Elektrofikacija
-
- PV Valdybos narys
- Pranešimai: 1851
- Užsiregistravo: 18 Spa 2012 17:10
- Country: Lietuva
- Skraido_nuo: 1978-Bir-03
Re: Elektrofikacija
Labai simpatiškas aparatas. Gerai, kad ir variklis tiesioginio perdavimo, be reduktoriaus.
Gali būti nebloga alternatyva šveicariškm FlyTec'ui, jeigu, žinoma, patys čekai nesusirgs šveicariškomis ligomis ...
Bekolektorinis elektrovariklis - paprastas, kaip mėsmalė, vos viena judanti dalis, bet kad kainodara - paradoksai
Gali būti nebloga alternatyva šveicariškm FlyTec'ui, jeigu, žinoma, patys čekai nesusirgs šveicariškomis ligomis ...
Bekolektorinis elektrovariklis - paprastas, kaip mėsmalė, vos viena judanti dalis, bet kad kainodara - paradoksai
- Igor
- Pranešimai: 240
- Užsiregistravo: 06 Spa 2012 14:57
- Country: Lietuva
- Skraido_nuo: 2007-Kov-18
- Miestas: Vilnius
- Susisiekti:
Re: Elektrofikacija
Tikras hibridinis para-balionas
http://www.frequency.com/video/lost-in- ... /142155311
http://www.frequency.com/video/lost-in- ... /142155311
- elisfly
- PV Klubo narys
- Pranešimai: 289
- Užsiregistravo: 25 Sau 2013 19:06
- Country: Lietuva
- Skraido_nuo: 1997-Bir-25
- Miestas: Vilnius
Re: Elektrofikacija
Idomus aparatas, net ir skruzdeles gali paskaraidyt.
Malonaus skrydžio jums linki stiuardesė ŽANA
http://www.youtube.com/watch?v=kmIBTgsRyTc
http://www.youtube.com/watch?v=kmIBTgsRyTc
-
- PV Valdybos narys
- Pranešimai: 1851
- Užsiregistravo: 18 Spa 2012 17:10
- Country: Lietuva
- Skraido_nuo: 1978-Bir-03
Re: Elektrofikacija
Oho, čia tikrai kažkoks karšo oro dirižablio hibridas - elektros pavara derinyje su ne cepelino, o klasikinės formos kupolu.
Karšto oro dirižabliai tikrai egzistuoja, net Lietuvoje yra vienas (turi marijampoliečiai).
Štiliaus sąlygomis, kas pas mus labai retai pasitaiko, su tokiu aparatu, manau, galima skristi bet kuria kryptimi. Na, o dvelkiant vejeliui, bent jau į šonus galima manevruot papildomai.
Karšto oro dirižabliai tikrai egzistuoja, net Lietuvoje yra vienas (turi marijampoliečiai).
Štiliaus sąlygomis, kas pas mus labai retai pasitaiko, su tokiu aparatu, manau, galima skristi bet kuria kryptimi. Na, o dvelkiant vejeliui, bent jau į šonus galima manevruot papildomai.
- Aloyzas Liaukus
- PV Valdybos narys
- Pranešimai: 823
- Užsiregistravo: 03 Spa 2012 14:03
- Country: Lietuva
- Skraido_nuo: 1993-Lap-19
- Miestas: Alytus
- Susisiekti:
Re: Elektrofikacija
ir nebaisu skrist virš medžių, kai motoras gali atsisakyt.
-
- PV Valdybos narys
- Pranešimai: 1851
- Užsiregistravo: 18 Spa 2012 17:10
- Country: Lietuva
- Skraido_nuo: 1978-Bir-03
Re: Elektrofikacija
Dar vienas elektrinis, iš kategorijos "zero emission". Tik atrodo, kad jo "pūslė" jau užpildyta heliu. Bet valdymas - kažkas
panašaus į parasparnio klevantas. Taigi, jeigu kas dar ir pravardžiuoja STING'ą "balionu", tegul pasižiūri į šį aparatą :
Na ir šiaip - labai gražiai nufilmuota, o vaizdo kokybė - tinkama žiūrėjimui visame ekrane.
panašaus į parasparnio klevantas. Taigi, jeigu kas dar ir pravardžiuoja STING'ą "balionu", tegul pasižiūri į šį aparatą :
Na ir šiaip - labai gražiai nufilmuota, o vaizdo kokybė - tinkama žiūrėjimui visame ekrane.
