Kažkada mokykloje mums primygtinai kalė į galvas įvairiausias Lenino "teorijas" bei "tiesas", kurių viena tvirtino,
jog komunizmas = tarybių valdžia + visos šalies elektrifikacija. Komunizmo rusams, kaip žinia, "pastatyti" nepavyko.
Su tarybų valdžia taip pat neaišku - ji palaipsniui pavirto iš proletariato į oligarchų diktatūrą. Beliko elektrifikacija.
Na, rusai bando neatsilikti nuo šiuolaikinės mados ir vidaus degimo variklius taip pat bando keisti elektriniais. Vienas
iš pavyzdžių - aerodinaminės traukos agregatas, neva, tinkantis įvairiausioms lakiojimo oru bei vandeniu priemonėms.
Net giro-motociklą pademonstravo, tiesa, labai trumpai, o kaip jis "skrenda" - spręskite patys.
Pristatomo agregato rėmas iš anglies pluošto, suprantama, turėtų sverti nedaug. 30 (25) kW elektros variklis - kiek
daugiau, nei 2kg (anot kometatoriaus). Tačiau visa kartu sudėjus - net 30 kg. 3-jų baterijų blokas bendros 3,3 kWh
talpos su priedais galėtų sudaryti apie 15 kg (žinant, kad šiuolaikinių ličio batirjų energetine talpa yra apie 0,3 kWh/kg.
Tai kas prideda likusius 10 kg - taip ir lieka neaišku. Propelerio skersmuo nenurodomas, tačiau tvirtinama, kad jis "išpučia"
72 kg, idealiu atveju - net 85 kg, nes propelerį supančio kontūro dėka trauka padidėja apie 30%. Na, neblogas rezulatas
vertinant, propelerio skersmenį (vizualiai - apie 1 m), tačiau atsižvelgiant į variklio galią - tik vidutiniškas (netoli 3kg/kW).
Ankščiau aprašyta austro e-ppg įranga išvysto iki 4kg/kW. Komentatorius teigia, neva, horizontaliam skrydžiui paramotoru
pakanka vos 3,5 kW variklio galios. Tai būtų apie 10 kg traukos remiantis ankščiau jų pačių pateiktais duomenimis.
Motoparasparnio aerodinaminė kokybė neviršia 6. Kad tokiam aparatui pakaktų 10 kg traukos, bendra skridimo masė
neturėtų viršyti 60 kg. Prisimenant, kad pats elektroparamotoras sveria 30 kg, pilotui belieka ne daugiau 30 kg ???
Štai čia ir išlenda yla iš maišo... Nenuostabu, žinant pristatomo aparato kilmę