Dar vienas kietasparnis
Forumo taisyklės
Skraidyklės. Motoskraidyklės
Skraidyklės. Motoskraidyklės
Dar vienas kietasparnis
Si penktadieni isbandem, o Sekmadieni jau ir Lietuvoj
http://www.delta-club-82.com/bible/135- ... buster.htm
Sitas grazuolis jau Lietuvoj, apskraidytas Vokietijoj. Praskridau su juo sirdis atsigavo . Laikas eiti prie kietasparniu, tam klube kur buvom, berods 20 ju yra turi viena motorizuota stalkeri, jo pirkti nerekomenduoja, nes tupdymo greiciai nenormaliai dideli, todel ir motorizuotas, o visi kiti Atos. Rolandas Kaunas suskrido su tandemu Atos'u, pamokino kaip pilotuoti kietasparni ir pan.. Tam aerodrome testuoja naujus Atos aparatus. Organizuoja kursus skraidymui paskui motorenke ir dragonflyer'i, du kart metuose, organizuoja savaitgalines varzybas ir siaip klubines , pakankamai aktyvus klubas turi 4-6 motorenkes 1 biplana ir pora lektuvu., vietu skraidymui pakankamai, tik draudziama zona i siaure, ten CTR'as, pavasari bus aiskus sezono grafikas, sake busit salia uzsukit, skraido savaitgaliais, buksyruotojas gyvena salia, vasara veikia kempingas. Bosinge kaimelis 100 km zemiau Stuttgarto. Aparatas senesne mano aparato versija, valdosi gerai, nera astrus aparatas, siuo metu dar truputi suletintas, sumazintas nosinis kampas, tupdymas kaip su mokomaja, isleidus uzsparnius, tupdai su 6 kokybe, atleidi turi apie 12-14, jei uzsparniai neatlenkti turi 18, teoriskai raso 20.
Buksyravausi paskui motorenke, nuo vezimelio, paskui eina tiksliai nereikia nieko galvoti ar kankinkintis, perejom keleta astriu termiku, eina gerai klauso normaliai, velavimu nepastebejau, spiralei stovi gerai i slydima eiti nenori, pradejus slysti i suktuka neina, tik pradeda daryti gilesne spirale, isvedimas paparastas, pakabinus ant minimaliu greiciu pakankamai infortmatyvi kada nuvirs, gali ramiai pataisyti padeti, ko nepasakysi apie maniske, ji astresne ir su nuvirtimu atsargiai.
Greiti pasiima gerai, esant dideliam greiciui i sonus neplaukioja, net neduoda tokiu signalu, prietaiso neturejau, bet pagal pojucius greitis buvo virs 80, eina kaip ikalta. Kas del tupdymo isleidi uzsparnius prisitrauki ir "vertikaliai" zemeji, prie zemes pradedi islyginti ir issistumineji ramiai be jokiu staigiu stumimu, maniskei reik srauta nutraukti staigiai. Aparatas skirtas megstantiems ramiai savaitgali paskraidyti, taip sakant pramoginio tipo skraidykle su sportinio tipo kokybe. Pasitaike pora vietu su nuliukais, apdirbti juos buvo paprasta.
Parasparnista galima perkvalifikuoti per savaite laiko su tandemu startas vyksta taip
,
o tandeminis skrydis taip
,
tik apmokymo metu pilotas virs mokinio.
http://www.delta-club-82.com/bible/135- ... buster.htm
Sitas grazuolis jau Lietuvoj, apskraidytas Vokietijoj. Praskridau su juo sirdis atsigavo . Laikas eiti prie kietasparniu, tam klube kur buvom, berods 20 ju yra turi viena motorizuota stalkeri, jo pirkti nerekomenduoja, nes tupdymo greiciai nenormaliai dideli, todel ir motorizuotas, o visi kiti Atos. Rolandas Kaunas suskrido su tandemu Atos'u, pamokino kaip pilotuoti kietasparni ir pan.. Tam aerodrome testuoja naujus Atos aparatus. Organizuoja kursus skraidymui paskui motorenke ir dragonflyer'i, du kart metuose, organizuoja savaitgalines varzybas ir siaip klubines , pakankamai aktyvus klubas turi 4-6 motorenkes 1 biplana ir pora lektuvu., vietu skraidymui pakankamai, tik draudziama zona i siaure, ten CTR'as, pavasari bus aiskus sezono grafikas, sake busit salia uzsukit, skraido savaitgaliais, buksyruotojas gyvena salia, vasara veikia kempingas. Bosinge kaimelis 100 km zemiau Stuttgarto. Aparatas senesne mano aparato versija, valdosi gerai, nera astrus aparatas, siuo metu dar truputi suletintas, sumazintas nosinis kampas, tupdymas kaip su mokomaja, isleidus uzsparnius, tupdai su 6 kokybe, atleidi turi apie 12-14, jei uzsparniai neatlenkti turi 18, teoriskai raso 20.
Buksyravausi paskui motorenke, nuo vezimelio, paskui eina tiksliai nereikia nieko galvoti ar kankinkintis, perejom keleta astriu termiku, eina gerai klauso normaliai, velavimu nepastebejau, spiralei stovi gerai i slydima eiti nenori, pradejus slysti i suktuka neina, tik pradeda daryti gilesne spirale, isvedimas paparastas, pakabinus ant minimaliu greiciu pakankamai infortmatyvi kada nuvirs, gali ramiai pataisyti padeti, ko nepasakysi apie maniske, ji astresne ir su nuvirtimu atsargiai.
Greiti pasiima gerai, esant dideliam greiciui i sonus neplaukioja, net neduoda tokiu signalu, prietaiso neturejau, bet pagal pojucius greitis buvo virs 80, eina kaip ikalta. Kas del tupdymo isleidi uzsparnius prisitrauki ir "vertikaliai" zemeji, prie zemes pradedi islyginti ir issistumineji ramiai be jokiu staigiu stumimu, maniskei reik srauta nutraukti staigiai. Aparatas skirtas megstantiems ramiai savaitgali paskraidyti, taip sakant pramoginio tipo skraidykle su sportinio tipo kokybe. Pasitaike pora vietu su nuliukais, apdirbti juos buvo paprasta.
Parasparnista galima perkvalifikuoti per savaite laiko su tandemu startas vyksta taip
,
o tandeminis skrydis taip
,
tik apmokymo metu pilotas virs mokinio.
-
- PV Valdybos narys
- Pranešimai: 1851
- Užsiregistravo: 18 Spa 2012 17:10
- Country: Lietuva
- Skraido_nuo: 1978-Bir-03
Re: Dar vienas kietasparnis
Kas naujai įsigytos kietasparnės skraidykles savininkas - Rolandas Kaunas?
Prisipažįstu, kad nieko neišmanau apie skraidykles. Kietasparnės - vienintelės, kurios mane imponuoja.
Šiemet, St.Hilaire priešais JPX Italia stendą buvo eksponuojamas Stalker'is. Reikia pripažinti, - gražus aparatas (bent jau man, neišmanančiam). Tačiau iš aukščiau esančio aprašymo supratau, kad tai - pilotui reikli skraidyklė, ypač tupdant.
Jei neklystu, Stalker'io sparnai panaudoti ir ultralengvam sklandytuvui Alatus, tik nėra strėliškumo.
Prisipažįstu, kad nieko neišmanau apie skraidykles. Kietasparnės - vienintelės, kurios mane imponuoja.
Šiemet, St.Hilaire priešais JPX Italia stendą buvo eksponuojamas Stalker'is. Reikia pripažinti, - gražus aparatas (bent jau man, neišmanančiam). Tačiau iš aukščiau esančio aprašymo supratau, kad tai - pilotui reikli skraidyklė, ypač tupdant.
Jei neklystu, Stalker'io sparnai panaudoti ir ultralengvam sklandytuvui Alatus, tik nėra strėliškumo.
