APCO toliau modernizuoja motoparašiutų (PPC) segmento sparnus. Stačiakampius "matracus" visiškai pakeitė elipsės.
Prieš pora metų pristatytas Lift PPC 400/450 susilaukė galingesnio "brolio" - Cruiser, galinčio skraidinti iki 500/550 kg.
Taip, kad jeigu nusprendėte su traiku "pavėžint" merginas, jas visai nebūtina įsprausti siauron maišo tipo pakabon - keleiviui
skirtoje vietoje sumontuokite fotelį (o gal net ir visą sofą ) ir pirmyn į padanges:
Daugiau informacijos: http://www.apcoaviation.com/products.as ... ct=Cruiser
APCO Cruiser
Forumo taisyklės
Sparnų aptarimas
Sparnų aptarimas
Re: APCO Cruiser
Labai įdomu, kažin kokia būtų kaina sparno ?
-
- PV Valdybos narys
- Pranešimai: 1851
- Užsiregistravo: 18 Spa 2012 17:10
- Country: Lietuva
- Skraido_nuo: 1978-Bir-03
Re: APCO Cruiser
APCO gamykloje atostotogos nuo rugsėjo 18d iki spalio 6d..
-
- PV Valdybos narys
- Pranešimai: 1851
- Užsiregistravo: 18 Spa 2012 17:10
- Country: Lietuva
- Skraido_nuo: 1978-Bir-03
Re: APCO Cruiser
Rusai bando APCO Cruiser su savo "stealth" stiliaus traiku:
-
- PV Valdybos narys
- Pranešimai: 1851
- Užsiregistravo: 18 Spa 2012 17:10
- Country: Lietuva
- Skraido_nuo: 1978-Bir-03
Re: APCO Cruiser
Naujausias gamintojo video apie "para-bombonešį" - APCO Cruiser 500/550. PPC sparną pristato jo konstruktorius - Adam Wechsler'is:
-
- PV Valdybos narys
- Pranešimai: 1851
- Užsiregistravo: 18 Spa 2012 17:10
- Country: Lietuva
- Skraido_nuo: 1978-Bir-03
Re: APCO Cruiser
APCO jau siūlo ir atnaujintą "para-bombonešį" - Cruiser S 500/550, gebantį be vargo skraidinatį 500 kg greičiu iki 60 km/val.
Su tokiu sparnu galėsite kad ir visą šeimą pasikrauti (arba bent jau žmoną kartu su uošviene, abi pasodinus ant mikštos sofos...) Cruiser S 500/550 yra PPC tipo sparnas, skirtas motoparašiutams, tačiau pritaikomas skirtingo pločio pakabos sistemoms: Nors naujojo didelės keliamosios galios sparno pagrindinės techninės savybės (skridimo greitis, sklendimo kokybė, manevringumas)
yra geresnės, nei pirmtako, Cruiser S 500/550 išliko nereiklus pilotui - juo gali saugiai skraidyti net ir pradedantys "moto-parašiutistai".
Tiesa, languoti ženklai sparno galuose nereiškia, kad jis skirtas, būtent, taksi paslaugoms teikti. Na ir pabaigai - APCO Cruiser S 500/550 pagrindinių techninių savybių lentelė: Visa informacija apie naujausią APCO "para-bombonešį" čia: https://www.apcoaviation.com/cruiser_s/
Su tokiu sparnu galėsite kad ir visą šeimą pasikrauti (arba bent jau žmoną kartu su uošviene, abi pasodinus ant mikštos sofos...) Cruiser S 500/550 yra PPC tipo sparnas, skirtas motoparašiutams, tačiau pritaikomas skirtingo pločio pakabos sistemoms: Nors naujojo didelės keliamosios galios sparno pagrindinės techninės savybės (skridimo greitis, sklendimo kokybė, manevringumas)
yra geresnės, nei pirmtako, Cruiser S 500/550 išliko nereiklus pilotui - juo gali saugiai skraidyti net ir pradedantys "moto-parašiutistai".
Tiesa, languoti ženklai sparno galuose nereiškia, kad jis skirtas, būtent, taksi paslaugoms teikti. Na ir pabaigai - APCO Cruiser S 500/550 pagrindinių techninių savybių lentelė: Visa informacija apie naujausią APCO "para-bombonešį" čia: https://www.apcoaviation.com/cruiser_s/