Paratraikų naujienos
-
- PV Valdybos narys
- Pranešimai: 1851
- Užsiregistravo: 18 Spa 2012 17:10
- Country: Lietuva
- Skraido_nuo: 1978-Bir-03
Paratraikų naujienos
Šiumetinėje AERO Friedrichshafen parodoje demonstruota keletas naujų, dar nematytų originalaus dizaino paratraikų modelių:
Sparno pakabos mazgai būdingi PPG. Atrodo, kad tai "sunkioji" PPG technika, nesivaikant idėjos vežiotis įrangą lengvojo automobilio salone.
Variklis (atskirai dešinėje), greičiausia, bus Vankelio tipo.
O tas oranžinis, kiaušinio formos dvivietis (antrame plane) savo koncepcija panašus į Fresh Breeze'o "Excitor'ių"
Pagal konstrukcijos "masę" šie 3-račiai vežimai jau primena PPC (motoparašiutai), bet juose nematyti sparno kojinio valdymo mechanizmų. Sparno pakabos mazgai būdingi PPG. Atrodo, kad tai "sunkioji" PPG technika, nesivaikant idėjos vežiotis įrangą lengvojo automobilio salone.
Variklis (atskirai dešinėje), greičiausia, bus Vankelio tipo.
O tas oranžinis, kiaušinio formos dvivietis (antrame plane) savo koncepcija panašus į Fresh Breeze'o "Excitor'ių"
-
- PV Valdybos narys
- Pranešimai: 1851
- Užsiregistravo: 18 Spa 2012 17:10
- Country: Lietuva
- Skraido_nuo: 1978-Bir-03
Re: Paratraikų naujienos
Visi puikiai žino pasaką apie Auksinę žuvelę, animacinį filmą "Žuviukas Nemo". Bet kažkodėl dažniausia naudojamas šio
vandenų gyventojo įvaizdis. Belieka tik sulaukt, kol kažkas panašaus atsiras ir ant vieno iš Viktoro atstovaujamų FENIX traikų
vandenų gyventojo įvaizdis. Belieka tik sulaukt, kol kažkas panašaus atsiras ir ant vieno iš Viktoro atstovaujamų FENIX traikų
-
- PV Valdybos narys
- Pranešimai: 1851
- Užsiregistravo: 18 Spa 2012 17:10
- Country: Lietuva
- Skraido_nuo: 1978-Bir-03
Re: Paratraikų naujienos
Verta dėmesio idėja. Čia svarbu, kad varikliai būtų kuo lengvesni.Igoris rašė:"Kri-Kri" traikas.
Re: Paratraikų naujienos
kazkam malonu kai toks vejas pucia i nosi... ir kojos pagal pat propelerius makaluojasi...
Re: Paratraikų naujienos
Panašu į modelinius variklius, tokius berods amazon ir hobbyking esu matęs.
-
- PV Valdybos narys
- Pranešimai: 1851
- Užsiregistravo: 18 Spa 2012 17:10
- Country: Lietuva
- Skraido_nuo: 1978-Bir-03
Re: Paratraikų naujienos
Varikliai, žinoma, kad modeliniai. Vietoje jų būtų galima pabandyt, pvz, elektrinius įmontuoti.
Pati komponuotės idėja nebloga. Na, o jei erzina į nosį pučiantis vėjas, geriau persėst į oro baliona...
Žiemą "užuovėja", aišku, pasiteisina ir švedai tokią idėją įgyvendino, tiesiog, "apstiklinę" savo traiką:
Rezultatas - jokių aplinkui styrančių apsaugos lankų, jokiu tinklų, o ir Raket'o traukos, atrodo, pakanka.
Pasirodo, kad kabina dar ir apšildoma (čia skraidoma esant -22'C)
Pati komponuotės idėja nebloga. Na, o jei erzina į nosį pučiantis vėjas, geriau persėst į oro baliona...
Žiemą "užuovėja", aišku, pasiteisina ir švedai tokią idėją įgyvendino, tiesiog, "apstiklinę" savo traiką:
Rezultatas - jokių aplinkui styrančių apsaugos lankų, jokiu tinklų, o ir Raket'o traukos, atrodo, pakanka.
Pasirodo, kad kabina dar ir apšildoma (čia skraidoma esant -22'C)
-
- PV Valdybos narys
- Pranešimai: 1851
- Užsiregistravo: 18 Spa 2012 17:10
- Country: Lietuva
- Skraido_nuo: 1978-Bir-03
Re: Paratraikų naujienos
Yra ir daugiau Tautvydo bendraminčių, į paratraikus montujančių BMW variklius.
Nors šis tai man "iki skausmo" panašus į Fresh Breeze XCitor'ių, tik kad variklis - pagal Tautvydą
Nors šis tai man "iki skausmo" panašus į Fresh Breeze XCitor'ių, tik kad variklis - pagal Tautvydą
Re: Paratraikų naujienos
Jo... Net širdis apsala žiūrint. Rūkas išsisklaidys ir aš skrisiu. Kad man taip jų resursus ir dirbtuves. Otai aš tik su " KVALDA" ir su kažkokia motina lipdau. Ir reduktorius aviacinis. jei specai nemelavo, tai Vokietjoje naujas reduktorius BMWui 3000EUR. kainuoja. Bet už tai man variklis pusmetriu žemiau gaunasi. Kažkaip ramiau, kai 80kg. ne virš galvos, o po ušpakaliu kabo. O ko jų sparno ausys taip lankstėsi? Jei man taip, tai mano aerodromo nebeužtektų.