Re: Dar vienas kietasparnis
Taip. Rolandas Kaunas
Kylu su Rolando sparnu
Nusileidimas
Tandemo su Rolandu pakilimas
Tandemo nusileidimas
Kylu su Rolando sparnu
Nusileidimas
Tandemo su Rolandu pakilimas
Tandemo nusileidimas
-
- PV Valdybos narys
- Pranešimai: 1851
- Užsiregistravo: 18 Spa 2012 17:10
- Country: Lietuva
- Skraido_nuo: 1978-Bir-03
Re: Dar vienas kietasparnis
Nežinau, kokio senumo šie kadrai, bet neabejoju, kad dar iš paeito šimtmečio.
Kietasparnis, labai panašus į skraidančią lentyną.
Šiais laikais su tokiu greitai susirastum solidžių rėmėju ant sparno didelėmis raidėmis užrašęs, pvz. - IKEA
Kietasparnis, labai panašus į skraidančią lentyną.
Šiais laikais su tokiu greitai susirastum solidžių rėmėju ant sparno didelėmis raidėmis užrašęs, pvz. - IKEA
- Aloyzas Liaukus
- PV Valdybos narys
- Pranešimai: 823
- Užsiregistravo: 03 Spa 2012 14:03
- Country: Lietuva
- Skraido_nuo: 1993-Lap-19
- Miestas: Alytus
- Susisiekti:
Re: Dar vienas kietasparnis
reiks taupyt ir ant šito...
-
- PV Valdybos narys
- Pranešimai: 1851
- Užsiregistravo: 18 Spa 2012 17:10
- Country: Lietuva
- Skraido_nuo: 1978-Bir-03
Re: Dar vienas kietasparnis
Na gi ir taupus pasidareiAloyzas Liaukus rašė:reiks taupyt ir ant šito...
Ar tik ne nuo "šito" viskas ir prasidėjo?
Aš kažkada bandžiau sutaupyti uošvienei,... bet gavau nemokamai, kaip priedą
Velnias, kaip per tą taupymą nukrypom nuo skraidyklių temos
- Aloyzas Liaukus
- PV Valdybos narys
- Pranešimai: 823
- Užsiregistravo: 03 Spa 2012 14:03
- Country: Lietuva
- Skraido_nuo: 1993-Lap-19
- Miestas: Alytus
- Susisiekti:
Re: Dar vienas kietasparnis
Čia buvo seilių varvinimo pertraukėlė... Varyk toliau!
-
- PV Valdybos narys
- Pranešimai: 1851
- Užsiregistravo: 18 Spa 2012 17:10
- Country: Lietuva
- Skraido_nuo: 1978-Bir-03
Re: Dar vienas kietasparnis
Tos moderniškos laisvūniškos "kietasparnės", kažkaip, kuo toliau, tuo mažiau primena skraidykles ir vis labiau darosi
panašios į klasikinės schemos skraidymo aparatus . Nors jų valdymui pagrinde vis dar naudojamas "svambalo principas", tačiau be aerodinaminių vairų jos, rodos, jau
nebeapsieina. Net užsparniai čia jau atsirado, o trosų bei atatampų - beveik nebeliko:
panašios į klasikinės schemos skraidymo aparatus . Nors jų valdymui pagrinde vis dar naudojamas "svambalo principas", tačiau be aerodinaminių vairų jos, rodos, jau
nebeapsieina. Net užsparniai čia jau atsirado, o trosų bei atatampų - beveik nebeliko:
Re: Dar vienas kietasparnis
Kokio dydžio bagažinės reikia tam sparnui sutalpint, ar kokio garažo? Ar sparnas išsiardo? Per kiek laiko galima jį surinkt iš bagažinės išėmus? Jei Vmin 18, kodėl kylama nuo vežimėlio, o ne bėgama, kol išskris, ar svoris per didelis?
-
- PV Valdybos narys
- Pranešimai: 1851
- Užsiregistravo: 18 Spa 2012 17:10
- Country: Lietuva
- Skraido_nuo: 1978-Bir-03
Re: Dar vienas kietasparnis
Sparnas. žinoma, išsiardo. Bet kaip tai atliekama ir kiek užtrunka, - tiksliau paaiškintų patys skraidyklininkai.
Jei neklystu, "kietasparnės" Lietuvoje yra dvi - vieną turi "Vyšniukas", o kitą - Rolandas Kaunas (prieš tai
skraidęs parasparniais). Daugiau info - čia: http://www.manosparnai.lt/e107_plugins/ ... hp?4939.10
Kaip suprantu, išardę skraidyklę, tas "kartis" jie vežiojasi ant automobilio stogo: Faktas, kad AEROS firmos "kietasparnės" turi labai artimą giminaitį - gamintojas tos pačios stuktūros sparnus
pritaikė ir savo ULO kategorijos sklandytuvui ALATUS. Tik pastarąjame jie pastatyti neigiamo strėliškumo kampu
ir panaudota labiau tradicinė sparno mechanizacija. Išardytą ALATUS taip pat galima vežioti ant stogo bagažinės:
Jei neklystu, "kietasparnės" Lietuvoje yra dvi - vieną turi "Vyšniukas", o kitą - Rolandas Kaunas (prieš tai
skraidęs parasparniais). Daugiau info - čia: http://www.manosparnai.lt/e107_plugins/ ... hp?4939.10
Kaip suprantu, išardę skraidyklę, tas "kartis" jie vežiojasi ant automobilio stogo: Faktas, kad AEROS firmos "kietasparnės" turi labai artimą giminaitį - gamintojas tos pačios stuktūros sparnus
pritaikė ir savo ULO kategorijos sklandytuvui ALATUS. Tik pastarąjame jie pastatyti neigiamo strėliškumo kampu
ir panaudota labiau tradicinė sparno mechanizacija. Išardytą ALATUS taip pat galima vežioti ant stogo bagažinės:
- Aloyzas Liaukus
- PV Valdybos narys
- Pranešimai: 823
- Užsiregistravo: 03 Spa 2012 14:03
- Country: Lietuva
- Skraido_nuo: 1993-Lap-19
- Miestas: Alytus
- Susisiekti:
Re: Dar vienas kietasparnis
čia gal panašus aparatas, kur uždavei klausimą "kas tai" ?
-
- PV Valdybos narys
- Pranešimai: 1851
- Užsiregistravo: 18 Spa 2012 17:10
- Country: Lietuva
- Skraido_nuo: 1978-Bir-03
Re: Dar vienas kietasparnis
Kokia skraidyklė yra rubrikoje "kas tai", tiksliau pasakytų įšmanantys. Faktas, kad abi kietasparnės - vokiška ATOS ir ukrainietiška STALKER Phantom išoriškai yra labai panašios. Nežinau, kiek sutampa pati sparno konstrukcija, bet mechanizacija skiriasi - vokiečiai panaudojo spoilerius, ukrainiečiai - eleronus ir pastarieji, atrodo, yra efektyvesni.Aloyzas Liaukus rašė:čia gal panašus aparatas, kur uždavei klausimą "kas tai" ?
ULO sklandytuve ALATUS AL-12 sparnai tokie, kaip STALKER Phantom'e (gamintojas juk tas pats). Motorizuotam sklandytuvo variantui (AC-12) sustiprinta pati sparno konstrukcija.
