APCO Karisma
Parašytas: 18 Lap 2016 15:23
Šiemet, nuo lapkričio mėnesio APCO pradeda gaminti naują A saugumo klasės (EN-A) sparną - KARISMA.
JIs skirtas ne tik "pradinukams", bet ir laisvalaikio pilotams, teikiantiems pirmenybę skrydžio saugumui ir geroms
starto bei skendimo savybėms, o ne "baisuliniam greičiui". Pasirinktinai galil būti užsakomas tiek "laisvūniškas", tiek
ir paramotorinis (skiriasi laisvieji galai) sparno variantas.
Įdomiausia naujovė, - kad A saugumo klasės sparnas teturi tik 3 stropų eiles (vietoje įprastų 4 tokios klasės sparnams).
Čia sėkmingai panaudota ir kita, dar ne taip seniai išbandyta APCO naujovė - "ryklio nosies" profilis, arba APP (Automatic
Pressurising Profile). Profilio oro intakas yra ne priekinėje briaunoje, o žemiau, link sparno apatinio paviršiaus. "Sąstingio
taško" (didžiausio slėgio zona) poslinkis, keičiantis atakos kampui, čia silpniau įtakoja slėgį sparno viduje, ypač skrendant
didesniu greičiu (tradicinio profilio parasparniams sumažėjus atakos kampui atsiranda priekinės briaunos "lužio" rizika). Kartu pristatomas ir naujas APCO sparnų apipavidalinimo dizainas - su A raide dešinės pusės viršutiniame paviršiuje: Na žinoma, - video apie naujausią APCO gaminį - KARISMA. Filmuke pamatysite ir Adam Wechsler'į - pagrindinį
APCO konstruktorių, kuris pats asmeniškai išbando visus savo sukurtus sparnus. Įdomiausi momentai - nuo 1:10
JIs skirtas ne tik "pradinukams", bet ir laisvalaikio pilotams, teikiantiems pirmenybę skrydžio saugumui ir geroms
starto bei skendimo savybėms, o ne "baisuliniam greičiui". Pasirinktinai galil būti užsakomas tiek "laisvūniškas", tiek
ir paramotorinis (skiriasi laisvieji galai) sparno variantas.
Įdomiausia naujovė, - kad A saugumo klasės sparnas teturi tik 3 stropų eiles (vietoje įprastų 4 tokios klasės sparnams).
Čia sėkmingai panaudota ir kita, dar ne taip seniai išbandyta APCO naujovė - "ryklio nosies" profilis, arba APP (Automatic
Pressurising Profile). Profilio oro intakas yra ne priekinėje briaunoje, o žemiau, link sparno apatinio paviršiaus. "Sąstingio
taško" (didžiausio slėgio zona) poslinkis, keičiantis atakos kampui, čia silpniau įtakoja slėgį sparno viduje, ypač skrendant
didesniu greičiu (tradicinio profilio parasparniams sumažėjus atakos kampui atsiranda priekinės briaunos "lužio" rizika). Kartu pristatomas ir naujas APCO sparnų apipavidalinimo dizainas - su A raide dešinės pusės viršutiniame paviršiuje: Na žinoma, - video apie naujausią APCO gaminį - KARISMA. Filmuke pamatysite ir Adam Wechsler'į - pagrindinį
APCO konstruktorių, kuris pats asmeniškai išbando visus savo sukurtus sparnus. Įdomiausi momentai - nuo 1:10