Puslapis 22

Re: Paratraikų naujienos

Parašytas: 24 Kov 2015 12:58
Reno
Para-perspektyvos daugiavaikėms šeimoms - keturvietis paratraikas :-o
Keturvietis traikas.JPG

phpBB [video]

Re: Paratraikų naujienos

Parašytas: 07 Bal 2015 13:40
Igor
Paveikslėlis
Šitas Nissan motoras ir traikui tiktu.
http://www.engineering.com/DesignerEdge ... ngine.aspx

Re: Paratraikų naujienos

Parašytas: 07 Bal 2015 14:15
Reno
Spėju, kad 400 a.g. jis išvysto esant kokiems 17000-18000 aps/min. Kad sukti traiko propeleri, reikia reduktoriaus, maždaug, 1:8-8,5 :-o
Resursas? NISSAN tikisi, kad 24 val lenktynes atlaikys...
Iki F-1 buvo uždraustos turbinos (rodos 1988 m.), iš 1,5 ltr variklio "išspausdavo" iki 1300 a.g.

Re: Paratraikų naujienos

Parašytas: 07 Bal 2015 17:54
vysniukas
Čia Nismo padalinys nagus prikišęs, tai lėktum su vėjeliu, jei truputį sūkius apribotum, tai laikytų ilgiau, tik va kaina gali labai kandžiotis, bet iš kitos pusės kodėl gi ne.

Re: Paratraikų naujienos

Parašytas: 07 Vas 2016 18:16
elisfly
Isradingi kaimynai.
Paveikslėlis

Re: Paratraikų naujienos

Parašytas: 08 Vas 2016 09:53
Reno
O, čia jau net "vintažu" padvelkė - vis tik motociklo JAWA priekaba dabar jau didelė retenybė :ap:
Panašu, kad šio keturračio "traiko" platforma padaryta taip, kad ant jos galima uždėti bet ką (pvz, kad ir vonią su dušu :-o )

Re: Paratraikų naujienos

Parašytas: 06 Lie 2016 14:47
Reno
Na ką gi, - beliko tik ratus kampuotus padaryti ir originalus stilius, sakyčiau, būtų išlaikytas visu 100%.
O sparnas, kiek suprantu, čia su "lenciūgais" kabinamas...
Kampuotas para.JPG

Re: Paratraikų naujienos

Parašytas: 04 Bal 2017 10:35
Reno
Paprasčiausias būdas "užturbinti" XCitor'ių, jei gamintojo deklaruojamo 70 a.g. galingumo nebepanka. Tiesa,
eksperimentuojantis tvirtina, jog variklio galia - 65 a.g. "Turbo" efektas šiuo atveju menkas: +300 sūkių varikliui
veikiant 4000 aps/min ir +100-150 sūkių, kuomet motoro apsukos - 6000. Su karbiuratoriumi toks "turboriukas",
greičiausia, nepavyktų, nebent slėgį lygiagrečiai padidinti ne tik oro, bet ir kuro magistralėje. Bet XCitor'iaus
varikliuose panaudota kuro įpurškimo sistema, tad slėgio padidėjimą įsiurbimo kanale elektronika, greičiausia,
atitinkamai kompensuoja, kad "turbinant" pačiu elementariausiu būdų, kad mišinys netaptų per liesas :mast:
phpBB [video]

Re: Paratraikų naujienos

Parašytas: 02 Geg 2017 10:07
Reno
Man vis neduoda ramybės mintis - o kodėl traikui variklio neperkėlus į priekį? Švedai tai jau padarė, bet pasirodo,
kad ši idėja ėkmingai išbandyta gerokai, gerokai anksčiau :-o
phpBB [video]

Re: Paratraikų naujienos

Parašytas: 02 Geg 2017 20:48
tautvydas
Kazko man neramu butu leistis, kol giljotina priekyje sukasi.

Re: Paratraikų naujienos

Parašytas: 03 Geg 2017 09:30
Reno
Prieš tupdant paramotorą ar paratraiką variklis, dažniausia, išjungiamas (mažesnė tikimybė pažeisti "giljotiną", jei tupdymas būtų
nesėkmingas) :-o Beveik visi vienmotoriai lėktuvai "giljotiną" turi, būtent, priekyje ir laaabai nesinori, kad skrydžio metu, ji sustotų...) :ne:
Propeleris - tai tik didelis ventiliatorius, skirtas pilotui aušinti. Skrydžio metu jam netikėtai sustojus, pilotą tuoj pat išpila prakaitas...
Kas yra propeleris.jpg
Kas yra propeleris.jpg (51.89 KiB) Peržiūrėta 11300 karus(ų)

Re: Paratraikų naujienos

Parašytas: 20 Gru 2017 16:06
Reno
Paratraikas "made in Ireland" su neįgaliųjų vežimėlio ratais. Kažkaip dviprasmiškai visa tai atrodo... :mast:
phpBB [video]

Re: Paratraikų naujienos

Parašytas: 17 Rgs 2021 10:54
Reno
Visai įdomus motoparasparnio (PPG) ir motoparašiuto (PPC) palyginimas. Pastarieji ypač populiarūs JAV, o pas
mus šie lakiojimo aparatai - absoliuti egzotika. Prieš kokius 15 metų PPC buvo įsigiję uteniškiai ir Aloyzas tą
motoparašiutą net išbandė ore. Koks to aparato likimas - nežinau :mast:
Žiūtrint žemiau esantį video net ir nesuprantantys anglilškai iškart susigaudys, kad lyginant su paratraiku, PPC
yra "parabombonešio" tipo aparatas. Sparnas valdomas kojomis (nes rankos, šiuo atveju, greitai pavargtų). Bet
valdymo principai - lygiai tie patys.
phpBB [video]

Filmuko autorius demostruoja gan archaišką "matraco" formos sparną. Visi modenesni PPC jau yra elipsiniai,
pasižymintys geresne sklendimo kokybe, lyginant su stačiakampiais. Tačiau APCO PPC modelių gamoje vienas
"matracas" vis dar yra išlikęs. O elipsinis Lift II - pats universaliausias, nes gali būti naudojamas tiek PPG, tiek
ir PPC (komplektuojamas su skirtingais laisvais galais, pritaikytais rankinam valdymui, arba kojomis). Skiriasi
ir atstumas tarp pakabinimo taškų - PPG variante - 500-650 cm, o PPC - triskart didesnis - 1400-1600 cm.
PPG_PPC.JPG
APCO gamina dar ir tipišką motoparašiutinę elipsę - Cruiser, galinčią skraidinti net 500 kg (tilps ne tik žmona, bet ir uošvienė... :-o ).
Apco_Cruiser-S_IMG-6386.jpg
Panašu, kad Vidas kažką jau planuoja, nes savom akim mačiau, kaip Izraelyje jis motoparašiutą "matavosi"... :mrgreen:
PPC Vidas 1.JPG
PPC Vidas 2.JPG