Foto ir Video

Skraidyklės. Motoskraidyklės
Forumo taisyklės
Skraidyklės. Motoskraidyklės
Vartotojo avataras
Igor
Pranešimai: 240
Užsiregistravo: 06 Spa 2012 14:57
Country: Lietuva
Skraido_nuo: 2007-Kov-18
Miestas: Vilnius
Susisiekti:

Re: Foto ir Video

Standartinė Igor » 05 Kov 2013 14:50

phpBB [video]

Reno
PV Valdybos narys
Pranešimai: 1851
Užsiregistravo: 18 Spa 2012 17:10
Country: Lietuva
Skraido_nuo: 1978-Bir-03

Re: Foto ir Video

Standartinė Reno » 21 Kov 2013 18:56

Brazilijoje būna taip karšta, kad nereikia jokių kombinezonų.
O klubo ženkliuką belieka, nebent, išsitatuiruoti:
phpBB [video]

Vartotojo avataras
Edgaras ASA
PV Klubo narys
Pranešimai: 155
Užsiregistravo: 05 Lap 2012 06:45
Country: Lietuva
Skraido_nuo: 2009-Gru-14
Miestas: Alytus
Susisiekti:

Re: Foto ir Video

Standartinė Edgaras ASA » 07 Bal 2013 07:18

phpBB [video]
Katrs cilvēks pats savas laimes kalējs.
J.Rainis.

Reno
PV Valdybos narys
Pranešimai: 1851
Užsiregistravo: 18 Spa 2012 17:10
Country: Lietuva
Skraido_nuo: 1978-Bir-03

Re: Foto ir Video

Standartinė Reno » 30 Bal 2013 13:37

Akivaizdu, kad "kietoms" skraidyklėms "svambalo principo" jau nebepakanka, tenka griebtis ir aerodinaminio valdymo.
Beveik, kaip parasparnis, tik kad stabžiai atsilenkia ne žemyn, o į viršų.
Kaip tais aerodinaminiais stabdžiais manipuliuoti skrydžio metu, paaiškinti galėtų, nebent, skraidyklininkai:
phpBB [video]

Vartotojo avataras
Edgaras ASA
PV Klubo narys
Pranešimai: 155
Užsiregistravo: 05 Lap 2012 06:45
Country: Lietuva
Skraido_nuo: 2009-Gru-14
Miestas: Alytus
Susisiekti:

Re: Foto ir Video

Standartinė Edgaras ASA » 03 Rgs 2013 05:58

Paveikslėlis
Katrs cilvēks pats savas laimes kalējs.
J.Rainis.

Vartotojo avataras
Aloyzas Liaukus
PV Valdybos narys
Pranešimai: 823
Užsiregistravo: 03 Spa 2012 14:03
Country: Lietuva
Skraido_nuo: 1993-Lap-19
Miestas: Alytus
Susisiekti:

Re: Foto ir Video

Standartinė Aloyzas Liaukus » 05 Rgs 2013 23:11

Šunelis instruktorius?

Vartotojo avataras
Edgaras ASA
PV Klubo narys
Pranešimai: 155
Užsiregistravo: 05 Lap 2012 06:45
Country: Lietuva
Skraido_nuo: 2009-Gru-14
Miestas: Alytus
Susisiekti:

Re: Foto ir Video

Standartinė Edgaras ASA » 06 Rgs 2013 05:41

А як же !!!))) :geek:
Katrs cilvēks pats savas laimes kalējs.
J.Rainis.

Reno
PV Valdybos narys
Pranešimai: 1851
Užsiregistravo: 18 Spa 2012 17:10
Country: Lietuva
Skraido_nuo: 1978-Bir-03

Re: Foto ir Video

Standartinė Reno » 06 Rgs 2013 08:24

Aloyzas Liaukus rašė:Šunelis instruktorius?
Arba GPS'as - reikiamą kryptį nustato pagal uoslę ... ir temikus "užuodžia" iš tolo :mrgreen:

Vartotojo avataras
Edgaras ASA
PV Klubo narys
Pranešimai: 155
Užsiregistravo: 05 Lap 2012 06:45
Country: Lietuva
Skraido_nuo: 2009-Gru-14
Miestas: Alytus
Susisiekti:

Re: Foto ir Video

Standartinė Edgaras ASA » 09 Sau 2014 10:05

phpBB [video]
Katrs cilvēks pats savas laimes kalējs.
J.Rainis.