-
- PV Valdybos narys
- Pranešimai: 1851
- Užsiregistravo: 18 Spa 2012 17:10
- Country: Lietuva
- Skraido_nuo: 1978-Bir-03
Re: Paratraikų naujienos
Apie tuos dantratinius reduktorius BMW bokseriams esu girdėjęs labai prieštaringos informacijos (neatlaiko variklio didelio sukimo momento).tautvydas rašė:Jo... Ir reduktorius aviacinis. jei specai nemelavo, tai Vokietjoje naujas reduktorius BMWui 3000EUR. kainuoja. Bet už tai man variklis pusmetriu žemiau gaunasi. Kažkaip ramiau, kai 80kg. ne virš galvos, o po ušpakaliu kabo.
Arūnas Rupkus naudoja tos pačios R-serijos BMW motorą (bokseris) ULO lėktuvėliui ir jau sukaupęs patirties ką daryt, kad reduktorius nepabirtų.
Re: Paratraikų naujienos
O diržas tai nepabyra. Yra reikalų, kol mažąjį skriemulį su alkūniniu sujungi, bet tikriausiai problemos lengviau sprendžiamos, nei dantratinį reduktorių kabinant.
Re: Paratraikų naujienos
Pasirodo ir aš klaidų darau. Reduktoriaus kaina buvo 30000eur. Ir užupakalį pasirodo su klaida parašiau. Tik cituotę skaitydamas pamačiau.
-
- PV Valdybos narys
- Pranešimai: 1851
- Užsiregistravo: 18 Spa 2012 17:10
- Country: Lietuva
- Skraido_nuo: 1978-Bir-03
Re: Paratraikų naujienos
Įdėk savo traiko nuotraukų, Tautvydai. Apie visokius ten "Rostselmaš'us" dažnai transliuojama, o apie Tavąjį traiką su BMW varikliu iki šiol nelabai kas ir težino. Kaip ten bebūtų, bet tai pirmasis paratraikas Lietuvoje su 4-takčiu motoru. Be to, galingesnio už jį pas mus juk nėra...
- Aloyzas Liaukus
- PV Valdybos narys
- Pranešimai: 823
- Užsiregistravo: 03 Spa 2012 14:03
- Country: Lietuva
- Skraido_nuo: 1993-Lap-19
- Miestas: Alytus
- Susisiekti:
- Aloyzas Liaukus
- PV Valdybos narys
- Pranešimai: 823
- Užsiregistravo: 03 Spa 2012 14:03
- Country: Lietuva
- Skraido_nuo: 1993-Lap-19
- Miestas: Alytus
- Susisiekti:
-
- PV Valdybos narys
- Pranešimai: 1851
- Užsiregistravo: 18 Spa 2012 17:10
- Country: Lietuva
- Skraido_nuo: 1978-Bir-03
Re: Paratraikų naujienos
Panašu, kad Tautvydo dirbtuvėse gimsta dar vienas "monster'is" - hiperparatraikas Kiek beskaičiuoju, bet 175 cm propeleriui otimali redukcija būtų 1:3. Esant 1:2,3 minėtas propeleris išeina per didelisAloyzas Liaukus rašė:
(problema, kad tokiu atveju neisšnaudojamas arba variklio, arba propelerio potencialas). Jeigu 1:2,3 redukcijos nėra
galimybės keisti, manau, kad propelerio diametrą reikėtų mažinti bent jau iki 160 cm. Pastarajam teisingai parinkus
menčių pastatymo kampus statinės traukos, manau, gautum tiek pat, o skrydžio metu rezultatas net būtų geresnis.
Priedo: sumažėtų propelerio keliamas triukšmas bei reakcijos į sūkius momentas.
Būtų labai įdomu atlikti palyginamuosius bandymus
Re: Paratraikų naujienos
Renatai, ar dar daugiau foto turi iš šios parodos apie traikus ? Kaip galėčiau jas pažiūrėti ?Reno rašė:Šiumetinėje AERO Friedrichshafen parodoje demonstruota keletas naujų, dar nematytų originalaus dizaino paratraikų modelių:Pagal konstrukcijos "masę" šie 3-račiai vežimai jau primena PPC (motoparašiutai), bet juose nematyti sparno kojinio valdymo mechanizmų.
Sparno pakabos mazgai būdingi PPG. Atrodo, kad tai "sunkioji" PPG technika, nesivaikant idėjos vežiotis įrangą lengvojo automobilio salone.
Variklis (atskirai dešinėje), greičiausia, bus Vankelio tipo.
O tas oranžinis, kiaušinio formos dvivietis (antrame plane) savo koncepcija panašus į Fresh Breeze'o "Excitor'ių"
- Aloyzas Liaukus
- PV Valdybos narys
- Pranešimai: 823
- Užsiregistravo: 03 Spa 2012 14:03
- Country: Lietuva
- Skraido_nuo: 1993-Lap-19
- Miestas: Alytus
- Susisiekti:
- Aloyzas Liaukus
- PV Valdybos narys
- Pranešimai: 823
- Užsiregistravo: 03 Spa 2012 14:03
- Country: Lietuva
- Skraido_nuo: 1993-Lap-19
- Miestas: Alytus
- Susisiekti:
Re: Paratraikų naujienos
Video ataskaita apie pirmąjį Baltijos šalyse paratraiką su keturtakčiu motoru:
(vienas jau iškeliavo ir skraido Latvijoj)
(vienas jau iškeliavo ir skraido Latvijoj)
-
- PV Valdybos narys
- Pranešimai: 1851
- Užsiregistravo: 18 Spa 2012 17:10
- Country: Lietuva
- Skraido_nuo: 1978-Bir-03
Re: Paratraikų naujienos
Minimalizmo gerbėjams (visiška priešingybė prieš tai pateiktai info). Kažkas panašaus į "parataburetę"