Pociūnai
Forumo taisyklės
Kas ir kur Skraido
Kas ir kur Skraido
-
- PV Valdybos narys
- Pranešimai: 1851
- Užsiregistravo: 18 Spa 2012 17:10
- Country: Lietuva
- Skraido_nuo: 1978-Bir-03
Pociūnai
Visą vasarą "prasidusinau" su savo "meilužės" (motosklandytuvas ASK-14) varikliu:
Motoras labai sunkiai užsivesdavo dėl blogai sureguliuotų adatinių vožtuvų visuose karbiuratoriuose (o jų ten net keturi).
Senesnės kartos Tillotson konstrukcija tokia, kad adatinį vožtuvą gali reguliuoti tik karbiuratorių prieš tai nuėmęs nuo variklio.
Kiekvieną karbiuratorių valdo po 2 traukes (droselinė ir pasiurbimo), priėjimas prie varžtų tragiškas (čia labai pravertė ginekologo patirtis):
Bet pastangos pasiteisino ir 2013 m. Lietuvos PPG čempionato Pociūnuose dienomis su savo motosklandytuvu pagaliau vėl pakilau į orą (ačiū Juozeliui bei Igoriui padėjusiems startuoti):
Per du paskutinius savaitgalius atlikau 4 skrydžius, ore iš viso praleisdamas 12 val. 35 min.. Įsimintiniausias buvo paskutinis, praeito sekmadienio (rugsėjo 1d), kuomet
vakaris pūtė net 40 km/val, siauri ir blaškyti termikai kėlė iki 4 m/s, o debesų pado aukštyje (1750 m) apledėjo Nikso vamzdelis, skirtas variometro kompensacijai.
Pagalvojau, kad su parasparniu tokiose sąlygose atsidurti nenorėčiau...
Jau po gerokai po vidurdienio termikų pagalba nuskriejau iki Alytaus. Aerodromas jau buvo tusčias (pavėlavau, nes Tautvydo traiko su motociklo varikliu bandymai ten
vyko ryte). Pasukau link Tautvydo sodybos ir iki jos sėmingai nuskridau pasinaudodamas tik debesų gatvėmis. Kiek pavyko įžvelgti iš 1500 m, sujudimo ten jau nebebuvo
(spėju, kad klubiečiai tuo metu jau buvo išsiskirstę į namus). Žemiau nebesileidau - užtenka, kad jau šeštadienį virš tos vietos įkyriai "birbinau" apie 20 min. 250-300 m. aukštyje.
Nejugdamas variklio prieš stiprų vėją patraukiau atgal, Pociūnų link. Gerai, kad iki Jiezno driekėsi debesų gatvė, kuri neblogai "prilaikė", tad nusklendus iki Birštono dar buvo likę 600 m.
Į tusčią Pociūnų aerodroma (visu sklandytuvai jau buvo parskridę) pataikyti nebuvo sunku, nors vakaris vis dar pūte nuoširdžiai, tad turbulencijos tupiant teko "paragauti".
Sekmadienio skrydis truko 3 val. 15 min. Motorą buvau įjungęs tik startuodamas, kol pakilau ir nuskridau iki pirmo termiko. Motovalandų skaitiklis rodė, kad tąkart variklis
veikė tik 15 min, visą likusį laiką (3 val.) skridau vien išnaudodamas pirmosios rudens dienos termikus (neįprastai stiprius šiam metų laikui):
Motoras labai sunkiai užsivesdavo dėl blogai sureguliuotų adatinių vožtuvų visuose karbiuratoriuose (o jų ten net keturi).
Senesnės kartos Tillotson konstrukcija tokia, kad adatinį vožtuvą gali reguliuoti tik karbiuratorių prieš tai nuėmęs nuo variklio.
Kiekvieną karbiuratorių valdo po 2 traukes (droselinė ir pasiurbimo), priėjimas prie varžtų tragiškas (čia labai pravertė ginekologo patirtis):
Bet pastangos pasiteisino ir 2013 m. Lietuvos PPG čempionato Pociūnuose dienomis su savo motosklandytuvu pagaliau vėl pakilau į orą (ačiū Juozeliui bei Igoriui padėjusiems startuoti):
Per du paskutinius savaitgalius atlikau 4 skrydžius, ore iš viso praleisdamas 12 val. 35 min.. Įsimintiniausias buvo paskutinis, praeito sekmadienio (rugsėjo 1d), kuomet
vakaris pūtė net 40 km/val, siauri ir blaškyti termikai kėlė iki 4 m/s, o debesų pado aukštyje (1750 m) apledėjo Nikso vamzdelis, skirtas variometro kompensacijai.
Pagalvojau, kad su parasparniu tokiose sąlygose atsidurti nenorėčiau...
Jau po gerokai po vidurdienio termikų pagalba nuskriejau iki Alytaus. Aerodromas jau buvo tusčias (pavėlavau, nes Tautvydo traiko su motociklo varikliu bandymai ten
vyko ryte). Pasukau link Tautvydo sodybos ir iki jos sėmingai nuskridau pasinaudodamas tik debesų gatvėmis. Kiek pavyko įžvelgti iš 1500 m, sujudimo ten jau nebebuvo
(spėju, kad klubiečiai tuo metu jau buvo išsiskirstę į namus). Žemiau nebesileidau - užtenka, kad jau šeštadienį virš tos vietos įkyriai "birbinau" apie 20 min. 250-300 m. aukštyje.
Nejugdamas variklio prieš stiprų vėją patraukiau atgal, Pociūnų link. Gerai, kad iki Jiezno driekėsi debesų gatvė, kuri neblogai "prilaikė", tad nusklendus iki Birštono dar buvo likę 600 m.
Į tusčią Pociūnų aerodroma (visu sklandytuvai jau buvo parskridę) pataikyti nebuvo sunku, nors vakaris vis dar pūte nuoširdžiai, tad turbulencijos tupiant teko "paragauti".
Sekmadienio skrydis truko 3 val. 15 min. Motorą buvau įjungęs tik startuodamas, kol pakilau ir nuskridau iki pirmo termiko. Motovalandų skaitiklis rodė, kad tąkart variklis
veikė tik 15 min, visą likusį laiką (3 val.) skridau vien išnaudodamas pirmosios rudens dienos termikus (neįprastai stiprius šiam metų laikui):
-
- PV Valdybos narys
- Pranešimai: 460
- Užsiregistravo: 08 Spa 2012 21:15
- Country: Lietuva
- Skraido_nuo: 1975-Rgs-23
- Miestas: VILNIUS
Re: Pociūnai
Na čia tau ruduo matyt už visą vasarą atsidėkojo...... ........o kur nuotraukos iš oro,aš suprantu ,kad karbiuratoriai su tavimi dabar kartu skraidė,bet jie vaizdų tai neperduoda.......
-
- PV Valdybos narys
- Pranešimai: 1851
- Užsiregistravo: 18 Spa 2012 17:10
- Country: Lietuva
- Skraido_nuo: 1978-Bir-03
Re: Pociūnai
Pirmiausia skubu atsigriebti už prarastą vasarą - minčių apie fotografavimą ore dar nekyla, na, bent jau kol kas...normantas rašė:Na čia tau ruduo matyt už visą vasarą atsidėkojo...... ........o kur nuotraukos iš oro ......
Variklis užsiveda žymiai lengviau, tačiau antros cilindrų eilės karbiuratorius dar reikėtų "pastyguoti" šiek tiek subtiliau.
- Juozelis
- PV Klubo narys
- Pranešimai: 168
- Užsiregistravo: 03 Spa 2012 14:36
- Skraido_nuo: 1979-Kov-21
- Miestas: Simnas
- Susisiekti:
Re: Pociūnai
Aha, Pociunuose Renatas praleido visa vasara , tik tie Pociunai kaskaip rusiski tape. Keletas foto:
Veiksmas lygus atoveiksmiui
-
- PV Valdybos narys
- Pranešimai: 1851
- Užsiregistravo: 18 Spa 2012 17:10
- Country: Lietuva
- Skraido_nuo: 1978-Bir-03
Re: Pociūnai
Kaip teigia liaudiens išmintis - "iš dainos žodžio neišmesi...". Vieną WILGA-35A "su žvaigžde uodegoj "Pociūnuose vis tik paliko ("raudonais laikais" klube jų buvo net 8).
Mano mažasis vis klausia - "ar tas lėktuvas rusiškas?".
Nežinau, kodėl tos penkiakiampės ant lėktuvų taip labai užsieniečiams patinka. Iš "Termiko" didžioji dauguma JAK-52 į vakarus iškeliauja žvaigždėti
Štai ką reiškia, kai patys nebuvo į tą "kolchozą" patekę...
Mano mažasis vis klausia - "ar tas lėktuvas rusiškas?".
Nežinau, kodėl tos penkiakiampės ant lėktuvų taip labai užsieniečiams patinka. Iš "Termiko" didžioji dauguma JAK-52 į vakarus iškeliauja žvaigždėti
Štai ką reiškia, kai patys nebuvo į tą "kolchozą" patekę...
- Aloyzas Liaukus
- PV Valdybos narys
- Pranešimai: 823
- Užsiregistravo: 03 Spa 2012 14:03
- Country: Lietuva
- Skraido_nuo: 1993-Lap-19
- Miestas: Alytus
- Susisiekti:
Re: Pociūnai
Kiek ten tų karbiuratorių? net keturi!
-
- PV Valdybos narys
- Pranešimai: 1851
- Užsiregistravo: 18 Spa 2012 17:10
- Country: Lietuva
- Skraido_nuo: 1978-Bir-03
Re: Pociūnai
Keturi ir tas "kvartetas" dabar jau gana neblogai sutaria - kreiserinių sūkių (3000-5000 aps/min) diapazone variklis dirba lygiai ir visų cilindrų galvučių temperatūros daugmaž vienodos.
Praeitą savaitaglį vėl tobulinau kuro padavimo sistemą - "išmečiau" dar vasaros pradžioje sumontuotą elektrinį kuro siurblį (nepateisino lūkesčių) ir vietoje jo sumontavau naudotą, bet
gerai veikiantį aviacinį "primer'į" (švirkštą), JAV išimtą iš kažkokio PIPER lėktuvo. Pakilau bake turėdamas maždaug 7-8 litrus kuro. Debesų padas pradžioje buvo tik 750 m, vėliau pakilo
iki 900 m. Silpni rudeniniai termikai vietomis keldavo iki 1,5 m/s, o skrendant palei debesų kraštą prilaikydavo net iki 1250 m, bet šešėlinėję jų pusėje buvo labai šalta. Tačiau rudeninų
debesų vaizdai - įspūdingi.
Bandymais ore likau patenkintas - primer'iu papildomai švirkštelėjus "dozę" benzino variklis užsivesdavo greitai. Taip bežaizdamas palaipsniui išdeginau visą kurą ir po 1 val. 37 min.
nusileidau. Keletas pastarojo skrydžio foto:
Praeitą savaitaglį vėl tobulinau kuro padavimo sistemą - "išmečiau" dar vasaros pradžioje sumontuotą elektrinį kuro siurblį (nepateisino lūkesčių) ir vietoje jo sumontavau naudotą, bet
gerai veikiantį aviacinį "primer'į" (švirkštą), JAV išimtą iš kažkokio PIPER lėktuvo. Pakilau bake turėdamas maždaug 7-8 litrus kuro. Debesų padas pradžioje buvo tik 750 m, vėliau pakilo
iki 900 m. Silpni rudeniniai termikai vietomis keldavo iki 1,5 m/s, o skrendant palei debesų kraštą prilaikydavo net iki 1250 m, bet šešėlinėję jų pusėje buvo labai šalta. Tačiau rudeninų
debesų vaizdai - įspūdingi.
Bandymais ore likau patenkintas - primer'iu papildomai švirkštelėjus "dozę" benzino variklis užsivesdavo greitai. Taip bežaizdamas palaipsniui išdeginau visą kurą ir po 1 val. 37 min.
nusileidau. Keletas pastarojo skrydžio foto:
Paskutinį kartą redagavo Reno 18 Kov 2016 12:19, redaguota 1 kartą(us).
- Aloyzas Liaukus
- PV Valdybos narys
- Pranešimai: 823
- Užsiregistravo: 03 Spa 2012 14:03
- Country: Lietuva
- Skraido_nuo: 1993-Lap-19
- Miestas: Alytus
- Susisiekti:
Re: Pociūnai
galų gale "meilužė" pradėjo dirbt :)
-
- PV Valdybos narys
- Pranešimai: 1851
- Užsiregistravo: 18 Spa 2012 17:10
- Country: Lietuva
- Skraido_nuo: 1978-Bir-03
Re: Pociūnai
Taip, nuo spalio mėn. jai tenka "dirbti" ypač, nes termiku beveik jau nėra (per praeitą savaitgalį 1:40 skrydžių ir net 13 ltr kuro).Aloyzas Liaukus rašė:galų gale "meilužė" pradėjo dirbt :)
Dabar - užtarnautas polisis iki sekančio savaitgalio:
Re: Pociūnai
Kaip istraukti esanti toliau nuo duru????
