SKY Engines

Kita įranga
Reno
PV Valdybos narys
Pranešimai: 1736
Užsiregistravo: 18 Spa 2012 17:10
Country: Lietuva
Skraido_nuo: 1978-Bir-03

Re: SKY Engines

Standartinė Reno » 27 Sau 2014 10:33

Gintaras rašė: Stumuoklis su vienu ziedu kas sumazina trinti, prailgina cilingro tarnavimo laika.Vienu zodziu padidina variklio KPD...
Valio!!!!
KPD (koficient poleznogo dejstvyja) lietuviškai, rodos, verčiamas - NVK (naudingo veikimo koeficientas).

Gražiai atrodo tiek SKY 1.1S :ap:

Gintaras
PV Klubo narys
Pranešimai: 87
Užsiregistravo: 09 Spa 2012 15:13

Re: SKY Engines

Standartinė Gintaras » 27 Sau 2014 21:21

Uzvedimo mechanizme stambesni ir platesni sukabinimo (dantukai)
Prikabinti failai
DSCN8434.JPG

Reno
PV Valdybos narys
Pranešimai: 1736
Užsiregistravo: 18 Spa 2012 17:10
Country: Lietuva
Skraido_nuo: 1978-Bir-03

Re: SKY Engines

Standartinė Reno » 03 Kov 2014 11:51

Pirmą 2014-jų pavasario dieną "Penktojo vandenyno" visuotinio susirinkimo Užukalnio sodžiuje (pas Tautvydą) metu
klubo nariams oficialiai buvo pristatyta "Baltic Paramotors" naujiena - titaninė FLY OTTO jėgainė su SKY 1.1S varikliu.
IMG_2732.JPG
Taip atrodo naujoji itališka paramotoro "širdis" - SKY 1.1S. Nuotraukoje - paskutinis iš pirmų trijų šio variklio egzempliorių,
atgabentų į Lietuvą metų pradžioje (kiti du, užsakovams pristatyti dar vasario mėn, jau sėkmingai skraido).
IMG_2735.JPG
Nors iš pirmo žvilgsnio naujasis motoras paveldėjo gana daug vyresniojo "brolio" - SKY100 - bruožų, bet pažiūrėjus atidžiau, matyt visai kitokios konstrukcijos
cilindras bei naujas karteris. SKY1.1S stūmoklis - 2mm mažesnio skersmens, tačiau jo eiga padidinta 7mm. Kuro mišinys isiurbiamas tiesiai į karterio ertmę.
IMG_2734.JPG
Nors meteo sąlygos tą dieną ir nebuvo palankios, Užukalnio sodžiaus šiemininkas, įsipylęs vos pora litrų kuro, rįžosi išbandyti naujieną ore.
Visi likusieji dėl stipraus vėjo pasirinko tik stebėtojo "pareigas". Vienu momentu stebėjusieji jau buvo įsitikinę, kad Tautvydą "nupūs" už horizonto,
tačiau "vietinis pilotas", pasinaudodamas tik jam vienam žinomomis landšafto ypatybėmis vis tik sugebėjo sėkmingai parskristi į starto vietą.
IMG_2731.JPG
Iškart po Tautvydo skrydžio įrangą patikrinęs "Penktojo vandenyno" Etikos komisijos pirmininkas jokių pastabų nepareiškė...
IMG_2736.JPG

Reno
PV Valdybos narys
Pranešimai: 1736
Užsiregistravo: 18 Spa 2012 17:10
Country: Lietuva
Skraido_nuo: 1978-Bir-03

Re: SKY Engines

Standartinė Reno » 16 Bir 2020 14:47

"Koronės virusas", Italijoje pridaręs daug bėdos, po truputėlį atsitraukia. Nors ir lėtai, tačiau atsigauna ir itališkų variklių gamintojai.
SKY ENGINES - grynakraujis italas. Tačiau iš kitų išsiskiriantis tuo, kad nelabai atsiranda bandančių kopijuoti šio gamintojo variklius.
Galbut motoro aušinimas skysčiu daugumai net it žinomų gamintojų atrodo per daug jau įmantrus "pribambasas" ant nugaros dedamam varikliui.
Na, bet SKY visados tvirtai laikėsi savo - "skysčio filosofijos" ir oru aušinamų variklių niekada nebegamino.
Poreikis didesniam galingumui SKY taip pat sprendė savitai - nors pradžioje greta SKY 100 atsirado SKY 110S,
tačiau toliau darbinis tūris buvo didinamas kitiems para-variklių gamintojams neįprastu būdu - didinant cilindrų
skaičių. Taip gimė opozitinis SKY Boxer 220S. Šio variklio prototipą pirmą kartą gyvai pamačiau 2018 m. rugsėjo
mėn. - St.Hilaire. Tuomet jokių konkrečių domenų apie SKY Boxer'į dar nebuvo - prieš pat Coupe Icare parodą
surinkto motoro dar laukė bandymų maratonas.
IMG_0870.JPG
Derinimo bei tobulinimo darbai, žinoma, užsitęsė, nes ir variklis neįprastos "orientacijos" - cilindrai išdėstyti ne
horizontaliai, kas būdinga "opozitams", bet vertikaliai. Nors SKY Boxer 220S darbinis tūris nėra labai jau didelis -
220 cm2, tačiau maitinimo sistemai jau parinktas plūdinis karbiuratorius. Jis nors ir didesnis už paramotoristams
įprastą membraninį, tačiau suteikia kur gas daugiau galimybių tiksliai sureguliuoti kuro mišinio kokybę.
IMG_0871.JPG

Nors SKY Boxer 220S ir aušinamas skysčiu, komplektuojamas su dantratiniu 1:4 reduktoriumi bei išcentrine sankaba,
sumontavus titaninę išmetimo sistemą (šiuo atveju - 2 rezonatorius ir 2 duslintuvus) tesveria tik 18kg. Įprasta
plieninė išmetimo sistema prideda 2kg. Tačiau net ir 20kg pasunkėjęs motoras išvysto 36 a.g. esant 11500 aps/min.
Trauka - jau triženklių skaičių zonoje (žiūr. foto žemiau). Tai tokios pirmosios naujienos iš "popandeminės" Italijos.
SKY boxeris.jpg

Skelbti atsakymą