phpBB [video]
Foto ir Video
Forumo taisyklės
Skraidyklės. Motoskraidyklės
Skraidyklės. Motoskraidyklės
-
- PV Valdybos narys
- Pranešimai: 1854
- Užsiregistravo: 18 Spa 2012 17:10
- Country: Lietuva
- Skraido_nuo: 1978-Bir-03
Re: Foto ir Video
Brazilijoje būna taip karšta, kad nereikia jokių kombinezonų.
O klubo ženkliuką belieka, nebent, išsitatuiruoti:
O klubo ženkliuką belieka, nebent, išsitatuiruoti:
- Edgaras ASA
- PV Klubo narys
- Pranešimai: 155
- Užsiregistravo: 05 Lap 2012 06:45
- Country: Lietuva
- Skraido_nuo: 2009-Gru-14
- Miestas: Alytus
- Susisiekti:
-
- PV Valdybos narys
- Pranešimai: 1854
- Užsiregistravo: 18 Spa 2012 17:10
- Country: Lietuva
- Skraido_nuo: 1978-Bir-03
Re: Foto ir Video
Akivaizdu, kad "kietoms" skraidyklėms "svambalo principo" jau nebepakanka, tenka griebtis ir aerodinaminio valdymo.
Beveik, kaip parasparnis, tik kad stabžiai atsilenkia ne žemyn, o į viršų.
Kaip tais aerodinaminiais stabdžiais manipuliuoti skrydžio metu, paaiškinti galėtų, nebent, skraidyklininkai:
Beveik, kaip parasparnis, tik kad stabžiai atsilenkia ne žemyn, o į viršų.
Kaip tais aerodinaminiais stabdžiais manipuliuoti skrydžio metu, paaiškinti galėtų, nebent, skraidyklininkai:
- Edgaras ASA
- PV Klubo narys
- Pranešimai: 155
- Užsiregistravo: 05 Lap 2012 06:45
- Country: Lietuva
- Skraido_nuo: 2009-Gru-14
- Miestas: Alytus
- Susisiekti:
- Aloyzas Liaukus
- PV Valdybos narys
- Pranešimai: 823
- Užsiregistravo: 03 Spa 2012 14:03
- Country: Lietuva
- Skraido_nuo: 1993-Lap-19
- Miestas: Alytus
- Susisiekti:
Re: Foto ir Video
Šunelis instruktorius?
- Edgaras ASA
- PV Klubo narys
- Pranešimai: 155
- Užsiregistravo: 05 Lap 2012 06:45
- Country: Lietuva
- Skraido_nuo: 2009-Gru-14
- Miestas: Alytus
- Susisiekti:
-
- PV Valdybos narys
- Pranešimai: 1854
- Užsiregistravo: 18 Spa 2012 17:10
- Country: Lietuva
- Skraido_nuo: 1978-Bir-03
Re: Foto ir Video
Arba GPS'as - reikiamą kryptį nustato pagal uoslę ... ir temikus "užuodžia" iš toloAloyzas Liaukus rašė:Šunelis instruktorius?

- Edgaras ASA
- PV Klubo narys
- Pranešimai: 155
- Užsiregistravo: 05 Lap 2012 06:45
- Country: Lietuva
- Skraido_nuo: 2009-Gru-14
- Miestas: Alytus
- Susisiekti:
-
- PV Valdybos narys
- Pranešimai: 1854
- Užsiregistravo: 18 Spa 2012 17:10
- Country: Lietuva
- Skraido_nuo: 1978-Bir-03
Re: Foto ir Video
2012m. St.Hilaire teko matyt skraidant motorizuotą WoopyFly:
-
- PV Valdybos narys
- Pranešimai: 1854
- Užsiregistravo: 18 Spa 2012 17:10
- Country: Lietuva
- Skraido_nuo: 1978-Bir-03
Re: Foto ir Video
KASPERWING - kažkoks motoskraidyklės ir beuodegio lėktuvo hibridas. Sprendžiant iš pakabos sistemos ir piloto judesių skrydžio metu, pagal skersinę ašį šis aparatas valdomas balansuojant kūnu. "Šturvalas" naudojamas posūkiams atlikti (ir dar įsikibti rankomis, kad būtų patogiau balansuoti savo svoriu). Akivaizdu, kad tai "grynakraujis" ULO. Taip pat
reikia pripažint, kad skrydžiai šiuo "hibridu" nufilmuoti labai išradingai:
reikia pripažint, kad skrydžiai šiuo "hibridu" nufilmuoti labai išradingai:
-
- PV Valdybos narys
- Pranešimai: 1854
- Užsiregistravo: 18 Spa 2012 17:10
- Country: Lietuva
- Skraido_nuo: 1978-Bir-03
Re: Foto ir Video
Jis čia bandė per langą įskristi, ar tik ant palangės atsitūpt...