-
- PV Valdybos narys
- Pranešimai: 1851
- Užsiregistravo: 18 Spa 2012 17:10
- Country: Lietuva
- Skraido_nuo: 1978-Bir-03
Re: Dar vienas kietasparnis
Eskizuose atrodo labai įspūdingai. Bet greičiausia, visa tai ir liks - tik kaip projektas
http://www.alexandershevchenko.com/4948 ... eja/delta-
http://www.alexandershevchenko.com/4948 ... eja/delta-
Re: Dar vienas kietasparnis
Toks jau yra http://silentfamily.de/index.php?id=12. Alatus sklandytuvas padarytas iš Stalkerio, kuris nelabai pasiteisino, nes tupdymo greičiai žiaurūs, todėl nebuvo populiarus, bet Alatus kaina irgi žiauri. Kietasparnės skraidyklės valdomos kilimui leidimuisi balansyrinis, kaip klasikinėse, o posūkiai spoileriai, eleronai, kurie valdomi trosais prikabintais už trapecijos šonų, kai nori atlikti kovinį posūkį, tai padedi savo svoriu. Užsparniai visose kietasparnėse yra tik mano ir Rolando sparnuose jie dar įsitraukia į sparną, taip padidėja proilgis, aerodinaminė kokybė ir jos greitis padidėja apytiksliai 10 km/h. Vienintelis trūkumas, tai kad anglinis, remontas brangus ir sunkokos apie 40 kg sveria ir didelis mostas virš 13 metrų.
-
- PV Valdybos narys
- Pranešimai: 1851
- Užsiregistravo: 18 Spa 2012 17:10
- Country: Lietuva
- Skraido_nuo: 1978-Bir-03
Re: Dar vienas kietasparnis
Esi vienas iš dviejų kietasparnių skraidyklių sąvininkų Lietuvoje, tad šią techniką tikrai išmanai labai gerai. Mano vertinimas - tik vizualus Tame projekte pavaizduotas skraidyklės dizainas asmeniškai man padarė įspūdį. Atrodo patraukliau, nei palyginimui atsiųstas SILENT. Pastarasis, tikriausia, pirmas, vietoje klasikinės trapecijos pradėjęs naudoti kažką panašiau į vairolazdę, Visi kiti panašumai, mano nuomone, - kaip tarp Boeing ir Airbus. SILENT, atrodo, nuo pat pradžių buvo kuriama kaip motorinis aparatas, o projekte pavaizduotas bemotoris. Bent jam man tai atrodo.vysniukas rašė:Toks jau yra http://silentfamily.de/index.php?id=12. Alatus sklandytuvas padarytas iš Stalkerio, kuris nelabai pasiteisino, nes tupdymo greičiai žiaurūs, todėl nebuvo populiarus, bet Alatus kaina irgi žiauri. Kietasparnės skraidyklės valdomos kilimui leidimuisi balansyrinis, kaip klasikinėse, o posūkiai spoileriai, eleronai, kurie valdomi trosais prikabintais už trapecijos šonų, kai nori atlikti kovinį posūkį, tai padedi savo svoriu. Užsparniai visose kietasparnėse yra tik mano ir Rolando sparnuose jie dar įsitraukia į sparną, taip padidėja proilgis, aerodinaminė kokybė ir jos greitis padidėja apytiksliai 10 km/h. Vienintelis trūkumas, tai kad anglinis, remontas brangus ir sunkokos apie 40 kg sveria ir didelis mostas virš 13 metrų.
Į skraidyklės sparną įsitraukiantys užsparniai, manau, yra privalumas - keičiasi ne tik proilgis, bet ir sparno plotas (atatinkamai - ir ikrova), kas yra naudinga skrendant skirtingais greičiais.
Re: Dar vienas kietasparnis
Silent vežimėlis buvo konkrečiai sukurtas kaip motorinis, pakilai į termiką, paskriejai, grįžai arba nuskridai, kur tau patogu. Valdymas tiek Silent tiek, šiam be eleronų ar spoilerių nepavaldysi, t.y. kilimui leidimuisi stumdai trapeciją, taip sakant balansyrinis metodas, posūkiams šito pritaikyti nelabai pavyks, reikalinga papildoma mechanizacija. Silent naudoja spoilerius http://www.a-i-r.de/ger/air_04.php?kat= ... tl=ATOS-VR, ant sparno viršaus matosi baltos plokštumos. Darant posūkius, mes judinam trapeciją į šonus, šoniai trosai atoidaro vieną arba kitą spoilerį, taip stabdo sparną ir darai į tą pusę posūkį, tik koviniam posūkiui, permetam savo svorį. Todėl Silent variante sparnas fiksuotas, todėl ant trapecijos perkeltas valdymas, spoileriams ir galima pilnai uždengti kabiną, https://www.youtube.com/watch?v=UAWgKeRE9p4 Čia matosi ant trapecijos skersinis, kuriuo valdo spoilerius, o ties 30s matosi šoniniai trosai nuo sparno link vežimėlio čia fiksacija, todėl posūkius darai tik suo tuo skersiniu ant trapecijos vamzdžio ir gali ją stumdyti pirmyn atgal, kad kiltum ar leistumeis .
