phpBB [video]
Foto ir Video
Forumo taisyklės
Skraidyklės. Motoskraidyklės
Skraidyklės. Motoskraidyklės
Re: Foto ir Video
Ačiu kas sukurė šią tema
- Edgaras ASA
- PV Klubo narys
- Pranešimai: 155
- Užsiregistravo: 05 Lap 2012 06:45
- Country: Lietuva
- Skraido_nuo: 2009-Gru-14
- Miestas: Alytus
- Susisiekti:
- Aloyzas Liaukus
- PV Valdybos narys
- Pranešimai: 823
- Užsiregistravo: 03 Spa 2012 14:03
- Country: Lietuva
- Skraido_nuo: 1993-Lap-19
- Miestas: Alytus
- Susisiekti:
Re: Foto ir Video
kokios čia tokios blatnos skraidyklės? Gal kokią reikia nusipirkt ir maža motoriuką pritaisyt, kad nereiktų išvilktuvo?
Re: Foto ir Video
Čia iš šios serijos aparatų http://www.aeriane.com/, mileniumą gauti praktiškai neįmanoma, dar yra ESC, bet su jauis irgi sunkiau, paprasciausiai galima gauti Extasy, Axxess, Ghostbuster, populiariausi Atos, tik negalima pirkti pirmos kartos pagamintų apie 2000 metus, jie sėkmingai eina į suktuką. Extasy, Axxess, Ghostbuster į suktuką neina, na labai norint galima įvesti, bet normaliom sąlygom neįvesi. Aeroso Stalkeris geras aparatas, bet nusileidimo greičiai nenormalūs, todėl tikslingiau motorizuoti, kylant nuo ratų.
- Aloyzas Liaukus
- PV Valdybos narys
- Pranešimai: 823
- Užsiregistravo: 03 Spa 2012 14:03
- Country: Lietuva
- Skraido_nuo: 1993-Lap-19
- Miestas: Alytus
- Susisiekti:
Re: Foto ir Video
tu čia Aeros Ukrainiečių?
Kas tas Milenium ir kodel jo neįmanoma gaut?
Čia kaip ir Swiftas?
Apšviesk prašau.
Kas tas Milenium ir kodel jo neįmanoma gaut?
Čia kaip ir Swiftas?
Apšviesk prašau.
-
- PV Valdybos narys
- Pranešimai: 1851
- Užsiregistravo: 18 Spa 2012 17:10
- Country: Lietuva
- Skraido_nuo: 1978-Bir-03
Re: Foto ir Video
Kiek girdėjau, Swift'as yra tolimesnė Milenium evoliucija. Kažin, ar tokius aparatus logiška priskirti skraidyklėms - juk jų valdymas jau pilnai aerodinaminis, o ne kūnu balansuojant.
Praeitos vasaros vakarais Pociūnuose Swift'ą dažnai tampydavo paskui automobilį važinėdami ratu aplink aerodromą.
Šiemet St.Hilare Swift'as taip pat buvo demonstruojamas ore (prie žiūrovų jį atbuksyravo motoskraidykle):
Kartu su Swift'u ore nardė ir skraidyklės:
O čia, jei neklystu, Stalker'is (nors negarantuoju). Šį, jau naudotą aparatą pardavinėjo už 2 kiloeurus:
Praeitos vasaros vakarais Pociūnuose Swift'ą dažnai tampydavo paskui automobilį važinėdami ratu aplink aerodromą.
Šiemet St.Hilare Swift'as taip pat buvo demonstruojamas ore (prie žiūrovų jį atbuksyravo motoskraidykle):
Kartu su Swift'u ore nardė ir skraidyklės:
O čia, jei neklystu, Stalker'is (nors negarantuoju). Šį, jau naudotą aparatą pardavinėjo už 2 kiloeurus:
Re: Foto ir Video
Skraidykles klasifikuojamos i 5 kategorijas: 1 - klasikinės skraidykles, su bokstu ar be boksto, su balansyriniu valdymu, 2- Mileniumai, Swift sekanti mileniumu generacija, pagal info kiek teko skaityti, tai pradzioj nuo mileniumo nukopijavo ir padare swifta, kuri paskui istobulino, startas įmanomas nuo kojų taip pat galimas ir nusileidimas ant koju, bet daugumoje, leidziasi ant vaziuokles ypac swift, dar yra ESC, visu valdymas aerodinaminis, 3- parasparniai, 4- kazkas tarpinio tarp kietasparniu, penktoje klaseje ir 2, bet realybeje ju nera, na nebent butu galima priskirti si http://www.delta-club-82.com/bible/290- ... pteryx.htm, 5- ka as isvardinau kilimas ir leidimasis nuo koju ir ant kojų, valdymas hibridinis, kilimas ir leidimas balansyrinis, posukiai aerodinaminiai, naudojant spoilerius ant sparnu, tik jie sujungti per soninius trosus prie trapecijos ir realiai nevykdo nesanciosios funkcijos, nes vuiska laiko lonzeronas, kuris D formos ir is anglies, nerviuros anglines, tik uzpildai puta, faniera. Realiai skirtumo ka valdyti paprasta (1 klases)ar 5 nera, tik nereik uzmirsti, kad reikia dar dirbti su uzsparniais, kylant ar leidziantis. Pas mano delta ir ta kuria dabar parvezem kintamas proilgis taip sakant uzsparniai isitraukia i sparna.
Taip stalkeris aeroso.
Rinka daugiau kaip 90 proc. uzima ATOS http://www.a-i-r.de, kaip dabar issiaiskinau ESC gamyba nutraukta 2010-12-25 mirus sios skraidykles idejiniam autoriui cia ju kuriniai http://www.delta-club-82.com/bible/sear ... ider-E.htm visi kietasparniai. sitas ypac isgirtas http://www.delta-club-82.com/bible/143- ... er-esc.htm, kiti sudetingesni tupdant, o paskutinio swift tipo, cia apie ESC ir milenium http://groups.yahoo.com/group/Footlaunc ... message/56, bet mirus ESC kurejui, mileniumo pakaitalo kaip ir nebebus.Laminar firma buvo pagaminus kietasparni 5 klasej, bet gamyba nutrauke. Flight design, gamino exxtacy http://www.delta-club-82.com/bible/138- ... xxtacy.htm, ghostbuster http://www.delta-club-82.com/bible/135- ... buster.htm, axxess ir axxess+, jie skiriasi, kad plius turi itraukiamus uzsparnius http://www.delta-club-82.com/bible/137- ... axxess.htm, gamyba taip pat nutrauke, gamina ultralaitus CT, visa problema, kodel jie nepklausus auksta kaina, del anglies, mano paratas 2002 as pirkau 2009 m, krizes pradzioj ,kai kainos buvo pakritusios, 2700 EU, nauji nuo 9500 prasideda. Mano sparnu maksimum 20 minimum 10, pas mane berods ketvirtas.
Taip stalkeris aeroso.
Rinka daugiau kaip 90 proc. uzima ATOS http://www.a-i-r.de, kaip dabar issiaiskinau ESC gamyba nutraukta 2010-12-25 mirus sios skraidykles idejiniam autoriui cia ju kuriniai http://www.delta-club-82.com/bible/sear ... ider-E.htm visi kietasparniai. sitas ypac isgirtas http://www.delta-club-82.com/bible/143- ... er-esc.htm, kiti sudetingesni tupdant, o paskutinio swift tipo, cia apie ESC ir milenium http://groups.yahoo.com/group/Footlaunc ... message/56, bet mirus ESC kurejui, mileniumo pakaitalo kaip ir nebebus.Laminar firma buvo pagaminus kietasparni 5 klasej, bet gamyba nutrauke. Flight design, gamino exxtacy http://www.delta-club-82.com/bible/138- ... xxtacy.htm, ghostbuster http://www.delta-club-82.com/bible/135- ... buster.htm, axxess ir axxess+, jie skiriasi, kad plius turi itraukiamus uzsparnius http://www.delta-club-82.com/bible/137- ... axxess.htm, gamyba taip pat nutrauke, gamina ultralaitus CT, visa problema, kodel jie nepklausus auksta kaina, del anglies, mano paratas 2002 as pirkau 2009 m, krizes pradzioj ,kai kainos buvo pakritusios, 2700 EU, nauji nuo 9500 prasideda. Mano sparnu maksimum 20 minimum 10, pas mane berods ketvirtas.
-
- PV Valdybos narys
- Pranešimai: 1851
- Užsiregistravo: 18 Spa 2012 17:10
- Country: Lietuva
- Skraido_nuo: 1978-Bir-03
Re: Foto ir Video
Logiškai mąstant antroji kategorija (Milenium, Swift ir kt.) jau neatitinka RW reikalavimų? Kietasparmės skraidyklės nors jau ir turi užsparnius, bet skrendant valdomos balansuojant.vysniukas rašė:Skraidykles klasifikuojamos i 5 kategorijas: 1 - klasikinės skraidykles, su bokstu ar be boksto, su balansyriniu valdymu, 2- Mileniumai, Swift sekanti mileniumu generacija, pagal info kiek teko skaityti, tai pradzioj nuo mileniumo nukopijavo ir padare swifta, kuri paskui istobulino, startas įmanomas nuo kojų taip pat galimas ir nusileidimas ant koju, bet daugumoje, leidziasi ant vaziuokles ypac swift, dar yra ESC, visu valdymas aerodinaminis,..
-
- PV Valdybos narys
- Pranešimai: 1851
- Užsiregistravo: 18 Spa 2012 17:10
- Country: Lietuva
- Skraido_nuo: 1978-Bir-03
Re: Foto ir Video
Skriejimas antvėjyje (dinamike).
