Naujas Lift EZ, tinkantis ir pradedančiajam ir patyrusiam pilotui.
Sparnas visiškai naujos konstrukcijos, turintis naujo tipo refleksinį profilį, dar vadinamą "ryklio nosis"
Daug yra naujos ir skrydžiui reikalingos mechanizacijos ir naujovių. Daugiau aprašymo bus http://www.apcoaviation.com/products.as ... paramotors
Sparno 3D vaizdas
Naujas Lift EZ
Forumo taisyklės
Sparnų aptarimas
Sparnų aptarimas
- Aloyzas Liaukus
- PV Valdybos narys
- Pranešimai: 823
- Užsiregistravo: 03 Spa 2012 14:03
- Country: Lietuva
- Skraido_nuo: 1993-Lap-19
- Miestas: Alytus
- Susisiekti:
Naujas Lift EZ
- Prikabinti failai
-
- ap1.jpg (43.1 KiB) Peržiūrėta 7644 karus(ų)
- Aloyzas Liaukus
- PV Valdybos narys
- Pranešimai: 823
- Užsiregistravo: 03 Spa 2012 14:03
- Country: Lietuva
- Skraido_nuo: 1993-Lap-19
- Miestas: Alytus
- Susisiekti:
-
- PV Valdybos narys
- Pranešimai: 1851
- Užsiregistravo: 18 Spa 2012 17:10
- Country: Lietuva
- Skraido_nuo: 1978-Bir-03
Re: Naujas Lift EZ
Labai jau neįprastas, tas "ryklio nosies" profilis. Profilio "noselės" aptekėjimas, žinoma, pagerėja, bet, matyt, yra ir daugiau argumentų, kad tai pasiteisins .
Kažkada ir lankstūs strypeliai profilio noselėse (Flexon Batten System) buvo tik pas APCO... http://www.apcoaviation.com/products.as ... oduct=lift
Kažkada ir lankstūs strypeliai profilio noselėse (Flexon Batten System) buvo tik pas APCO... http://www.apcoaviation.com/products.as ... oduct=lift
-
- PV Valdybos narys
- Pranešimai: 1851
- Užsiregistravo: 18 Spa 2012 17:10
- Country: Lietuva
- Skraido_nuo: 1978-Bir-03
Re: Naujas Lift EZ
Paramotorinis sparnas LIFT EZ su refleksiniu "ryklio nosies" profiliu. Naujos spalvos ir linksmas reklaminis video:
-
- PV Valdybos narys
- Pranešimai: 1851
- Užsiregistravo: 18 Spa 2012 17:10
- Country: Lietuva
- Skraido_nuo: 1978-Bir-03
Re: Naujas Lift EZ
APCO pradeda gamintį naują, žymiai universalesnę sparno Lift EZ modifikaciją. Modernizuotas sparnas įgijo labai įdomią
galimybę - "augti" kartu su piloto kvalifikacija - nuo pradedančiojo iki solidžią patirtį įgijusio mėgėjo. Lift EZ nešančioji dalis
(sparno plokštumos) liko tokios pat, pasikeitė tik viršutinio paviršiaus dizainas bei spalvos: Esminiai pakeitimai - laisvuose galuose, kurių nuo dabar bus 3 skirtingi variantai - Lift 2EZ; Lift EZ Classic ir Lift EZ-R.
Keičiant laisvuosius galus atitinkamai keičiasi ir sparno skridimo savybės.
"Pradinukams" skirtas Lift 2EZ. Čia nėra akceleratoriaus (speed'o) ir refleksams būdingos valdymo galinėmis "ausimis" sistemos
su papildomomis klevantomis. Saugumo dėlei ženkliai sumažinta trimerių eiga, Kad naujokams būtų lengviau susigaudyti, C ir D
stropų eilės sujungtos į vieną "šaką". Žinoma - SRS (Stall Recovery System), automtiškai išvedanti sparną iš parašiutavimo, visada
naudinga ir ne tik pradedantiesiems. Yra du pakabinimo taškai - aukštai ("raguotai") ir žemai ("šonkaulinei") pakabai: Lift EZ laisvuose galuose viskas išliko, kaip buvę (visi klasikiniai ir refleksų valdymo elementai). Keičiant iš "2EZ" į "EZ Classic",
pastarasis laisvų galų komplektas tiekiamas jau su papildomomis galinių "ausų" klevantomis bei stropomis ir kitais priedais išskyrus
ABS (Auto Balance System) sistemą, kuri iki šiol buvo tik Force II sparnuose. Tačiau, kaip teigdavo "TV-Shop", - tai dar ne viskas!
