Sparnas keliasi labai lengvai ir labai energingai, net skraidžius su Forsu jauti , kad Skorpio kyla daug greičiau ir pradėt stabdyt jį reik daug anksčiau , kad nebūtum aplenktas.
Pakilimas nuo žemės galimas prie mažesnio greičio nei su Force M 27m ir pakilimui užtenka mažiau motoro galios. Pirmi pakilimai iškart nugąsdino sparno greitu reagavimu i klevantas, sparno proilgis 5,97 , tai beveik atitinka laisvūniška Competition lygio sparną, jei per greit žaidi su klevantom pakilimas gali gautis kasniais .Pakilus iškart pasijaučia sparno jautrumas į klevantas , pirmi skrydžiai buvo keisti, nes būni įpratęs sparną valdyt su kažkokiu užvėlinimu, Skorpio reaguoja akimirksniu, jau po kokiu 10 skrydžių pradedi jausti malonumą skraidyt pažeme ir jaust, kaip greit sparnas reaguoja į tavo veiksmus. Nusileidimas su Skorpio ir įdomus jaučiasi, kad sparno gera kokybė ir sklest palei žeme jis gali žymiai toliau nei iki šiol turėti sparnai, nusileidžiant reik pristabdinėt sparną tolygiai ir palengva , kol baigsis jo energija, jei jį užstabdysi ,kaip senąjį stingą , tai sparnas tave gali greit išmest vėl į kokių 5m aukštį ir neduok dieve atleisi stabdžius, tai gali staigiai nert į priekį ir smūgio į žemę jau neišvengt.
Sparno greičių diapazonas kiek keistokas, užtrauktais trimeriais be spydo 50 km/h , atleidus trimerius arba išmynus spydą padidėja iki 60 km/h , pats keisčiausias dalykas , kad veikia arba spydas arba trimeriai , kartu šie malonumai nesisumuoja, manyčiau čia gamintoju dar nedadirbta vieta, trimeris turetų daugiau užsitraukt, kad eitu skrist laisvūniškai , kalnuose buvom trimerius ant liežuvėlių užtraukę ir visai neblogai sparnas su mano 100 kg kūnu sukosi termikuose ir dinamikuose. Ir jei daugiau atsileidinetų , gal sparnas išeitų į reflekso rėžimą ir tada pradėtų veikt ir spydas efektyviai, dabar su užtrauktais trimeriais spydas kažkiek dirba, bet jis labai sunkus ir labai mažos eigos.
o jei trimeriai atleisti tai spydas išvis neefektyvus..
Matosi minant spyda pakimbi ant pačio spydo, o trimeriai visai atsipalaiduoja.
Kadangi atleistais trimeriais spydas praranda prasmę, tai skraidymas gaunasi visada užtrauktais trimeriais , to pasekoje praranda prasmę antri vairai, kurie sugalvoti valdyt sparną ,kai jis tariamai turėtų būt įvestas į reflekso režimą, nors atleidus trimerius pagrindiniai vairai lygiai taip pat gerai dirba, ne taip, kaip mūsų tikruosiuose refleksuose, kai valdymas apsiverčia atvirkščiai ir teisingas valdymas lieka tik antruose vairuose.
Skrendant toliau pradeda erzint sparno įsisiūbavimas, beveik visada turi laikyt už vairu ir kompensuot įsisiūbavimą, kas biškį erzina , kai žaidi su fotiku ar bandai toliau paskrist.
Per turbulenciją skrendant sparnas labai stabilus , per visus skrydžius , gal ir turėjau nedidelį ausies užlūžimą , į vingoverius ar spiralę sparnas neria su didžiausiu malonumu, sukantis spiralėje ,gali smagiai reguliuot spiralės žemėjimą, išeidinėja iš spirales ir su didžiule energija , taip kad reik nepersistengt skubėt išeidinėt nesusimažinus greičio.
Apibendrinant , kas nepatiko :
Kas patiko :