ULO
- Edgaras ASA
- PV Klubo narys
- Pranešimai: 155
- Užsiregistravo: 05 Lap 2012 06:45
- Country: Lietuva
- Skraido_nuo: 2009-Gru-14
- Miestas: Alytus
- Susisiekti:
- Edgaras ASA
- PV Klubo narys
- Pranešimai: 155
- Užsiregistravo: 05 Lap 2012 06:45
- Country: Lietuva
- Skraido_nuo: 2009-Gru-14
- Miestas: Alytus
- Susisiekti:
Re: ULO
The Buccaneer XA amphibious ultralight aircraft was first introduced in 1984. The wings and airframe feature aluminum bolt together construction. The hull and sponsors are fiberglass, with the wings, tail section, and area behind the seat covered in dacron.
The original control system used spoilerons but these were updated in later models to ailerons. All but early models use standard three axis, stick and rudder controls, in a taildragger, pusher configuration. Power was originally supplied by a Rotax 277, 28 hp two stroke engine. Later models were powered by the 377, 447, and 503 Rotax.
Highcraft Aero Marine Buccaneer Amphibian
Wing span 33'5"
Wing area 162 ft.?
Power Rotax 277, Rotax 377, Rotax 447, Rotax 503
Empty weight 315 pounds
Gross weight 650 pounds
Cruise speed 55 mph
Stall speed 25 mph
Rate of climb 400 to 800 ft./m
The original control system used spoilerons but these were updated in later models to ailerons. All but early models use standard three axis, stick and rudder controls, in a taildragger, pusher configuration. Power was originally supplied by a Rotax 277, 28 hp two stroke engine. Later models were powered by the 377, 447, and 503 Rotax.
Highcraft Aero Marine Buccaneer Amphibian
Wing span 33'5"
Wing area 162 ft.?
Power Rotax 277, Rotax 377, Rotax 447, Rotax 503
Empty weight 315 pounds
Gross weight 650 pounds
Cruise speed 55 mph
Stall speed 25 mph
Rate of climb 400 to 800 ft./m
Katrs cilvēks pats savas laimes kalējs.
J.Rainis.
J.Rainis.
- elisfly
- PV Klubo narys
- Pranešimai: 289
- Užsiregistravo: 25 Sau 2013 19:06
- Country: Lietuva
- Skraido_nuo: 1997-Bir-25
- Miestas: Vilnius
Re: ULO
Grazus aparatas, tiesiog susilieja su Lietuvos ezerais.
Ar begamina dar juos ?
Ar begamina dar juos ?
Malonaus skrydžio jums linki stiuardesė ŽANA
http://www.youtube.com/watch?v=kmIBTgsRyTc
http://www.youtube.com/watch?v=kmIBTgsRyTc
- Edgaras ASA
- PV Klubo narys
- Pranešimai: 155
- Užsiregistravo: 05 Lap 2012 06:45
- Country: Lietuva
- Skraido_nuo: 2009-Gru-14
- Miestas: Alytus
- Susisiekti:
Re: ULO
Aciu uz klausima.
Pirmas Buccaneer XA lektuvas-amfibija buvo sukurtas 1984 kaip megejiskas vienvietis lektuvas,1988 dvivietis kaip mokyklinis.
Nuo 2001 m. jo gamyba pereme "Aero Adventure Aviation" ir gamina iki siol kaip vienviecius taip ir dviviecius,
su galingesniais varikliais, ivairiu dizainu pagal uzsakymus.
http://www.aeroadventureinc.com/
Pirmas Buccaneer XA lektuvas-amfibija buvo sukurtas 1984 kaip megejiskas vienvietis lektuvas,1988 dvivietis kaip mokyklinis.
Nuo 2001 m. jo gamyba pereme "Aero Adventure Aviation" ir gamina iki siol kaip vienviecius taip ir dviviecius,
su galingesniais varikliais, ivairiu dizainu pagal uzsakymus.
http://www.aeroadventureinc.com/
Katrs cilvēks pats savas laimes kalējs.
J.Rainis.
J.Rainis.
-
- PV Valdybos narys
- Pranešimai: 1851
- Užsiregistravo: 18 Spa 2012 17:10
- Country: Lietuva
- Skraido_nuo: 1978-Bir-03
Re: ULO
Keturmotoris ultralaitas (modifikuotas dvimotoris "LAZAIR", originale puikiai skrendantis ir su vienu varikliu).
Galios, kaip sakoma, niekada nebūna per daug...
LAZAIR - labai vykęs kanadienčių ULO klasės lėktuvėlis. Lengva metalinė konstrukcija, aerodinamiškai švarus
sparnų paviršius, aptrauktas skaidria lavsano plėvele (kažkas panašaus į didelį aviamodeli). Beveik idealus 115
klasės aparatas, tik gaila, kad pastaruoju metu jau nebegaminamas.
Mėgstantiems uždaras kabinas:
Kaip dabar madinga, atsirado ir elektrinis šio simpatiško ULO "klonas" (sausumos ir hidro variantai):
Galios, kaip sakoma, niekada nebūna per daug...
LAZAIR - labai vykęs kanadienčių ULO klasės lėktuvėlis. Lengva metalinė konstrukcija, aerodinamiškai švarus
sparnų paviršius, aptrauktas skaidria lavsano plėvele (kažkas panašaus į didelį aviamodeli). Beveik idealus 115
klasės aparatas, tik gaila, kad pastaruoju metu jau nebegaminamas.
Mėgstantiems uždaras kabinas:
Kaip dabar madinga, atsirado ir elektrinis šio simpatiško ULO "klonas" (sausumos ir hidro variantai):
Paskutinį kartą redagavo Reno 06 Lap 2013 15:04, redaguota 2 kartą(us).
-
- PV Valdybos narys
- Pranešimai: 1851
- Užsiregistravo: 18 Spa 2012 17:10
- Country: Lietuva
- Skraido_nuo: 1978-Bir-03
Re: ULO
KOLB firmos UltraStar - vienas pirmųjų serijinių ULO lėktuvėlių, gamintų Amerikoje nuo 1982 m.
Paprastas, kaip "guminė valtis", pagal visus duomenis atitinka 115 klasės reikalavimus, tik kad į automobilio bagažinę netelpa:
Skrenda lėtai, bet užtikrintai (Vmin - 32 km/h, Vmax - 101 km/h):
Paprastas, kaip "guminė valtis", pagal visus duomenis atitinka 115 klasės reikalavimus, tik kad į automobilio bagažinę netelpa:
Skrenda lėtai, bet užtikrintai (Vmin - 32 km/h, Vmax - 101 km/h):
- Aloyzas Liaukus
- PV Valdybos narys
- Pranešimai: 823
- Užsiregistravo: 03 Spa 2012 14:03
- Country: Lietuva
- Skraido_nuo: 1993-Lap-19
- Miestas: Alytus
- Susisiekti:
Re: ULO
Vienas iš ULO:
-
- PV Valdybos narys
- Pranešimai: 1851
- Užsiregistravo: 18 Spa 2012 17:10
- Country: Lietuva
- Skraido_nuo: 1978-Bir-03
Re: ULO
Akivaizdu, kad tą "malūną" bandė labai patyręs apilotas.
Esu girdėjęs, kad skraidantys aparatai turi būti skirstomi ne į 2 , o net į 3 kategorijas:
a) lengvesni už orą;
b) sunkesni už orą;
c) gerokai sunkesni už orą (pastariesiems priskiriami visi malūnsparniai ir sraigtasparniai).
Esu girdėjęs, kad skraidantys aparatai turi būti skirstomi ne į 2 , o net į 3 kategorijas:
a) lengvesni už orą;
b) sunkesni už orą;
c) gerokai sunkesni už orą (pastariesiems priskiriami visi malūnsparniai ir sraigtasparniai).
Paskutinį kartą redagavo Reno 08 Lap 2013 17:51, redaguota 1 kartą(us).
- Edgaras ASA
- PV Klubo narys
- Pranešimai: 155
- Užsiregistravo: 05 Lap 2012 06:45
- Country: Lietuva
- Skraido_nuo: 2009-Gru-14
- Miestas: Alytus
- Susisiekti:
-
- PV Valdybos narys
- Pranešimai: 1851
- Užsiregistravo: 18 Spa 2012 17:10
- Country: Lietuva
- Skraido_nuo: 1978-Bir-03
Re: ULO
Vienviečiai ULO su 4-takčiais varikliais - gan retas variantas. Populiaru "apipjaustyti" VW "Vabalo" variklį paliekant tik 2 cilindrus. Kartais net karteris neperdirbinėjamas - nuėmus antros eilės cilindrus su stūmokliais bei švaistikliais likusios skyles tik uždengiamos metalinėmis plokštelėmis ir viskas (amerikiečiai tokius WV "pusmotorius" pravardžiuoja "better half"). Variklio masė, žinoma, sumažėja, bet galios prarandama taip pat ir gan ženkliai (apie 30a.g.).Edgaras ASA rašė:
Bet "skamba" toks motoras įspūdingai:
-
- PV Valdybos narys
- Pranešimai: 1851
- Užsiregistravo: 18 Spa 2012 17:10
- Country: Lietuva
- Skraido_nuo: 1978-Bir-03
Re: ULO
Populiarus Olego Antonovo posakis - "gražūs lėktuvai gerai skrenda".
