LIFT EU 400/450 - sparnas sunkiesiems PPG traikams
Forumo taisyklės
Sparnų aptarimas
Sparnų aptarimas
-
- PV Valdybos narys
- Pranešimai: 1851
- Užsiregistravo: 18 Spa 2012 17:10
- Country: Lietuva
- Skraido_nuo: 1978-Bir-03
LIFT EU 400/450 - sparnas sunkiesiems PPG traikams
LIFT EU 400/450 - europietiška motoparašiutinio (PPC) sparno versija, greitesnė ir labiau mechanizuota.
tarp pakabinimo taškų - maždaug dvigubai siauresnis (apie 60 cm) lyginant su motoparašiutais. Nes europiečiai labiau linkę
klevantas tampyti rankomis, priešingai, nei amerikiečiai, mėgstantys motoparašiutus (PPC), kurių sparnai skrydžio metu yra
valdomi kojomis. Tačiau užatlantės traikai be vargo skraidina 400-500 kg, kuomet tipiškam tandeminiam sparnui oficiali riba
dažniausia neviršija 250 kg (tiesa, yra išimčių, pvz, APCO Play 42 UL, kur didžiausias leistinas skridimo svoris - 340 kg.) Taigi,
po LIFT EU 400/450 jau galima "kabinti" traiką su 4-takčių varikliu, patikimesniu už neekonomiškus bei triukšmingus 2-takčius.
Lyginant su tandeminiu Play 42 UL, LIFT EU 400/450 yra "refleksinio" profilio sparnas. Pirminis, prieš 2 metus pradėtas gaminti
LIFT'o PPC variantas neturi jokios papildomos mechanizacijos (trimerių, akseleratoriaus), kas yra įprasta motoparašiutiniams
sparnams. Europietiška LIFT 400/450 versija jau yra mechanizuota priekiniais (vietoje "speedo") ir galiniais trimeriais. Todėl ir
maksimalus greitis - didesnis (67+ km/val), lyginant su motoparašiutiniu (57 km/val) LIFT'u.
Žemiau - video su LIFT EU 400 sparną išbandžiusių rusų pilotų komentarais. O toliau - spręskite patys:
Šis sparnas gali "vežioti" iki 400 kg, tad yra skrtas "sunkiesiems" parasparninio tipo (PPG) traikams. Pastaruosiuose atstumas tarp pakabinimo taškų - maždaug dvigubai siauresnis (apie 60 cm) lyginant su motoparašiutais. Nes europiečiai labiau linkę
klevantas tampyti rankomis, priešingai, nei amerikiečiai, mėgstantys motoparašiutus (PPC), kurių sparnai skrydžio metu yra
valdomi kojomis. Tačiau užatlantės traikai be vargo skraidina 400-500 kg, kuomet tipiškam tandeminiam sparnui oficiali riba
dažniausia neviršija 250 kg (tiesa, yra išimčių, pvz, APCO Play 42 UL, kur didžiausias leistinas skridimo svoris - 340 kg.) Taigi,
po LIFT EU 400/450 jau galima "kabinti" traiką su 4-takčių varikliu, patikimesniu už neekonomiškus bei triukšmingus 2-takčius.
Lyginant su tandeminiu Play 42 UL, LIFT EU 400/450 yra "refleksinio" profilio sparnas. Pirminis, prieš 2 metus pradėtas gaminti
LIFT'o PPC variantas neturi jokios papildomos mechanizacijos (trimerių, akseleratoriaus), kas yra įprasta motoparašiutiniams
sparnams. Europietiška LIFT 400/450 versija jau yra mechanizuota priekiniais (vietoje "speedo") ir galiniais trimeriais. Todėl ir
maksimalus greitis - didesnis (67+ km/val), lyginant su motoparašiutiniu (57 km/val) LIFT'u.
Žemiau - video su LIFT EU 400 sparną išbandžiusių rusų pilotų komentarais. O toliau - spręskite patys:
-
- PV Valdybos narys
- Pranešimai: 460
- Užsiregistravo: 08 Spa 2012 21:15
- Country: Lietuva
- Skraido_nuo: 1975-Rgs-23
- Miestas: VILNIUS
Re: LIFT EU 400/450 - sparnas sunkiesiems PPG traikams
Teko ir man spalio mėn. Slovėnijoje su juo priekalnėse prasinešti,tikrai puikus sparnas,labai lengvai valdomas,tiesiog savarankiškai kylantis ir save valdantis sparnas,palyginus su mano Play42 UL tai tikrai jauti tą skirtumą, ypač skrendant nepastoviuose antvėjuose ir dirbant termikams.Man patiko
Tik gaila ,kad turėjau tik pora valandų skrydžiams,neteko paskraidyti prie jūros.
Tik gaila ,kad turėjau tik pora valandų skrydžiams,neteko paskraidyti prie jūros.
Re: LIFT EU 400/450 - sparnas sunkiesiems PPG traikams
Kokia kaina sparno?
-
- PV Valdybos narys
- Pranešimai: 1851
- Užsiregistravo: 18 Spa 2012 17:10
- Country: Lietuva
- Skraido_nuo: 1978-Bir-03
Re: LIFT EU 400/450 - sparnas sunkiesiems PPG traikams
Kaina - šiek tiek mažesnė už Play UL 42.
-
- PV Valdybos narys
- Pranešimai: 1851
- Užsiregistravo: 18 Spa 2012 17:10
- Country: Lietuva
- Skraido_nuo: 1978-Bir-03
Re: LIFT EU 400/450 - sparnas sunkiesiems PPG traikams
Atstumai tarp APCO Lift 400/450 sparno kabinimo taškų motoparasparniams ir motoparašiutams:
Skiriasi ir stropų "miškas" - europietiško saprno varianto bendras stropų ilgis - 330/365 m, amerikietiško - 474/490 m.-
- PV Valdybos narys
- Pranešimai: 1851
- Užsiregistravo: 18 Spa 2012 17:10
- Country: Lietuva
- Skraido_nuo: 1978-Bir-03
Re: LIFT EU 400/450 - sparnas sunkiesiems PPG traikams
Oi laukėm, laukėm, naujo LIFT'o laukėm...
Taigi, pirmasis LIFT 450 EU jau Lietuvoje!
Muitininkai, panašu, kad į vidų nelindo... Taigi, laukiu Gintaro ir pralupsim tą dėžę, nes viduje - ne tik sparnas
Taigi, pirmasis LIFT 450 EU jau Lietuvoje!
Muitininkai, panašu, kad į vidų nelindo... Taigi, laukiu Gintaro ir pralupsim tą dėžę, nes viduje - ne tik sparnas
-
- PV Valdybos narys
- Pranešimai: 1851
- Užsiregistravo: 18 Spa 2012 17:10
- Country: Lietuva
- Skraido_nuo: 1978-Bir-03
Re: LIFT EU 400/450 - sparnas sunkiesiems PPG traikams
Taigi, taigi, kaip gis... bet gautąją "skrynią" su Gintaru atidarėme:
LIFT 450 EU iki šiol dar "gyvena" kuprinėje, laukdamas naujojo "ferrari-traiko" (apie kurį Gintaras jau yra rašęs). Nekantriai laukiam bandymų -
- PV Valdybos narys
- Pranešimai: 1851
- Užsiregistravo: 18 Spa 2012 17:10
- Country: Lietuva
- Skraido_nuo: 1978-Bir-03
Re: LIFT EU 400/450 - sparnas sunkiesiems PPG traikams
Ech, paskraidėm...
-
- PV Valdybos narys
- Pranešimai: 1851
- Užsiregistravo: 18 Spa 2012 17:10
- Country: Lietuva
- Skraido_nuo: 1978-Bir-03
Re: LIFT EU 400/450 - sparnas sunkiesiems PPG traikams
APCO pradeda gaminti patobulintą "refleksinio" profilio sparną sunkiesiems traikams - Lift 400/450 EU II:
kuomet kaitaliojamas sparno profilis, t.y. - manipuliuojant galiniais bei priekiniais trimeriais (pastarieji APCO Lift 400/450 EU II
sparnuose atlieka "speed'o" funkciją). Lift 400 EU II skraidina 160-300kg, o variantas "450" - net 230-400kg. Todėl būtina minimali statinė trauka atitinkamai -
- 115kg ir 130kg (tokių variklių ant nugaros nepanešiosi). Daugiau informacijos apie naujausią APCO "parabomboneši"
http://www.apcoaviation.com/products.as ... dium=email
Šiam sparnui pritaikyta automatinė centravimo sistema ABS2 (Automatic Balance System), savaime koreaguojanti stabilumą, kuomet kaitaliojamas sparno profilis, t.y. - manipuliuojant galiniais bei priekiniais trimeriais (pastarieji APCO Lift 400/450 EU II
sparnuose atlieka "speed'o" funkciją). Lift 400 EU II skraidina 160-300kg, o variantas "450" - net 230-400kg. Todėl būtina minimali statinė trauka atitinkamai -
- 115kg ir 130kg (tokių variklių ant nugaros nepanešiosi). Daugiau informacijos apie naujausią APCO "parabomboneši"
http://www.apcoaviation.com/products.as ... dium=email