F-3 - naujas sparnas skraidantiems savo malonumui
Parašytas: 14 Geg 2021 14:47
Nepasiant COVID-19 pandemijos APCO vėl pristato naujieną - sparną F-3, skrtą laisvalaikio pilotų lūkesčiams pateisinti.
- 1.Saugumas;
- 2.Manevringumas;
- 3.Greitis.
Tai ir yra esminės F-3 savybės. Jis yra pakankamai saugus, kad juo galėtų skraidyti pagrindinius pilotavimo įgūdžius įvaldęs
motoparasparnininkas, t.y. - pilotas, skraidantis laisvalaikiu, savo malonimui. Sparnas yra pakankamai manevringas, kad
nenuviltų "savaitgalinio" piloto, sumaniusio padalyvauti varžybose. Greitas (iki 69 km/val!), kad patenkintų azartą mėgstančių
skraidyti maršrutais. Taigi tokia yra naujoji "Formulė - 3" sukurta APCO. F-3 gaminamas 3-jų dydžių (22,24,26) ir apskaičiuotas skraidinti nuo 70 iki 160 kg, taigi, tinkamas ir vienviečiams traikams.
Greičių diapazonas - nuo 25 iki 69 km/val. Vien tik atleidus trimerius greitis padidėja 10 km/val. O automatinė atakos kampo
optimizavimo sistema (OAA) sparną perkonfigūruoja dinamiškam pagreitėjimui arba sulėtinimui vien tik atitinkamais "speed'o"
veiksmais. Žodžiu, F-3 neturėtų nuvilti ir sportinių ambicijų neslepiančių pilotų.
Ore F-3 yra pakankamai draugiško charakterio, kad su juo būtų saugu skradyti savo malonumui. "Laužomas" elgiasi ramiai ir
prognozuojamai:
APCO sparnai garsėja savo atsparumu UV spiduliuotei. Silikono sluoksniu dengtas audinys panaudotas iš šiuo atveju,
tačiau tik viršutiniame paviršiuje. Kad sparnas būtų lengvesnis ir nesunkiai pasikeltų startuojant štiliaus sąlygomis,
apatiniam paviršiui pritaikyta mažesnio tankio danga. APCO siūlomi F-3 spalviniai variantai: Paramotorinių APCO sparnų dizaino naujovė - "šachmatiniai" (arba "taxi") elementai sparno galų priekinėse briaunose.
Realiai ore F-3 atrodo taip: Na ir pabaigai - F-3 techninių savybių lentelė: Ir skridimo greičiai. Didelės trimerių eigos dėka, juos "uždarius", sparno profilis perkonfigūruojamas iš "S" tipo ("reflekso") į
klasikinį, todėl F-3 gali ne tik smagiai lėkti maršrutu, bet ir energingai kilti terminėse srovėse.
Ką vis tik reiškia skaičius "3" sparno pavadinime: - 1.Saugumas;
- 2.Manevringumas;
- 3.Greitis.
Tai ir yra esminės F-3 savybės. Jis yra pakankamai saugus, kad juo galėtų skraidyti pagrindinius pilotavimo įgūdžius įvaldęs
motoparasparnininkas, t.y. - pilotas, skraidantis laisvalaikiu, savo malonimui. Sparnas yra pakankamai manevringas, kad
nenuviltų "savaitgalinio" piloto, sumaniusio padalyvauti varžybose. Greitas (iki 69 km/val!), kad patenkintų azartą mėgstančių
skraidyti maršrutais. Taigi tokia yra naujoji "Formulė - 3" sukurta APCO. F-3 gaminamas 3-jų dydžių (22,24,26) ir apskaičiuotas skraidinti nuo 70 iki 160 kg, taigi, tinkamas ir vienviečiams traikams.
Greičių diapazonas - nuo 25 iki 69 km/val. Vien tik atleidus trimerius greitis padidėja 10 km/val. O automatinė atakos kampo
optimizavimo sistema (OAA) sparną perkonfigūruoja dinamiškam pagreitėjimui arba sulėtinimui vien tik atitinkamais "speed'o"
veiksmais. Žodžiu, F-3 neturėtų nuvilti ir sportinių ambicijų neslepiančių pilotų.
Ore F-3 yra pakankamai draugiško charakterio, kad su juo būtų saugu skradyti savo malonumui. "Laužomas" elgiasi ramiai ir
prognozuojamai:
APCO sparnai garsėja savo atsparumu UV spiduliuotei. Silikono sluoksniu dengtas audinys panaudotas iš šiuo atveju,
tačiau tik viršutiniame paviršiuje. Kad sparnas būtų lengvesnis ir nesunkiai pasikeltų startuojant štiliaus sąlygomis,
apatiniam paviršiui pritaikyta mažesnio tankio danga. APCO siūlomi F-3 spalviniai variantai: Paramotorinių APCO sparnų dizaino naujovė - "šachmatiniai" (arba "taxi") elementai sparno galų priekinėse briaunose.
Realiai ore F-3 atrodo taip: Na ir pabaigai - F-3 techninių savybių lentelė: Ir skridimo greičiai. Didelės trimerių eigos dėka, juos "uždarius", sparno profilis perkonfigūruojamas iš "S" tipo ("reflekso") į
klasikinį, todėl F-3 gali ne tik smagiai lėkti maršrutu, bet ir energingai kilti terminėse srovėse.