Šis neįprastų formu ULO (pravardžiuojamas "skraidančiu kilimu") atitinka 115 klasės reikalavimus. Panašu, kad ir skrenda jis gerai.
Na, o grožio sąvoka - labai releatyvi
Šis neįprastų formu ULO (pravardžiuojamas "skraidančiu kilimu") atitinka 115 klasės reikalavimus. Panašu, kad ir skrenda jis gerai.
Na, o grožio sąvoka - labai releatyvi
-
- PV Valdybos narys
- Pranešimai: 1851
- Užsiregistravo: 18 Spa 2012 17:10
- Country: Lietuva
- Skraido_nuo: 1978-Bir-03
Re: ULO
Jungtinėje Karalystėje, t.y. - Anglijoje šiek tiek supaprastinos vienviečių ULO (MTOW - iki 300kg) priežiūros taisyklės. Nuo šiol tokiems orlaiviams nebus privalomas TSP (tinkamumo skraidyti pažymėjimas), kuris išduodamas kasmet, po CAA inspektoriaus patikros. Apie savo sprendimą prisiimt visą atsakomybę už lėktuvo tolimesnę techninę priežiūrą jo sąvininkas privalo informuoti CAA, užpildydamas specialią pranešimo formą: http://www.caa.co.uk/docs/33/Informatio ... 014091.pdf
Taisyklė galioja ir savadarbiams vienviečiams ULO, kurie, lyginant su gamykliniais, gali būti "nutukę" iki 390 kg MTOW. Kad ULO būtų pripažintas savadarbiu, ne mažiau, kaip 51% lėktuvėlio detalių turi būti pagamintos savarankiškai.
Smukos greičio riba visiems ULO yra ne daugiau 65 km/val.
Taisyklė galioja ir savadarbiams vienviečiams ULO, kurie, lyginant su gamykliniais, gali būti "nutukę" iki 390 kg MTOW. Kad ULO būtų pripažintas savadarbiu, ne mažiau, kaip 51% lėktuvėlio detalių turi būti pagamintos savarankiškai.
Smukos greičio riba visiems ULO yra ne daugiau 65 km/val.
-
- PV Valdybos narys
- Pranešimai: 1851
- Užsiregistravo: 18 Spa 2012 17:10
- Country: Lietuva
- Skraido_nuo: 1978-Bir-03
Re: ULO
Gražus filmukas iš Pietų Afrikos. Tiesa, ji ne apie konkretų ULO (šiuo atveju tai - Beaver RX550), bet apie patį,
tiesiog, "paramotorinio stiliaus" skrydį ankstyvą, skaidrų, it krištolas, rytą...
tiesiog, "paramotorinio stiliaus" skrydį ankstyvą, skaidrų, it krištolas, rytą...
-
- PV Valdybos narys
- Pranešimai: 1851
- Užsiregistravo: 18 Spa 2012 17:10
- Country: Lietuva
- Skraido_nuo: 1978-Bir-03
Re: ULO
Bandžiau susigaudyti, kaip čia nufilmuota, kad vartosi ne horizintas, o lėktuvas. Galiausia supratau, kad kamerą
stabilizuoja giroskopai. Esu matęs tokių nešiojamų įrenginių, bet nesitikėjau, kad jie veikia taip užtikrintai!
Besivartaliojant lėktuvui, karts nuo karto ekrane šmėsteli ir kamerą stabilizuojantis įrenginys...
stabilizuoja giroskopai. Esu matęs tokių nešiojamų įrenginių, bet nesitikėjau, kad jie veikia taip užtikrintai!
Besivartaliojant lėktuvui, karts nuo karto ekrane šmėsteli ir kamerą stabilizuojantis įrenginys...
-
- PV Valdybos narys
- Pranešimai: 1851
- Užsiregistravo: 18 Spa 2012 17:10
- Country: Lietuva
- Skraido_nuo: 1978-Bir-03
Re: ULO
2-taktį vidaus degimo variklį pakeitus elektrine jėgaine ZIGOLO ("raskladuškės" tipo ULO) virto ELEKTOLITU.
Tvirtinama, kad pakilimui pakanka kiek daugiau, nei 30 metrų tako, o baterijos energijos - 45-50 min skrydžio.
Tvirtinama, kad pakilimui pakanka kiek daugiau, nei 30 metrų tako, o baterijos energijos - 45-50 min skrydžio.