APCO Hybrid šeima pasipildė dar vienu nauju nariu, tuokart - pačiu didžiausiu - tandemu! Motoriniam skrydžiui šis sparnas
serifikuotas "vežti" nuo 110 iki 240 kg. Saugumo klasė - EN-B. APCO Hybrid Tandem tesveria tik 4,27kg.
"Traikistams", pageidaujantiems labai saugaus, ypač stabilaus ir lengvai progzuojamo sparno pagaliau atsirado naujas, deramas
kandidatas. Puikus pakaitalas jau senokai nebegaminamam Sting 250.
Dėl labai plataus svorių diapazono APCO Hybrid tandem tiks ir laisvą skrydi gerbiantiems
"solidžios masės" pilotams, kartu pasileikant galimybę dar ir merginas paskraidinti...
Unikalios Hybrid'inio sparno savybės - žemiau esančiame video:
APCO Hybrid
Forumo taisyklės
Sparnų aptarimas
Sparnų aptarimas
-
- PV Valdybos narys
- Pranešimai: 1851
- Užsiregistravo: 18 Spa 2012 17:10
- Country: Lietuva
- Skraido_nuo: 1978-Bir-03
Re: APCO Hybrid
Na, štai, - "hibrido" idėja pasirodė esanti išties vykusi, jei ją jau pradėjo kopijuoti ir kiti, net pretenduojantys į "paramadų diktatorius" ...
-
- PV Valdybos narys
- Pranešimai: 1851
- Užsiregistravo: 18 Spa 2012 17:10
- Country: Lietuva
- Skraido_nuo: 1978-Bir-03
Re: APCO Hybrid
Kiek beužtruktų tas karantinas, tačiau draudimas rinktis daugiau, nei į 2 žmonių "grupes" tandemams jokios įtakos
neturi Taigi, tiems, kurie nesiplėšo dėl sekundžių ar centimetrų ir motoparasparnį naudoja tik pramogai, APCO
Hybrid Tandem'as lūkesčius tikrai turėtų pateisinti su kaupu (pvz, būti laaaabai saugiu atstumu nuo kitų žmonių )
Žodžiu, nepaisant virusų, karantinų ir kitų šio laikmečio negandų, APCO veikla ir toliau pulsuoja įprastu ritmu:
neturi Taigi, tiems, kurie nesiplėšo dėl sekundžių ar centimetrų ir motoparasparnį naudoja tik pramogai, APCO
Hybrid Tandem'as lūkesčius tikrai turėtų pateisinti su kaupu (pvz, būti laaaabai saugiu atstumu nuo kitų žmonių )
Žodžiu, nepaisant virusų, karantinų ir kitų šio laikmečio negandų, APCO veikla ir toliau pulsuoja įprastu ritmu: