Kęstas buvo teisus! Pasirodo dar ne visi eglutes išmetė, kadangi aš visus metus buvau labai geras , šiandien po viena iš jų ir aš sau dovanėlę radauCoala rašė:Kalėdos būna ne tik kartą metuose.
Ozone Speedster
Forumo taisyklės
Sparnų aptarimas
Sparnų aptarimas
- Igor
- Pranešimai: 240
- Užsiregistravo: 06 Spa 2012 14:57
- Country: Lietuva
- Skraido_nuo: 2007-Kov-18
- Miestas: Vilnius
- Susisiekti:
Ozone Speedster
-
- PV Valdybos narys
- Pranešimai: 1851
- Užsiregistravo: 18 Spa 2012 17:10
- Country: Lietuva
- Skraido_nuo: 1978-Bir-03
Re: Ozone Speedster
Dirbtinės eglutės - geras išradimas - galima Kalėdas pratęsti tiek, kiek reikia
33-čio dydžio Speedster'is - skraidymui su "vežimu"?
Paskaičiau gamintojo patarimus - greičio didinimui pirmiausia naudoti speed'a ir tik po to trimerius. Iki galo atleidus trimerius vairuoti tik "ausimis"' (stabdžiai, greičiausia, jau veiks atvirkščiai).
33-čio dydžio Speedster'is - skraidymui su "vežimu"?
Paskaičiau gamintojo patarimus - greičio didinimui pirmiausia naudoti speed'a ir tik po to trimerius. Iki galo atleidus trimerius vairuoti tik "ausimis"' (stabdžiai, greičiausia, jau veiks atvirkščiai).
- Igor
- Pranešimai: 240
- Užsiregistravo: 06 Spa 2012 14:57
- Country: Lietuva
- Skraido_nuo: 2007-Kov-18
- Miestas: Vilnius
- Susisiekti:
Re: Ozone Speedster
Mano su traiku svoriui 160kg. sertifikuotu sparnų mažas pasirinkimas. Dėl galimo atvirkštinio vairavimo tai yra tiesa su refleksiniu Forsu panašus efektas buvo.Reno rašė:Dirbtinės eglutės - geras išradimas - galima Kalėdas pratęsti tiek, kiek reikia
33-čio dydžio Speedster'is - skraidymui su "vežimu"?
Paskaičiau gamintojo patarimus - greičio didinimui pirmiausia naudoti speed'a ir tik po to trimerius. Iki galo atleidus trimerius vairuoti tik "ausimis"' (stabdžiai, greičiausia, jau veiks atvirkščiai).
-
- PV Valdybos narys
- Pranešimai: 1851
- Užsiregistravo: 18 Spa 2012 17:10
- Country: Lietuva
- Skraido_nuo: 1978-Bir-03
Re: Ozone Speedster
Atvirkščias stabdžių efektas "reflekse" būdingas visiems tokio tipo sparnams - klasikinis profilis aerodinamiškai yra efektyvesnis, t.y. - generuoja didesnę keliamąją jėgą, nei "s" formos profilis. Stabdant klevanta "s" profilis pirmiausia palaipsniui pervedamas į klasikinį. Pasipriešinimas toje sparno pusėje dar, beveik, nesikeičia, o keliamoji jėga - jau didėja, stabdomą sparno pusę vis labiau keldama aukštyn.
- Igor
- Pranešimai: 240
- Užsiregistravo: 06 Spa 2012 14:57
- Country: Lietuva
- Skraido_nuo: 2007-Kov-18
- Miestas: Vilnius
- Susisiekti:
Re: Ozone Speedster
Pirmas startas
- Aloyzas Liaukus
- PV Valdybos narys
- Pranešimai: 823
- Užsiregistravo: 03 Spa 2012 14:03
- Country: Lietuva
- Skraido_nuo: 1993-Lap-19
- Miestas: Alytus
- Susisiekti:
Re: Ozone Speedster
Sveikinu, gražus sparnas.
-
- PV Valdybos narys
- Pranešimai: 1851
- Užsiregistravo: 18 Spa 2012 17:10
- Country: Lietuva
- Skraido_nuo: 1978-Bir-03
Re: Ozone Speedster
33 Speedster'is, skrendant laisvūniškai , turėjo būti labai nedakrautas.
Niūriai pilkame daugaus fone sparnas atrodo gražiai.
Niūriai pilkame daugaus fone sparnas atrodo gražiai.