Puslapis 33

Re: Cors-Air Motors (JPX Italia)

Parašytas: 18 Sau 2018 09:15
TomASAlytus
Susisiek su Renatu (Reno) asmenine zinute (AZ) :mrgreen:

Re: Cors-Air Motors (JPX Italia)

Parašytas: 05 Vas 2018 11:03
Reno
Planuojame naują užsakymą iš Cors-Air Motors, Jus dominančią kuro matuoklę galime įtraukti į sąrašą.
Telefonai pasiteiravimui - ... 686 36482 (Gintaras) arba ... 687 40775 (Renatas)

Noriu patikslinti, kad kuro matavimui reikia 2 dalių - kuro kiekio degalų bake daviklio bei paties matavimo prietaiso su ekranu (matuoja ir kitus duomenis - RPM, CHT, EGT, motovalandas, patikros intervalus, sūkių ribas)

Re: Cors-Air Motors (JPX Italia)

Parašytas: 18 Vas 2018 00:02
Gintaras
Pats pats...dar siltas...

Re: Cors-Air Motors (JPX Italia)

Parašytas: 19 Bir 2018 17:56
Reno
Cors-Air Motors patobulino ir M-25 (naujoji versija - Black Devil PRO). Nuo 2018 m. liepos mėnesio šis mums labai gerai
pažįstamas variklis bus gaminamas su naujos kartos, žymiai kompaktiškesne išmetimo sistema (tokia, kaip ir Black Bull).
Lengviausias Black Devil PRO (su rankiniu užvedimu) su visais priedais (išskyrus propelerį) sveria mažiau nei 14 kg!
M-25 Black Devil 2018.07.jpg
Modifiluota ir Black Devil PRO uždegimo sistema - aukštos įtampos (degimo) ir žemos įtampos (krovimo) ritės dabar yra
montuojamos atskirai. Standartinėje variklio komplektacijoje krovimo ritės nėra (rankiniam užvedimui ji net nereikalinga).
Black Devil PRO versijai su elektriniu starteriu krovimo ritę galima užsisakyti kaip priedą iš karto arba esant poreikiui, ją
įmontuoti vėliau, nes naujame M-25 karteryje vieta antros ritės montavimui jau yra paruošta iš anksto.
M-25 Black Devil 2018.07 a.jpg

Re: Cors-Air Motors (JPX Italia)

Parašytas: 26 Rgs 2018 15:03
Reno
Šių metų Coupe Icare parodos metu Cors-Air Motors pristatė savo naujieną - variklį Black Bee (Juodoji bitė).
Naujo motoro darbinis tūris - 125 "kubikai", galingumas - 20 a.g. Komplektuojamas tik su automatine sankaba ir rankine
"flash" tipo užvedimo sistema. Rezonatorius ir duslintuvas integruoti į vientisą korpusą, vietoje "obuolio" - lanksti mova
(nuo šiol visų modelių Cors-Air Motors varikliai bus komplektuojami tik su tokio tipo išmetimo sistema). Ir visa tai (su visais
priedais) sveria tik 14 kg. Serijinė gamyba ir tiekimas pirmiesiems užsakovams planuojamas nuo 2018 m. spalio mėn.
FHD0319.JPG
Susidomėjimas "Juodaja bite" - didelis
FHD0342.JPG
Užsakovai kantriai laukia, net ir pavargę stovėti, eilės nebeužleidžia ... :-o
IMG_0849.JPG
"Juodosios bitės" vyresnieji broliai:
- legendinis M-25 Black "Black Devil", versija Pro 2018 (užvedimas - pasirinkitinai - elektrinis, rankinis arba "hibridas",
taip pat galima komplektacija su automatine sankaba);
IMG_0810.JPG
- ir galingasis "Black Bull" 2018, komplektuojamas tik su sportiniu "Tryton" karbiuratoriumi, o užvedimo būdo pasirinkimas
toks pat, kaip ir M25 "Black Devil".
IMG_0812.JPG

Re: Cors-Air Motors (JPX Italia)

Parašytas: 08 Spa 2018 09:00
Reno
PPG prietaisiukas ant mano stalo, keliaus į Kauną.

Re: Cors-Air Motors (JPX Italia)

Parašytas: 14 Geg 2019 08:58
Reno
Dar viena, nauja BLACK DEVIL Pro versija - su sankaba ir elektriniu starteriu (prieš tai variklis su sankaba galėjo turėti tik
rankinio užvedimo sistemą). Taigi, nuo dabar ir "sankabiniams" atsirado galimybė rinktis - arba "šniūras", arba elektros variklis :mrgreen:
Trumpas video:
phpBB [video]

Foto:
Sankaba Electro.jpg

Re: Cors-Air Motors (JPX Italia)

Parašytas: 21 Geg 2019 12:40
Reno
Šią savaitę į Lietuvą jau atkeliavo pirmas toks variklis (BLACK DEVIL Pro su el.starteriu ir sankaba).
Gintaras artimiausiu metu turėtų paskelbti daugiau informacijos... :S:

Re: Cors-Air Motors (JPX Italia)

Parašytas: 21 Geg 2019 20:10
Gintaras
Motoras turi save parodyti skrydyje ir .