Šis variantas yra matytas tik su paprastu sparnu, čia nereikia ant nugaros deltos tampyti ir galima rimtesnius profilius naudoti, minimalus greitis tampa ne toks aktualus, gali leistis ant ratukų
Šis variantas yra matytas tik su paprastu sparnu, čia nereikia ant nugaros deltos tampyti ir galima rimtesnius profilius naudoti, minimalus greitis tampa ne toks aktualus, gali leistis ant ratukų
- elisfly
- PV Klubo narys
- Pranešimai: 289
- Užsiregistravo: 25 Sau 2013 19:06
- Country: Lietuva
- Skraido_nuo: 1997-Bir-25
- Miestas: Vilnius
Re: Dar vienas kietasparnis
Filmuke matosi, kad virs debesu jis dar renka auksti termikuose .
Kaip ten toj kabinoj, ar nera "karsta" ?
Gal galima toki moduli pritaikiti traikeliui ?
Kaip ten toj kabinoj, ar nera "karsta" ?
Gal galima toki moduli pritaikiti traikeliui ?
Malonaus skrydžio jums linki stiuardesė ŽANA
http://www.youtube.com/watch?v=kmIBTgsRyTc
http://www.youtube.com/watch?v=kmIBTgsRyTc
-
- PV Valdybos narys
- Pranešimai: 1851
- Užsiregistravo: 18 Spa 2012 17:10
- Country: Lietuva
- Skraido_nuo: 1978-Bir-03
Re: Dar vienas kietasparnis
Su vežimu kaip ir viskas aišku - sparnas juda tik skersinėje ašyje (atakos kampo didinimo/mažinimo), o išilginėję - į šonus nesivarto. Tačiau sunkiai įsivaizduoju, kaip būtų galima judinti trapeciją į šonus (ir valdyti spoilerius) nepermetant svorio bemotorėje skraidyklėje, kur pilotas laisvai kabo po sparnu.vysniukas rašė: Darant posūkius, mes judinam trapeciją į šonus, šoniai trosai atoidaro vieną arba kitą spoilerį, taip stabdo sparną ir darai į tą pusę posūkį, tik koviniam posūkiui, permetam savo svorį. Todėl Silent variante sparnas fiksuotas, todėl ant trapecijos perkeltas valdymas, spoileriams ir galima pilnai uždengti kabiną, https://www.youtube.com/watch?v=UAWgKeRE9p4 ...
Re: Dar vienas kietasparnis
Gal ne visai tiksliai išsireiškiau, darant posūkį su paprasta delta, tarkim į kairę - trapeciją stumi į dešinę, kūną permeti į kairę, kojas ir kūną turi permesti kartu, dažna klaida kojų nepermeta kartu su kūnu, gaunasi, kad laikaisi už trapecijos ir sukiesi apie vertikalią ašį, delta nedaro posūkio arba daro labai iš lėto, nes svorį perkeli minimaliai, ši klaida dažna mokiniams ir sako "Tavo kojos atsilieka", vadinasi blogai balansuoji, tiesa po dviejų ar trijų valandų turbulencijoj, taip pavargsti, kad kojos pradeda atsilikinėti ir pradedi galvoti kaip čia greičiau nusileisti. Kietasparniui - posūkį darai nepermetus kūno ar perkėlus kūną minimaliai, t.y. tiek, kiek reikia patraukti už troso prikabintą spoilerį, kad pradėtum daryti posūkį. Trosas prikabintas už trapecijos šono, paskui per svirtį atidaro spoilerį. Kadangi viskas taip išspręsta, kad ant trapecijos nejauti visai jokių jėgų, tai gali nesivarginti perkelti kojų ir nereikia visiškai jokių fizinių jėgų korekcijom. Tereikia laisvai laikyti trapeciją ir prižiūrėti skersinę ašį, kad neprarastum greičio, o delta esant turbulencijai, toliau padaro savo, jei kilsterna dešinį sparną, tai įsitempia dešinio sparno troselis ir sparną pristabdo, taip sparnas pats save stabilizuoja. Iš pradžių pradėjęs skristi perkėlinėdavau visą kūną, bet buvo problema gaudavosi termikams centruoti per gilios spiralės, kol vieną kartą ar iš tingėjimo ar šiaip taip gavosi, pastūmiau trapeciją be ženklaus kūno perkėlimo ir delta pradėjo daryti lėkštą spiralę.
