Šiemet, nuo lapkričio mėnesio APCO pradeda gaminti naują A saugumo klasės (EN-A) sparną - KARISMA.
JIs skirtas ne tik "pradinukams", bet ir laisvalaikio pilotams, teikiantiems pirmenybę skrydžio saugumui ir geroms
starto bei skendimo savybėms, o ne "baisuliniam greičiui". Pasirinktinai galil būti užsakomas tiek "laisvūniškas", tiek
ir paramotorinis (skiriasi laisvieji galai) sparno variantas.
Įdomiausia naujovė, - kad A saugumo klasės sparnas teturi tik 3 stropų eiles (vietoje įprastų 4 tokios klasės sparnams).
Čia sėkmingai panaudota ir kita, dar ne taip seniai išbandyta APCO naujovė - "ryklio nosies" profilis, arba APP (Automatic
Pressurising Profile). Profilio oro intakas yra ne priekinėje briaunoje, o žemiau, link sparno apatinio paviršiaus. "Sąstingio
taško" (didžiausio slėgio zona) poslinkis, keičiantis atakos kampui, čia silpniau įtakoja slėgį sparno viduje, ypač skrendant
didesniu greičiu (tradicinio profilio parasparniams sumažėjus atakos kampui atsiranda priekinės briaunos "lužio" rizika).
Kartu pristatomas ir naujas APCO sparnų apipavidalinimo dizainas - su A raide dešinės pusės viršutiniame paviršiuje:
Na žinoma, - video apie naujausią APCO gaminį - KARISMA. Filmuke pamatysite ir Adam Wechsler'į - pagrindinį
APCO konstruktorių, kuris pats asmeniškai išbando visus savo sukurtus sparnus. Įdomiausi momentai - nuo 1:10
APCO Karisma
Forumo taisyklės
Sparnų aptarimas
Sparnų aptarimas
-
- PV Valdybos narys
- Pranešimai: 1851
- Užsiregistravo: 18 Spa 2012 17:10
- Country: Lietuva
- Skraido_nuo: 1978-Bir-03
Re: APCO Karisma
Daugelis, tikriausia, dar pamena, veteraną 'Sting" - ramaus ir draugiško būdo sparną, su kuriuo ne vienas pradedantis žengė
primuosius žingsnius į motoparasparnių pasaulį. Nepaisant sentimentų "Sting'ui", didžioji dauguma šių sparnų jau išskraidė
savo resursą ir dabar yra tinkami, nebent, pirmųjų įgūdžių lavinimui ant žemės.
APCO atitikmuo ""Sting'ui" - "Karisma". Tai - EN-A saugumo klasės sparnas, kurio nauja karta - "Karisma II" neseniai pradėta
gaminti. Sparnams, kur pirmas prioritetas - saugumas, APCO visada naudoja APP (Automatic Pressurising Profile), arba taip
vadinamą "ryklio nosies" profilį, užtikrinantį gerą sparno pripildymą esant ir nedideliam atakos kampui. "Ryklio nosis" labai
pasiteisina ir keliant sparną visiško štiliaus sąlygomis. Paramotorinė "Karisma II" versija, skirtingai nuo "laisvūniškos", dar turi ir trimerius. Tačiau, skrendant su atleistais trimeriais,
gamintojas pataria nesinaudoti akceleratoriumi ("speed'u"). Todėl skrisdami su Karisma II "baisulinių greičių", žinoma, neišvystysite
(bet juk ne greičio rekordams šis sparnas ir yra skirtas). "Karisma II" greičių diapazonas - labai panašus į veterano "Sting". Skraidinti šis sparnas gali iki 165 kg, tad L ir XL dydžiai puikiai
tiks vienviečiam traikui. Taigi, - kaip trumpai apibūdintgį naująjį APCO kūrinį "Karisma II" - saugus, labai draugiškas pilotui (ir traikui), gražiai spalvotas
sparnas pradedantiems savo kelią į motorizuotų (ir laisvūniškų) parasparnių pasaulį.
primuosius žingsnius į motoparasparnių pasaulį. Nepaisant sentimentų "Sting'ui", didžioji dauguma šių sparnų jau išskraidė
savo resursą ir dabar yra tinkami, nebent, pirmųjų įgūdžių lavinimui ant žemės.
APCO atitikmuo ""Sting'ui" - "Karisma". Tai - EN-A saugumo klasės sparnas, kurio nauja karta - "Karisma II" neseniai pradėta
gaminti. Sparnams, kur pirmas prioritetas - saugumas, APCO visada naudoja APP (Automatic Pressurising Profile), arba taip
vadinamą "ryklio nosies" profilį, užtikrinantį gerą sparno pripildymą esant ir nedideliam atakos kampui. "Ryklio nosis" labai
pasiteisina ir keliant sparną visiško štiliaus sąlygomis. Paramotorinė "Karisma II" versija, skirtingai nuo "laisvūniškos", dar turi ir trimerius. Tačiau, skrendant su atleistais trimeriais,
gamintojas pataria nesinaudoti akceleratoriumi ("speed'u"). Todėl skrisdami su Karisma II "baisulinių greičių", žinoma, neišvystysite
(bet juk ne greičio rekordams šis sparnas ir yra skirtas). "Karisma II" greičių diapazonas - labai panašus į veterano "Sting". Skraidinti šis sparnas gali iki 165 kg, tad L ir XL dydžiai puikiai
tiks vienviečiam traikui. Taigi, - kaip trumpai apibūdintgį naująjį APCO kūrinį "Karisma II" - saugus, labai draugiškas pilotui (ir traikui), gražiai spalvotas
sparnas pradedantiems savo kelią į motorizuotų (ir laisvūniškų) parasparnių pasaulį.
-
- PV Valdybos narys
- Pranešimai: 1851
- Užsiregistravo: 18 Spa 2012 17:10
- Country: Lietuva
- Skraido_nuo: 1978-Bir-03
Re: APCO Karisma
Nors spaudos būdu platinamas naujienas vis labiau išstumia taip vadinami "socialiniai tinklai", tema "kaip atsikratyti kilogramų"
išliko nepajudinama - įvairiausių rekomendacijų bei patarimų pilna tiek žurnaluose, tiek ir elektroninėje erdvėje. Pastarojoje
- net su vaizdo komentarais. Taigi, žmogiškiems įpročiams neabejina ir APCO, para-sparnų gerbėjams dabar siūlo net 20% sulieknėjusią
Karisma-II. Kaip jau buvo rašyta anksčiau, šis sparnas, pirmiausia, skirtas skraidymo patirtį dar tik kaupiantiems pilotams. Todėl ir jo
"charakteris" atitinkamas - atlaidus, draugiškas bei lengvai prognozuojamas tiek laisvūniškame, tiek ir motoriniame skrydyje. Penki
dydžiai (nuo XS iki XL), visi sveriantys mažiau, kaip 5 kg, tačiau galintys skraidinti nuo 55kg iki 165kg. Trimeriai, žinoma, jau paramotorinis Karisma-II atributas. O toliau - vos trys stropų eilės (pasirodo, kad EN-A saugumo klasės sparnui
tiek gali pakakti!). Startas su net 1kg "sulieknėjusia" Karisma-II paprastas - pakeltas sparnas ramiai pakimba virs piloto galvos ir tokioje
padėtyje išlaikomas be didelių pastangų (žiūr. nuo 2:11). "Ryklio nosies" profilis - vienas iš firminių APCO sprendimų siekiant didesnio
saugumo (žiūr. nuo 6:30). Greičių diapazonas ir kitos techninės savybės - identiškos veteranui "Sting", bet apie jas jau rašyta anksčiau.
išliko nepajudinama - įvairiausių rekomendacijų bei patarimų pilna tiek žurnaluose, tiek ir elektroninėje erdvėje. Pastarojoje
- net su vaizdo komentarais. Taigi, žmogiškiems įpročiams neabejina ir APCO, para-sparnų gerbėjams dabar siūlo net 20% sulieknėjusią
Karisma-II. Kaip jau buvo rašyta anksčiau, šis sparnas, pirmiausia, skirtas skraidymo patirtį dar tik kaupiantiems pilotams. Todėl ir jo
"charakteris" atitinkamas - atlaidus, draugiškas bei lengvai prognozuojamas tiek laisvūniškame, tiek ir motoriniame skrydyje. Penki
dydžiai (nuo XS iki XL), visi sveriantys mažiau, kaip 5 kg, tačiau galintys skraidinti nuo 55kg iki 165kg. Trimeriai, žinoma, jau paramotorinis Karisma-II atributas. O toliau - vos trys stropų eilės (pasirodo, kad EN-A saugumo klasės sparnui
tiek gali pakakti!). Startas su net 1kg "sulieknėjusia" Karisma-II paprastas - pakeltas sparnas ramiai pakimba virs piloto galvos ir tokioje
padėtyje išlaikomas be didelių pastangų (žiūr. nuo 2:11). "Ryklio nosies" profilis - vienas iš firminių APCO sprendimų siekiant didesnio
saugumo (žiūr. nuo 6:30). Greičių diapazonas ir kitos techninės savybės - identiškos veteranui "Sting", bet apie jas jau rašyta anksčiau.
-
- PV Valdybos narys
- Pranešimai: 1851
- Užsiregistravo: 18 Spa 2012 17:10
- Country: Lietuva
- Skraido_nuo: 1978-Bir-03
Re: APCO Karisma
Na štai - visi įmanomi APCO Karisma-II dydžiai (nuo vos 4kg tesveriančio XS iki 4,9kg XL) nuo šios yra oficialiai sertifikuoti ir
laisvam (EN-A), ir motorizuotam (DGAC) skrydžiui. Suprantantys ispaniškai, žemiau esančiame video galite paklausyti žemiau komentarų apie sparno charakterį bei elgesį ore. Bet
ir vien stebint, kaip tas "laisvūnas'" įvairiausiais režimais "makština" Karisma-II, matosi, kad pilotas jaučiasi absoliučiai "atsipūtęs". Sparnas kantriai skrenda pats, nesukeldamas jokio preteksto adrenalinui išsiskirti į kelnes. Pabaigoje dar ir nusileidimas - tiksliai
į taikinio centrą https://www.facebook.com/watch/?v=585166026374629
laisvam (EN-A), ir motorizuotam (DGAC) skrydžiui. Suprantantys ispaniškai, žemiau esančiame video galite paklausyti žemiau komentarų apie sparno charakterį bei elgesį ore. Bet
ir vien stebint, kaip tas "laisvūnas'" įvairiausiais režimais "makština" Karisma-II, matosi, kad pilotas jaučiasi absoliučiai "atsipūtęs". Sparnas kantriai skrenda pats, nesukeldamas jokio preteksto adrenalinui išsiskirti į kelnes. Pabaigoje dar ir nusileidimas - tiksliai
į taikinio centrą https://www.facebook.com/watch/?v=585166026374629
-
- PV Klubo narys
- Pranešimai: 69
- Užsiregistravo: 06 Kov 2015 11:49
- Country: Lietuva
- Skraido_nuo: 2015-Kov-06