Reno
PV Valdybos narys
Pranešimai: 1851
Užsiregistravo: 18 Spa 2012 17:10
Country: Lietuva
Skraido_nuo: 1978-Bir-03

Re: Foto ir Video

Standartinė Reno » 09 Sau 2014 11:19

2012m. St.Hilaire teko matyt skraidant motorizuotą WoopyFly:
phpBB [video]


phpBB [video]

Reno
PV Valdybos narys
Pranešimai: 1851
Užsiregistravo: 18 Spa 2012 17:10
Country: Lietuva
Skraido_nuo: 1978-Bir-03

Re: Foto ir Video

Standartinė Reno » 04 Vas 2014 20:19

KASPERWING - kažkoks motoskraidyklės ir beuodegio lėktuvo hibridas. Sprendžiant iš pakabos sistemos ir piloto judesių skrydžio metu, pagal skersinę ašį šis aparatas valdomas balansuojant kūnu. "Šturvalas" naudojamas posūkiams atlikti (ir dar įsikibti rankomis, kad būtų patogiau balansuoti savo svoriu). Akivaizdu, kad tai "grynakraujis" ULO. Taip pat
reikia pripažint, kad skrydžiai šiuo "hibridu" nufilmuoti labai išradingai:
phpBB [video]

Reno
PV Valdybos narys
Pranešimai: 1851
Užsiregistravo: 18 Spa 2012 17:10
Country: Lietuva
Skraido_nuo: 1978-Bir-03

Re: Foto ir Video

Standartinė Reno » 06 Lap 2014 09:27

Jis čia bandė per langą įskristi, ar tik ant palangės atsitūpt... :mast: Gaila, kad vaizdo kokybė labai prasta.
phpBB [video]

Reno
PV Valdybos narys
Pranešimai: 1851
Užsiregistravo: 18 Spa 2012 17:10
Country: Lietuva
Skraido_nuo: 1978-Bir-03

Re: Foto ir Video

Standartinė Reno » 08 Gru 2014 13:49

Skraidyklė su "atbuline pavara" ... Pajūry, kur nėra turbulencijos, gal tai ir ne vienkartinis užsiėmimas.
phpBB [video]

Reno
PV Valdybos narys
Pranešimai: 1851
Užsiregistravo: 18 Spa 2012 17:10
Country: Lietuva
Skraido_nuo: 1978-Bir-03

Re: Foto ir Video

Standartinė Reno » 25 Vas 2015 09:51

Štai, kaip skraido braliukų latvių panos. Sprendžiant iš matomų vaizdų veiksmas vyksta ne kokiam nors
užmiesčio aerodrome, o pačioje sostinėje, Rygos miesto teritorijoje... :S: :
phpBB [video]

Reno
PV Valdybos narys
Pranešimai: 1851
Užsiregistravo: 18 Spa 2012 17:10
Country: Lietuva
Skraido_nuo: 1978-Bir-03

Re: Foto ir Video

Standartinė Reno » 31 Kov 2015 12:13

Skraidyklių stabilumas man visada buvo mistika ... :mast:
phpBB [video]

Vartotojo avataras
Aloyzas Liaukus
PV Valdybos narys
Pranešimai: 823
Užsiregistravo: 03 Spa 2012 14:03
Country: Lietuva
Skraido_nuo: 1993-Lap-19
Miestas: Alytus
Susisiekti:

Re: Foto ir Video

Standartinė Aloyzas Liaukus » 06 Bal 2015 21:40

Reikia Vyšniuko paprašyt, kad pakomentuotų arba pademonstruotų :)