Patys išmaniausi - Lift-EZ-R - "lenktyniniai" (R - race) galai ABS jau turi, kaip ir visa kita, ko reikia sportinio charakterio refkelsui.
ABS sistemos, harmonizuojančios trimerių, speed'o ir gallinių "ausų" veikimą, dėka Lift EZ-R tapo manevringesniu už "EZ Classic"
Tad visi pastarųjų sparnų sąvininkai, užėjus norui "pasiautėti", gali užsisakyti EZ-R modifikacijos laisvuosius galus ir pirmyn į trasą...
Apie modernizuotą Lift EZ trumpai būtų galima pasakyti, kad tai - "trys viename" (Lift 2EZ, Lift EZ Classic ir Lift EZ-R).
Visas aprašytas laisvų galų modifikacijas sparnams Lift EZ atlieka oficialūs APCO atstovai.
galimybę - "augti" kartu su piloto kvalifikacija - nuo pradedančiojo iki solidžią patirtį įgijusio mėgėjo. Lift EZ nešančioji dalis
(sparno plokštumos) liko tokios pat, pasikeitė tik viršutinio paviršiaus dizainas bei spalvos: Esminiai pakeitimai - laisvuose galuose, kurių nuo dabar bus 3 skirtingi variantai - Lift 2EZ; Lift EZ Classic ir Lift EZ-R.
Keičiant laisvuosius galus atitinkamai keičiasi ir sparno skridimo savybės.
"Pradinukams" skirtas Lift 2EZ. Čia nėra akceleratoriaus (speed'o) ir refleksams būdingos valdymo galinėmis "ausimis" sistemos
su papildomomis klevantomis. Saugumo dėlei ženkliai sumažinta trimerių eiga, Kad naujokams būtų lengviau susigaudyti, C ir D
stropų eilės sujungtos į vieną "šaką". Žinoma - SRS (Stall Recovery System), automtiškai išvedanti sparną iš parašiutavimo, visada
naudinga ir ne tik pradedantiesiems. Yra du pakabinimo taškai - aukštai ("raguotai") ir žemai ("šonkaulinei") pakabai: Lift EZ laisvuose galuose viskas išliko, kaip buvę (visi klasikiniai ir refleksų valdymo elementai). Keičiant iš "2EZ" į "EZ Classic",
pastarasis laisvų galų komplektas tiekiamas jau su papildomomis galinių "ausų" klevantomis bei stropomis ir kitais priedais išskyrus
ABS (Auto Balance System) sistemą, kuri iki šiol buvo tik Force II sparnuose. Tačiau, kaip teigdavo "TV-Shop", - tai dar ne viskas!
Patys išmaniausi - Lift-EZ-R - "lenktyniniai" (R - race) galai ABS jau turi, kaip ir visa kita, ko reikia sportinio charakterio refkelsui.
ABS sistemos, harmonizuojančios trimerių, speed'o ir gallinių "ausų" veikimą, dėka Lift EZ-R tapo manevringesniu už "EZ Classic"
Tad visi pastarųjų sparnų sąvininkai, užėjus norui "pasiautėti", gali užsisakyti EZ-R modifikacijos laisvuosius galus ir pirmyn į trasą...
Apie modernizuotą Lift EZ trumpai būtų galima pasakyti, kad tai - "trys viename" (Lift 2EZ, Lift EZ Classic ir Lift EZ-R).
Visas aprašytas laisvų galų modifikacijas sparnams Lift EZ atlieka oficialūs APCO atstovai.
-
- PV Valdybos narys
- Pranešimai: 460
- Užsiregistravo: 08 Spa 2012 21:15
- Country: Lietuva
- Skraido_nuo: 1975-Rgs-23
- Miestas: VILNIUS
Re: Naujas Lift EZ
Tai kiek žinau ,tai pirmas tokio tipo sparnas pasaulyje......super.....