Puslapis 33

Re: Cors-Air Motors (JPX Italia)

Parašytas: 18 Sau 2018 09:15
TomASAlytus
Susisiek su Renatu (Reno) asmenine zinute (AZ) :mrgreen:

Re: Cors-Air Motors (JPX Italia)

Parašytas: 05 Vas 2018 11:03
Reno
Planuojame naują užsakymą iš Cors-Air Motors, Jus dominančią kuro matuoklę galime įtraukti į sąrašą.
Telefonai pasiteiravimui - ... 686 36482 (Gintaras) arba ... 687 40775 (Renatas)

Noriu patikslinti, kad kuro matavimui reikia 2 dalių - kuro kiekio degalų bake daviklio bei paties matavimo prietaiso su ekranu (matuoja ir kitus duomenis - RPM, CHT, EGT, motovalandas, patikros intervalus, sūkių ribas)

Re: Cors-Air Motors (JPX Italia)

Parašytas: 18 Vas 2018 00:02
Gintaras
Pats pats...dar siltas...

Re: Cors-Air Motors (JPX Italia)

Parašytas: 19 Bir 2018 17:56
Reno
Cors-Air Motors patobulino ir M-25 (naujoji versija - Black Devil PRO). Nuo 2018 m. liepos mėnesio šis mums labai gerai
pažįstamas variklis bus gaminamas su naujos kartos, žymiai kompaktiškesne išmetimo sistema (tokia, kaip ir Black Bull).
Lengviausias Black Devil PRO (su rankiniu užvedimu) su visais priedais (išskyrus propelerį) sveria mažiau nei 14 kg!
M-25 Black Devil 2018.07.jpg
Modifiluota ir Black Devil PRO uždegimo sistema - aukštos įtampos (degimo) ir žemos įtampos (krovimo) ritės dabar yra
montuojamos atskirai. Standartinėje variklio komplektacijoje krovimo ritės nėra (rankiniam užvedimui ji net nereikalinga).
Black Devil PRO versijai su elektriniu starteriu krovimo ritę galima užsisakyti kaip priedą iš karto arba esant poreikiui, ją
įmontuoti vėliau, nes naujame M-25 karteryje vieta antros ritės montavimui jau yra paruošta iš anksto.
M-25 Black Devil 2018.07 a.jpg

Re: Cors-Air Motors (JPX Italia)

Parašytas: 26 Rgs 2018 15:03
Reno
Šių metų Coupe Icare parodos metu Cors-Air Motors pristatė savo naujieną - variklį Black Bee (Juodoji bitė).
Naujo motoro darbinis tūris - 125 "kubikai", galingumas - 20 a.g. Komplektuojamas tik su automatine sankaba ir rankine
"flash" tipo užvedimo sistema. Rezonatorius ir duslintuvas integruoti į vientisą korpusą, vietoje "obuolio" - lanksti mova
(nuo šiol visų modelių Cors-Air Motors varikliai bus komplektuojami tik su tokio tipo išmetimo sistema). Ir visa tai (su visais
priedais) sveria tik 14 kg. Serijinė gamyba ir tiekimas pirmiesiems užsakovams planuojamas nuo 2018 m. spalio mėn.
FHD0319.JPG
Susidomėjimas "Juodaja bite" - didelis
FHD0342.JPG
Užsakovai kantriai laukia, net ir pavargę stovėti, eilės nebeužleidžia ... :-o
IMG_0849.JPG
"Juodosios bitės" vyresnieji broliai:
- legendinis M-25 Black "Black Devil", versija Pro 2018 (užvedimas - pasirinkitinai - elektrinis, rankinis arba "hibridas",
taip pat galima komplektacija su automatine sankaba);
IMG_0810.JPG
- ir galingasis "Black Bull" 2018, komplektuojamas tik su sportiniu "Tryton" karbiuratoriumi, o užvedimo būdo pasirinkimas
toks pat, kaip ir M25 "Black Devil".
IMG_0812.JPG

Re: Cors-Air Motors (JPX Italia)

Parašytas: 08 Spa 2018 09:00
Reno
PPG prietaisiukas ant mano stalo, keliaus į Kauną.

Re: Cors-Air Motors (JPX Italia)

Parašytas: 14 Geg 2019 08:58
Reno
Dar viena, nauja BLACK DEVIL Pro versija - su sankaba ir elektriniu starteriu (prieš tai variklis su sankaba galėjo turėti tik
rankinio užvedimo sistemą). Taigi, nuo dabar ir "sankabiniams" atsirado galimybė rinktis - arba "šniūras", arba elektros variklis :mrgreen:
Trumpas video:
phpBB [video]

Foto:
Sankaba Electro.jpg

Re: Cors-Air Motors (JPX Italia)

Parašytas: 21 Geg 2019 12:40
Reno
Šią savaitę į Lietuvą jau atkeliavo pirmas toks variklis (BLACK DEVIL Pro su el.starteriu ir sankaba).
Gintaras artimiausiu metu turėtų paskelbti daugiau informacijos... :S:

Re: Cors-Air Motors (JPX Italia)

Parašytas: 21 Geg 2019 20:10
Gintaras
Motoras turi save parodyti skrydyje ir .

Re: Cors-Air Motors (JPX Italia)

Parašytas: 29 Geg 2019 15:01
Reno
Naujos kartos Air-Box'as Cors-Air varikliams.
Į karbiuratorių įsiurbiamam oro srautui najame "Airbox'e" suformuoti du atskiri kanalai. Jie optimizuoti variklio darbui skirtingais
režimais - laisvai eigai ir maksimaliai apkrovai. Vienas kanalas pagerina motoro darbą mažų apsukų diapazone (laisva eiga variklis
veikia tolygiau), o dideliems sūkiams skirtas kanalas netrikdo įsiurbiamo oro srauto, kuomet variklis apkraunamas maksimaliai.
Atskirais kanalais tekantis oro srautas efektyviau slopina pulsacijas įsiurbimo trakte, taip sumažindamas motoro skleidžiamą
triukšmą. Naujasis "Airbox'as" yra aptakesnis, t.y. - mažiau trikdo nuo variklio link propelerio tekantį oro srautą.
Air Box 2019.jpg
Naujieji "Aibox'ai" nuo šio gali būti užsakomi bet kuriam Cors-Air Motors gaminamam varikliui.
Air Box Black Devil 2019.jpg
Air Box Black Bull 2019.jpg