APCO Hybrid
Forumo taisyklės
Sparnų aptarimas
Sparnų aptarimas
-
- PV Valdybos narys
- Pranešimai: 1851
- Užsiregistravo: 18 Spa 2012 17:10
- Country: Lietuva
- Skraido_nuo: 1978-Bir-03
APCO Hybrid
Po dviejų intensyvaus tyrinėjimo metų APCO pagaliau sėkmingai išbandė visiškai naują idėją - parasparnį su hibridiniu profiliu. M dydžio
sparnio jau suteiktas EN-B saugumo klasės sertifikatas. Hibridinis profilis - tai vienasluoksnio ir klasikinio 2-sluoksio profilių derinys. Sparnai su vienasluoksniais profiliais dabar tvirtai dominuoja jėgos aitvarų rinkoje. Pirmosiose skraidyklese pradžioje tai pat naudoti
tik vienasluoksniai profiliai, tačiau vėliau juos pakeitė hibridiniai ir 2-sluoksniai. Pirmasis 1997 m. Prancūzijoje gimęs parasparnis taip
pat buvo vienasluoksnis. Tačiau netrukus pereita prie 2-sluoksnių dėl gerensiu tokių profilių aerodinaminių savybių (ypač - aptakumo).
Tačiau dėl nedidelio svorio, parastos konstrukcijos bei nedidelių gamybos kaštų vienasluoksniai profiliai iki šiol sėkmingai naudojami
kai kuriemas "grynakraujams" ULO lėktuvėliams, pvz, JAV ypač populiariam Quicksilver.
Kodėl hibridinio profilio idėja iki šiol nebuvo naudojama parasparniams, taip ir lieka neiašku. Tačiau vos ją išbandę šią idėja, visu kitus
būsimus projektus APCO laikinai atidėjo į šalį ir ėmėsi šio projekto įgyvendinimo. Gamintojas tvirtina, kad pirmiausia reikia pabandyt
paskristi su hibridinio profilio sparnu, kad suprastum jo abejonkų nekeliančią perspektyvą konstuktoriai. Tarp išbandžiusiųjų šį sparną
abejingų nebuvo nė vieno, teigia APCO konstuktoriai. Sparnas tesveria tik 3 kg! Ore - ypatinga istabilus pagal skrsinę ir išilginę ašis.
Atliekant ving-over'ius, sparną tiesiog sunku įsiūbuoti. Klevantos "lengvos", o srautas nenutrūksta net labai intensyviai stabdant, todėl
tūpimo greitis - kaip A suagumo klasės sparno. Startas taipogi labai paprastas - dėl žymiai mažesnio vidinio tūrio (lyginant su įprastu
2-sluoksniu parasparniu), hibridinio profilio sparnas užsipildo labai greitai net pavėjui (pučiant 1-2 m/s vėjui į nugarą). Startuojant įprastai,
prieš vęją, pakanka vos kelių žingsnių, kad atplyštum nuo žemės.
APCO Hybrid puikiai prognozuojamas skrendant stipriomis terminėmis sąlygomis. Skersinio stabilumo dėka sparnas elgiasi ramiai, tarytum,
pats prisitaikydamas prie termiko. Bandžiusieji tvirtina, kad besisukdamas 7 m/s kylančioje srovėje jautiesi, lyg būtųm "pasigavęs" 4 m/s. Agresyvaus ir nutrūktgalviško paramotorinio skraidymo mėgėjams toks APCO Hybrid elgesys įspūdžio gel ir nepadarys.
"Baisulinio" greičio su hibridu taip pat neišspausi. Bet parasparnis ir buvo sukurtas tam, kad skraidyti lėtai.
sparnio jau suteiktas EN-B saugumo klasės sertifikatas. Hibridinis profilis - tai vienasluoksnio ir klasikinio 2-sluoksio profilių derinys. Sparnai su vienasluoksniais profiliais dabar tvirtai dominuoja jėgos aitvarų rinkoje. Pirmosiose skraidyklese pradžioje tai pat naudoti
tik vienasluoksniai profiliai, tačiau vėliau juos pakeitė hibridiniai ir 2-sluoksniai. Pirmasis 1997 m. Prancūzijoje gimęs parasparnis taip
pat buvo vienasluoksnis. Tačiau netrukus pereita prie 2-sluoksnių dėl gerensiu tokių profilių aerodinaminių savybių (ypač - aptakumo).
Tačiau dėl nedidelio svorio, parastos konstrukcijos bei nedidelių gamybos kaštų vienasluoksniai profiliai iki šiol sėkmingai naudojami
kai kuriemas "grynakraujams" ULO lėktuvėliams, pvz, JAV ypač populiariam Quicksilver.
Kodėl hibridinio profilio idėja iki šiol nebuvo naudojama parasparniams, taip ir lieka neiašku. Tačiau vos ją išbandę šią idėja, visu kitus
būsimus projektus APCO laikinai atidėjo į šalį ir ėmėsi šio projekto įgyvendinimo. Gamintojas tvirtina, kad pirmiausia reikia pabandyt
paskristi su hibridinio profilio sparnu, kad suprastum jo abejonkų nekeliančią perspektyvą konstuktoriai. Tarp išbandžiusiųjų šį sparną
abejingų nebuvo nė vieno, teigia APCO konstuktoriai. Sparnas tesveria tik 3 kg! Ore - ypatinga istabilus pagal skrsinę ir išilginę ašis.
Atliekant ving-over'ius, sparną tiesiog sunku įsiūbuoti. Klevantos "lengvos", o srautas nenutrūksta net labai intensyviai stabdant, todėl
tūpimo greitis - kaip A suagumo klasės sparno. Startas taipogi labai paprastas - dėl žymiai mažesnio vidinio tūrio (lyginant su įprastu
2-sluoksniu parasparniu), hibridinio profilio sparnas užsipildo labai greitai net pavėjui (pučiant 1-2 m/s vėjui į nugarą). Startuojant įprastai,
prieš vęją, pakanka vos kelių žingsnių, kad atplyštum nuo žemės.
APCO Hybrid puikiai prognozuojamas skrendant stipriomis terminėmis sąlygomis. Skersinio stabilumo dėka sparnas elgiasi ramiai, tarytum,
pats prisitaikydamas prie termiko. Bandžiusieji tvirtina, kad besisukdamas 7 m/s kylančioje srovėje jautiesi, lyg būtųm "pasigavęs" 4 m/s. Agresyvaus ir nutrūktgalviško paramotorinio skraidymo mėgėjams toks APCO Hybrid elgesys įspūdžio gel ir nepadarys.
"Baisulinio" greičio su hibridu taip pat neišspausi. Bet parasparnis ir buvo sukurtas tam, kad skraidyti lėtai.
-
- PV Valdybos narys
- Pranešimai: 460
- Užsiregistravo: 08 Spa 2012 21:15
- Country: Lietuva
- Skraido_nuo: 1975-Rgs-23
- Miestas: VILNIUS
Re: APCO Hybrid
Tobulėjam.........iš tikro kodėl tiek metų buvo užmirštas šis profilis ,niekaip nesuprantu,-gal pradžioje nebuvo atlikti detalūs profilio aerodinamikos tyrimai......
- TomASAlytus
- Site Admin
- Pranešimai: 172
- Užsiregistravo: 23 Spa 2017 08:07
- Country: Lietuva
- Skraido_nuo: 2007-Spa-23
Re: APCO Hybrid
Jau dairiausi Lexus Hybrid'a pirkti, bet mat ir Apco pasistenge su Hybrid sistema, dabar reikia rinktis ar komfortas ant asfalto ar naujove ore
- TomASAlytus
- Site Admin
- Pranešimai: 172
- Užsiregistravo: 23 Spa 2017 08:07
- Country: Lietuva
- Skraido_nuo: 2007-Spa-23
Re: APCO Hybrid
Na ir kada bus sis ydomybe ant Lietuvos? Norim paziureti kas cia per... https://www.apcoaviation.com/hybrid_pm/
-
- PV Valdybos narys
- Pranešimai: 1851
- Užsiregistravo: 18 Spa 2012 17:10
- Country: Lietuva
- Skraido_nuo: 1978-Bir-03
Re: APCO Hybrid
Manau, kad greitai. APCO jau sertifikavo S ir M dydžio sparnus, L "hibrido" sertifikacijos ilgai laukti nereikės.
ženkliai padidina skersinį stabilumą - bandant daryti wingover'ius sparnas tiesiog neleidžia smarkiau įsisiūbuoti.
Šioje nuotraukoje matosi ir dalis sparno apatinio paviršiaus. APCO tvirtina, kad tos atviros nerviūros galinėje sparno pusėje ženkliai padidina skersinį stabilumą - bandant daryti wingover'ius sparnas tiesiog neleidžia smarkiau įsisiūbuoti.
- TomASAlytus
- Site Admin
- Pranešimai: 172
- Užsiregistravo: 23 Spa 2017 08:07
- Country: Lietuva
- Skraido_nuo: 2007-Spa-23
Re: APCO Hybrid
Jeigu bandytojai skraido tik virs vandens, teks ir mums ta kartoti. Turbut nepasitiki savo kuryba
-
- PV Valdybos narys
- Pranešimai: 1851
- Užsiregistravo: 18 Spa 2012 17:10
- Country: Lietuva
- Skraido_nuo: 1978-Bir-03
Re: APCO Hybrid
Jau įsidrąsino (žino, kad Lietuvoje - sausra )
- TomASAlytus
- Site Admin
- Pranešimai: 172
- Užsiregistravo: 23 Spa 2017 08:07
- Country: Lietuva
- Skraido_nuo: 2007-Spa-23
Re: APCO Hybrid
Dabar jau geriau...
-
- PV Valdybos narys
- Pranešimai: 1851
- Užsiregistravo: 18 Spa 2012 17:10
- Country: Lietuva
- Skraido_nuo: 1978-Bir-03
Re: APCO Hybrid
APCO patvirtino, kad visų 3-jų dydžių (S/M/L) "Hibrid'ų" serifikacija tiek laisvam, tiek ir motoriniam skrydžiui sėkmingai baigta.
https://www.apcoaviation.com/hybrid_pm/ ... dium=email APCO Hybrid laisvam skrydžiui:
https://www.apcoaviation.com/hybrid_pg/ ... dium=email
APCO Hybrid motoriniam skrydžiui: https://www.apcoaviation.com/hybrid_pm/ ... dium=email APCO Hybrid laisvam skrydžiui:
https://www.apcoaviation.com/hybrid_pg/ ... dium=email
-
- PV Valdybos narys
- Pranešimai: 1851
- Užsiregistravo: 18 Spa 2012 17:10
- Country: Lietuva
- Skraido_nuo: 1978-Bir-03
Re: APCO Hybrid
Laukiam pirmojo APCO Hybrid P/M atkeliaujant i Lietuvą
-
- PV Valdybos narys
- Pranešimai: 1851
- Užsiregistravo: 18 Spa 2012 17:10
- Country: Lietuva
- Skraido_nuo: 1978-Bir-03
Re: APCO Hybrid
Na štai - APCO Hybrid P/M jau atkeliavo ir į Lietuvą.
Anot gamintojo, tai labai įdomių savybių sparnas. "Baisulinio greičio" entuziastų jis, greičiausia, nesužavės - horizontaliame skrydyje
iki 60-70 km/val su juo neįsiėgėsi. Žodžiu, "skudurinių bolidų" filosofijos Hybrid P/M nepropaguoja - minėtam tikslui APCO siūlo NRG II
versijas PRO arba XC bei Force II. Hybrid P/M pirmiausia skirtas komfortiškam bei saugiau skraidymui ne tik ramiomis, bet ir terminėmis
sąlygomis. Tiesa, pastarųjų dar teks palaukti iki pavasario. Tačiau pirmieji oficialūs bandymai, jei, žinoma, pritars sparno sąvininkas - gruodžio 15d.
