LIFT EU 400/450 - sparnas sunkiesiems PPG traikams
Parašytas: 27 Lap 2015 11:00
LIFT EU 400/450 - europietiška motoparašiutinio (PPC) sparno versija, greitesnė ir labiau mechanizuota.
tarp pakabinimo taškų - maždaug dvigubai siauresnis (apie 60 cm) lyginant su motoparašiutais. Nes europiečiai labiau linkę
klevantas tampyti rankomis, priešingai, nei amerikiečiai, mėgstantys motoparašiutus (PPC), kurių sparnai skrydžio metu yra
valdomi kojomis. Tačiau užatlantės traikai be vargo skraidina 400-500 kg, kuomet tipiškam tandeminiam sparnui oficiali riba
dažniausia neviršija 250 kg (tiesa, yra išimčių, pvz, APCO Play 42 UL, kur didžiausias leistinas skridimo svoris - 340 kg.) Taigi,
po LIFT EU 400/450 jau galima "kabinti" traiką su 4-takčių varikliu, patikimesniu už neekonomiškus bei triukšmingus 2-takčius.
Lyginant su tandeminiu Play 42 UL, LIFT EU 400/450 yra "refleksinio" profilio sparnas. Pirminis, prieš 2 metus pradėtas gaminti
LIFT'o PPC variantas neturi jokios papildomos mechanizacijos (trimerių, akseleratoriaus), kas yra įprasta motoparašiutiniams
sparnams. Europietiška LIFT 400/450 versija jau yra mechanizuota priekiniais (vietoje "speedo") ir galiniais trimeriais. Todėl ir
maksimalus greitis - didesnis (67+ km/val), lyginant su motoparašiutiniu (57 km/val) LIFT'u.
Žemiau - video su LIFT EU 400 sparną išbandžiusių rusų pilotų komentarais. O toliau - spręskite patys:
Šis sparnas gali "vežioti" iki 400 kg, tad yra skrtas "sunkiesiems" parasparninio tipo (PPG) traikams. Pastaruosiuose atstumas tarp pakabinimo taškų - maždaug dvigubai siauresnis (apie 60 cm) lyginant su motoparašiutais. Nes europiečiai labiau linkę
klevantas tampyti rankomis, priešingai, nei amerikiečiai, mėgstantys motoparašiutus (PPC), kurių sparnai skrydžio metu yra
valdomi kojomis. Tačiau užatlantės traikai be vargo skraidina 400-500 kg, kuomet tipiškam tandeminiam sparnui oficiali riba
dažniausia neviršija 250 kg (tiesa, yra išimčių, pvz, APCO Play 42 UL, kur didžiausias leistinas skridimo svoris - 340 kg.) Taigi,
po LIFT EU 400/450 jau galima "kabinti" traiką su 4-takčių varikliu, patikimesniu už neekonomiškus bei triukšmingus 2-takčius.
Lyginant su tandeminiu Play 42 UL, LIFT EU 400/450 yra "refleksinio" profilio sparnas. Pirminis, prieš 2 metus pradėtas gaminti
LIFT'o PPC variantas neturi jokios papildomos mechanizacijos (trimerių, akseleratoriaus), kas yra įprasta motoparašiutiniams
sparnams. Europietiška LIFT 400/450 versija jau yra mechanizuota priekiniais (vietoje "speedo") ir galiniais trimeriais. Todėl ir
maksimalus greitis - didesnis (67+ km/val), lyginant su motoparašiutiniu (57 km/val) LIFT'u.
Žemiau - video su LIFT EU 400 sparną išbandžiusių rusų pilotų komentarais. O toliau - spręskite patys: