TAI ĮDOMU
Forumo taisyklės
Šventės, poilsis, gimtadieniai i ir kitos su to susijusioms temoms bendravimas
Šventės, poilsis, gimtadieniai i ir kitos su to susijusioms temoms bendravimas
-
- PV Valdybos narys
- Pranešimai: 1851
- Užsiregistravo: 18 Spa 2012 17:10
- Country: Lietuva
- Skraido_nuo: 1978-Bir-03
Re: TAI ĮDOMU
Skrydžio prigimtis. Komplimentai autoriui
-
- PV Valdybos narys
- Pranešimai: 1851
- Užsiregistravo: 18 Spa 2012 17:10
- Country: Lietuva
- Skraido_nuo: 1978-Bir-03
Re: TAI ĮDOMU
Sakyčiau, kad ir startas, ir tūpimas jau nebesiskiria nuo motoparasparnio
-
- PV Valdybos narys
- Pranešimai: 1851
- Užsiregistravo: 18 Spa 2012 17:10
- Country: Lietuva
- Skraido_nuo: 1978-Bir-03
Re: TAI ĮDOMU
Vienmentis propeleris. Atrodo, kaip koks protezo belaukiantis invalidas po galūnės amputacijos
-
- PV Valdybos narys
- Pranešimai: 460
- Užsiregistravo: 08 Spa 2012 21:15
- Country: Lietuva
- Skraido_nuo: 1975-Rgs-23
- Miestas: VILNIUS
Re: TAI ĮDOMU
.......bet efektyvus.....
-
- PV Valdybos narys
- Pranešimai: 1851
- Užsiregistravo: 18 Spa 2012 17:10
- Country: Lietuva
- Skraido_nuo: 1978-Bir-03
Re: TAI ĮDOMU
Vienmenčio naudingumo koeficientas yra pats didžiausias, bet yra ir akivaizdžių trūkumų, todėl masiškai ir nenaudojamas. Pasiteisintų, nebent, jei galingesniam varikliui sumontuoti nėra jokios galimybės, o erdvės propeleriui (didesnio skersmens) - netrūksta.
Re: TAI ĮDOMU
Kada atsistatys vidaus degimo variklis pats,be ardymo.
- Igor
- Pranešimai: 240
- Užsiregistravo: 06 Spa 2012 14:57
- Country: Lietuva
- Skraido_nuo: 2007-Kov-18
- Miestas: Vilnius
- Susisiekti:
Re: TAI ĮDOMU
Testas
-
- PV Valdybos narys
- Pranešimai: 1851
- Užsiregistravo: 18 Spa 2012 17:10
- Country: Lietuva
- Skraido_nuo: 1978-Bir-03
Re: TAI ĮDOMU
Vyriškų kvepalų reklama
- TomASAlytus
- Site Admin
- Pranešimai: 172
- Užsiregistravo: 23 Spa 2017 08:07
- Country: Lietuva
- Skraido_nuo: 2007-Spa-23
Re: TAI ĮDOMU
Hmmm reikia uzmegzti minti, reklama paminklams
Svetaines reklaminio pavirsiaus ant sparno jau atsisakiau... trubut nelabai grazu kai skrenda http://www.paminkla.lt
Svetaines reklaminio pavirsiaus ant sparno jau atsisakiau... trubut nelabai grazu kai skrenda http://www.paminkla.lt
-
- PV Valdybos narys
- Pranešimai: 1851
- Užsiregistravo: 18 Spa 2012 17:10
- Country: Lietuva
- Skraido_nuo: 1978-Bir-03
Re: TAI ĮDOMU
Kai nebenori papildomai mokėti 10 ct. dar ir už pirkinių krepšelį...
