ULO

Skelbti atsakymą
Vartotojo avataras
Edgaras ASA
PV Klubo narys
Pranešimai: 155
Užsiregistravo: 05 Lap 2012 06:45
Country: Lietuva
Skraido_nuo: 2009-Gru-14
Miestas: Alytus
Susisiekti:

ULO

Standartinė Edgaras ASA » 09 Kov 2013 10:04

Be reikalo pamirstas lektuvelis-amfibija.


phpBB [video]
Katrs cilvēks pats savas laimes kalējs.
J.Rainis.

Vartotojo avataras
Edgaras ASA
PV Klubo narys
Pranešimai: 155
Užsiregistravo: 05 Lap 2012 06:45
Country: Lietuva
Skraido_nuo: 2009-Gru-14
Miestas: Alytus
Susisiekti:

Re: ULO

Standartinė Edgaras ASA » 09 Kov 2013 10:28

The Buccaneer XA amphibious ultralight aircraft was first introduced in 1984. The wings and airframe feature aluminum bolt together construction. The hull and sponsors are fiberglass, with the wings, tail section, and area behind the seat covered in dacron.

The original control system used spoilerons but these were updated in later models to ailerons. All but early models use standard three axis, stick and rudder controls, in a taildragger, pusher configuration. Power was originally supplied by a Rotax 277, 28 hp two stroke engine. Later models were powered by the 377, 447, and 503 Rotax.
Highcraft Aero Marine Buccaneer Amphibian
Wing span 33'5"
Wing area 162 ft.?
Power Rotax 277, Rotax 377, Rotax 447, Rotax 503
Empty weight 315 pounds
Gross weight 650 pounds
Cruise speed 55 mph
Stall speed 25 mph
Rate of climb 400 to 800 ft./m


Paveikslėlis
Katrs cilvēks pats savas laimes kalējs.
J.Rainis.

Vartotojo avataras
elisfly
PV Klubo narys
Pranešimai: 288
Užsiregistravo: 25 Sau 2013 19:06
Country: Lietuva
Skraido_nuo: 1997-Bir-25
Miestas: Vilnius

Re: ULO

Standartinė elisfly » 14 Kov 2013 00:24

Grazus aparatas, tiesiog susilieja su Lietuvos ezerais.
Ar begamina dar juos ?
Malonaus skrydžio jums linki stiuardesė ŽANA
http://www.youtube.com/watch?v=kmIBTgsRyTc

Vartotojo avataras
Edgaras ASA
PV Klubo narys
Pranešimai: 155
Užsiregistravo: 05 Lap 2012 06:45
Country: Lietuva
Skraido_nuo: 2009-Gru-14
Miestas: Alytus
Susisiekti:

Re: ULO

Standartinė Edgaras ASA » 14 Kov 2013 10:05

Aciu uz klausima.
Pirmas Buccaneer XA lektuvas-amfibija buvo sukurtas 1984 kaip megejiskas vienvietis lektuvas,1988 dvivietis kaip mokyklinis.
Nuo 2001 m. jo gamyba pereme "Aero Adventure Aviation" ir gamina iki siol kaip vienviecius taip ir dviviecius,
su galingesniais varikliais, ivairiu dizainu pagal uzsakymus.
http://www.aeroadventureinc.com/


phpBB [video]
Katrs cilvēks pats savas laimes kalējs.
J.Rainis.

Reno
PV Valdybos narys
Pranešimai: 1700
Užsiregistravo: 18 Spa 2012 17:10
Country: Lietuva
Skraido_nuo: 1978-Bir-03

Re: ULO

Standartinė Reno » 05 Lap 2013 14:33

Keturmotoris ultralaitas (modifikuotas dvimotoris "LAZAIR", originale puikiai skrendantis ir su vienu varikliu).
Galios, kaip sakoma, niekada nebūna per daug...
phpBB [video]


LAZAIR - labai vykęs kanadienčių ULO klasės lėktuvėlis. Lengva metalinė konstrukcija, aerodinamiškai švarus
sparnų paviršius, aptrauktas skaidria lavsano plėvele (kažkas panašaus į didelį aviamodeli). Beveik idealus 115
klasės aparatas, tik gaila, kad pastaruoju metu jau nebegaminamas.

