- Užsiregistravo: 06 Spa 2012 14:57
- Country: Lietuva
- Skraido_nuo: 2007-Kov-18
- Miestas: Vilnius
- Susisiekti:
Re: Swing Mistral 6-30
Turint laiko ir aš prisijungsiuCoala rašė:Artimiausias turbūt prie jūros.
-
- PV Valdybos narys
- Pranešimai: 1851
- Užsiregistravo: 18 Spa 2012 17:10
- Country: Lietuva
- Skraido_nuo: 1978-Bir-03
Re: Swing Mistral 6-30
Šiuo aveju (skriejimas) mažesnis maks. greitis - jokia bėda. O su tikrai gerai sklendžiantčiu parasparniu, neturinčiu "kirvio režimo" (didelis greitis + didelis žemėjimas), užsikabinus variklį greitai paskristi visvien nepavyks - vos padidinus trauką sparnas iškart pradės kilti. Tai nulemia motoparasparnio komponuotė ir niekur, žmogau, nuo to nepabėgsi. Gerai pamenu, kaip vieną vėjuotą dieną Aleksote Aloyzas su SILEX'u be vargo "prosino" visomis kryptimis, o Elegijus su DHV 2-3 kategorijos Nova (rodos ARGON) sunkiai įrėsi pirmyn, švytuodamas aukštyn-žemyn, lyg supynėse.Coala rašė:Teisingai, "karjerą" pradėjau su 5-tuku.
Pagrindinis argumentas kodėl įsigijau šitą yra noras paskrieti termikais. Turėti pavaldų parasparnį. Jo vienintelis minusas yra greitis, bet laisvame skriejime tai ne pati didžiausia "bėda".
Re: Swing Mistral 6-30
Va bus labai įdomu pasilyginti 29 kv.m. pilnai motorinį parasparnį su 30 kv.m pilnai laisvūnišką.
Baisulinio greičio rekordų nestatysiu. :D
Baisulinio greičio rekordų nestatysiu. :D
-
- PV Valdybos narys
- Pranešimai: 1851
- Užsiregistravo: 18 Spa 2012 17:10
- Country: Lietuva
- Skraido_nuo: 1978-Bir-03
Re: Swing Mistral 6-30
Kaip kad įprasra "laisvūniškiems" sparnams, SWING Mistral-6 trimerių, tikriausia, neturi?
Re: Swing Mistral 6-30
Net užuominos į trimerius nėra.
-
- PV Valdybos narys
- Pranešimai: 1851
- Užsiregistravo: 18 Spa 2012 17:10
- Country: Lietuva
- Skraido_nuo: 1978-Bir-03
Re: Swing Mistral 6-30
Manau, kad motorinis sparnas su užtrauktais trimeriais ir naudojantis tik spydu nebus ženkliai greitesnis už panašaus ploto Mistral 6. Žinoma, tiksliau paaiškės po bandymų.
Re: Swing Mistral 6-30
Smagu bendrauti. Rašiau: "pilnai motorinis" ir turėjau omeny, kad bus naudojamas refleksinis sparnas. Refleksinio sparno pilnai užtrauktų trimerių ir išmynto spydo konfiguracijos savo kailiu bandyti labai nenorėčiau.
-
- PV Valdybos narys
- Pranešimai: 1851
- Užsiregistravo: 18 Spa 2012 17:10
- Country: Lietuva
- Skraido_nuo: 1978-Bir-03
Re: Swing Mistral 6-30
Čia tokios gamintojo rekomendacijos?Coala rašė: Refleksinio sparno pilnai užtrauktų trimerių ir išmynto spydo konfiguracijos savo kailiu bandyti labai nenorėčiau.
Re: Swing Mistral 6-30
Maniškio, refleksinio sparno gamintojas nerekomenduoja naudoti spydą prie pilnai užtrauktų trimerių. Ant trimerių yra žyma, nuo kurios jau galima "drąsiai" minti akseleratorių.Reno rašė:Čia tokios gamintojo rekomendacijos?Coala rašė: Refleksinio sparno pilnai užtrauktų trimerių ir išmynto spydo konfiguracijos savo kailiu bandyti labai nenorėčiau.
Re: Swing Mistral 6-30
Po praėjusio savaitgalio galiu rašyti šiokius tokius atsiliepimus. Sąlygos nebuvo idealiausios ar pačios įdomiausios. Vėjas apie 3-4m/s su užpūtimais iki 7 m/s. Sekmadienį dar ir snyguriavo.