-
- PV Valdybos narys
- Pranešimai: 1851
- Užsiregistravo: 18 Spa 2012 17:10
- Country: Lietuva
- Skraido_nuo: 1978-Bir-03
Re: TAI ĮDOMU
PERLAN projektas, remiamas Airbus, atrodo sėkmingai įgyvendina užsibrėžtus tikslus - pernai su "Perlan 2" pavyko pakilti
į 15800 m aukštį. Šiemet, rugpjūčio 26 d jis jau skriejo 18900 m!. Tai - naujas rekordas sklandytuvams, tiesa, dar oficialiai
nepatvirtintas, tačiau formalumai ilgai neužtruks. Susiklosčius palankioms meteo sąlygoms, remiantis skaičiavimais, su šiuo
sklandytuvu tikimasi kada nors pakilti iki 90000 pėdų (daugiau, kaip 27 km aukštis) Salygos tokiems aukštuminiams skrydžiams susidaro tik kartą metuose, pietinėje Andų kalnų pusėje, Argentinos teritorijoje.
Štai kodėl po pirmųjų bandymų 2017 m. pastarųjų skrydžių teko laukti visus metus. Idomu, kad vienas iš "Perlan 2" pilotų -
australietis Morgan Sandercock prieš 3 metus skraidė Lietuvoje, Pociūnuose - 13,5 m sklandytuvų klasės pasaulio čempionate!
Morgan'as pasakojo, kad išretėjusiame stratosferos ore, kad sparnai sukeltų pakankamai keliamosios jėgos, gali tekt skrieti
sklandytuvams net neįprastu greičiu. Tuokart pakako 240 km/val (130 mazgų), kad "Perlan 2" laikytųsi ore. Trumpas video reportažas apie patį projektą ir rekordinį "Perlan 2" skrydį.
į 15800 m aukštį. Šiemet, rugpjūčio 26 d jis jau skriejo 18900 m!. Tai - naujas rekordas sklandytuvams, tiesa, dar oficialiai
nepatvirtintas, tačiau formalumai ilgai neužtruks. Susiklosčius palankioms meteo sąlygoms, remiantis skaičiavimais, su šiuo
sklandytuvu tikimasi kada nors pakilti iki 90000 pėdų (daugiau, kaip 27 km aukštis) Salygos tokiems aukštuminiams skrydžiams susidaro tik kartą metuose, pietinėje Andų kalnų pusėje, Argentinos teritorijoje.
Štai kodėl po pirmųjų bandymų 2017 m. pastarųjų skrydžių teko laukti visus metus. Idomu, kad vienas iš "Perlan 2" pilotų -
australietis Morgan Sandercock prieš 3 metus skraidė Lietuvoje, Pociūnuose - 13,5 m sklandytuvų klasės pasaulio čempionate!
Morgan'as pasakojo, kad išretėjusiame stratosferos ore, kad sparnai sukeltų pakankamai keliamosios jėgos, gali tekt skrieti
sklandytuvams net neįprastu greičiu. Tuokart pakako 240 km/val (130 mazgų), kad "Perlan 2" laikytųsi ore. Trumpas video reportažas apie patį projektą ir rekordinį "Perlan 2" skrydį.
-
- PV Valdybos narys
- Pranešimai: 1851
- Užsiregistravo: 18 Spa 2012 17:10
- Country: Lietuva
- Skraido_nuo: 1978-Bir-03
Re: TAI ĮDOMU
Na ką gi, prieš 2 dienas (rugpjūčio 28d) "Perlan 2" jau pakilo beveik į 20 km aukštį (65.605 pėdos) - iki
minėtos ribos pritrūko vos 4 m (19.996 m.)
minėtos ribos pritrūko vos 4 m (19.996 m.)
