APCO pristato naujausią savo gaminį - sportinio charakterio sparną NRG XC II. Tai paraslalomams skirto NRG Pro modifikacija,
pritaikyta ne tik skraidymui "baisuliniu greičiu" aplink pilonus, bet ir klasikinėms motoparasparnių varžyboms. Šiuo greitu ir labai
manevringu sparnu sėkmingai įveiksite ilgus maršrutus paranavigacijos varžybose.
NRG XC II įdiegta lūkesčius pateisinusi ABS (Automatic Balance System), sukurta APCO ir pirmąkart išbandyta Force II sparnuose.
APCO siūlomi NRG XC II spalvų variantai (standartiniai). Tačiau sparnas gali būti pagamintas ir individualiai - pagal užsakovo pateiktą spalvų
derinio projektą. Skaitantiems angliškai - daugiau informacijos apie NRG XC II http://www.apcoaviation.com/products.as ... dium=email
APCO naujiena - NRG XC II
Forumo taisyklės
Sparnų aptarimas
Sparnų aptarimas
-
- PV Valdybos narys
- Pranešimai: 1847
- Užsiregistravo: 18 Spa 2012 17:10
- Country: Lietuva
- Skraido_nuo: 1978-Bir-03
Re: APCO naujiena - NRG XC II
Vaizdo medžiaga apie naujausią APCO sportinį sparną - NRG II PRO/XC:
-
- PV Valdybos narys
- Pranešimai: 1847
- Užsiregistravo: 18 Spa 2012 17:10
- Country: Lietuva
- Skraido_nuo: 1978-Bir-03
Re: APCO naujiena - NRG XC II
Siekdama suteikti daugiau universalumo sportiniam NRG XC II, APCO praplėtė šio sparno asortimentą didesnio ploto:
19,5; 20,5 ir 22 "kvadratų" modeliais. Ne paslapitis, kad šis sparnas skirtas patyrusiem pilotams, kurie nenori apsiriboti
vien tik "brozdinimu" aplink pilonus, tačiau pageidauja dalyvauti ir klasikinėse motoparasparnių varžybose bei skraidyti
maršrutais dideliu greičiu (žinoma, dideliu tik parasparniams, kurie vis tik gimė tikslu skristi lėtai).
Žemiau - visa NRG XC II gama - nuo 16,2 iki 22 m2 (viso - 6 variantai). Didžiausias (22) gali skraidinti iki net 185 kg! Minimalus NRG CX II greitis - 27 km/val (palyginimui - naujasis APCO Thrust V gali skristi 20 km/val). Bet visa tai vardan
maksimumo, kuris = 77 km/val. Didžiausio ir mažiausio greičių santykis - 2,9, o tai - tikrai geras rodiklis minkštaspaniui. Klasikinėms PPG varžyboms skirtas NRG XC II sukurtas slalominio sparno NRG PRO II pagrindu. Pagrindiniai abiejų
NRG "broliukų" skirtumai išvardinti žemiau. Slalominio NRG PRO II tikslas - kuo didesnis manevringumas, todėl jame
nėra stabilumą ir saugumą gerinančių ABS bei SRS sistemų. Stropos - plonos (be "šarvo"), vardan kuo mažesnio oro
pasipriešinimo. NRG XC II - labiau klasikinis, su "automatika" lengvesniam startui bei didesniam stabilumui visame
skridimo greičių diapazone bei "šarvuotomis" stropomis.
http://www.apcoaviation.com/products.as ... dium=email Pagrindinis abiejų APCO NRG sparnų konkurentas - DUDEK'o "Uošvienė" (Snake)
19,5; 20,5 ir 22 "kvadratų" modeliais. Ne paslapitis, kad šis sparnas skirtas patyrusiem pilotams, kurie nenori apsiriboti
vien tik "brozdinimu" aplink pilonus, tačiau pageidauja dalyvauti ir klasikinėse motoparasparnių varžybose bei skraidyti
maršrutais dideliu greičiu (žinoma, dideliu tik parasparniams, kurie vis tik gimė tikslu skristi lėtai).
Žemiau - visa NRG XC II gama - nuo 16,2 iki 22 m2 (viso - 6 variantai). Didžiausias (22) gali skraidinti iki net 185 kg! Minimalus NRG CX II greitis - 27 km/val (palyginimui - naujasis APCO Thrust V gali skristi 20 km/val). Bet visa tai vardan
maksimumo, kuris = 77 km/val. Didžiausio ir mažiausio greičių santykis - 2,9, o tai - tikrai geras rodiklis minkštaspaniui. Klasikinėms PPG varžyboms skirtas NRG XC II sukurtas slalominio sparno NRG PRO II pagrindu. Pagrindiniai abiejų
NRG "broliukų" skirtumai išvardinti žemiau. Slalominio NRG PRO II tikslas - kuo didesnis manevringumas, todėl jame
nėra stabilumą ir saugumą gerinančių ABS bei SRS sistemų. Stropos - plonos (be "šarvo"), vardan kuo mažesnio oro
pasipriešinimo. NRG XC II - labiau klasikinis, su "automatika" lengvesniam startui bei didesniam stabilumui visame
skridimo greičių diapazone bei "šarvuotomis" stropomis.
http://www.apcoaviation.com/products.as ... dium=email Pagrindinis abiejų APCO NRG sparnų konkurentas - DUDEK'o "Uošvienė" (Snake)

Re: APCO naujiena - NRG XC II
Vakar oro salygos neleido "prajodineti" naujojo Jovaro sparno.Progai psitaikius bus idomu palyginti su savuoju NRG.