F-3 - naujas sparnas skraidantiems savo malonumui

Sparnų aptarimas
Forumo taisyklės
Sparnų aptarimas
Skelbti atsakymą
Reno
PV Valdybos narys
Pranešimai: 1809
Užsiregistravo: 18 Spa 2012 17:10
Country: Lietuva
Skraido_nuo: 1978-Bir-03

F-3 - naujas sparnas skraidantiems savo malonumui

Standartinė Reno » 14 Geg 2021 14:47

Nepasiant COVID-19 pandemijos APCO vėl pristato naujieną - sparną F-3, skrtą laisvalaikio pilotų lūkesčiams pateisinti.
F-3.jpg
Ką vis tik reiškia skaičius "3" sparno pavadinime:
- 1.Saugumas;
- 2.Manevringumas;
- 3.Greitis.
Tai ir yra esminės F-3 savybės. Jis yra pakankamai saugus, kad juo galėtų skraidyti pagrindinius pilotavimo įgūdžius įvaldęs
motoparasparnininkas, t.y. - pilotas, skraidantis laisvalaikiu, savo malonimui. Sparnas yra pakankamai manevringas, kad
nenuviltų "savaitgalinio" piloto, sumaniusio padalyvauti varžybose. Greitas (iki 69 km/val!), kad patenkintų azartą mėgstančių
skraidyti maršrutais. Taigi tokia yra naujoji "Formulė - 3" sukurta APCO.
F3 1.JPG
F-3 gaminamas 3-jų dydžių (22,24,26) ir apskaičiuotas skraidinti nuo 70 iki 160 kg, taigi, tinkamas ir vienviečiams traikams.
Greičių diapazonas - nuo 25 iki 69 km/val. Vien tik atleidus trimerius greitis padidėja 10 km/val. O automatinė atakos kampo
optimizavimo sistema (OAA) sparną perkonfigūruoja dinamiškam pagreitėjimui arba sulėtinimui vien tik atitinkamais "speed'o"
veiksmais. Žodžiu, F-3 neturėtų nuvilti ir sportinių ambicijų neslepiančių pilotų.
Ore F-3 yra pakankamai draugiško charakterio, kad su juo būtų saugu skradyti savo malonumui. "Laužomas" elgiasi ramiai ir
prognozuojamai:
phpBB [video]

APCO sparnai garsėja savo atsparumu UV spiduliuotei. Silikono sluoksniu dengtas audinys panaudotas iš šiuo atveju,
tačiau tik viršutiniame paviršiuje. Kad sparnas būtų lengvesnis ir nesunkiai pasikeltų startuojant štiliaus sąlygomis,
apatiniam paviršiui pritaikyta mažesnio tankio danga. APCO siūlomi F-3 spalviniai variantai:
F-3 spalvos.JPG
Paramotorinių APCO sparnų dizaino naujovė - "šachmatiniai" (arba "taxi") elementai sparno galų priekinėse briaunose.
Realiai ore F-3 atrodo taip:
F-3 melynas.jpg
F-3 ledinis.jpg
F-3 devil.jpg
Na ir pabaigai - F-3 techninių savybių lentelė:
F-3 duomenys.JPG
Ir skridimo greičiai. Didelės trimerių eigos dėka, juos "uždarius", sparno profilis perkonfigūruojamas iš "S" tipo ("reflekso") į
klasikinį, todėl F-3 gali ne tik smagiai lėkti maršrutu, bet ir energingai kilti terminėse srovėse.
F-3 greiciai.JPG

Skelbti atsakymą