Klaidos

Saugaus skraidymo aptarimas
Forumo taisyklės
Saugaus skraidymo aptarimas
Vartotojo avataras
ArturasM
Pranešimai: 20
Užsiregistravo: 29 Spa 2013 01:54
Skraido_nuo: 2013-Spa-01

Re: Klaidos

Standartinė ArturasM » 13 Sau 2014 13:51

mano nuomone butu tokia. Tokiuose reikaluose dazniausiai 1-2 buna patyre ( vienas is ju ir parasiuta turi) o visi kiti "ekstrymo myletojai" o iranga sulipyta is to kas papuole (kartais neapgalvojant ir atsikabinimo atveju). Buksyruojantis turi buti pakankamai igudes ir tureti ziniu ne tik parasiuto valdyme bet ir niuansus buksyruojant. Pries keleta metu vienas zuvo butent buksyruojancio kalte. Trauke parasiuta ir pasibaigus keliui sustojo o parasiutas ir toliau skrido, kadangi atsikabinimo sistemos nebuvo tai jis praskrides masina ir itempes virve plojosi svyturelio efektu i zeme. Kas liecia si atveji buksyruotojas galejo istaisyti "piloto klaida" taciau nezinojo-nesugebejo cia jau neaisku. Pilotas turi but susipazines taip pat su buksyravimo ipatumais ir niuansais,
man panasi situacija buvo kai neseniai pradejau sokineti turejau apie 40 suoliu is kuriu apie 5 sparno tipo - totalus naujokas. Mokedamas elgtis su parasiutu ore tiek, kad "patrauki i desine suki idesine patrauki i kaire suki i kaire" norejosi pakilti ir tada. Tai kilimo metu isiubavau parasiuta nesuprasdamas kodel i kaire i desine taisant situacija amplitude tik didejo.... Is esmes jeigu ne patyres traukejas turbut buciau taip pat prilipes prie zemes. Tai tiek :) grubiai pasakysiu bet parasiutas nuo parasparnio skiriasi tik sklendimo kokybe :)

Vartotojo avataras
elisfly
PV Klubo narys
Pranešimai: 287
Užsiregistravo: 25 Sau 2013 19:06
Country: Lietuva
Skraido_nuo: 1997-Bir-25
Miestas: Vilnius

Re: Klaidos

Standartinė elisfly » 13 Sau 2014 21:23

Arturai, idek prasau savo foto i avatara nes vienas Arturas Medzvepris klube yra, bet is pasakojimo isitikines kad tai ne jis.
Aciu
Malonaus skrydžio jums linki stiuardesė ŽANA
http://www.youtube.com/watch?v=kmIBTgsRyTc

Vartotojo avataras
Aloyzas Liaukus
PV Valdybos narys
Pranešimai: 823
Užsiregistravo: 03 Spa 2012 14:03
Country: Lietuva
Skraido_nuo: 1993-Lap-19
Miestas: Alytus
Susisiekti:

Re: Klaidos

Standartinė Aloyzas Liaukus » 13 Sau 2014 21:55

Medžvepris jis šildymo specas ir parašutą matė kine ir jo nickas Artas, o šitas Artūras atrodo dar ir moka su parašutu elgtis :mrgreen:

Vartotojo avataras
Edgaras ASA
PV Klubo narys
Pranešimai: 155
Užsiregistravo: 05 Lap 2012 06:45
Country: Lietuva
Skraido_nuo: 2009-Gru-14
Miestas: Alytus
Susisiekti:

Re: Klaidos

Standartinė Edgaras ASA » 14 Sau 2014 12:02

...aciu visiems diskusijos dalyviams. Pasisakymu buvo daug, bet apie pagrindine klaida ne zodzio.
Masinos kablys - skirtas kabinti priekabai, bet ne ''buksiravimui '' parasiutu, parasparniu ir t.t.,
tam yra naudojama "lebedka" su stabdziu ir sankaba...
LINKIU MOKYTIS IS SVETIMU KLAIDU !!! visiems kieto sparno ir saugiu skrydziu :angel:

Paveikslėlis
Paskutinį kartą redagavo Edgaras ASA 23 Sau 2014 23:37, redaguota 1 kartą(us).
Katrs cilvēks pats savas laimes kalējs.
J.Rainis.

Reno
PV Valdybos narys
Pranešimai: 1661
Užsiregistravo: 18 Spa 2012 17:10
Country: Lietuva
Skraido_nuo: 1978-Bir-03

Re: Klaidos

Standartinė Reno » 14 Sau 2014 17:35

Edgaras ASA rašė:...aciu visiems diskusijos dalyviams. Pasisakymu buvo daug, bet apie pagrindine klaida ne zodzio.
Masinos kablys - skirtas kabinti priekabai, bet ne ''buksiravimui '' parasiutu, parasparniu ir t.t.,
tam yra naudojama "lebedka" su stabdziu ir sankaba...
LINKIU MOKYTIS IS SVETIMU KLAIDU !!! visiems kieto sparno ir saugiu skrydziu :angel:
Nelaimingą skrydį retai kada nulemia vienintelė klaida. Dažniausia susidaro viena paskui kitą sekančių neteisingų sprendimų/veiksmų grandinė, kuri galiausiai pasibaigia katastrofa. Buksyravimas be spec. įrenginio, virvę pririšus prie automobilio kablio, buvo tik vienas iš veiksnių, lėmusių tragišką baigtį. Ar pasyvus išvilktuvas tikrai būtų išsprendęs situaciją (manau, kad neišmanantiems tik kiek pavėlintų tragediją)? Toks įrenginys, žinoma, padeda, bet tik iki kol ant būgno yra virvės/troso. Kuomet pastaroji išsivynioja, pagelbėt gali, nebent, giljotina. Bet ir čia reikia nors vieno žinančio, kaip teisingai elgtis tokioje situacijoje.

Vartotojo avataras
Aloyzas Liaukus
PV Valdybos narys
Pranešimai: 823
Užsiregistravo: 03 Spa 2012 14:03
Country: Lietuva
Skraido_nuo: 1993-Lap-19
Miestas: Alytus
Susisiekti:

Re: Klaidos

Standartinė Aloyzas Liaukus » 14 Sau 2014 19:54

Šiaip tokie išvilktuvai naudojami Rusijoj ir Ukrainoj ir jie vadinasi "malinka"
paaiškinimai šiame video, nelaimingų atsitikimų bent Ukrainoj neteko girdėt. Šniūro ilgis 1000m

phpBB [video]

Reno
PV Valdybos narys
Pranešimai: 1661
Užsiregistravo: 18 Spa 2012 17:10
Country: Lietuva
Skraido_nuo: 1978-Bir-03

Re: Klaidos

Standartinė Reno » 14 Sau 2014 21:45

Ar tesingai supratau, kad toj "Malinkoj" yra tik dinamometras, kuris rodo virvės apkrovą. O traukimo metu viršijus nustatytą traukos jėga atleisti (ilginti) virvės jau nebeįmanoma, nes visa ji - 1000m būna išvyniota dar prieš startą).
Lietuvoj daro savo "Malinkas", žymiai mandresnes (su būgnu ir sankaba) bei jas sėkmingai pardavinėja net užsieniečiams. 2012 metais St.Hilaire buvo stendas su lietuvių gaminamais pasyviais išvilktuvais :ap:

Vartotojo avataras
Aloyzas Liaukus
PV Valdybos narys
Pranešimai: 823
Užsiregistravo: 03 Spa 2012 14:03
Country: Lietuva
Skraido_nuo: 1993-Lap-19
Miestas: Alytus
Susisiekti:

Re: Klaidos

Standartinė Aloyzas Liaukus » 14 Sau 2014 22:07

Taip Renai teisingai supratai 1000m išvyniojama ir tik sekama dinamometro parodymų ir dar šalia sėdi vairuotojo spec prievaizdas kuris seka kylantį ir vairuotojui diktuoja greičiau ar lėčiau vaziuot

Coala
Draugas
Pranešimai: 146
Užsiregistravo: 22 Spa 2012 17:06
Skraido_nuo: 2009-Gru-31

Re: Klaidos

Standartinė Coala » 15 Sau 2014 01:28

Stovėti prie "malinkinio" starto tas pats kaip sovietmečiu eilėje prie batono.

Reno
PV Valdybos narys
Pranešimai: 1661
Užsiregistravo: 18 Spa 2012 17:10
Country: Lietuva
Skraido_nuo: 1978-Bir-03

Re: Klaidos

Standartinė Reno » 07 Vas 2014 10:53

HD kokybė, tad vaizdas raiškus net žiūrint visame ekrane. Gal tas panoraminis formatas taip iškraipo vaizdą, bet toks įspūdis, jog vos tik atsiplėšęs nuo žemės, pilotas iškart atsidūrė beveik gulimoje padėtyje. Tokiais atvejais traukos horizontali dedamoji labai sumažėja. Blogai sureguliuota pakaba (sparnas pakabintas perdaug priekyje).
Nuo 3:00 ta pati situacija nufilmuota "iš piloto kabinos". Vos "atplyšus" kadro pirmame plane atsidūrę abi piloto rankos patvirtina, kad žmogelis skrenda gulėdamas. Žinoma, - traukos trūkumas... Toliau - trach, tarach, bum ir tyla bei nukarusios stropos stambiu planu... Pilotas nesusižalojo.
Žema pakaba dabar labai madinga. Bet INORINGA - aplaidumo ir klaidų ji neatleidžia...:
phpBB [video]

Vartotojo avataras
Igor
Pranešimai: 240
Užsiregistravo: 06 Spa 2012 14:57
Country: Lietuva
Skraido_nuo: 2007-Kov-18
Miestas: Vilnius
Susisiekti:

Re: Klaidos

Standartinė Igor » 07 Vas 2014 12:20

Panašu, kad čia sparnas pakabintas per daug priekyje. Gal prieš tai buvo pajungtas tandemui.
Prikabinti failai
pap.jpg

Coala
Draugas
Pranešimai: 146
Užsiregistravo: 22 Spa 2012 17:06
Skraido_nuo: 2009-Gru-31

Re: Klaidos

Standartinė Coala » 24 Vas 2014 00:20

phpBB [video]

Vartotojo avataras
ArturasM
Pranešimai: 20
Užsiregistravo: 29 Spa 2013 01:54
Skraido_nuo: 2013-Spa-01

Re: Klaidos

Standartinė ArturasM » 24 Vas 2014 16:01

nu jo... as prie monitoriaus sededamas jau traukiau klevanta ir itraukiau uzpakali :mrgreen: manau po situacijos ta diena pilotas ramiau skraide :-o

Coala
Draugas
Pranešimai: 146
Užsiregistravo: 22 Spa 2012 17:06
Skraido_nuo: 2009-Gru-31

Re: Klaidos

Standartinė Coala » 24 Vas 2014 21:55

Tas pilotas buvau aš. Labai keista žiūrėti monitoriuje, nes realiai viskas šiek tiek kitaip atrodė. Nusileidau žemai pas draugą į sodybą. Ir realiai neabžiūrėjęs apylinkės. Užsižiūrėjau į naujai suręstus terasos turėklus, nors šalmas ir kamera nebuvo pakreipti į tą pusę. Ir kuomet pakėliau akis- savo "džiaugsmui" pamačiau tris laidus ir jie buvo akių aukštyje. Mano variklis stipriai per silpnas permesti mane per juos. Nejučiom traukiau kiek galiu dešinę, kairėj medžiai. Kaip nenutraukiau srauto- nežinau. Žodžiu pakilau nusiraminau ir tiesiai į aerodromą. O ten vėl cirkas, bet gaila kamera nebenufilmavo. Nors irgi stripriai pamokanti situacija. Pasakos reziumė, laikykit akis plačiai atmerktas.

Reno
PV Valdybos narys
Pranešimai: 1661
Užsiregistravo: 18 Spa 2012 17:10
Country: Lietuva
Skraido_nuo: 1978-Bir-03

Re: Klaidos

Standartinė Reno » 25 Vas 2014 10:48

Taip, stebintys "iš šono" visada būna "gudresni" :-o . Žiūrint Tavo video elektros stulpai matyti iš gana toli, dar nepriskridus sodybos (nes ir apšvietimas dėkingas, iš nugaros).
Bet, jei dėmesys sukoncentruotas kitur, tų elektros stulpų buvo galima laiku ir nepastebėti (tai - žmogaus protinės veiklos "klasika", kuria sėkmingai naudojasi, pvz, iliuzionistai).
Tačiau iš keblios situacijos išsisukai sėkimgai, su kuo ir sveikinu.
Bet atmintin dar labai įstrigo - "variklis stipriai per silpnas" :-o Spėju, kad tai gali tapti legendine fraze, tokia, kaip ir pvz, "baisulinis greitis" ...

Vartotojo avataras
Igor
Pranešimai: 240
Užsiregistravo: 06 Spa 2012 14:57
Country: Lietuva
Skraido_nuo: 2007-Kov-18
Miestas: Vilnius
Susisiekti:

Re: Klaidos

Standartinė Igor » 13 Geg 2014 08:32

Srauto nutraukimas:
phpBB [video]

Reno
PV Valdybos narys
Pranešimai: 1661
Užsiregistravo: 18 Spa 2012 17:10
Country: Lietuva
Skraido_nuo: 1978-Bir-03

Re: Klaidos

Standartinė Reno » 05 Rgs 2014 10:01

Labai demonstratyvus video - viskas, kaip "ant delno". Asimetrinio pradžia su stipriai pristabdytu sparnu,
kooreguojant pasibaigia pilnu srauto nutraukimu. Keleiviui, rodos, viskas baigėsi laimingai, dėl piloto - neaišku.
phpBB [video]

Reno
PV Valdybos narys
Pranešimai: 1661
Užsiregistravo: 18 Spa 2012 17:10
Country: Lietuva
Skraido_nuo: 1978-Bir-03

Re: Klaidos

Standartinė Reno » 02 Spa 2014 11:07

Asimetrinis srauto nutraukimas su motoparašiutu (PPC)...
phpBB [video]


... ir "kreivas" komentaras pabaigoje apie avarijos priežastį - srauto atitrūkimą sparno dešinėje pusėje lėmė visai ne
staigus traukos sumažinimas :ne: Na, bet panašu, kad nukentėjo tik technika, o pilotas nesusižalojo, Nors tiek gerai.
PPC 1.JPG

Vartotojo avataras
Aloyzas Liaukus
PV Valdybos narys
Pranešimai: 823
Užsiregistravo: 03 Spa 2012 14:03
Country: Lietuva
Skraido_nuo: 1993-Lap-19
Miestas: Alytus
Susisiekti:

Re: Klaidos

Standartinė Aloyzas Liaukus » 02 Spa 2014 19:36

Skrido uzstabdęs sparną, motoro trauka čia ne prie ko, matomai kokie pilotai tokie ir komentatoriai

Reno
PV Valdybos narys
Pranešimai: 1661
Užsiregistravo: 18 Spa 2012 17:10
Country: Lietuva
Skraido_nuo: 1978-Bir-03

Re: Klaidos

Standartinė Reno » 27 Spa 2014 21:27

Dar viena "laidų istorija". Prieš ją, žinoma, gan ilgas video apie "pasiparamotorinimą" įvairiuose aukščiuose
ir virš įvairių vietų. Jei atsibos visa tai žiūrėti, "veiksmas" prasideda, maždaug, nuo 8:20. Žvejas dar bando
įspėt pilotą, rodydamas į laidus nedideliame aukštyje (8:36), tačiau ... Gerai, kad bala buvo negili. Ir pabaigai -
- trumpa, bet labai konkreti lenkų kalbos pamokėlė :-o
Išvada - venkit skraidyti pažeme palei sodybas, dūminių pirkių ir žibalinių lempų laikai jau seniai praėjo :ne:
phpBB [video]

Skelbti atsakymą