Vartotojo avataras
vysniukas
Pranešimai: 43
Užsiregistravo: 11 Lap 2012 20:00
Country: LTU
Skraido_nuo: 2012-Lap-11

Re: Foto ir Video

Standartinė vysniukas » 07 Bal 2015 18:53

Šitaip teko išsidirbinėti, dar turiu tą sparnelį, kuriuo ramiai gali taip elgtis. Su kietasparniu kažkaip nesinori, jis jau kaprizingesnis, nors turint aukščio nieko baisaus, tačiau jei virs ant sparno, pats be pagalbbos neišsisvers, nes tam jau reikalingi vairai, o skraidyklė tai padaro
Paaiškinsiu paprasta šneka, apie tą stabilumą. Visi sparnų profiliai turi sukimo momentą, t.y. nori virsti į priekį arba atgal, lėktuvuose šitam momentui kompensuoti naudojamas stabilizatorius, anties tipo aparatui priekinis sparnas. Yra nedidelis profilių kiekis, kurių aiškiau įvardinkim vertimo momentas nulis arba jam artimas, parastai jis apibūdinamas koef., kaip ir kilimo, pasipriešinimo koeficientas, taip pat turi savo poliarę, t.y. prie skirtingų atakos kampų jis gali skiriasi.
Kai rašiau savo darbą magistrinį, tai buvo pagrindinis tyrimo tikslas surasti tokius profilius, kuriuos galima panaudoti skraidyklėse, darbo rezultatas gavosi neigiamas, t.y. radau tik kelis, kurie buvo artimi tikslui, pasirodo tokių profilių, kurie būtų aeodinamiškai naudingi ir turėtų vertimo momentą minimalų mažai ir iš principo reikia kurti tokius profilius iš naujo.
Tesiant mintį skraidyklėse, tam mometui kompensuoti, nudojama piloto masė, t.y. centruotės padėtis, jei bus per didelis momentas, jo išbalansuoti prie skirtingų atakos kampų nepavyks. Stabilumą užtikrina ir nosinis kampas, seniau jis buvo apie 120 laipsnių, t.y. toks trikampis yra stabilus. Šiuolaikiniuose sparnuose jis jau peržengtas virš 134, bet iškyla problema nusiversti į kulverstuką, todėl jau daugelis montuoja stabilizatorių, kuris prie viso to išlaiko ir optimalų slendimo kampą. Kietasparnis Atos C, dėl šios priežasties ėjo į plokščią suktuką, iš kurio išvesti jo buvo neįmanoma, jų gamyba nutraukta, bet skelbimuose pasirodo vienas kitas, bet su stabilizatoriumi. Kietasparniai jau perlipe gerokai, net ir neteikia duomenų, nes pvz. http://www.delta-club-82.com/bible/847- ... s-vr10.htm Atos galima matyti, kad sparnas jau laužtas paskutinis trečdalis, kad kompensuoti nosinio kampo deficitą. Mano sparnas dar turi 127 laipsnius, o tai buvo 2002 metais. Kampas didinamas, kad gauti didesnius proilgius, kas lemia didesnę aerodinaminę kokybę.
Stabilumui užtikrinti profilis ties centrine late yra S formos, senesnėse krypties pavaldumui dar buvo ir kylinė kišenė, vėliau ji buvo panaikinta. dabar to S praktiškai nėra, kompensuoja sparno susukimu...
Lyginant skraidyklę su lėktuvu, skraidyklė sudėtingesnis uždavinys, nes viskas turi būti sudėliota į vietas ypač norint pasiekti aukštesnės aerodinaminės kokybės, vien tik profilio pakeisti neužtenka.
Dar vienas svarbus veiksnys, t.y. plaukiojanti skersė, ji neleidžia sparnam susiglausti į paketą, perkėlus piloto masę į kairę, padidėja kairio sparno kupuliškumas, sparnas lėtėja, o kito sprano kupoliškumas mažėja jis greitėja taip vyksta posūkis, paleidus trapeciją arba nustačius ties centru kopoliškumas atsistato ir skraidyklė skrenda tiesiai, aukštyn, žemyn, viską daro tik centruotės perkėlimas, kupoliškumas nesikeičia. jei skraidyklė tinkamai sureguliuota, paleidus trapeciją ji pati pereina į normalų tiesų skridimą. Jei būna situacija , kad sunku suvaldyti, trapeciją laikai lengvai, o ji pati susitvarko. Kietasparniuose kupoliškumas nesikeičia, posūkiam reikalingi vairai, t.y. oro stabdžiai, kuri vieną sparną pristabdo, kad galėtum skristi į tą pusę, todėl trapecijos taip paprastai paleisti negalima.
Parasparniai irgi naudoja mažo vertimo momento profilius, nes priešingu atveju jis bus daugiau parašiutas, o didinant mostą ir siaurinant turės savybę lūžinėti. Kaip kompensaciją tam naudoja papildomus sustiprinimus sparne, nes priešingu atvejis paprasčiausiai saugiai nepaskris.
Jeigu bus įdomu, kada prie progos galėsiu atsivežti abu sparnus ir viską parodyti.
Tarp kitko išsprendžiau savo moskito gazo rankenos problemą starto metu. Kadangi starto metu sūkiai maksimalūs, tai gazo rankena, man prie šono, o avarinis išjungėjas vienas dantyse, kaip dantinėse spynose, kitas ant trapecijos, ties ta vieta kur ją laikau starto metu.