Artėjantis "Penktojo vandenyno" narių ir klubo draugų susitikimas tikrai turėtų būti įdomus...
Anot gamintojo, tai labai įdomių savybių sparnas. "Baisulinio greičio" entuziastų jis, greičiausia, nesužavės - horizontaliame skrydyje
iki 60-70 km/val su juo neįsiėgėsi. Žodžiu, "skudurinių bolidų" filosofijos Hybrid P/M nepropaguoja - minėtam tikslui APCO siūlo NRG II
versijas PRO arba XC bei Force II. Hybrid P/M pirmiausia skirtas komfortiškam bei saugiau skraidymui ne tik ramiomis, bet ir terminėmis
sąlygomis. Tiesa, pastarųjų dar teks palaukti iki pavasario. Tačiau pirmieji oficialūs bandymai, jei, žinoma, pritars sparno sąvininkas - gruodžio 15d.
Artėjantis "Penktojo vandenyno" narių ir klubo draugų susitikimas tikrai turėtų būti įdomus...
Re: APCO Hybrid
Jau sildau varikli,kol antifrizas uzkais ir sestadienis ateis
-
- PV Valdybos narys
- Pranešimai: 1851
- Užsiregistravo: 18 Spa 2012 17:10
- Country: Lietuva
- Skraido_nuo: 1978-Bir-03
Re: APCO Hybrid
Praeitą šeštadienį (gruodžio15d) Gintaras pažada įvyklė - pašildė motorą ir sėkmingai išbandė APCO Hybrid'ą. Taigi, naujo
tipo sparno, žinoma, stebint jo šeimininkui, pirmasis skrydis Lietuvoje jau įvyko.
Tik išpakavęs sparną, Tautvydas iškart ėmėsi skaičiuoti stropas ir nustebo, girdi, - o, kodėl jų tiek mažai... O vos pažvelgęs į sparno laisvuosius galus, Gintaras iškart prisiminė stringus. Ką jau bedarysi - tokios dabar mados ir progresas
Visa kita - kaip įprasta - trimeriai, "speed'as" ir visa tai - tik 3,4 kg, turing omenyje, kad tai pats didžiausias (L) iš dabar gaminamų
Hybrid'ų. Gintaras jau pasiruošęs. Ar tikrai taip greitai pakils, kaip žada gamintojas? Vėjelis - tai dvelkteli, tai vėl visai nurimsta... Vos truktelėjus, Hybrid'as iškart atsidūrė Gintarui virš galvos: Dar 2-3 žingsniai ir Gintaras jau ore: O kas vyko toliau, tegul jis pats ir papasakoja. "Firminius" Hybrid'o posūkius nesunku atpažinti net nuo žemės - tiesiog
pasisuka lyg ant stalo, nė kiek nežemėdamas ir nuskrenda kita kryptimi. Wingover'iai daugiau priminė anties krypavimą
einant žeme, nei tendencingą sparno įsiūbavimą. O su gilia spirale iš viso kažkos nenusipratimas gavosi - po wingover'io
(jeigu jį taip galima pavadinti) Gintaras pabande "įversti" Hybrid'ą į spiralę. Tačiau sparnas, neprarasdamas aukščio, tik
susisuko, lyg automobilis ant ledo ir tuo viskas pasibaigė. Žodžiu, tokioms "provokacijoms" Hybrid'as tiesiog nepasiduoda. Natūralu, kad iškart po nusileidimo pirmas klausimas Gintarui buvo:
- Na, kokie įspūdžiai?
- Tiesiog neturiu su kuo palyginti, - atsakė mūsų Patriarchas. Kiek sparnų esu išbandęs, šis į nieką nepanašus...
tipo sparno, žinoma, stebint jo šeimininkui, pirmasis skrydis Lietuvoje jau įvyko.
