Elektrifikacija HG
Parašytas: 05 Bal 2017 09:47
Pastaruoju metu gana daug įdomių eksperimentų su elektrinėmis jėgainėmis atlieka norvegų skraidyklininkai.
Dvimotoris variantas man kažkuo primena bombonešį bet motoriniam skraidymui, tikriausia, pasiteisina dėl
lengvesnio starto ir geresnio stabilumo skrydžio metu, naudojantis 2-jų sinchroniškai veikiančių variklių trauka:
Tačiau bandžiusiejį tvirtina, jog norint paskrieti termikuose, vis tik geriau tinka vienmotorė, - "mosquito" tipo
jėgainė. Palyginus su 2-motore, "uodeginiai" variantai (čia jų - net keli) lengviau valdomi termikuose, be to,
- sukuria mažesnį oro pasipriešinimą sklendžiant. Bet triukšmauja mažo skersmens propeleriai tai kaip reikiant...
Propelerio su susiglaudžiančiomis mentimis ir "mosquito" tipo jėgainės derinys - skriejikams - bene pats
idealiausias variantas. Trauka - apie 30 kg:
Dvimotoris variantas man kažkuo primena bombonešį bet motoriniam skraidymui, tikriausia, pasiteisina dėl
lengvesnio starto ir geresnio stabilumo skrydžio metu, naudojantis 2-jų sinchroniškai veikiančių variklių trauka:
Tačiau bandžiusiejį tvirtina, jog norint paskrieti termikuose, vis tik geriau tinka vienmotorė, - "mosquito" tipo
jėgainė. Palyginus su 2-motore, "uodeginiai" variantai (čia jų - net keli) lengviau valdomi termikuose, be to,
- sukuria mažesnį oro pasipriešinimą sklendžiant. Bet triukšmauja mažo skersmens propeleriai tai kaip reikiant...
Propelerio su susiglaudžiančiomis mentimis ir "mosquito" tipo jėgainės derinys - skriejikams - bene pats
idealiausias variantas. Trauka - apie 30 kg: