F-1 - naujas "baisulinio greičio" APCO sparnas
Parašytas: 20 Rgp 2019 17:55
Po laisvalaikio bei pramogų piulotams skirto Hybrid APCO pristato visai kitokio charakterio naujieną - F-1 (the Fast One).
Tai sparnas, pirmiausia skirtas "baisulinio greičio" gerbėjams. F-1 įsibėgėja net iki 80 km/val! Jau vien iš didelio, dalgį
primenančio F-1 proilgio (6,6) galima suprasti, kad pradedantiesioms paramotoristams toks sparnas dar bus per reiklus.
Na, bet juk niekas negimė mokėdamas... Tikroji F-1 stichija - motoparasparnių varžybos ir ilgi maršrutiniai skrydžiai. Geras aerodinamines savybes lemia ne tik didelis
sparno proilgis, bet ir visų nerviūrų išdėstymas tiksliai pagal srauto kryptį (FAR - Flow Aligned Ribs). Užtrauktais trimeriais
F-1 puikiai skrieja termikuose (V trim - 38-42 km/val). Trimerius atleidus iki galo suformuojamas "S" profilis arba paramotoristų
kalba - "reflex'as", skridimo greitį padidindamas 15 km/val (iki 55-59 km/val). Jeigu to dar neužtenka, belieka nuspausti
"speed'ą"... Greitesniam įsibėgėjimui iki 80 km/val skirta OAA (One Action Acceleration) sistema. Jos dėka trimeriai ir "speed'as"
veikia sinchroniškai vienu metu. OAA sistemos principą vaizdžiai demonstruoja APCO sparnų konstruktorius Adam Vechsler'is:
Vikraus charakterio F-1 gaminamas 3-jų dydžių (18, 20 ir 22 "kvadratų") skridimo svoriui nuo 70 iki 165 kg. Spalvos - kol kas
tik dvi - "Devil" arba "Azure" Legendinės frazės "baisulinis greitis" autorius, deja, jau nebeskraido... Tačiau, jeigu Jūs esate įsitikinęs, kad motoparasparnis, tai
aparatas, skirtas skraidyti, būtent, greitai, tai APCO F-1 lūkesčius pateisins. Daugiau informacijos: https://www.apcoaviation.com/f1/
Tai sparnas, pirmiausia skirtas "baisulinio greičio" gerbėjams. F-1 įsibėgėja net iki 80 km/val! Jau vien iš didelio, dalgį
primenančio F-1 proilgio (6,6) galima suprasti, kad pradedantiesioms paramotoristams toks sparnas dar bus per reiklus.
Na, bet juk niekas negimė mokėdamas... Tikroji F-1 stichija - motoparasparnių varžybos ir ilgi maršrutiniai skrydžiai. Geras aerodinamines savybes lemia ne tik didelis
sparno proilgis, bet ir visų nerviūrų išdėstymas tiksliai pagal srauto kryptį (FAR - Flow Aligned Ribs). Užtrauktais trimeriais
F-1 puikiai skrieja termikuose (V trim - 38-42 km/val). Trimerius atleidus iki galo suformuojamas "S" profilis arba paramotoristų
kalba - "reflex'as", skridimo greitį padidindamas 15 km/val (iki 55-59 km/val). Jeigu to dar neužtenka, belieka nuspausti
"speed'ą"... Greitesniam įsibėgėjimui iki 80 km/val skirta OAA (One Action Acceleration) sistema. Jos dėka trimeriai ir "speed'as"
veikia sinchroniškai vienu metu. OAA sistemos principą vaizdžiai demonstruoja APCO sparnų konstruktorius Adam Vechsler'is:
Vikraus charakterio F-1 gaminamas 3-jų dydžių (18, 20 ir 22 "kvadratų") skridimo svoriui nuo 70 iki 165 kg. Spalvos - kol kas
tik dvi - "Devil" arba "Azure" Legendinės frazės "baisulinis greitis" autorius, deja, jau nebeskraido... Tačiau, jeigu Jūs esate įsitikinęs, kad motoparasparnis, tai
aparatas, skirtas skraidyti, būtent, greitai, tai APCO F-1 lūkesčius pateisins. Daugiau informacijos: https://www.apcoaviation.com/f1/