Gaila, kad vaizdo kokybė labai prasta.

-
- PV Valdybos narys
- Pranešimai: 1854
- Užsiregistravo: 18 Spa 2012 17:10
- Country: Lietuva
- Skraido_nuo: 1978-Bir-03
Re: Foto ir Video
Skraidyklė su "atbuline pavara" ... Pajūry, kur nėra turbulencijos, gal tai ir ne vienkartinis užsiėmimas.
-
- PV Valdybos narys
- Pranešimai: 1854
- Užsiregistravo: 18 Spa 2012 17:10
- Country: Lietuva
- Skraido_nuo: 1978-Bir-03
Re: Foto ir Video
Štai, kaip skraido braliukų latvių panos. Sprendžiant iš matomų vaizdų veiksmas vyksta ne kokiam nors
užmiesčio aerodrome, o pačioje sostinėje, Rygos miesto teritorijoje...
:
užmiesčio aerodrome, o pačioje sostinėje, Rygos miesto teritorijoje...

-
- PV Valdybos narys
- Pranešimai: 1854
- Užsiregistravo: 18 Spa 2012 17:10
- Country: Lietuva
- Skraido_nuo: 1978-Bir-03
Re: Foto ir Video
Skraidyklių stabilumas man visada buvo mistika ...

- Aloyzas Liaukus
- PV Valdybos narys
- Pranešimai: 823
- Užsiregistravo: 03 Spa 2012 14:03
- Country: Lietuva
- Skraido_nuo: 1993-Lap-19
- Miestas: Alytus
- Susisiekti:
Re: Foto ir Video
Reikia Vyšniuko paprašyt, kad pakomentuotų arba pademonstruotų :)
Re: Foto ir Video
Šitaip teko išsidirbinėti, dar turiu tą sparnelį, kuriuo ramiai gali taip elgtis. Su kietasparniu kažkaip nesinori, jis jau kaprizingesnis, nors turint aukščio nieko baisaus, tačiau jei virs ant sparno, pats be pagalbbos neišsisvers, nes tam jau reikalingi vairai, o skraidyklė tai padaro
Paaiškinsiu paprasta šneka, apie tą stabilumą. Visi sparnų profiliai turi sukimo momentą, t.y. nori virsti į priekį arba atgal, lėktuvuose šitam momentui kompensuoti naudojamas stabilizatorius, anties tipo aparatui priekinis sparnas. Yra nedidelis profilių kiekis, kurių aiškiau įvardinkim vertimo momentas nulis arba jam artimas, parastai jis apibūdinamas koef., kaip ir kilimo, pasipriešinimo koeficientas, taip pat turi savo poliarę, t.y. prie skirtingų atakos kampų jis gali skiriasi.
Kai rašiau savo darbą magistrinį, tai buvo pagrindinis tyrimo tikslas surasti tokius profilius, kuriuos galima panaudoti skraidyklėse, darbo rezultatas gavosi neigiamas, t.y. radau tik kelis, kurie buvo artimi tikslui, pasirodo tokių profilių, kurie būtų aeodinamiškai naudingi ir turėtų vertimo momentą minimalų mažai ir iš principo reikia kurti tokius profilius iš naujo.
Tesiant mintį skraidyklėse, tam mometui kompensuoti, nudojama piloto masė, t.y. centruotės padėtis, jei bus per didelis momentas, jo išbalansuoti prie skirtingų atakos kampų nepavyks. Stabilumą užtikrina ir nosinis kampas, seniau jis buvo apie 120 laipsnių, t.y. toks trikampis yra stabilus. Šiuolaikiniuose sparnuose jis jau peržengtas virš 134, bet iškyla problema nusiversti į kulverstuką, todėl jau daugelis montuoja stabilizatorių, kuris prie viso to išlaiko ir optimalų slendimo kampą. Kietasparnis Atos C, dėl šios priežasties ėjo į plokščią suktuką, iš kurio išvesti jo buvo neįmanoma, jų gamyba nutraukta, bet skelbimuose pasirodo vienas kitas, bet su stabilizatoriumi. Kietasparniai jau perlipe gerokai, net ir neteikia duomenų, nes pvz. http://www.delta-club-82.com/bible/847- ... s-vr10.htm Atos galima matyti, kad sparnas jau laužtas paskutinis trečdalis, kad kompensuoti nosinio kampo deficitą. Mano sparnas dar turi 127 laipsnius, o tai buvo 2002 metais. Kampas didinamas, kad gauti didesnius proilgius, kas lemia didesnę aerodinaminę kokybę.
Stabilumui užtikrinti profilis ties centrine late yra S formos, senesnėse krypties pavaldumui dar buvo ir kylinė kišenė, vėliau ji buvo panaikinta. dabar to S praktiškai nėra, kompensuoja sparno susukimu...
Lyginant skraidyklę su lėktuvu, skraidyklė sudėtingesnis uždavinys, nes viskas turi būti sudėliota į vietas ypač norint pasiekti aukštesnės aerodinaminės kokybės, vien tik profilio pakeisti neužtenka.
Dar vienas svarbus veiksnys, t.y. plaukiojanti skersė, ji neleidžia sparnam susiglausti į paketą, perkėlus piloto masę į kairę, padidėja kairio sparno kupuliškumas, sparnas lėtėja, o kito sprano kupoliškumas mažėja jis greitėja taip vyksta posūkis, paleidus trapeciją arba nustačius ties centru kopoliškumas atsistato ir skraidyklė skrenda tiesiai, aukštyn, žemyn, viską daro tik centruotės perkėlimas, kupoliškumas nesikeičia. jei skraidyklė tinkamai sureguliuota, paleidus trapeciją ji pati pereina į normalų tiesų skridimą. Jei būna situacija , kad sunku suvaldyti, trapeciją laikai lengvai, o ji pati susitvarko. Kietasparniuose kupoliškumas nesikeičia, posūkiam reikalingi vairai, t.y. oro stabdžiai, kuri vieną sparną pristabdo, kad galėtum skristi į tą pusę, todėl trapecijos taip paprastai paleisti negalima.
Parasparniai irgi naudoja mažo vertimo momento profilius, nes priešingu atveju jis bus daugiau parašiutas, o didinant mostą ir siaurinant turės savybę lūžinėti. Kaip kompensaciją tam naudoja papildomus sustiprinimus sparne, nes priešingu atvejis paprasčiausiai saugiai nepaskris.
Jeigu bus įdomu, kada prie progos galėsiu atsivežti abu sparnus ir viską parodyti.
Tarp kitko išsprendžiau savo moskito gazo rankenos problemą starto metu. Kadangi starto metu sūkiai maksimalūs, tai gazo rankena, man prie šono, o avarinis išjungėjas vienas dantyse, kaip dantinėse spynose, kitas ant trapecijos, ties ta vieta kur ją laikau starto metu.
Paaiškinsiu paprasta šneka, apie tą stabilumą. Visi sparnų profiliai turi sukimo momentą, t.y. nori virsti į priekį arba atgal, lėktuvuose šitam momentui kompensuoti naudojamas stabilizatorius, anties tipo aparatui priekinis sparnas. Yra nedidelis profilių kiekis, kurių aiškiau įvardinkim vertimo momentas nulis arba jam artimas, parastai jis apibūdinamas koef., kaip ir kilimo, pasipriešinimo koeficientas, taip pat turi savo poliarę, t.y. prie skirtingų atakos kampų jis gali skiriasi.
Kai rašiau savo darbą magistrinį, tai buvo pagrindinis tyrimo tikslas surasti tokius profilius, kuriuos galima panaudoti skraidyklėse, darbo rezultatas gavosi neigiamas, t.y. radau tik kelis, kurie buvo artimi tikslui, pasirodo tokių profilių, kurie būtų aeodinamiškai naudingi ir turėtų vertimo momentą minimalų mažai ir iš principo reikia kurti tokius profilius iš naujo.
Tesiant mintį skraidyklėse, tam mometui kompensuoti, nudojama piloto masė, t.y. centruotės padėtis, jei bus per didelis momentas, jo išbalansuoti prie skirtingų atakos kampų nepavyks. Stabilumą užtikrina ir nosinis kampas, seniau jis buvo apie 120 laipsnių, t.y. toks trikampis yra stabilus. Šiuolaikiniuose sparnuose jis jau peržengtas virš 134, bet iškyla problema nusiversti į kulverstuką, todėl jau daugelis montuoja stabilizatorių, kuris prie viso to išlaiko ir optimalų slendimo kampą. Kietasparnis Atos C, dėl šios priežasties ėjo į plokščią suktuką, iš kurio išvesti jo buvo neįmanoma, jų gamyba nutraukta, bet skelbimuose pasirodo vienas kitas, bet su stabilizatoriumi. Kietasparniai jau perlipe gerokai, net ir neteikia duomenų, nes pvz. http://www.delta-club-82.com/bible/847- ... s-vr10.htm Atos galima matyti, kad sparnas jau laužtas paskutinis trečdalis, kad kompensuoti nosinio kampo deficitą. Mano sparnas dar turi 127 laipsnius, o tai buvo 2002 metais. Kampas didinamas, kad gauti didesnius proilgius, kas lemia didesnę aerodinaminę kokybę.
Stabilumui užtikrinti profilis ties centrine late yra S formos, senesnėse krypties pavaldumui dar buvo ir kylinė kišenė, vėliau ji buvo panaikinta. dabar to S praktiškai nėra, kompensuoja sparno susukimu...
Lyginant skraidyklę su lėktuvu, skraidyklė sudėtingesnis uždavinys, nes viskas turi būti sudėliota į vietas ypač norint pasiekti aukštesnės aerodinaminės kokybės, vien tik profilio pakeisti neužtenka.
Dar vienas svarbus veiksnys, t.y. plaukiojanti skersė, ji neleidžia sparnam susiglausti į paketą, perkėlus piloto masę į kairę, padidėja kairio sparno kupuliškumas, sparnas lėtėja, o kito sprano kupoliškumas mažėja jis greitėja taip vyksta posūkis, paleidus trapeciją arba nustačius ties centru kopoliškumas atsistato ir skraidyklė skrenda tiesiai, aukštyn, žemyn, viską daro tik centruotės perkėlimas, kupoliškumas nesikeičia. jei skraidyklė tinkamai sureguliuota, paleidus trapeciją ji pati pereina į normalų tiesų skridimą. Jei būna situacija , kad sunku suvaldyti, trapeciją laikai lengvai, o ji pati susitvarko. Kietasparniuose kupoliškumas nesikeičia, posūkiam reikalingi vairai, t.y. oro stabdžiai, kuri vieną sparną pristabdo, kad galėtum skristi į tą pusę, todėl trapecijos taip paprastai paleisti negalima.
Parasparniai irgi naudoja mažo vertimo momento profilius, nes priešingu atveju jis bus daugiau parašiutas, o didinant mostą ir siaurinant turės savybę lūžinėti. Kaip kompensaciją tam naudoja papildomus sustiprinimus sparne, nes priešingu atvejis paprasčiausiai saugiai nepaskris.
Jeigu bus įdomu, kada prie progos galėsiu atsivežti abu sparnus ir viską parodyti.
Tarp kitko išsprendžiau savo moskito gazo rankenos problemą starto metu. Kadangi starto metu sūkiai maksimalūs, tai gazo rankena, man prie šono, o avarinis išjungėjas vienas dantyse, kaip dantinėse spynose, kitas ant trapecijos, ties ta vieta kur ją laikau starto metu.
-
- PV Valdybos narys
- Pranešimai: 1854
- Užsiregistravo: 18 Spa 2012 17:10
- Country: Lietuva
- Skraido_nuo: 1978-Bir-03
Re: Foto ir Video
Man tai mistika, kaip skraidyklė išlaiko stabilų atakos kampą, kuomet pilotas, "minkštai" pakabintas vienam "taške", tabaluoja paleidęs trapeciją...vysniukas rašė:Šitaip teko išsidirbinėti, dar turiu tą sparnelį, kuriuo ramiai gali taip elgtis. Su kietasparniu kažkaip nesinori, jis jau kaprizingesnis, nors turint aukščio nieko baisaus, tačiau jei virs ant sparno, pats be pagalbbos neišsisvers, nes tam jau reikalingi vairai, o skraidyklė tai padaro

-
- PV Valdybos narys
- Pranešimai: 1854
- Užsiregistravo: 18 Spa 2012 17:10
- Country: Lietuva
- Skraido_nuo: 1978-Bir-03
Re: Foto ir Video
Gal ir visai logiška - jei staiga prireiktų išjungt trauką, belieka tik saugiklį "išspjauti" ...vysniukas rašė:Tarp kitko išsprendžiau savo moskito gazo rankenos problemą starto metu. Kadangi starto metu sūkiai maksimalūs, tai gazo rankena, man prie šono, o avarinis išjungėjas vienas dantyse, ...
Re: Foto ir Video
Taip pati kompensuojasi esant ramiam orui, bet per turbulenciją jau tenka sunkiai padirbėt, yra tekę per porą valandų taip pasimalt, kad nejaučiau rankų ir nugaros raumenų neusileidus, dar kokia penkioliką min., reikėjo pailsėt.