-
- PV Valdybos narys
- Pranešimai: 1851
- Užsiregistravo: 18 Spa 2012 17:10
- Country: Lietuva
- Skraido_nuo: 1978-Bir-03
Re: Pociūnai
Paprastai - tenka išstumti prieš tai stovinčiussvajoklis rašė:Kaip istraukti esanti toliau nuo duru????
Sezono metu savaitgaliais žmonių buna daug, visi savo techniką išsistumia ir angaras iki vakaro lieka beveik tuščias. Dabar, kai terminės veiklos nelabai jau ir tebūna, dar neišardyti sklandytuvai sustatyti giliau, o "motoriniams" nebereikia daug stumdytis, nes jie "susitelkę" arčiau angaro durų.
- Aloyzas Liaukus
- PV Valdybos narys
- Pranešimai: 823
- Užsiregistravo: 03 Spa 2012 14:03
- Country: Lietuva
- Skraido_nuo: 1993-Lap-19
- Miestas: Alytus
- Susisiekti:
Re: Pociūnai
gerai, kad paramotorams nereikia angaro
-
- PV Valdybos narys
- Pranešimai: 1851
- Užsiregistravo: 18 Spa 2012 17:10
- Country: Lietuva
- Skraido_nuo: 1978-Bir-03
Re: Pociūnai
Gerai, kad pripučiamoms guminėms valtims nereikia uosto
Re: Pociūnai
O, va čia tau jau žostkai :D
-
- PV Valdybos narys
- Pranešimai: 1851
- Užsiregistravo: 18 Spa 2012 17:10
- Country: Lietuva
- Skraido_nuo: 1978-Bir-03
Re: Pociūnai
Praeitą šeštadienį, vakarop, prie Pociūnų angaro besikrapštant su kaprizingu savo "meilužės" (ASK-14) varikliu, virš aerodromo staiga pasirodė du "malūnai" ir nutūpę sustojo visai šalia manęs. Iš blizgančio vokiško autožyro CALIDUS netikėtai išlipo Liudas , lydimas gerai pažįstamų "malūnininkų": Aurimo, Irmos ir Armino (pastarieji skrido su ispanišku malūnsparniu, kurio modelio tikslaus pavadinimo nežinau). Pasirodo, jie jau visą dieną "bastosi" po Lietuvos padanges ir vasariškai atšilusį orą bemaišydami su savo rotoriais, netikėtai pasijuto išalkę. Gerai, kad Pociūnuose yra "Debesota" Apie naująji Liudo orlėkį jau buvai girdėjes, o čia jis štai - stovi vos už kelių metrų ir dar su savo šeimininku. Ilgai nedvejojęs pasinaudojau "tarnybine padėtimi" - pasiskundžiau, jog niekada gyvenime dar nėra tekę pajusti skrydžio su jokiu rotoriniu orlaiviu (nei malūnsparniu, nei sraigtasparniu). Liudas susigaudė labai greitai ir nekreipdamas dėnesio į savo išalkusį instruktorių Aurimą, tarė: - "jei nori, sėsk į antrą kabiną, bet dabar, nes dar mes be pietų". Toliau agituoti manęs nereikėjo...
Vietos antram asmeniui CALIDUS'e, deja, neperdaugiausia, bet tilpau: .
Keistokas jausmas, kai prieš startą pirmiausia tau virš galvos įsuka rotorių, po to vairolazdę traukia į save iki galo (antroje kabinoje tai reikštų - iki pat pilvo, jei ne daugiau...) ir pirmyn. Trumpas įsibėgėjimas ir mes jau ore. Pirmas įspūdis, kad esi įprastam lėktuve, jokių pašalinių vibracijų, bet tik tol, kol pats nenusitveri vairolazdės... Va tuomet ir pajunti, kad vis tik skrendi su "malūnu". Bet vairai nesunkūs ir į menkiausią judesį CALIDUS'as klusniai reaguoja (tiek, kiek Aurimas patikėjo man "pažaisti" su vairolazde). Stebina greičių diapazonas, ypač kuomet malūnsparnis "pakabinamas" beveik ant "0" ir toliau stabiliai žemėja. Skrydžio pabaigoje, dar esant gan aukštai virš aerodromo, Aurimas praneše apie tūpimą. Na ir kaip gi čia mes dabar leisimės, kuomet iki žemės dar apie 150m? Ogi paprastai - variklis laisva eiga, kelios gilios žemėjančios spiralės ir tarytum su parasparniu, lėtai, mikštai nutupiam į patį aerodromo vidurį. Toliau - klasikinis riedėjimas links angaro. Na, vis tik sąvitai įdomiu skrydžio charakteriu pasižymi autožyrai. Labai AČIŪ Liudui ir Aurimui už patirtą naują, visai kitonišką skrydžio pojūtį .
Vietos antram asmeniui CALIDUS'e, deja, neperdaugiausia, bet tilpau: .
Keistokas jausmas, kai prieš startą pirmiausia tau virš galvos įsuka rotorių, po to vairolazdę traukia į save iki galo (antroje kabinoje tai reikštų - iki pat pilvo, jei ne daugiau...) ir pirmyn. Trumpas įsibėgėjimas ir mes jau ore. Pirmas įspūdis, kad esi įprastam lėktuve, jokių pašalinių vibracijų, bet tik tol, kol pats nenusitveri vairolazdės... Va tuomet ir pajunti, kad vis tik skrendi su "malūnu". Bet vairai nesunkūs ir į menkiausią judesį CALIDUS'as klusniai reaguoja (tiek, kiek Aurimas patikėjo man "pažaisti" su vairolazde). Stebina greičių diapazonas, ypač kuomet malūnsparnis "pakabinamas" beveik ant "0" ir toliau stabiliai žemėja. Skrydžio pabaigoje, dar esant gan aukštai virš aerodromo, Aurimas praneše apie tūpimą. Na ir kaip gi čia mes dabar leisimės, kuomet iki žemės dar apie 150m? Ogi paprastai - variklis laisva eiga, kelios gilios žemėjančios spiralės ir tarytum su parasparniu, lėtai, mikštai nutupiam į patį aerodromo vidurį. Toliau - klasikinis riedėjimas links angaro. Na, vis tik sąvitai įdomiu skrydžio charakteriu pasižymi autožyrai. Labai AČIŪ Liudui ir Aurimui už patirtą naują, visai kitonišką skrydžio pojūtį .
-
- PV Valdybos narys
- Pranešimai: 1851
- Užsiregistravo: 18 Spa 2012 17:10
- Country: Lietuva
- Skraido_nuo: 1978-Bir-03
Re: Pociūnai
Praėjusį savaitgalį su Beno Grunau Baby IIb skridau ieškoti bobų vasaros... Jeigu ji ir ateis (šiemet meteorologai tuo abejoja),
tai kad tik neišsipurvintų, nes laukuose daug kur balos telkšo. Tačiau rudens spalvų dar nedaug. Ir oras šilas - 1000m aukštyje,
atviroje kabinoje - jokio diskomforto, bet ir jokios terminės veiklos. Virš 600m - visiška ramybė, lyg per stalą važiuotum. Tad be
variklio niekur toliau nebenuskrisi, kad ir kaip benorėtum tą bobų vasarą pasitikti... Tačiau Pociūnuose ant palangės pasifloros pražydo - tikriausia neabejoja, kad bobų vasara šiemet vis tik bus
tai kad tik neišsipurvintų, nes laukuose daug kur balos telkšo. Tačiau rudens spalvų dar nedaug. Ir oras šilas - 1000m aukštyje,
atviroje kabinoje - jokio diskomforto, bet ir jokios terminės veiklos. Virš 600m - visiška ramybė, lyg per stalą važiuotum. Tad be
variklio niekur toliau nebenuskrisi, kad ir kaip benorėtum tą bobų vasarą pasitikti... Tačiau Pociūnuose ant palangės pasifloros pražydo - tikriausia neabejoja, kad bobų vasara šiemet vis tik bus
-
- PV Valdybos narys
- Pranešimai: 1851
- Užsiregistravo: 18 Spa 2012 17:10
- Country: Lietuva
- Skraido_nuo: 1978-Bir-03
Re: Pociūnai
Puikus jauno Vokietijos sklandytojo reportažas apie 2017 m. vasarą Pociūnuose įvykusį jaunimo (iki 24 m. amžiaus)
Pasaulio sklandymo čempionatą. Filmuko autorius šiose nelengvose varžybose iškovojo 3-čią vietą klubinėje klasėje.
Pasaulio sklandymo čempionatą. Filmuko autorius šiose nelengvose varžybose iškovojo 3-čią vietą klubinėje klasėje.
- TomASAlytus
- Site Admin
- Pranešimai: 172
- Užsiregistravo: 23 Spa 2017 08:07
- Country: Lietuva
- Skraido_nuo: 2007-Spa-23
Re: Pociūnai
Vienas po kito leidosi pas mus ASA'oje
Kalbejo, kad aukscio neuzteko, siuliau paramotora, bet
Kalbejo, kad aukscio neuzteko, siuliau paramotora, bet
-
- PV Valdybos narys
- Pranešimai: 1851
- Užsiregistravo: 18 Spa 2012 17:10
- Country: Lietuva
- Skraido_nuo: 1978-Bir-03
Re: Pociūnai
Jau tradicija tampantys priešvelykinė pramoga startuojant guminiu amortizatoriumi. Kaip kad išsireiškė R.Kalinauskas - smetoniški skraidymai.
Tuokat veiksmas vyko Pociūnuose - gražią saulėtą pavasario dieną, prieš pat 2018-jų šv.Velykas, pasižymėjusias ypatingai niūriu rudenišku oru. Tokiai pramogai reikia gana gausios kompanijos - 8-10 žmonių vien tik guminiam amortizatoriui įtempti. Dar yra prilaikantis
sklandytuvo sparną prieš pat startą ir žmogus, atkabinantis užraktą pasigirdus komandai "leisk!" Pačiam belieka susirangyti ankštoje sklandytuvo Grunau Baby IIB kabinoje ir laukti, kol tos didžiulės "ragatkės" būsi švysteltas oran... Žodžiu, pasiruošimas užima gerokai daugiau laiko, nei pats skrydis, nebent būsi "iššautas" nuo kalniuko ar šlaito (taip tarpukario sklandytojai ir darydavo...)
Tuokat veiksmas vyko Pociūnuose - gražią saulėtą pavasario dieną, prieš pat 2018-jų šv.Velykas, pasižymėjusias ypatingai niūriu rudenišku oru. Tokiai pramogai reikia gana gausios kompanijos - 8-10 žmonių vien tik guminiam amortizatoriui įtempti. Dar yra prilaikantis
sklandytuvo sparną prieš pat startą ir žmogus, atkabinantis užraktą pasigirdus komandai "leisk!" Pačiam belieka susirangyti ankštoje sklandytuvo Grunau Baby IIB kabinoje ir laukti, kol tos didžiulės "ragatkės" būsi švysteltas oran... Žodžiu, pasiruošimas užima gerokai daugiau laiko, nei pats skrydis, nebent būsi "iššautas" nuo kalniuko ar šlaito (taip tarpukario sklandytojai ir darydavo...)
-
- PV Valdybos narys
- Pranešimai: 1851
- Užsiregistravo: 18 Spa 2012 17:10
- Country: Lietuva
- Skraido_nuo: 1978-Bir-03
Re: Pociūnai
Paskutinę neseniai pasibaigusios vasaros savaitę vyko tradicinės senovinių sklandytuvų varžybos pereinamajai Jono Pyragiaus
taurei laimėti. 2018 metų "pyragaičiai" - J.Pyragiaus taurės sklandymo varžybų dalyviai. Pereinamąją taurę šiemet iškovojo
Benas (L-Spatz 55). "Naujokas" Vladas (daugkartinis Lietuvos klubinės klasės čempionas, tokiose varžybose dalyvavęs pirmą
kartą) užėmė antrą vietą (Bergfalke III). Trečias - praeitų metų varžybų nugalėtojas - Rokas (Ka-8b).
taurei laimėti. 2018 metų "pyragaičiai" - J.Pyragiaus taurės sklandymo varžybų dalyviai. Pereinamąją taurę šiemet iškovojo
Benas (L-Spatz 55). "Naujokas" Vladas (daugkartinis Lietuvos klubinės klasės čempionas, tokiose varžybose dalyvavęs pirmą
kartą) užėmė antrą vietą (Bergfalke III). Trečias - praeitų metų varžybų nugalėtojas - Rokas (Ka-8b).