-
- PV Valdybos narys
- Pranešimai: 1851
- Užsiregistravo: 18 Spa 2012 17:10
- Country: Lietuva
- Skraido_nuo: 1978-Bir-03
Re: TAI ĮDOMU
Na ką - aukščio rekordų šturmas tęsiasi - su Perlan 2 jau pakilta į 75121 pėdos
aukštį (22897 m) Greitis - 185 mazgai (342 km/ val)
aukštį (22897 m) Greitis - 185 mazgai (342 km/ val)
-
- PV Valdybos narys
- Pranešimai: 1851
- Užsiregistravo: 18 Spa 2012 17:10
- Country: Lietuva
- Skraido_nuo: 1978-Bir-03
Re: TAI ĮDOMU
Tikrų tikriausias AirBus
-
- PV Valdybos narys
- Pranešimai: 1851
- Užsiregistravo: 18 Spa 2012 17:10
- Country: Lietuva
- Skraido_nuo: 1978-Bir-03
Re: TAI ĮDOMU
Įspūdingo dizaino dviratis. Įdomiausia, kad jo rėmas - medinis. Pagamintas iš prieškario laikų legendinio sklandytuvo Go-3
"Minimoa" (foto - žemiau) lonžerono, kuris per neapdairumą kažkada buvo supjaustytas į 5 dalis. Vienos iš tų 5 dalių mediena
ir buvo panaudota minėto dviračio rėmo gamybai. Kūrinio autorius - Wolfgangas, garsios sklandytuvų gamyklos Schempp-Hirth
darbuotojas. Daugiau info: https://www.schempp-hirth.com/fileadmin ... t_2018.pdf ... ir Minimoa - skraidantis meno kūrinys: Tokį sklandytuvą, pakrikštytą "Biržiečiu", tarpukariu buvo pasistatę ir lietuviai iš Vokietijoje įsigytų brėžinių:
"Minimoa" (foto - žemiau) lonžerono, kuris per neapdairumą kažkada buvo supjaustytas į 5 dalis. Vienos iš tų 5 dalių mediena
ir buvo panaudota minėto dviračio rėmo gamybai. Kūrinio autorius - Wolfgangas, garsios sklandytuvų gamyklos Schempp-Hirth
darbuotojas. Daugiau info: https://www.schempp-hirth.com/fileadmin ... t_2018.pdf ... ir Minimoa - skraidantis meno kūrinys: Tokį sklandytuvą, pakrikštytą "Biržiečiu", tarpukariu buvo pasistatę ir lietuviai iš Vokietijoje įsigytų brėžinių:
-
- PV Valdybos narys
- Pranešimai: 1851
- Užsiregistravo: 18 Spa 2012 17:10
- Country: Lietuva
- Skraido_nuo: 1978-Bir-03
Re: TAI ĮDOMU
Nėra ugnies be dūmų. Dyzelis - vienas demonstratyviausių pavyzdžių, nors tai ir pats efektyviausias iš visų
vidaus degimo variklių (naudingumo koeficientas - didžiausias). Bet šis - jau net ir traikui būtų per didelis
vidaus degimo variklių (naudingumo koeficientas - didžiausias). Bet šis - jau net ir traikui būtų per didelis
-
- PV Valdybos narys
- Pranešimai: 1851
- Užsiregistravo: 18 Spa 2012 17:10
- Country: Lietuva
- Skraido_nuo: 1978-Bir-03
Re: TAI ĮDOMU
Pagal taisykles ULO gali būti ne daugiau, kaip 2 vietos. Tai šis parasparnis jau išeina kaip ir ne ULO...
Airparabusas ar Paraboeing'as - nauja galimybė nelegaliems migrantams https://m.facebook.com/story.php?story_ ... 1179520800
Airparabusas ar Paraboeing'as - nauja galimybė nelegaliems migrantams https://m.facebook.com/story.php?story_ ... 1179520800
Re: TAI ĮDOMU
Taip gimsta viktorina: Kelis kartus sulauze taisykles ?
-
- PV Valdybos narys
- Pranešimai: 460
- Užsiregistravo: 08 Spa 2012 21:15
- Country: Lietuva
- Skraido_nuo: 1975-Rgs-23
- Miestas: VILNIUS
Re: TAI ĮDOMU
Ne taisyklės dabar svarbu,,,,....įdomu koks svoris visų kartu,-ar siekia kokius 300kg.su įranga ,nes kai kurie visai atrodo gerokai padžiovinti orkaitėje....
-
- PV Valdybos narys
- Pranešimai: 1851
- Užsiregistravo: 18 Spa 2012 17:10
- Country: Lietuva
- Skraido_nuo: 1978-Bir-03
Re: TAI ĮDOMU
Na taip, nėščią moterį ir dar su dvynukais į ULO sodinti nevalia, nes tokiu atveju jau vien tik keleivių susidaro bent trys...