Šiaip jau kiek teko pačiupinėti sparnų, tai šiuolaikiniai sparnai visiškai neturi apkrovų į rankas. Trauki į save trapeciją greitis didėja, o apkrovos nėra. Lenkiški, rusiški, seni sparnai turėdavo šią savybę, todėl žinojai, kad greitis didelis arba ne. Šiuolaikiniuose, kiek trauksi trapeciją tiek tavo, taip ir nusivožt gali, tas pats ir su senom vakarietiškom skraidyklėm tiek su moto, tiek su laisvom. Valdymas labai lengvas, bet kartu ir sudėtingas tampa, kai sparnai specifiniai (sportiniai). Dabartiniai kietasparniai praradus greitį eina į suktuką be perspėjimo, skrendi kaip su sklandytuvu tik atviroj kabinoj, greitis tavo draugas. Maniškę reikia išprievartauti, kad eitų į suktuką, bet įvedus gali prireikti 100 m, kad išvesti. Siekiant išvengti avarinių situacijų paskutinis posūkis turi baigtis 50-30m aukštyje ir tiesiąja leidiesi, aš baigiu panašiai ties 30 m ir tupdau.
Šiaip jau kiek teko pačiupinėti sparnų, tai šiuolaikiniai sparnai visiškai neturi apkrovų į rankas. Trauki į save trapeciją greitis didėja, o apkrovos nėra. Lenkiški, rusiški, seni sparnai turėdavo šią savybę, todėl žinojai, kad greitis didelis arba ne. Šiuolaikiniuose, kiek trauksi trapeciją tiek tavo, taip ir nusivožt gali, tas pats ir su senom vakarietiškom skraidyklėm tiek su moto, tiek su laisvom. Valdymas labai lengvas, bet kartu ir sudėtingas tampa, kai sparnai specifiniai (sportiniai). Dabartiniai kietasparniai praradus greitį eina į suktuką be perspėjimo, skrendi kaip su sklandytuvu tik atviroj kabinoj, greitis tavo draugas. Maniškę reikia išprievartauti, kad eitų į suktuką, bet įvedus gali prireikti 100 m, kad išvesti. Siekiant išvengti avarinių situacijų paskutinis posūkis turi baigtis 50-30m aukštyje ir tiesiąja leidiesi, aš baigiu panašiai ties 30 m ir tupdau.
-
- PV Valdybos narys
- Pranešimai: 1851
- Užsiregistravo: 18 Spa 2012 17:10
- Country: Lietuva
- Skraido_nuo: 1978-Bir-03
Re: Dar vienas kietasparnis
Apie skraidyklininkus-laisvūnus pastaruoju metu jau nelabai kas ir girdėti. Rolandas Kaunas su savo kietasparne ar dar belakioja?
Minėjai, kad gaminiesi "moskit'ą". Ar tokią sistemą Lietuvoje dar kas nors turi?
viewtopic.php?f=27&t=27&start=60
Minėjai, kad gaminiesi "moskit'ą". Ar tokią sistemą Lietuvoje dar kas nors turi?
viewtopic.php?f=27&t=27&start=60