Mėgstantiems uždaras kabinas:
phpBB [video]


Kaip dabar madinga, atsirado ir elektrinis šio simpatiško ULO "klonas" (sausumos ir hidro variantai):
Paveikslėlis
phpBB [video]
Paskutinį kartą redagavo Reno 06 Lap 2013 15:04, redaguota 2 kartą(us).

svajoklis
Draugas
Pranešimai: 94
Užsiregistravo: 13 Spa 2012 22:28
Skraido_nuo: 2006-Geg-10

Re: ULO

Standartinė svajoklis » 05 Lap 2013 17:20

o jei toki masiniuka
phpBB [video]

Reno
PV Valdybos narys
Pranešimai: 1700
Užsiregistravo: 18 Spa 2012 17:10
Country: Lietuva
Skraido_nuo: 1978-Bir-03

Re: ULO

Standartinė Reno » 05 Lap 2013 20:08

Ar šis aeromobilis kaip nors susijęs su ULO. Jeigu ne, būtų logiška šia informaciją perkelti į nuorodą "Tai įdomu".

Reno
PV Valdybos narys
Pranešimai: 1700
Užsiregistravo: 18 Spa 2012 17:10
Country: Lietuva
Skraido_nuo: 1978-Bir-03

Re: ULO

Standartinė Reno » 06 Lap 2013 13:52

KOLB firmos UltraStar - vienas pirmųjų serijinių ULO lėktuvėlių, gamintų Amerikoje nuo 1982 m.
Paprastas, kaip "guminė valtis", pagal visus duomenis atitinka 115 klasės reikalavimus, tik kad į automobilio bagažinę netelpa:
phpBB [video]


Skrenda lėtai, bet užtikrintai (Vmin - 32 km/h, Vmax - 101 km/h):
phpBB [video]

Vartotojo avataras
Aloyzas Liaukus
PV Valdybos narys
Pranešimai: 823
Užsiregistravo: 03 Spa 2012 14:03
Country: Lietuva
Skraido_nuo: 1993-Lap-19
Miestas: Alytus
Susisiekti:

Re: ULO

Standartinė Aloyzas Liaukus » 07 Lap 2013 23:28

Vienas iš ULO:

phpBB [video]

Reno
PV Valdybos narys
Pranešimai: 1700
Užsiregistravo: 18 Spa 2012 17:10
Country: Lietuva
Skraido_nuo: 1978-Bir-03

Re: ULO

Standartinė Reno » 08 Lap 2013 16:00

Akivaizdu, kad tą "malūną" bandė labai patyręs apilotas.
Esu girdėjęs, kad skraidantys aparatai turi būti skirstomi ne į 2 , o net į 3 kategorijas:
a) lengvesni už orą;
b) sunkesni už orą;
c) gerokai sunkesni už orą (pastariesiems priskiriami visi malūnsparniai ir sraigtasparniai). :-o
Paskutinį kartą redagavo Reno 08 Lap 2013 17:51, redaguota 1 kartą(us).

Reno
PV Valdybos narys
Pranešimai: 1700
Užsiregistravo: 18 Spa 2012 17:10
Country: Lietuva
Skraido_nuo: 1978-Bir-03

Re: ULO

Standartinė Reno » 08 Lap 2013 17:50

Čia vienas toks už orą sunkesnis, bet tik šiek tiek (jeigu jau net aviamodelio variklis jį "paveža"):
phpBB [video]

Vartotojo avataras
Edgaras ASA
PV Klubo narys
Pranešimai: 155
Užsiregistravo: 05 Lap 2012 06:45
Country: Lietuva
Skraido_nuo: 2009-Gru-14
Miestas: Alytus
Susisiekti:

Re: ULO

Standartinė Edgaras ASA » 15 Sau 2014 08:00

phpBB [video]
Katrs cilvēks pats savas laimes kalējs.
J.Rainis.