- Aloyzas Liaukus
- PV Valdybos narys
- Pranešimai: 823
- Užsiregistravo: 03 Spa 2012 14:03
- Country: Lietuva
- Skraido_nuo: 1993-Lap-19
- Miestas: Alytus
- Susisiekti:
Re: Elektrofikacija
Į bagažinę nesudėsi...
Labai neromantiškai parašiau...
Labai neromantiškai parašiau...
-
- PV Valdybos narys
- Pranešimai: 1851
- Užsiregistravo: 18 Spa 2012 17:10
- Country: Lietuva
- Skraido_nuo: 1978-Bir-03
Re: Elektrofikacija
Taip, labai panevėžietiškas požiūris (ten net merginas bagažinėse vežiojasi, o policija tik rankomis skėsčioja...)Aloyzas Liaukus rašė:Į bagažinę nesudėsi... Labai neromantiškai parašiau...
- Aloyzas Liaukus
- PV Valdybos narys
- Pranešimai: 823
- Užsiregistravo: 03 Spa 2012 14:03
- Country: Lietuva
- Skraido_nuo: 1993-Lap-19
- Miestas: Alytus
- Susisiekti:
Re: Elektrofikacija
paramotorines merginas ar pripučiamas?
-
- PV Valdybos narys
- Pranešimai: 1851
- Užsiregistravo: 18 Spa 2012 17:10
- Country: Lietuva
- Skraido_nuo: 1978-Bir-03
Re: Elektrofikacija
Nutolęs Tu nuo lietuviškos realybės...Aloyzas Liaukus rašė:paramotorines merginas ar pripučiamas?
- Igor
- Pranešimai: 240
- Užsiregistravo: 06 Spa 2012 14:57
- Country: Lietuva
- Skraido_nuo: 2007-Kov-18
- Miestas: Vilnius
- Susisiekti:
Re: Elektrofikacija
Jei tai tiesa naujas asinchroninis motoras tiktu ir mums.
Teigia, kad galima išvistini virš 200km/val.
Teigia, kad galima išvistini virš 200km/val.
-
- PV Valdybos narys
- Pranešimai: 1851
- Užsiregistravo: 18 Spa 2012 17:10
- Country: Lietuva
- Skraido_nuo: 1978-Bir-03
Re: Elektrofikacija
Taip, taip - iki skausmo pažįstama frazė - nėra analogų pasaulyje
Kalbėt apie 250 km/val greitį, ratui "tuščiai" sukantis ore, mažų mažiausia - nerimta.
Žymiai konkretesnė informacija - 20 kW agregatas sveria 18 kg, t.y. - 1,11 kW/kg. Kur čia stebuklas, taip ir nesupratau
Kalbėt apie 250 km/val greitį, ratui "tuščiai" sukantis ore, mažų mažiausia - nerimta.
Žymiai konkretesnė informacija - 20 kW agregatas sveria 18 kg, t.y. - 1,11 kW/kg. Kur čia stebuklas, taip ir nesupratau
-
- PV Valdybos narys
- Pranešimai: 1851
- Užsiregistravo: 18 Spa 2012 17:10
- Country: Lietuva
- Skraido_nuo: 1978-Bir-03
Re: Elektrofikacija
SIEMENS žada elektros variklį, kurio galios/svorio santykis - 5kW/kg:
http://www.theengineer.co.uk/aerospace/ ... 06.article Tai ženkliai lenkia rusiško "analogų pasaulyje neturinčio" variklio duomenis. Tiesa, pastarasis - asinchroninis,
kas yra įprasta kintamos srovės elektros motorams.