Reno
PV Valdybos narys
Pranešimai: 1851
Užsiregistravo: 18 Spa 2012 17:10
Country: Lietuva
Skraido_nuo: 1978-Bir-03

Re: Foto ir Video

Standartinė Reno » 07 Bal 2015 19:23

vysniukas rašė:Šitaip teko išsidirbinėti, dar turiu tą sparnelį, kuriuo ramiai gali taip elgtis. Su kietasparniu kažkaip nesinori, jis jau kaprizingesnis, nors turint aukščio nieko baisaus, tačiau jei virs ant sparno, pats be pagalbbos neišsisvers, nes tam jau reikalingi vairai, o skraidyklė tai padaro
Man tai mistika, kaip skraidyklė išlaiko stabilų atakos kampą, kuomet pilotas, "minkštai" pakabintas vienam "taške", tabaluoja paleidęs trapeciją... :mast: Momentas tiek atakos kampo didinimui, tiek ir mažinimui turi būti nulinis, arba tuos momentus kažkas kompensuoja.... Ir tos kompensacijos, tikriausia, užtenka tik esant labai ramiam orui.

Reno
PV Valdybos narys
Pranešimai: 1851
Užsiregistravo: 18 Spa 2012 17:10
Country: Lietuva
Skraido_nuo: 1978-Bir-03

Re: Foto ir Video

Standartinė Reno » 07 Bal 2015 19:32

vysniukas rašė:Tarp kitko išsprendžiau savo moskito gazo rankenos problemą starto metu. Kadangi starto metu sūkiai maksimalūs, tai gazo rankena, man prie šono, o avarinis išjungėjas vienas dantyse, ...
Gal ir visai logiška - jei staiga prireiktų išjungt trauką, belieka tik saugiklį "išspjauti" ...

Vartotojo avataras
vysniukas
Pranešimai: 43
Užsiregistravo: 11 Lap 2012 20:00
Country: LTU
Skraido_nuo: 2012-Lap-11

Re: Foto ir Video

Standartinė vysniukas » 07 Bal 2015 19:54

Taip pati kompensuojasi esant ramiam orui, bet per turbulenciją jau tenka sunkiai padirbėt, yra tekę per porą valandų taip pasimalt, kad nejaučiau rankų ir nugaros raumenų neusileidus, dar kokia penkioliką min., reikėjo pailsėt.

Skelbti atsakymą