Šlaitas neaukštas ir gan nuožulnus, bet ir to pakanka, jei pučia pakankamai stiprus vėjas ir dar be jokios turbulencijos (pajūrio privalumas):
Šlaitas neaukštas ir gan nuožulnus, bet ir to pakanka, jei pučia pakankamai stiprus vėjas ir dar be jokios turbulencijos (pajūrio privalumas):
-
- PV Valdybos narys
- Pranešimai: 1851
- Užsiregistravo: 18 Spa 2012 17:10
- Country: Lietuva
- Skraido_nuo: 1978-Bir-03
Re: Foto ir Video
Skraidyklės ir ULO "Dragonfly" (dažnai naudojami skraidyklių buksyravimui). Gražiai nufilmuota:
- Aloyzas Liaukus
- PV Valdybos narys
- Pranešimai: 823
- Užsiregistravo: 03 Spa 2012 14:03
- Country: Lietuva
- Skraido_nuo: 1993-Lap-19
- Miestas: Alytus
- Susisiekti:
Re: Foto ir Video
čia tai geri !
- Edgaras ASA
- PV Klubo narys
- Pranešimai: 155
- Užsiregistravo: 05 Lap 2012 06:45
- Country: Lietuva
- Skraido_nuo: 2009-Gru-14
- Miestas: Alytus
- Susisiekti:
Re: Foto ir Video
...Ir sitas neblogas , ziuriu ir seiles bega
Katrs cilvēks pats savas laimes kalējs.
J.Rainis.
J.Rainis.
-
- PV Valdybos narys
- Pranešimai: 1851
- Užsiregistravo: 18 Spa 2012 17:10
- Country: Lietuva
- Skraido_nuo: 1978-Bir-03
Re: Foto ir Video
Čia įdomus aparatas. Aerodinaimika "išlaižyta", tikriausia, maksimaliai, kiek tai įmanoma skraidyklei (net važiuoklė įtraukiama).
Panašu, kad tai jau ne tipiškas RW, o kombinuoto valdymo aparatas. Sprendžiant iš piloto judesių ore posūkiai atliekami aerodinaminiais vairais, o svoriu balansuojant valdomas tik greitis.
Variklis, kaip dabar madinga - elektrinis:
Panašu, kad tai jau ne tipiškas RW, o kombinuoto valdymo aparatas. Sprendžiant iš piloto judesių ore posūkiai atliekami aerodinaminiais vairais, o svoriu balansuojant valdomas tik greitis.
Variklis, kaip dabar madinga - elektrinis:
-
- PV Valdybos narys
- Pranešimai: 1851
- Užsiregistravo: 18 Spa 2012 17:10
- Country: Lietuva
- Skraido_nuo: 1978-Bir-03
Re: Foto ir Video
Filmuko pradžioje gerai matyti, kad Silent Glider'io valdymas netipiškas skraidyklėms (posūkiai atliekamai aerodinaminiais vairais).
O kalnuose pakyla su jais aukštai - pilotas skrenda užsidėjęs deguonies "ūsus" (žiūr nuo 2:30). Nemoku vokiškai, bet iš piloto komentarų lyg supratau, kad skrendama 4000 m aukštyje):
O kalnuose pakyla su jais aukštai - pilotas skrenda užsidėjęs deguonies "ūsus" (žiūr nuo 2:30). Nemoku vokiškai, bet iš piloto komentarų lyg supratau, kad skrendama 4000 m aukštyje):
-
- PV Valdybos narys
- Pranešimai: 1851
- Užsiregistravo: 18 Spa 2012 17:10
- Country: Lietuva
- Skraido_nuo: 1978-Bir-03
Re: Foto ir Video
Atrodo, kad Silent Glider'io kabiną galima derinti su skirtingomis kietasparnėmis skraidyklėmis.
Filmuke matyti, kad raudonas - su ATOS sparnu, baltas - su IPACT. Titrai filmuko pabaigoje teigia, kad Silent Glider'is "telpa" į 120 (115) klasę.
O vaizdai Alpėse - nuostabūs:
Filmuke matyti, kad raudonas - su ATOS sparnu, baltas - su IPACT. Titrai filmuko pabaigoje teigia, kad Silent Glider'is "telpa" į 120 (115) klasę.
O vaizdai Alpėse - nuostabūs:
-
- PV Valdybos narys
- Pranešimai: 1851
- Užsiregistravo: 18 Spa 2012 17:10
- Country: Lietuva
- Skraido_nuo: 1978-Bir-03
Re: Foto ir Video
Dar vienas hibridas - skraidyklė + parasparnio pakaba :
-
- PV Valdybos narys
- Pranešimai: 1851
- Užsiregistravo: 18 Spa 2012 17:10
- Country: Lietuva
- Skraido_nuo: 1978-Bir-03
Re: Foto ir Video
Paprasčiausias būdas sudominti vyrus motoskraidyklėmis :
-
- PV Valdybos narys
- Pranešimai: 1851
- Užsiregistravo: 18 Spa 2012 17:10
- Country: Lietuva
- Skraido_nuo: 1978-Bir-03
Re: Foto ir Video
Gražu žiūrėt. Trumpai, bet įspūdingai. O vaizdo kokybė - tiesiog fantastinė:
Re: Foto ir Video
skraidyklių varžybos