Tik išpakavęs sparną, Tautvydas iškart ėmėsi skaičiuoti stropas ir nustebo, girdi, - o, kodėl jų tiek mažai... O vos pažvelgęs į sparno laisvuosius galus, Gintaras iškart prisiminė stringus. Ką jau bedarysi - tokios dabar mados ir progresas
Visa kita - kaip įprasta - trimeriai, "speed'as" ir visa tai - tik 3,4 kg, turing omenyje, kad tai pats didžiausias (L) iš dabar gaminamų
Hybrid'ų. Gintaras jau pasiruošęs. Ar tikrai taip greitai pakils, kaip žada gamintojas? Vėjelis - tai dvelkteli, tai vėl visai nurimsta... Vos truktelėjus, Hybrid'as iškart atsidūrė Gintarui virš galvos: Dar 2-3 žingsniai ir Gintaras jau ore: O kas vyko toliau, tegul jis pats ir papasakoja. "Firminius" Hybrid'o posūkius nesunku atpažinti net nuo žemės - tiesiog
pasisuka lyg ant stalo, nė kiek nežemėdamas ir nuskrenda kita kryptimi. Wingover'iai daugiau priminė anties krypavimą
einant žeme, nei tendencingą sparno įsiūbavimą. O su gilia spirale iš viso kažkos nenusipratimas gavosi - po wingover'io
(jeigu jį taip galima pavadinti) Gintaras pabande "įversti" Hybrid'ą į spiralę. Tačiau sparnas, neprarasdamas aukščio, tik
susisuko, lyg automobilis ant ledo ir tuo viskas pasibaigė. Žodžiu, tokioms "provokacijoms" Hybrid'as tiesiog nepasiduoda. Natūralu, kad iškart po nusileidimo pirmas klausimas Gintarui buvo:
- Na, kokie įspūdžiai?
- Tiesiog neturiu su kuo palyginti, - atsakė mūsų Patriarchas. Kiek sparnų esu išbandęs, šis į nieką nepanašus...
- TomASAlytus
- Site Admin
- Pranešimai: 172
- Užsiregistravo: 23 Spa 2017 08:07
- Country: Lietuva
- Skraido_nuo: 2007-Spa-23
Re: APCO Hybrid
Gaila, kad neteko buti vietoje..
Matau mazai stropu, atrodo baisokai, bet turbut tos keletas siais laikais atstoja desimtis
Kaip suprantu, tai yra pats saugiausias ir geriausias sparnas mokymuosi, manau netgi padarant dideles klaidas, pilotas neissigas.
Turesiu omenyje si orleki
Matau mazai stropu, atrodo baisokai, bet turbut tos keletas siais laikais atstoja desimtis
Kaip suprantu, tai yra pats saugiausias ir geriausias sparnas mokymuosi, manau netgi padarant dideles klaidas, pilotas neissigas.
Turesiu omenyje si orleki
-
- PV Valdybos narys
- Pranešimai: 1851
- Užsiregistravo: 18 Spa 2012 17:10
- Country: Lietuva
- Skraido_nuo: 1978-Bir-03
Re: APCO Hybrid
Stropos yra "aerodinaminė rakštis", nes sukelia pasipriešinimą. Kadangi parasparniui jų išvengti neįmanoma, kurdami sparnus, konstruktoriai (ypač laisvūniškų sparnų) visuomet stengiasi kiek tik įmanoma sumažinti bendrą stopų ilgį (šis rodiklis visuomet nurodomas parasparnio duomenų lentelėje). Akivaizdu, kad atsisakius vienos stropų eilės, t.y. - vietoje 4 (A/B/C/D) eilių padarius tik 3 (A/B/C) bendras stropų ilgis (o kartu ir aerodinaminis pasipriešinimas) pastebimai sumažės. Patys "kiečiausi" laisvūniški sparnai teturi tik 2 eiles. Tačiau tokių sparnų nerviurų stabilumui užtikrinti papildomai naudojami ploni anglies strypeliai (kažkas panašaus į lates burėse). Pasirodžius pirmam tokios konstrukcijos parasparniui (jį, rodos, pristate OZONE), kiti gamintojai užprotestavo, kad anglies strypeliais armuotas sparnas jau nėra "mikštas", t.y. - nebeatitinka parasparnio koncepcijos. Tačiau 2-eiliai sparnai yra labai reiklūs pilotui - "lužio" atveju reaguoja labai agresyviai, todėl pripažinti perdaug pavojingais. Jei neklystu, FAI varžybose su 2-eiliais dalyvauti uždrausta. Kitas būdas parasparnio pasipriešinimui sumažinti - naudoti stropas be šarvo. Jos žymiai plonesnės, tačiau trumpaamžiškesnės (rekomenduojama keisti bent kartą per metus).
Paramotorimian sparnui mažesnis bendras stropų ilgis yra mažiau reikšmingas. Tačiau mažesnis aerodinaminis pasipriešinimas pastebimai įtakoja kuro sąnaudas.
Kad ir kaip norėtųsi gamintojams, tačiau pačių geriausių sparnų, Tomai, nebūna. Nors ir atliekama oficiali sertifikacija, tuos pačius saugumo kriterijus gali atitikti gana didelis kiekis skirtingų parasparnių. Tačiau kiekvienas sparnas pasižymi dar ir tam tikromis specifinėmis savybėmis, kurios vienam pilotui atrodo labai reikšmingos, o kitam - ne. Todėl sparno "gerumo" įvertinimas nėra vienareikšmis, o dalinai individualus. Tiesa, sertifikacijoje yra gana konkrečiai apibrėžti kriterijai, pagal kuriuos parasparniui suteikiama saugumo kategorija. Pagal tai ir sprendžiama, kokios patirties pilotui sparnas būtų tinkamas. Hybrid'o tinkamumą mokymuisi patvirtina duomenys, pateikti aukščiau (Wing Suitability). Faktas, kad šis sparnas pasižymi ganėtinai specifinėmis saugumo savybėmis, kurios nebuvo būdingos kitiems, ankščiau sukurtiems parasparniams. Apie tai šiuo metu tiksliausiai gali pakomentuoti Gintaras, kol kas vienintelis Lietuvoje skridęs su Hybrid'u. Tačiau gyvenims nestovi vietoje - jei hibridinė koncepcija tikrai pasiteisins, į tai neabejotinai sureaguos ir kiti parasparnių gamintojai. Na, bent jau Hybrid'o bruožas nesiskuti gilioje spiralėje, greičiausia, būtų išgelbėjęs vieno mokinio Lietuvoje gyvybę...
Paramotorimian sparnui mažesnis bendras stropų ilgis yra mažiau reikšmingas. Tačiau mažesnis aerodinaminis pasipriešinimas pastebimai įtakoja kuro sąnaudas.
Kad ir kaip norėtųsi gamintojams, tačiau pačių geriausių sparnų, Tomai, nebūna. Nors ir atliekama oficiali sertifikacija, tuos pačius saugumo kriterijus gali atitikti gana didelis kiekis skirtingų parasparnių. Tačiau kiekvienas sparnas pasižymi dar ir tam tikromis specifinėmis savybėmis, kurios vienam pilotui atrodo labai reikšmingos, o kitam - ne. Todėl sparno "gerumo" įvertinimas nėra vienareikšmis, o dalinai individualus. Tiesa, sertifikacijoje yra gana konkrečiai apibrėžti kriterijai, pagal kuriuos parasparniui suteikiama saugumo kategorija. Pagal tai ir sprendžiama, kokios patirties pilotui sparnas būtų tinkamas. Hybrid'o tinkamumą mokymuisi patvirtina duomenys, pateikti aukščiau (Wing Suitability). Faktas, kad šis sparnas pasižymi ganėtinai specifinėmis saugumo savybėmis, kurios nebuvo būdingos kitiems, ankščiau sukurtiems parasparniams. Apie tai šiuo metu tiksliausiai gali pakomentuoti Gintaras, kol kas vienintelis Lietuvoje skridęs su Hybrid'u. Tačiau gyvenims nestovi vietoje - jei hibridinė koncepcija tikrai pasiteisins, į tai neabejotinai sureaguos ir kiti parasparnių gamintojai. Na, bent jau Hybrid'o bruožas nesiskuti gilioje spiralėje, greičiausia, būtų išgelbėjęs vieno mokinio Lietuvoje gyvybę...
-
- PV Klubo narys
- Pranešimai: 69
- Užsiregistravo: 06 Kov 2015 11:49
- Country: Lietuva
- Skraido_nuo: 2015-Kov-06
Re: APCO Hybrid
Kokios dar spalvos yra APCO HYBRID ? Prašome pareklamuoti.Ačiū.
- TomASAlytus
- Site Admin
- Pranešimai: 172
- Užsiregistravo: 23 Spa 2017 08:07
- Country: Lietuva
- Skraido_nuo: 2007-Spa-23
Re: APCO Hybrid
Apco svetainėje matau tris spalvų pasirinkimus. Beabejo galima rinktis ir savo skonį atitinkančias, bet tai kainuoja papildomai. (Kainos viešai nepaskelbtos)
Apie sparną: https://www.apcoaviation.com/hybrid_pm/
Apie sparną: https://www.apcoaviation.com/hybrid_pm/
-
- PV Valdybos narys
- Pranešimai: 1851
- Užsiregistravo: 18 Spa 2012 17:10
- Country: Lietuva
- Skraido_nuo: 1978-Bir-03
Re: APCO Hybrid
Už spalvų derinį pagal pirkėjo pageidavimą - 150 Eur priemoka (tai galioja užsakant bet kurį APCO sparną)TomASAlytus rašė:Apco svetainėje matau tris spalvų pasirinkimus. Beabejo galima rinktis ir savo skonį atitinkančias, bet tai kainuoja papildomai. (Kainos viešai nepaskelbtos)
-
- PV Valdybos narys
- Pranešimai: 1851
- Užsiregistravo: 18 Spa 2012 17:10
- Country: Lietuva
- Skraido_nuo: 1978-Bir-03
Re: APCO Hybrid
Pačio lengviausio bei stabiliausio APCO sparno - Hybrid - šeimą papildė dar vienas narys - XL.
Laisvam skrydžiui skirtas Hybrid XL gali "vežti" ir 120kg. Motorinis variantas serifikuojamas iki 140kg Išskirtiniai APCO Hybrid privalumai - žemiau esančiame video:
Laisvam skrydžiui skirtas Hybrid XL gali "vežti" ir 120kg. Motorinis variantas serifikuojamas iki 140kg Išskirtiniai APCO Hybrid privalumai - žemiau esančiame video:
-
- PV Valdybos narys
- Pranešimai: 1851
- Užsiregistravo: 18 Spa 2012 17:10
- Country: Lietuva
- Skraido_nuo: 1978-Bir-03
Re: APCO Hybrid
Išsami APCO Hybrid apžvalga, aptariant šio ypatingai stabilaus ir saugaus sparno savybes tiek laisvame, tiek ir
motoriniame skrydyje. "Firminiai" Hybrid'o posūkiai - 2:40 - 2:50. Paramotoristams įdomiausia dalis - nuo 3:25...
Žodžiu, - puikus sparnas tiems, kurie pakilę su Cessna ar Piper nenuteikinėja savęs, kad skrenda su Concorde.
motoriniame skrydyje. "Firminiai" Hybrid'o posūkiai - 2:40 - 2:50. Paramotoristams įdomiausia dalis - nuo 3:25...
Žodžiu, - puikus sparnas tiems, kurie pakilę su Cessna ar Piper nenuteikinėja savęs, kad skrenda su Concorde.