Akims "paganyti"
Forumo taisyklės
Pagrindinis diskusijų formas
Pagrindinis diskusijų formas
-
- PV Valdybos narys
- Pranešimai: 1851
- Užsiregistravo: 18 Spa 2012 17:10
- Country: Lietuva
- Skraido_nuo: 1978-Bir-03
Re: Akims "paganyti"
Jau įprasta, kad vardan stiprensių emocijų, reklama visuomet turi būti bent šiek tiek "virš realybės" (deja, kartais
net ir labai daug). Bet šiame, gerai žinomo LX avionikos gamintojo reklaminiame filmuke nieko primygtinai nesiūloma.
Žiūrovo "įspūdžių receptoriai" pamaloninami aplinka, kurioje LX prietaisai veikia tarsi prieskoniai laisvo skrydžio
gurmanams. Šie vaizdai nufilmuoti ten, kur "žemė baigiasi", tiksliau - Pietų Alpėse, Naujojoje Zelandijoje.
net ir labai daug). Bet šiame, gerai žinomo LX avionikos gamintojo reklaminiame filmuke nieko primygtinai nesiūloma.
Žiūrovo "įspūdžių receptoriai" pamaloninami aplinka, kurioje LX prietaisai veikia tarsi prieskoniai laisvo skrydžio
gurmanams. Šie vaizdai nufilmuoti ten, kur "žemė baigiasi", tiksliau - Pietų Alpėse, Naujojoje Zelandijoje.
-
- PV Valdybos narys
- Pranešimai: 1851
- Užsiregistravo: 18 Spa 2012 17:10
- Country: Lietuva
- Skraido_nuo: 1978-Bir-03
Re: Akims "paganyti"
Dar vienas mintis "skraidinantis" video, savo pavadinimu dar ir puikiai tinkantis balandžio 12 dienai.
Skrydžio grožis ("The Beauty of Flight"):
Skrydžio grožis ("The Beauty of Flight"):
-
- PV Valdybos narys
- Pranešimai: 1851
- Užsiregistravo: 18 Spa 2012 17:10
- Country: Lietuva
- Skraido_nuo: 1978-Bir-03
Re: Akims "paganyti"
Nors lenkiškai nelabai "razumiem", bet kiek supratau, tai - pasivaikščiojimas dangumi. Saulėlydis ir pulsuojanti
bliuzo melodija įspūdį tik dar labiau sustiprina. Ir filmavimas neįtikėtinais rakursais, kas įmanoma tik su dronu.
bliuzo melodija įspūdį tik dar labiau sustiprina. Ir filmavimas neįtikėtinais rakursais, kas įmanoma tik su dronu.
-
- PV Valdybos narys
- Pranešimai: 1851
- Užsiregistravo: 18 Spa 2012 17:10
- Country: Lietuva
- Skraido_nuo: 1978-Bir-03
Re: Akims "paganyti"
Meditacijai... (žiūrėti visam ekrane)
-
- PV Valdybos narys
- Pranešimai: 1851
- Užsiregistravo: 18 Spa 2012 17:10
- Country: Lietuva
- Skraido_nuo: 1978-Bir-03
Re: Akims "paganyti"
Sklandymo didybė (Gliding Glory). Sklandymo Grand Prix varžybose dalyvauja tik šios sporto šakos elitas.
Akimirkos iš etapo Pietų Amerikoje, Andų kalnuose.
Akimirkos iš etapo Pietų Amerikoje, Andų kalnuose.
-
- PV Valdybos narys
- Pranešimai: 1851
- Užsiregistravo: 18 Spa 2012 17:10
- Country: Lietuva
- Skraido_nuo: 1978-Bir-03
Re: Akims "paganyti"
Ilgasparnis ASH-25 virš Prancūzijos Alpių. Vaizdai tokie, kad bet kokį stresą nuslopina
Ech, kad tik 2019 metų tarptautinis VGC sąskrydis vyktų Prancūzijoje, Sisteron'e, kaip kad užplanuota...
Ech, kad tik 2019 metų tarptautinis VGC sąskrydis vyktų Prancūzijoje, Sisteron'e, kaip kad užplanuota...
-
- PV Valdybos narys
- Pranešimai: 460
- Užsiregistravo: 08 Spa 2012 21:15
- Country: Lietuva
- Skraido_nuo: 1975-Rgs-23
- Miestas: VILNIUS
Re: Akims "paganyti"
Aš tik nesuprantu kaip ten kalnuose oro srovės vaikšto, nes kai kopdavome Kaukaze arba Pamyre ,tai tokia velniava su tais vėjais būdavo ,kad kas pusvalandis jau pradeda pūsti iš kitos pusės, o dangus atrodydavo kaip tavo klipe.
- TomASAlytus
- Site Admin
- Pranešimai: 172
- Užsiregistravo: 23 Spa 2017 08:07
- Country: Lietuva
- Skraido_nuo: 2007-Spa-23
Re: Akims "paganyti"
Skraidziau Alpese laisvu skrydziu, smagu grazu ir ydomu, bet baisu. Kalena sparna, kad net burna atsidaro.
Pastebejau ir Lt ir kitose pasaulio salyse, vejo kryptis gali keistis kas kelis simtus metru. Skristi kartais trugdo, jeigu marsruta susiplanavai pavejui, pakyli ir jau Tu pries veja
Pastebejau ir Lt ir kitose pasaulio salyse, vejo kryptis gali keistis kas kelis simtus metru. Skristi kartais trugdo, jeigu marsruta susiplanavai pavejui, pakyli ir jau Tu pries veja
-
- PV Valdybos narys
- Pranešimai: 1851
- Užsiregistravo: 18 Spa 2012 17:10
- Country: Lietuva
- Skraido_nuo: 1978-Bir-03
Re: Akims "paganyti"
Alpių aerologines ypatybes tiksliausiai pakomentuotų ten dažnai skraidantys vietiniai pilotai.
Spėju, kad vėjai dažnai keičiasi dėl į saulę atsuktų kalnų šlaitų "darbo", kai nuo jų kaskart atplyšinėja šiltesio oro "burbulai".
Spėju, kad vėjai dažnai keičiasi dėl į saulę atsuktų kalnų šlaitų "darbo", kai nuo jų kaskart atplyšinėja šiltesio oro "burbulai".
Re: Akims "paganyti"
Taaaip. Dar dabar is po Alpiu slubcioju.
-
- PV Valdybos narys
- Pranešimai: 1851
- Užsiregistravo: 18 Spa 2012 17:10
- Country: Lietuva
- Skraido_nuo: 1978-Bir-03
Re: Akims "paganyti"
Hipnozės seansas (pvz, kad šlubčiojimas greičiau praeitų...)
Tiesa, filmavimas - gan monotoniškas (dominuoja vienas rakursas). Bet gal, būtent, tai ir hipnotizuoja, juolab,
kad ir garso takelis dera čia tiesiog idealiai.
Tiesa, filmavimas - gan monotoniškas (dominuoja vienas rakursas). Bet gal, būtent, tai ir hipnotizuoja, juolab,
kad ir garso takelis dera čia tiesiog idealiai.
-
- PV Valdybos narys
- Pranešimai: 1851
- Užsiregistravo: 18 Spa 2012 17:10
- Country: Lietuva
- Skraido_nuo: 1978-Bir-03
Re: Akims "paganyti"
Vokietija. Medinukai pradeda 2018-jų sezoną.
-
- PV Valdybos narys
- Pranešimai: 1851
- Užsiregistravo: 18 Spa 2012 17:10
- Country: Lietuva
- Skraido_nuo: 1978-Bir-03
Re: Akims "paganyti"
Bemotoris (sklandytojiškas) repas. Vokiškai, deja, nesuprantu. "Die Piste ist frei" kompiuteris verčia - ar tai
laisvas kelias, ar tai nemokamas... Man suprantamesnis būtų pirmasis variantas.
laisvas kelias, ar tai nemokamas... Man suprantamesnis būtų pirmasis variantas.
-
- PV Valdybos narys
- Pranešimai: 1851
- Užsiregistravo: 18 Spa 2012 17:10
- Country: Lietuva
- Skraido_nuo: 1978-Bir-03
Re: Akims "paganyti"
Gražus video apie kažkada patį populiariausią (pagaminta daugiau, kaip 5000) sklandytuvą pasaulyje - Grunau Baby.
Tai - vienas iš Edmund Schneider'io - tarpukaryje garsaus vokiečių sklandytuvų konstruktoriaus kūrinių. Schneider'io
sklandytuvų gamykla buvo Grunau miestelyje. Dabar tai - Lenkijos teritorija, o gyvenvietė vadinasi - Jezow Sudecki.
Du Grunau Baby sklandytuvai skraidė ir tarpukario Lietuvoje, tai - "Nida" ir "Šarka" (foto iš B.Ivanausko asmeninio archyvo): Šiuo metu Lietuvoje turime vieną - Grunau Baby IIB, tiesa, pagamintą jau po Antrojo Pasaulinio karo. Jį iš Austrijos atsigabeno
B.Ivanauskas, puikiai atrestauravo ir dabar sėkmingai skraido. Didelė tikimybe, kad Lietuvoje, neilgai trukus, atsiras dar vienas
toks sklandytuvas...
Tai - vienas iš Edmund Schneider'io - tarpukaryje garsaus vokiečių sklandytuvų konstruktoriaus kūrinių. Schneider'io
sklandytuvų gamykla buvo Grunau miestelyje. Dabar tai - Lenkijos teritorija, o gyvenvietė vadinasi - Jezow Sudecki.
Du Grunau Baby sklandytuvai skraidė ir tarpukario Lietuvoje, tai - "Nida" ir "Šarka" (foto iš B.Ivanausko asmeninio archyvo): Šiuo metu Lietuvoje turime vieną - Grunau Baby IIB, tiesa, pagamintą jau po Antrojo Pasaulinio karo. Jį iš Austrijos atsigabeno
B.Ivanauskas, puikiai atrestauravo ir dabar sėkmingai skraido. Didelė tikimybe, kad Lietuvoje, neilgai trukus, atsiras dar vienas
toks sklandytuvas...