Reno
PV Valdybos narys
Pranešimai: 1700
Užsiregistravo: 18 Spa 2012 17:10
Country: Lietuva
Skraido_nuo: 1978-Bir-03

Re: ULO

Standartinė Reno » 15 Sau 2014 09:51

Edgaras ASA rašė:
phpBB [video]
Vienviečiai ULO su 4-takčiais varikliais - gan retas variantas. Populiaru "apipjaustyti" VW "Vabalo" variklį paliekant tik 2 cilindrus. Kartais net karteris neperdirbinėjamas - nuėmus antros eilės cilindrus su stūmokliais bei švaistikliais likusios skyles tik uždengiamos metalinėmis plokštelėmis ir viskas (amerikiečiai tokius WV "pusmotorius" pravardžiuoja "better half"). Variklio masė, žinoma, sumažėja, bet galios prarandama taip pat ir gan ženkliai (apie 30a.g.).
phpBB [video]


Bet "skamba" toks motoras įspūdingai:
phpBB [video]

Reno
PV Valdybos narys
Pranešimai: 1700
Užsiregistravo: 18 Spa 2012 17:10
Country: Lietuva
Skraido_nuo: 1978-Bir-03

Re: ULO

Standartinė Reno » 05 Vas 2014 14:48

Populiarus Olego Antonovo posakis - "gražūs lėktuvai gerai skrenda".
Šis neįprastų formu ULO (pravardžiuojamas "skraidančiu kilimu") atitinka 115 klasės reikalavimus. Panašu, kad ir skrenda jis gerai.
phpBB [video]


Na, o grožio sąvoka - labai releatyvi :-o
phpBB [video]

Reno
PV Valdybos narys
Pranešimai: 1700
Užsiregistravo: 18 Spa 2012 17:10
Country: Lietuva
Skraido_nuo: 1978-Bir-03

Re: ULO

Standartinė Reno » 10 Bir 2014 13:48

Jungtinėje Karalystėje, t.y. - Anglijoje šiek tiek supaprastinos vienviečių ULO (MTOW - iki 300kg) priežiūros taisyklės. Nuo šiol tokiems orlaiviams nebus privalomas TSP (tinkamumo skraidyti pažymėjimas), kuris išduodamas kasmet, po CAA inspektoriaus patikros. Apie savo sprendimą prisiimt visą atsakomybę už lėktuvo tolimesnę techninę priežiūrą jo sąvininkas privalo informuoti CAA, užpildydamas specialią pranešimo formą: http://www.caa.co.uk/docs/33/Informatio ... 014091.pdf
Taisyklė galioja ir savadarbiams vienviečiams ULO, kurie, lyginant su gamykliniais, gali būti "nutukę" iki 390 kg MTOW. Kad ULO būtų pripažintas savadarbiu, ne mažiau, kaip 51% lėktuvėlio detalių turi būti pagamintos savarankiškai.
Smukos greičio riba visiems ULO yra ne daugiau 65 km/val.

Reno
PV Valdybos narys
Pranešimai: 1700
Užsiregistravo: 18 Spa 2012 17:10
Country: Lietuva
Skraido_nuo: 1978-Bir-03

Re: ULO

Standartinė Reno » 20 Sau 2020 13:06

Gražus filmukas iš Pietų Afrikos. Tiesa, ji ne apie konkretų ULO (šiuo atveju tai - Beaver RX550), bet apie patį,
tiesiog, "paramotorinio stiliaus" skrydį ankstyvą, skaidrų, it krištolas, rytą...
phpBB [video]

Skelbti atsakymą