Re: Dar vienas kietasparnis
Parašytas: 20 Sau 2015 17:08
Rolandas turėjo pernai pradėti skraidyti su kietasparniu, bet prieš sezoną su snieglente patyrė traumą, rankos raiščius patempė ar tai įtrūko, tai nieko sunkaus kelti negalėjo. Su laisvom deltom aktyviai užsiima Vilniečiai ir Šeduva. Vilniečiai turi mokinių kiek teko kalbėti aktyviai mokinasi ir jau paskrenda, treniruotės vyksta ir žiemą. Utena pilnai įsisavino buksyravimą su motorenkėm turi aktyvių narių. Pernai pirmą kartą Lietuvoj su parasparnine pasyvke išbuksyravom kietasparnę skraidyklę. Šiuo metu galim buksyruotis su visai tipais buksyrų - pasyviniai, aktyviniai, motoskraidyklės ir pasyvinis su grąžintuvu (pastarasis metodas tik Lietuvoj, neteko girdėti, kad kas deltas trauktų su gražintuvu, jį išbandžiau kartu su Blocha pagalba), tiesa pastarasis skirtas jau patyrusiems pilotams, nes pakankamai sudėtingas, reikalauja kieto buksyruotojo ir patyrusio piloto. Aišku masiškumo kaip su parasparniais nepasieksim, nes pradžia sunkesnė. Kaune atkurta buvusi Skraidyklių sekcija prie KTU, dabar ji vienija ir parasparnius. Bando pritraukti studentus. Taip sakant po stagnacijos metų pradėjom eiti mažais žingsniukais pirmyn. Jei yra norinčių išmokti skristi su deltom metodikos jau naujesnės ir procesas greitesnis, nei prieš 10-15 metų.
Rolandas Kaunas turi originalią moskito sistemą su raketo varikliu. Dar vienas Panevėžį savadarbis su Raketo varikliu ir Klaipėdos rajone irgi originalus su Raketo varikliu. Realiai skraido tik Panevėžio.
Maniškis bus su Technofly 25 AJ varikliu. Tik neišsprendžiu gazo klausimo, visi naudoja dantinę sistemą, bet per šalmą su smakro apsauga nepatogu sukąsti, gali užsikirsti. Aktualu starto metu nepersistengti su variklio galia, nes tokių galingų variklių šiose sistemose nededa, apsiriboja 18 AJ.
Rolandas Kaunas turi originalią moskito sistemą su raketo varikliu. Dar vienas Panevėžį savadarbis su Raketo varikliu ir Klaipėdos rajone irgi originalus su Raketo varikliu. Realiai skraido tik Panevėžio.
Maniškis bus su Technofly 25 AJ varikliu. Tik neišsprendžiu gazo klausimo, visi naudoja dantinę sistemą, bet per šalmą su smakro apsauga nepatogu sukąsti, gali užsikirsti. Aktualu starto metu nepersistengti su variklio galia, nes tokių galingų variklių šiose sistemose nededa, apsiriboja 18 AJ.