-
- PV Valdybos narys
- Pranešimai: 1851
- Užsiregistravo: 18 Spa 2012 17:10
- Country: Lietuva
- Skraido_nuo: 1978-Bir-03
Re: Akims "paganyti"
Trumpas, bet labai gražus video. Tylus sklendimas virš debesų skambant gal kiek melancholiškai muzikai,
tačiau veikia, kaip 100% relaksacijos seansas...
tačiau veikia, kaip 100% relaksacijos seansas...
-
- PV Valdybos narys
- Pranešimai: 1851
- Užsiregistravo: 18 Spa 2012 17:10
- Country: Lietuva
- Skraido_nuo: 1978-Bir-03
Re: Akims "paganyti"
Nežinau, ar tai būtų galima vadinti lenktynėmis? Tiesiog gražus "show", kuriame dalyvauja Alfa Romeo automobilis
ir naujausias brolių Jonkerių iš Pietų Afrikos respublikos kūrinys - sklandytuvas JS-3 "Rapture" su turboreakyviniu
varikliu, skirtu sugrįžimui į aerodromą vietoje priverstinio tūpimo į aikštelę, jei dėl kokios nors priežasties nepavyksta
"pasigauti" termiko.
ir naujausias brolių Jonkerių iš Pietų Afrikos respublikos kūrinys - sklandytuvas JS-3 "Rapture" su turboreakyviniu
varikliu, skirtu sugrįžimui į aerodromą vietoje priverstinio tūpimo į aikštelę, jei dėl kokios nors priežasties nepavyksta
"pasigauti" termiko.
-
- PV Valdybos narys
- Pranešimai: 1851
- Užsiregistravo: 18 Spa 2012 17:10
- Country: Lietuva
- Skraido_nuo: 1978-Bir-03
Re: Akims "paganyti"
Tuokart - jokios muzikos ir pretenzijų į romantiką... Tik I.Volkovo komentarai bei "skutamasis" skridimas virš eglučių
viršūnių ant kalno šlaito briaunos. Gaila, kad greičio prietaiso nesimato. "Spaudžia", manau, ženkliai virš 200 km/val.
viršūnių ant kalno šlaito briaunos. Gaila, kad greičio prietaiso nesimato. "Spaudžia", manau, ženkliai virš 200 km/val.
-
- PV Valdybos narys
- Pranešimai: 1851
- Užsiregistravo: 18 Spa 2012 17:10
- Country: Lietuva
- Skraido_nuo: 1978-Bir-03
Re: Akims "paganyti"
Nu jau visai ne lietuviškas kraštovaizdis... Net ir be muzikos, bet visivien labai gražu
-
- PV Valdybos narys
- Pranešimai: 1851
- Užsiregistravo: 18 Spa 2012 17:10
- Country: Lietuva
- Skraido_nuo: 1978-Bir-03
Re: Akims "paganyti"
Bene visiems parasparnininkams žinomas I.Volkov'as Prancūzijoje laksto su lietuvišku "elektro-reaktyviniu" MiniLAK FES/JET...
-
- PV Valdybos narys
- Pranešimai: 1851
- Užsiregistravo: 18 Spa 2012 17:10
- Country: Lietuva
- Skraido_nuo: 1978-Bir-03
Re: Akims "paganyti"
Pažiūrėkite, kaip efektyviai potencinę (aukščio, tiksliau - gravitacijos) energiją šiuolaikiniai sklandytuvai paverčia
kinetine (greičio) energija. Įspūdis, lyg būtų skrendama su varikliu. Čia dar būtina atsižvelgti, jog skrydis vyksta
per lietų, o jis ženkliai pablogina modernių sklandytuvų aerodinamines savybes - sparnus aplimpantys lietaus lašai
pastebimai iškreipia oro srauto aptekėjimą apie aerodinaminį paviršių, iki tol buvusį lygų, it stiklas. Šiuolaikiniai,
efektyvūs aerodinaminiai profiliai yra labai jaurtus - menkiausi nukrypimai nuo paskaičiuotos formos neigiamai
įtakoja jų sukuriamos keliamosios bei pasipriešinimo jėgos santykį, t.y. - aerodinaminę kokybę.
kinetine (greičio) energija. Įspūdis, lyg būtų skrendama su varikliu. Čia dar būtina atsižvelgti, jog skrydis vyksta
per lietų, o jis ženkliai pablogina modernių sklandytuvų aerodinamines savybes - sparnus aplimpantys lietaus lašai
pastebimai iškreipia oro srauto aptekėjimą apie aerodinaminį paviršių, iki tol buvusį lygų, it stiklas. Šiuolaikiniai,
efektyvūs aerodinaminiai profiliai yra labai jaurtus - menkiausi nukrypimai nuo paskaičiuotos formos neigiamai
įtakoja jų sukuriamos keliamosios bei pasipriešinimo jėgos santykį, t.y. - aerodinaminę kokybę.