2014 pasaulio paramotorų 8 tas čempionatas

Varžybos Lietuvoje ir užsienyje
Skelbti atsakymą
Vartotojo avataras
Aloyzas Liaukus
PV Valdybos narys
Pranešimai: 823
Užsiregistravo: 03 Spa 2012 14:03
Country: Lietuva
Skraido_nuo: 1993-Lap-19
Miestas: Alytus
Susisiekti:

2014 pasaulio paramotorų 8 tas čempionatas

Standartinė Aloyzas Liaukus » 02 Rgp 2014 10:47

2014 metų pasaulio paramotorų čempionatas Vengrija
rugpjūčio 8-16 dienomis


Mūsų klubo ir Valdybos narys Tomas Taibikis vyksta Lietuvos rinktinės sudėtyje (Tomas Raibikis, A.Akramas, M skruodys, M.Sakaitis) į pasaulio čempionatą Vengrijoje.
Linkim Tomui pasisemt patyrimo ir žinoma sėkmės ir gerai praleist laiką :)

oficialus tinklapis:
http://wmc-wpc2014.hu/#

Vartotojo avataras
Aloyzas Liaukus
PV Valdybos narys
Pranešimai: 823
Užsiregistravo: 03 Spa 2012 14:03
Country: Lietuva
Skraido_nuo: 1993-Lap-19
Miestas: Alytus
Susisiekti:

Re: 2014 pasaulio paramotorų 8 tas čempionatas

Standartinė Aloyzas Liaukus » 02 Rgp 2014 19:36

Pasižiūrėt užsiregistravusius:

http://wmc-wpc2014.hu/paramotor/user/competitors

Vartotojo avataras
elisfly
PV Klubo narys
Pranešimai: 289
Užsiregistravo: 25 Sau 2013 19:06
Country: Lietuva
Skraido_nuo: 1997-Bir-25
Miestas: Vilnius

Re: 2014 pasaulio paramotorų 8 tas čempionatas

Standartinė elisfly » 04 Rgp 2014 22:06

Paziurejus sarasa,susidaro vaizdelis kad cia europos cempionatas+ japonas.(Ir tas dalyvauja, nes bus japoniskas slalomas)
Malonaus skrydžio jums linki stiuardesė ŽANA
http://www.youtube.com/watch?v=kmIBTgsRyTc

Reno
PV Valdybos narys
Pranešimai: 1851
Užsiregistravo: 18 Spa 2012 17:10
Country: Lietuva
Skraido_nuo: 1978-Bir-03

Re: 2014 pasaulio paramotorų 8 tas čempionatas

Standartinė Reno » 05 Rgp 2014 00:33

elisfly rašė:Paziurejus sarasa,susidaro vaizdelis kad cia europos cempionatas+ japonas.(Ir tas dalyvauja, nes bus japoniskas slalomas)
Na kam taip "šovinistiškai". Sąraše be europiečių bei japono yra dar ir šeši ali-babos - 5 iš Kataro ir 1 Saudi Arabijos atstovas. Bat man kažkodėl rodo, kad sąrašas š.m. vasario 12 d. :-o
Visumoj, tai dar jovalas. Vaizdas bus aiškesnis, kai dalyvius "surikiuos" pagal klases.

tomas r
Site Admin
Pranešimai: 109
Užsiregistravo: 08 Spa 2012 19:18
Country: Lietuva
Skraido_nuo: 2013-Bal-04

Re: 2014 pasaulio paramotorų 8 tas čempionatas

Standartinė tomas r » 18 Rgp 2014 18:52

Sveiki, Daug nerašysiu, nes kolegos prirašė pakankamai, įspūdžiai iš čempo

Mantas Sakaitis:

Turiu dabar laisvo laiko tai pabandysiu parašyti šiokią tokią ataskaitą:

http://wmc-wpc2014.hu/paramotor/scores_paramotor

Task 1 - Speed Triangle Out and Return - Saturday 9th August 2014 (Afternoon)

duoda 3 kg. kuro, reikia apskristi kuo greičiau trikampį ir dar nuvaryti su likučiu kuo toliau ir grįžti.
mes su Tomuku apsigavom su savo "super duper" samadielnais ekonomijos bakeliais nuo apiplovimo skysčio ir nutūpėm bulbose-kažkokiu būdu apsiskaičiavom kurą ant ~400ml... Mindė kažkaip iš akies matuodamas pataikė susiskaičiuoti. Esmė tokia, kad reikia pagaliau pasiruošti gerus ir tikslius ekonomijos bakelius.

greičio trikampis man su WRC gavosi gerai: 0:23:52. t.y. 9 pagal gerumą laikas, dar apsidžiaugiau, kad į tolį nebloga nuvarysiu, bet apsigavau...

Task 2 - japoniškas slalomas-canceled, nes pasirodo laiką matavo su smėlio laikrodžiu ir neužteko tikslumo nustatyti nugalėtoją :-)

Task 3 - Turnpoint Hunt - Monday 11th August 2014 (Afternoon)

kuras neribojamas, duodama 1val.30min. laiko. per tą laiką reikia surinkti kuo daugiau taškų ir dar papildomai kontrolinius T taškus kuriuose deklaruojamas paėmimo laikas ir T taškus reikia rinkti eilės tvarka. Planą pasidarėm labai gerą, tik prametėm su laiko deklaravimu. Nes už T taškų paėmimą nors minute netiksliai negauni už tą tašką taškų. Reziume: reikia daugiau treniruotis su tarpiniais laiko punktais.

Task 4 - Pure Economy - Monday 11th August 2014 (Afternoon)

gryna ekonomija su 2kg. kuro. geriausias bajeris, kad ribojamas aukštis iki 650MSL :-) super... rezultatai kalba patys už save- aš su Minde praskraidėm su tiek kuro po pusvalandį, Tomukas 1val. (jei nebūtų DSQ -būtų 18vietoje) Padarėm tokią išvadą -turbūt kiekvieno motoras ryja kaip pilotas alų :-) o jei rimtai, tai Poliniai čia nepralenkiami...

Task 5 - Japanese Slalom - Tuesday 12th August 2014 (Morning)

čia viskas aišku...kartojam rungtį, nes teisėjams kažkas paskolino chronometrą . Aš padariau savo asmeninį rekordą 47.7 s. Japonas slalomą varė į kitą pusę...kad neįgautų konkurencinio pranašumo.

Task 6 - Curve Navigation - Tuesday 12th August 2014 (Afternoon)

navigacija pas kurvas :-D, prieš tai pasodino valandai ant 36 laipsnių karsčio vidury aerodromo į Karantiną (įsitikinti turbūt ar nesergi kokiomis nors ligomis)davė į rankas žemėlapį kur buvo nupiešta trajektorija ant kurios yra tos kurvos (Hidden Gates)ir liepė daryti planą kada nuskrisi pas paskutinę kurvą t.y. Finish Point, laiką turi pateikti sekundžių tikslumu. Karantine neleido su nieku kalbėti- buvo labai sunku, džiūvo burna ir svaigo galva... Aš užsimečiau laiko atsargą, tai teko apskraidyti ne tik ant trajektorijos esančias kurvas, bet ir nuklysti į šoną ir dar apieškoti 1000m. aukštyje..., kad įsitilpčiau į laiką ir neatskrisčiau anksčiau laiko pas paskutinę kurvą FP, turbūt dėl to, kad ten gali būti dar kitas pilotas nepabaigęs :02: šiaip paprastai tokio ilgio trajektoriją 60 km skrendu 1 val. karštis trenkė taip, kad susiplanavau 1:45... teko treniruotis 60km. Slow pratimą.-buvo labai smagu.

Task 7 - Slow/Fast - Wednesday 13th August 2014 (Morning)

kadangi iš vakaro pasitreniravau Slow, tai čia jau buvom pasikaustę ir neblogai suskridom-visi patenkinti pagal savo galimybes. Tomukas 18vietoje.

Task 8 - Pure Navigation - Friday 15th August 2014 (Morning)

čia buvo finalas-siaubiakas. Atrodo gryna navigacija, viskas gerai-pavarysim..., bet pasirodo, kad Finish POintas -buvo paslėptas miške kurio niekas negalėjo rasti, arba jį tik per atsitiktinumą kliudė ir dar prie viso to gale rungties Task 9-bowling landing'as. vaizdelis toks: atvarai po navigacijos 75 min. atvaręs su speedu į aerodromą su 1 litru kuro ir ten 30 sparnu sukasi vienoje vietoje laukia kada leistis į tikslą, o eilės nėra-kas pirmesnis tas gudresnis :-DDD .manau čia daugiau nieko nereikia aiškinti. Tikras World Championship Finalas.

Organizatoriai taip pasistengė, kad dar iki dabar nežino kaip rezultatus suskaičiuoti, bet kadangi medalius kažkam reikėjo atiduoti, tai jie kadangi visus pažysta, tai atidavė geriausiems.

Laiminga pabaiga.

Mindaugas Skruodys:

