Elektrifikacija HG

Skraidyklės. Motoskraidyklės
Forumo taisyklės
Skraidyklės. Motoskraidyklės
Skelbti atsakymą
Reno
PV Valdybos narys
Pranešimai: 1651
Užsiregistravo: 18 Spa 2012 17:10
Country: Lietuva
Skraido_nuo: 1978-Bir-03

Elektrifikacija HG

Standartinė Reno » 05 Bal 2017 09:47

Pastaruoju metu gana daug įdomių eksperimentų su elektrinėmis jėgainėmis atlieka norvegų skraidyklininkai.
Dvimotoris variantas man kažkuo primena bombonešį bet motoriniam skraidymui, tikriausia, pasiteisina dėl
lengvesnio starto ir geresnio stabilumo skrydžio metu, naudojantis 2-jų sinchroniškai veikiančių variklių trauka:
phpBB [video]

Tačiau bandžiusiejį tvirtina, jog norint paskrieti termikuose, vis tik geriau tinka vienmotorė, - "mosquito" tipo
jėgainė. Palyginus su 2-motore, "uodeginiai" variantai (čia jų - net keli) lengviau valdomi termikuose, be to,
- sukuria mažesnį oro pasipriešinimą sklendžiant. Bet triukšmauja mažo skersmens propeleriai tai kaip reikiant...
phpBB [video]

Propelerio su susiglaudžiančiomis mentimis ir "mosquito" tipo jėgainės derinys - skriejikams - bene pats
idealiausias variantas. Trauka - apie 30 kg:
phpBB [video]

Reno
PV Valdybos narys
Pranešimai: 1651
Užsiregistravo: 18 Spa 2012 17:10
Country: Lietuva
Skraido_nuo: 1978-Bir-03

Re: Elektrifikacija HG

Standartinė Reno » 09 Sau 2018 14:10

30kg traukos iš 6kW elektros variklio. 5kg/kW - išties įspūdingas rezultatas! Variklis - Rotomax 150, skirtas dideliems
aviamodeliams, tik šiuo atveju pervyniotas mažesniam KV. (kad išvengti reduktoriaus)
Elektra skraidyklei.JPG
Elektra skraidyklei 1.JPG
Elektra skraidyklei 2.JPG
Elektra skraidyklei 3.JPG

Skelbti atsakymą