Puslapis 66

Re: Akims "paganyti"

Parašytas: 06 Sau 2020 16:43
Reno
Dar vienas energijos efektyvaus panaudojimo pavyzdys - kokie nedideli nuostoliai kinetinę energiją moderniam sklandytyvui verčiant į potencinę:
phpBB [video]

Re: Akims "paganyti"

Parašytas: 10 Sau 2020 10:05
normantas
Nu joooooooo.......,kad taip su parasparniu ,tai ir motoro nereikia,-o gal APCO jau dirba šiuo klausimu... :skrendam:

Re: Akims "paganyti"

Parašytas: 23 Sau 2020 09:52
Reno
Šiuolaikinių skaitmeninių technologijų dėka galima "pasižvalgyti" po Australijos apylinkes tiesiai nuo sklandytuvo
dešinio sparno galo (naudokitės apžvalgos krypties mygtuku kairiajame viršutiniame ekrano kampe) :S:
phpBB [video]

Re: Akims "paganyti"

Parašytas: 24 Sau 2020 14:18
Gintaras
Ar čia man taip atrodo,ar ''skaitmeninių technologijų'' dėka,bet sklandytuvas laikosi per žemai lėktuvo atžvilgiu.

Re: Akims "paganyti"

Parašytas: 24 Sau 2020 17:31
Reno
Gintaras rašė:
24 Sau 2020 14:18
Ar čia man taip atrodo,ar ''skaitmeninių technologijų'' dėka,bet sklandytuvas laikosi per žemai lėktuvo atžvilgiu.
Vakaruose įprasta buksyruotis žemiau propelerio srauto. Jų nuomone - taip yra saugiau. Gal todėl ir buksyravimo virvės nuo 50m. ilgio pas juos tik prasideda, kai mūsuose tokias naudoja, nebent, jei lėktuvas buksyruoja daugiau, kaip vieną sklandytuvą.

Re: Akims "paganyti"

Parašytas: 12 Vas 2020 10:45
Reno
Senukai-medinukai pasižymi viena šaunia savybe - galimybe įrengti atvirą, "cabrio" tipo kabiną. Tokia modifikacija
kažkiek pablogina sklandytuvo aerodinamines savybes, tačiau pats skrydžio pojūtis būna žymiai stipresnis.
Sklandymo varžybose dalyvaujantiems modernios "plastmasės" gerbėjams tokia idėja atrodo absurdiška, nes bent 1-2%
pablogėjusi sklandytuvo aerodinamika garantuoja prastesnį rezultatą. Be to, "plastmasė" jau yra per greita, kad atviroje
kabinoje jaustumeisi komfortiškai. Net ir filmuke rodomo legendinio medinuko Ka-6 greičio savybės jau yra ties riba,
kurios, skrendant "cabrio", jau nelabai norisi viršyti. Tuo teko įsitikinti pačiam, kuomet 2015 m. Olandijoje, analogiško
sklandytuvo atviroje kabinoje praleidau 3 val. Tiesa, nebuvau ir tinkamai pasiruošęs - tokiam skrydžiui būtina kepurė,
dengianti ausis. O aš tuokart pakilau ant galvos užsidėjęs "beisbolkę", kurią po to viso skrydžio metu teko prilaikyti
laisva ranka, kad srautas nenupūstų (tūpimo metu visvien nupūtė, nes sklandytuvo valdymui jau reikėjo abiejų rankų).
phpBB [video]