Mantas daugiau pakomentavo apie varzybas is sportines puses. Ten kaip ir viskas aisku ir neaisku. Aisku kad reikia dar daug dirbti ir keisti iranga o neaisku del rezultatu galutiniu, kuriu dar po siai dienai nera. Atvyke i vieta uzsiememe pati stovyklos gala. Galvojom bus blogai, bet gavosi visai gerai, nes kilimo-tupimo deka salia musu stovyklos paskyre, tad nereikedavo eiti po keleta simtu metru su motoru ant kupros. Kad nuomavom kemepri - tai buvo musu issigelbejimas. Si karta cempionato rengejai pasirupino taip, kad nebutu kur laikyti motoru ir visu kitu daiktu, kaip tai budavo praeituose cempionatuose. Paprasciausiai nebuvo palapiniu skirtu sportininkams. Pirmoms 2 naktims isiprasem i Kataro palapine o sekanciom naktim izvelege pustuste belgo palapine prie jo kemperio isipraseme ir ten. Motoru laikymo klausimas issisprende. Treniruotems varzybu organizatoriai surenge rungti. Dave zemelapius, kartais skrendant atrode - geriau skristi be ju. Skrendi ir seki zemelapi ir ten matai du nedidelius ezerelius, atrodo kad tu jau po jais turetum buti - o ju net nera. Skersai ezerelio eina kelias. Confuzas geras. Kita - atskrendi virs lauko - o ten miskas :pleasantry: Zemelapiai buvo labai klaidingi. Manau del ju nemazai pilotu gavo "barankas".
Toliau. Prasidejus varzyboms pastebejome organizatoriu neprofesianaluma. I diena organizatoriai sugebedavo vos ne vos isspausti 1 rungti. Vargino ne uzduociu kiekis o uzduociu laukimas. Laukti uzduoties 35 laipsniu karstyje ne pats geriausias laiko praleidimo budas. Gyvenome salia belgo, kuris beje i varzybas atvyko vienas ir buvo ir team leaderis ir sportininkas viename. Per viena brifinga Aivaras uzdave klausima, jei pilotas musileidzia avariniu budu kazkur uz aerodromo - kas ji parveza? Organizatoriai pasake kad cia tavo problema, grizk kaip nori. Belgui nusileidus uz aerodromo ji parveze su Enduro motociklu pakeleivingas motociklininkas. Pasiseke jam. Dar salia isikures buvo Kataras. Gera chebryte ten. Belgu izymus pilotas buvo ju team leaderis. Jam mokama alga ir jau 2 men pries varzybas Katare gyveno ir treniravo ju rinktine. Kataro pilotai klausia belgo - su kokiu motoru laimetas toks ir toks cempionatas - tas pasako koks - jie ir nuperka visai rinktinei tokius motorus. Naftos salis... Prancuzai kaip ir lenkai kaip atsiunte dideli buri pilotu. Komandos paramotoru mechanikai, virejos privaloma pas juos. Kaip sakant next level.
Apie irangas. Poliniai valdo. 250 Polinis ,vadinamas kiauliniu pas mus, ten yra normalus motoras. Belgas sveriantis apie 90kg skraido su Polini 250 PAP paramotoru ir Ozone slalom 19 kvadratu sparnu. Kas idomiausia sugeba daugeli pilotu "padaryti" greicio ir ekonomijos rungtyje. Daugumoje Ozonas ir Dudekas. 1 vieta uzemes pilotas skrido su tik dabar prekyboje pasirodysianciu Ozone Viper 3 sparnu. Greitas ir labai ekonomiskas sparnas. Lenkas su Snake 16 kvadratu ir polini 250 pagerino japonisko slalomo pasaulio rekorda. Aivaras, nuejes pakalbint pries starta lenkiuko, sake jog trimeriai buvo atleisti iki 13... varo ten visi ant bedugnes krasto. Antri pagal populiaruma motorai - Mosteriai Vitorazio. Buvo vienas JPX bulius. nu ir dar keletas kitokios markes motoru.
Is linksmesnes puses. Komanda gavosi labai draugiska. Visi padedavome vieni kitiems pasiruosti tiek iranga tiek zemelapius rungtims be jokiu spyriojimusi. Komandoje atmosfera buvo superine. Atvykus Aistei pagerejo virtuves reikalai. Pusryciai pietus ir vakariene laukdavo musu kiekviena vakara. ACIU Aistei! Aivaras LYDERIAVO visuose frontuose .... :pioner: :beer: :21: Protestus rase kaip is pypkes. Vienos dienos vakaras ir sekanti diena buvo neskraidoma. Vakarop nuvaziavome i miesta, civilizacija pasigrozeti. Nuejome i picerija picos, iseiname - mieste didelis tusas - samagono svente.... trupti uztrukome ten... Mantas sake ides foto. Sekancia diena nuvaziavome prie netoliese esancio Balatono ezero. Buvo gera trumpam pakeisti lokacija ir isvaziuoti is to aerodromo, kur kas diena kepindavo 35 lapisniu karstis. Neskaitant organizatoriu totalaus grybavimo visi butin butiniai procesai buvo geri. Aciu komandai! Taip pat mus cempionato metu aplanke ir palaike Lietuvos skraidyklininkai su savo antromis pusemis. Aciu ir jums mieli biciuliai.
Tik REMEJU deka galejome dziaugtis geromis gyvenimo ir sporto salygomis. Didelis ACIU JUMS musu REMEJAI nuo visos musu rinktines!!!! JUS patys geriausi!!! Be JUSU nebutume igije tiek patirties ir ziniu!
Nuoroda i foto albuma:
https://plus.google.com/u/0/photos/+Min ... Zvy_aGW4gE


Na ir tikriausia jau galutiniai rezultatai

#31 Tomas Raibikis
#42 Mantas Sakaitis
#47 Mindaugas Skruodys

http://wmc-wpc2014.hu/scores/wpc/Overall%20Results.pdf

Skelbti atsakymą