Šeštadienį padariau du skrydžius. Vieną iš jų su laisvūnišku Mistral 6, kitą su Nucleon. Pirmas skrydis atiteko laisvūniškam. Įspūdis buvo, kad stoviu vietoje, prieš vėją, arba labai labai lėtai įriuosi į prikį. Klevantos pasirodė per kietos. Pradžioje net nusivyliau. Startas lengvas, kaip malūnsparnis iš vietos ir iškarto aukštyn. Mažiausias sūkių padidinimas priverčia greitai rinktis aukštį. Paklusnumas vairams patiko, jokio laisvumo, jokio uždelsimo, kaip Bechterevas sako:- kiek trauki- tiek tavo. Minusai: su perkrautu sparnu gan kietos klevantos; nusileidžiant nedaro ilgos ir švelnios pagalvės.
Antras skrydis buvo motoriniu sparnu. Po starto net išsigandau: iš kur tas greitis ir tik minimalus kilimas. Žodžiu vėl iš naujo susipažinau su greičių skirtumais. Skrendant pažeme akivaizdžiai skyrėsi variklio sūkiai išlaikantys horizontalų skrydį. Bet nėra ir ką norėti, tai du visiškai skirtingos kategorijos sparnai ir abiejų lyginti net negalima. Tačiau įspūdžių buvo.
Sekmadienį su Mistral'iu nukeliavau ten kur ir yra jo vieta. Pas laisvūnus. Ant išvilktuvo padariau 8 startus visus priekiniu (primenu vėjas apie 3-4 m/s). Jokių sunkumų ar specialių technikų neprireikė :D Va čia ir atsiskleidė visas grožis. Klevantos nei per sunkios, nei per minkštos. Paklusnumas tas pats, jokio laisvumo. Į nusileidimo taikinį be jokio pasiruošimo ir treniruočių laisvai galima pataikyti 2x2 m plote. Sparnas ramus iki tam tikros ribos. Po asimetrinio frontalo beveik nekeičia krypties, nestipriai neria į nulūžusio sparno pusę. Atsistato lengvai, kartais prireikia vieno stipraus impulsinio truktelėjimo. Ausys taip pat atsistato lengvai. B štalas asmeniškai man sekėsi sunkiau. Įprastai paimti už B eilių ir jas patraukti išvis nepavyko, neužteko jėgų. Prakišus pirštus pro stropas ir pasikabinus visu svoriu ant jų pavyko patraukti max. 10 cm. Sparnas įsivedė į B štalą nepilnai. Toliau patraukti jau trukdė A eilės. Į gilesnį režimą įvesti prireiktų imti aukšiau B eilių tvirtinimo taško, bet kaip minėjau pritrūko jėgų patraukti jas, paėmus tik už stropų. Iš režimo išeina gražiai ir be stipresnių "nardymų" Sertifikavimo dokumente taip ir išdėstyta, kad beveik visi režimai šio sparno yra A tipo. Tik keli yra B, ir vieną iš jų teko patirti. Gili spiralė. Viena iš Ženios užduočių buvo įėjimas į gilią spiralę. Ant žemės lyg ir išsiaiškinom kaip tai daroma, kaip išvedamas sparnas, ką daryti "užsirakinimo" atveju. Vartotojo vadove parašyta: sparnui esant gilioje spiralėje su žemėjimu 14m/s ir daugiau, sparnas "užsirakina". Akurat. Pradžioje nenoriai jis gulasi link horizonto, bet po dviejų apsisukimų net nepajunti kaip p*** ir skukiesi velnias žino kokiu greičiu. Giržiu komanda išeinam iš spiralės, atleidžiu vidinę klevanta ir nieko, toliau ir dar smagiau sukasi. Iš išgaščio ar dar ko tai persistengiau su permetimu svorio į priešingą pusę ir per greitai (per stipriai) truktelėjau kitos pusės klevanta. Nu ir tada sparnuotosios supynės. Su sparnu beveik po savimi, keliais asimetriniais frontalais ir "pilnom" kelnėm :D Nu va taip kažkaip panašiai ir baigėsi dienos skrydžiai. Žodžiu savo kategorijoje 1-2 (B) sparnas tikrai liuks. Esu labai labai patenkintas. Ir tas šešetas pavadinime visai jokio diskonforto nesukelia.
Šeštadienį padariau du skrydžius. Vieną iš jų su laisvūnišku Mistral 6, kitą su Nucleon. Pirmas skrydis atiteko laisvūniškam. Įspūdis buvo, kad stoviu vietoje, prieš vėją, arba labai labai lėtai įriuosi į prikį. Klevantos pasirodė per kietos. Pradžioje net nusivyliau. Startas lengvas, kaip malūnsparnis iš vietos ir iškarto aukštyn. Mažiausias sūkių padidinimas priverčia greitai rinktis aukštį. Paklusnumas vairams patiko, jokio laisvumo, jokio uždelsimo, kaip Bechterevas sako:- kiek trauki- tiek tavo. Minusai: su perkrautu sparnu gan kietos klevantos; nusileidžiant nedaro ilgos ir švelnios pagalvės.
Antras skrydis buvo motoriniu sparnu. Po starto net išsigandau: iš kur tas greitis ir tik minimalus kilimas. Žodžiu vėl iš naujo susipažinau su greičių skirtumais. Skrendant pažeme akivaizdžiai skyrėsi variklio sūkiai išlaikantys horizontalų skrydį. Bet nėra ir ką norėti, tai du visiškai skirtingos kategorijos sparnai ir abiejų lyginti net negalima. Tačiau įspūdžių buvo.
Sekmadienį su Mistral'iu nukeliavau ten kur ir yra jo vieta. Pas laisvūnus. Ant išvilktuvo padariau 8 startus visus priekiniu (primenu vėjas apie 3-4 m/s). Jokių sunkumų ar specialių technikų neprireikė :D Va čia ir atsiskleidė visas grožis. Klevantos nei per sunkios, nei per minkštos. Paklusnumas tas pats, jokio laisvumo. Į nusileidimo taikinį be jokio pasiruošimo ir treniruočių laisvai galima pataikyti 2x2 m plote. Sparnas ramus iki tam tikros ribos. Po asimetrinio frontalo beveik nekeičia krypties, nestipriai neria į nulūžusio sparno pusę. Atsistato lengvai, kartais prireikia vieno stipraus impulsinio truktelėjimo. Ausys taip pat atsistato lengvai. B štalas asmeniškai man sekėsi sunkiau. Įprastai paimti už B eilių ir jas patraukti išvis nepavyko, neužteko jėgų. Prakišus pirštus pro stropas ir pasikabinus visu svoriu ant jų pavyko patraukti max. 10 cm. Sparnas įsivedė į B štalą nepilnai. Toliau patraukti jau trukdė A eilės. Į gilesnį režimą įvesti prireiktų imti aukšiau B eilių tvirtinimo taško, bet kaip minėjau pritrūko jėgų patraukti jas, paėmus tik už stropų. Iš režimo išeina gražiai ir be stipresnių "nardymų" Sertifikavimo dokumente taip ir išdėstyta, kad beveik visi režimai šio sparno yra A tipo. Tik keli yra B, ir vieną iš jų teko patirti. Gili spiralė. Viena iš Ženios užduočių buvo įėjimas į gilią spiralę. Ant žemės lyg ir išsiaiškinom kaip tai daroma, kaip išvedamas sparnas, ką daryti "užsirakinimo" atveju. Vartotojo vadove parašyta: sparnui esant gilioje spiralėje su žemėjimu 14m/s ir daugiau, sparnas "užsirakina". Akurat. Pradžioje nenoriai jis gulasi link horizonto, bet po dviejų apsisukimų net nepajunti kaip p*** ir skukiesi velnias žino kokiu greičiu. Giržiu komanda išeinam iš spiralės, atleidžiu vidinę klevanta ir nieko, toliau ir dar smagiau sukasi. Iš išgaščio ar dar ko tai persistengiau su permetimu svorio į priešingą pusę ir per greitai (per stipriai) truktelėjau kitos pusės klevanta. Nu ir tada sparnuotosios supynės. Su sparnu beveik po savimi, keliais asimetriniais frontalais ir "pilnom" kelnėm :D Nu va taip kažkaip panašiai ir baigėsi dienos skrydžiai. Žodžiu savo kategorijoje 1-2 (B) sparnas tikrai liuks. Esu labai labai patenkintas. Ir tas šešetas pavadinime visai jokio diskonforto nesukelia.