Žinoma, nagingam bei išradingam individualui (kas šiuo atveju yra aukščiau minimas elektros variklio konstruktorius
iš Rusijos) sunku konkuriuoti su tokiais gigantais, kaip SIEMENS.
Tačiau lietuviškuose LAK sklandytuvuose sėkmingai taikomą FES (Front Electric Sustainer) sistemą taip pat sukūrė
individualas iš Slovėnijos. Sklandytuvo "nosyje" montuojamas 7,3 kg svorio bekolektorinis elektros varikliukas,
išvystantis iki 23kW (nepertraukiamu režimu - iki 20 kW). Taigi, jo galios/svorio santykis - apie 3kW/kg:
http://www.front-electric-sustainer.com/technology.php Paramotorui toksai tiktų kur kas labiau, nei dviračio rate įmontuotas rusiškas motoras. Bet iki šiol neišspręsta
pagrindinė - baterijų problema, dėl kurios bet kuri elektra varoma transporto priemonė iki šiol prilyginama egzotikai.
http://www.theengineer.co.uk/aerospace/ ... 06.article Tai ženkliai lenkia rusiško "analogų pasaulyje neturinčio" variklio duomenis. Tiesa, pastarasis - asinchroninis,
kas yra įprasta kintamos srovės elektros motorams.
Žinoma, nagingam bei išradingam individualui (kas šiuo atveju yra aukščiau minimas elektros variklio konstruktorius
iš Rusijos) sunku konkuriuoti su tokiais gigantais, kaip SIEMENS.
Tačiau lietuviškuose LAK sklandytuvuose sėkmingai taikomą FES (Front Electric Sustainer) sistemą taip pat sukūrė
individualas iš Slovėnijos. Sklandytuvo "nosyje" montuojamas 7,3 kg svorio bekolektorinis elektros varikliukas,
išvystantis iki 23kW (nepertraukiamu režimu - iki 20 kW). Taigi, jo galios/svorio santykis - apie 3kW/kg:
http://www.front-electric-sustainer.com/technology.php Paramotorui toksai tiktų kur kas labiau, nei dviračio rate įmontuotas rusiškas motoras. Bet iki šiol neišspręsta
pagrindinė - baterijų problema, dėl kurios bet kuri elektra varoma transporto priemonė iki šiol prilyginama egzotikai.
-
- PV Valdybos narys
- Pranešimai: 1851
- Užsiregistravo: 18 Spa 2012 17:10
- Country: Lietuva
- Skraido_nuo: 1978-Bir-03
Re: Elektrofikacija
Para-Electro-Turbo... Skrydžiui traukos - tik iš bėdos. Bet garsas - kaip odontologo kabinete
O čia - modifikacija, kuriai jau ir pats A.Grikienis liktų neabejingas (verta žiūrėti iki pabaigos)...
Bet, išlavinus reikiamus įgūdžius, tai...
O čia - modifikacija, kuriai jau ir pats A.Grikienis liktų neabejingas (verta žiūrėti iki pabaigos)...
Bet, išlavinus reikiamus įgūdžius, tai...
-
- Pranešimai: 5
- Užsiregistravo: 12 Kov 2017 14:15
- Country: lt
- Skraido_nuo: 1983-Spa-05
Re: Elektrofikacija
Sveiki, pakelsiu tema. Ar bande lt kas nors gyvai ? Ieskai/renkuosi iranga - nelabai as megstu dvitakcius, patirtis is kitu sferu su jeis yra nekokia.. Dabar paziurejus, uz naujo paravariklio kaina gaunasi naujas variklis 100-150 cc analogo + valdiklis + 1.5-2.0 kWh akumuliatoriu.
-
- PV Valdybos narys
- Pranešimai: 1851
- Užsiregistravo: 18 Spa 2012 17:10
- Country: Lietuva
- Skraido_nuo: 1978-Bir-03
Re: Elektrofikacija
Vieno 100-150cc analogo gali nebepakakti, bet ekperimentas būtų įdomus.
Bent pakenčiamai traukai gauti visvien reikės daryti reduktorių, o tų aviamodeliams skirtų variklių guoliai tokioms apkrovoms nepritaikyti.
Bent pakenčiamai traukai gauti visvien reikės daryti reduktorių, o tų aviamodeliams skirtų variklių guoliai tokioms apkrovoms nepritaikyti.
-
- Pranešimai: 5
- Užsiregistravo: 12 Kov 2017 14:15
- Country: lt
- Skraido_nuo: 1983-Spa-05
Re: Elektrofikacija
As tai galvojau apie viena toki: http://alienpowersystem.com/shop/brushl ... paramotor/
Arba du tokius: https://hobbyking.com/en_us/turnigy-ca1 ... tore=en_us + dvigubas reduktorius ir sudubliotas valdymas. + maziausiai forsuotas, jio svoris yra didesnes negu 150cc analogo. Tekinima/frezavima turiu. Tokie du turbut jau ir i nano-traika tiktu.
Taip pat skaiciau apie situos: http://www.g-air.eu/ , bet jie kolkas turi tik du prototipus ir man jiu konstruktyvas nelabai patinka :/ plius jie su tokiu gamina: http://alienpowersystem.com/shop/brushl ... kv-18000w/ Velgi - nepatinka dvigubai didesnis galingumas su panasiu kv ir svoriu.
Plius dar sita razrabotke: http://netom.ru/develelopments/53/ Parasiau, laukiu is ju atsakymo su parametrais.
Arba du tokius: https://hobbyking.com/en_us/turnigy-ca1 ... tore=en_us + dvigubas reduktorius ir sudubliotas valdymas. + maziausiai forsuotas, jio svoris yra didesnes negu 150cc analogo. Tekinima/frezavima turiu. Tokie du turbut jau ir i nano-traika tiktu.
Taip pat skaiciau apie situos: http://www.g-air.eu/ , bet jie kolkas turi tik du prototipus ir man jiu konstruktyvas nelabai patinka :/ plius jie su tokiu gamina: http://alienpowersystem.com/shop/brushl ... kv-18000w/ Velgi - nepatinka dvigubai didesnis galingumas su panasiu kv ir svoriu.
Plius dar sita razrabotke: http://netom.ru/develelopments/53/ Parasiau, laukiu is ju atsakymo su parametrais.
-
- PV Valdybos narys
- Pranešimai: 1851
- Užsiregistravo: 18 Spa 2012 17:10
- Country: Lietuva
- Skraido_nuo: 1978-Bir-03
Re: Elektrofikacija
Šis - pats įdomiausias. Jei tik yra galimybė, vengiant energijos nuostolių, reiktų išsiversti be reduktoriaus.stanislavz rašė:As tai galvojau apie viena toki: http://alienpowersystem.com/shop/brushl ... paramotor/
Visi likusieji (kur su reduktoriais) - bandymas pritaikyti stambių aviamodelių elektros variklius didesnio skersmens propeleriui.
Kadangi pasirinkimas dar menkas, tai elektros variklių kainos - neproporcingai didelės.
-
- Pranešimai: 5
- Užsiregistravo: 12 Kov 2017 14:15
- Country: lt
- Skraido_nuo: 1983-Spa-05
Re: Elektrofikacija
Dar kelioms imonems padariau uzklausima, turi vokietukai jau idirbio...
Ypac sitie sudomino: http://www.geigerengineering.de/avionik ... /produkte/
Man alienas nepatiko del labai jau kinishku vatu...
Vertimas: https://translate.google.com/translate? ... edit-text=
Raso kad 1.5 karto brangiau negu benzinis variantas.
Ypac sitie sudomino: http://www.geigerengineering.de/avionik ... /produkte/
Man alienas nepatiko del labai jau kinishku vatu...
Vertimas: https://translate.google.com/translate? ... edit-text=
Raso kad 1.5 karto brangiau negu benzinis variantas.