Re: Cors-Air Motors (JPX Italia)

Parašytas: 29 Geg 2019 15:01
Reno
Naujos kartos Air-Box'as Cors-Air varikliams.
Į karbiuratorių įsiurbiamam oro srautui najame "Airbox'e" suformuoti du atskiri kanalai. Jie optimizuoti variklio darbui skirtingais
režimais - laisvai eigai ir maksimaliai apkrovai. Vienas kanalas pagerina motoro darbą mažų apsukų diapazone (laisva eiga variklis
veikia tolygiau), o dideliems sūkiams skirtas kanalas netrikdo įsiurbiamo oro srauto, kuomet variklis apkraunamas maksimaliai.
Atskirais kanalais tekantis oro srautas efektyviau slopina pulsacijas įsiurbimo trakte, taip sumažindamas motoro skleidžiamą
triukšmą. Naujasis "Airbox'as" yra aptakesnis, t.y. - mažiau trikdo nuo variklio link propelerio tekantį oro srautą.
Air Box 2019.jpg
Naujieji "Aibox'ai" nuo šio gali būti užsakomi bet kuriam Cors-Air Motors gaminamam varikliui.
Air Box Black Devil 2019.jpg
Air Box Black Bull 2019.jpg

Re: Cors-Air Motors (JPX Italia)

Parašytas: 01 Spa 2020 22:11
Gintaras
Nepamenu-kažkas užsisakė ir pamiršo arba taip bando išvengti ''reglamento'' bendruomenei.Tikiuosi viešo prisipažinimo.
DSCN3143.JPG

Re: Cors-Air Motors (JPX Italia)

Parašytas: 07 Spa 2020 09:02
Reno
Abejoju, ar prisipažins ...

Re: Cors-Air Motors (JPX Italia)

Parašytas: 27 Spa 2020 09:58
Reno
Pasitaisau, nes netyčia ištryniau "Namioko" klausimą apie kainą. Ji tokia, kokia ir buvo - 1950 + 200 už sankabą

Re: Cors-Air Motors (JPX Italia)

Parašytas: 20 Bal 2021 17:32
Reno
Kaip gimsta Cors-Air varikliai:
phpBB [video]

Re: Cors-Air Motors (JPX Italia)

Parašytas: 30 Lie 2021 23:05
namiokas
Kodel nera informacijos apie nauja jpx su ipurskimu? :honor:

Re: Cors-Air Motors (JPX Italia)

Parašytas: 02 Rgp 2021 17:42
Reno
Todėl, kad šiuo metu yra dar tik bandomieji pavyzdžiai. Prieš, maždaug, 10-12 metų jau mėginta Cors-Air
varikliams pritaikyti elektroninę kuro įpurškimo sistemą, tačiau projektas tuokart nutrūko. Didelė tikimybė,
kad EFI idėją Cors-Air šiemet vis tik įgyvendins - jei bandymai pasiteisins, naujasis E-Devil (su EFI sistema)
bus viešai pristatytas rugsėjo pabaigoje, Prancūzijoje, kasmetinio Coupe Icare renginiuo metu.

Re: Cors-Air Motors (JPX Italia)

Parašytas: 22 Gru 2021 13:47
Reno
Ištikimas Lietuvos paramotoristų draugas - Cors-Air Motors - sveikina visus su artėjančiomis šventėmis!
Cors-AIr Motors sveikinimas 2021.png

Re: Cors-Air Motors (JPX Italia)

Parašytas: 29 Rgs 2022 18:30
Reno
Cors-Air Motors tik ką sugrįžo iš senas tradicijas turinčio renginio - Coupe Icare, kur šiemet pristatė
naujieną. O ją būtų galima apibūdinti taip - 17 arklių, sveriančių vos 10,5 kg! o trumpai - M80.
Naujausias Cors-Air Motors kūrinys taip ir vadinasi, tiesiog - M80.
DSC_6898.jpg
I tuos 10,5 kg "tepla" 17 arklio galių 80 cm2 darbinio tūrio 2-taktis motoras su priverstinio aušinimo oru sistema, sankaba, diržiniu
1:3,75 reduktoriumi, rankiniu užvedimu, "airbox'u" bei rezonansine išmetimo sistema "vienam gabale" su duslintuvu (kas pastaruoju
metu būdinga absoliučiai visiems Cors-Air Motors gaminamiems varikliams.
DSC_6900.jpg
Propeleris, degalai ir rėmas su sėdyne - čia, žinoma, jau papildomas "svorio prieaugis", kurį kiekvienas pasirenka individualiai.
Visi tie 17 arklių šuoliuoja varikliui įsibėgėjus iki 9900 aps/min. Trauka su 130 cm skersmens propeleriu - 53 kg. Paskaičiavus
paaiškėja, kad viena arklio galia sugeneruoja 3,12 kg traukos - išties geras rezultatas. Tiesa, pilotams, kurių kūno svorį apibūdina
triženklis skaičius, naujasis Cors-Air Motors M80 variklis poreikių nepatenkins. Žodžiu, - jis skirtas tiems (ir toms!), kas nešioja
S arba M dydžio drabužius :mrgreen:
Cors-Air Motors laikosi dar vienos tradicijos - vienodos tvirtinimo taškų geometrijos visiems savo gaminamiems varikliams.
Taigi, - ant tų pačių tvirtinimo taškų, visiškai nieko neperdarinėjant, montuojasi bet kuris Cors-Air Motors variklis, įskaitant
ir mažylį M80.
DSC_6905.jpg

Re: Cors-Air Motors (JPX Italia)

Parašytas: 01 Spa 2022 19:30
Algirdas.B
:honor: :angel: