Puslapis 1 iš 1
"Verutė" (115 klasės ULO)
Parašytas: 30 Lap 2012 13:05
Reno
Čekų konstruktoriaus Marek Ivanov'o ZJ-Viera - 115 klasės ULO. Svoris - tik 77kg. Variklis - paramotorinis W200 (arba SIMONINI Mini 3):
Re: "Verutė" (115 klasės ULO)
Parašytas: 30 Lap 2012 13:24
Reno
"Verutė" (taip mes ją pakrikštijom) yra ir Lietuvoje.
Iš pradžių lėktuvėlis atrodė taip:
Šiemet, vasarą "Verutė" modifikuota savo gimtinėje. Iškart po operacijos "pacientė" išvežta namo su visa lova ir dar "subintuota":
Taip "Verutė" atrodo dabar, po "plastinės operacijos":
Re: "Verutė" (115 klasės ULO)
Parašytas: 30 Lap 2012 23:55
Aloyzas Liaukus
Gražiai perdarei
Re: "Verutė" (115 klasės ULO)
Parašytas: 01 Gru 2012 01:02
Reno
Dar yra minčių ant ratų uždėti gaubtus bei koką ant propelerio ;)
Re: "Verutė" (115 klasės ULO)
Parašytas: 01 Gru 2012 10:35
Aloyzas Liaukus
kada bandom?
Re: "Verutė" (115 klasės ULO)
Parašytas: 02 Gru 2012 00:11
Reno
Kai tik bus tinkamas oras savaitgali.
Re: "Verutė" (115 klasės ULO)
Parašytas: 03 Gru 2012 12:10
Renvaldas
Re: "Verutė" (115 klasės ULO)
Parašytas: 03 Gru 2012 13:28
Reno
Čia specialios - žemo slėgio padangos - "Tundra type". Labai brangios.
"Tundras" užmovus "Verutei" į 115 kg klasę jau "netilptum"...
Re: "Verutė" (115 klasės ULO)
Parašytas: 05 Gru 2012 11:01
Renvaldas
Kažin, ar Lietuvoje kas parduoda ar konstruoja panašų
Re: "Verutė" (115 klasės ULO)
Parašytas: 05 Gru 2012 18:24
Reno
Čia jau net ne ULO (juo labiau - ne 115 klasė).
Skraidymui su tokiu reikia minimum PPL licencijos (Private Pilot Licence) ir dar su SET kvalifikacija (Single Engine Turboprop), nes variklis - ne stūmoklinis, o turbininis.
Re: "Verutė" (115 klasės ULO)
Parašytas: 08 Gru 2012 16:52
Edgaras ASA
Kas pasake, kad 'faniera' neskraido
:
Re: "Verutė" (115 klasės ULO)
Parašytas: 08 Gru 2012 17:03
Edgaras ASA
Re: "Verutė" (115 klasės ULO)
Parašytas: 10 Gru 2012 17:55
Reno
Jei neklystu, primieji "skraidančios blusos" aerodinaminės schemos lėktuvai buvo pagaminti dar tarpukariu. Ore jie valdomi tik rankomis (kaip ir parasparnis) - pagal skersinę ir vertikalią ašis. Pokrypio (išilginė ašis) valdymo nėra.
Filmuke parodyta "blusa" 115 klasės reikalavimų neatitiks (vien VW variklis kiek sveria!), net jeigu ir apskaičiuota tuščio lėktuvo įkrova būtų ne daugiau, kaip 10 kg/m2.