Puslapis 11

Jėgainės traikams

Parašytas: 23 Sau 2014 13:47
Reno
2-takčiai vidaus degimo varikliai motoparasparnių segmente išsikovoję labai tvirtas pozicijas ir panašu, kad jos tokios išliks dar ilgai.
4-takčių motorų pritaikymą šiai skraidymo aparatų klasei iki šiol galima priskirti egzotikai. Bet jau pasitaiko labai įdomių egzempliorių,
pvz, - paratraikas su motociklo BMW varikliu. Bavariški motocikliniai "bokseriai" yra labai kompaktiški (motoro ilgis mažai tesiskiria
nuo tradicinio 2-takčio ROTAX), ekonomiški ir jų galios/svorio santykis <1 (puiki alternatyva nagingiems "traikistams").
phpBB [video]

Re: Jėgainės traikams

Parašytas: 23 Sau 2014 14:00
Reno
Reaktyviniai varikliai paratraikams - jau net ne egzotika, o greičiau, - inžinerinis humoras (kažkas panašaus į plentvolį su spoileriais).
Bet taip gyventi - linksmiau:
phpBB [video]

Re: Jėgainės traikams

Parašytas: 24 Sau 2014 21:54
tautvydas
Labai panašus į mano gaminamą. Variklis toks pats, opozicinis BMW 1100R-80ps. Turiu atliekamą

Re: Jėgainės traikams

Parašytas: 26 Sau 2014 11:05
Edgaras ASA
phpBB [video]

Re: Jėgainės traikams

Parašytas: 19 Gru 2016 13:33
Reno
Rusai (SibAero) "suporino" Raket'ą, tikriausia, siekdami sukurt "neturintį analogų" varikli paratraikams.
Įšejo 2R-i-1C27, t.y. - 236 cm2 (118x2) darbinio tūrio 2-taktis "dvigalvis". Deklaruojama galia - apie
25 a.g. esant 8000-8500 aps/min ir 28,5 a.g. motorą "įsukus" iki 9000 aps/min. Svorio nerašo... :mast:
Raket 2x2 a.jpg
Raket 2x2 b.jpg
Raket 2x2 d.jpg

Re: Jėgainės traikams

Parašytas: 06 Sau 2017 13:35
Reno
Dar viena 4-takčio pramoninio B&S (Briggs & Stratton) V2 variklio aviacinė konversija.
Darbinis tūris - 1000 cm2, forsuotas iki - 50 a.g. (neperdirbtas serijinis - apie 30 a.g.), bet sveria vis dar daugokai - 57 kg :mast:
Tačiau paratraikui turi tikti, nors ieškantys "teisingų" kainų - tikrai nusivils...
B&S 50 ag.jpg
B&S 50 ag.jpg (67.6 KiB) Peržiūrėta 10877 karus(ų)

Re: Jėgainės traikams

Parašytas: 07 Sau 2017 23:57
tautvydas
Na jau tikrai, pridėję 20 kg su bmwr1200, gavę dviguba galingumą turime geresni svorio ir galios santyki, nekalbant jau apie galios ir kainos santykį

Re: Jėgainės traikams

Parašytas: 08 Sau 2017 12:57
Reno
tautvydas rašė:Na jau tikrai, pridėję 20 kg su bmwr1200, gavę dviguba galingumą turime geresni svorio ir galios santyki, nekalbant jau apie galios ir kainos santykį
Tikrai taip, Tautvydai. Apie BMW R-serijos variklų pritaikymą paratraikams daugiau už Tave išmanančio Lietuvoje nėra :ap:

Re: Jėgainės traikams

Parašytas: 06 Bal 2017 09:16
Reno
Jei kas planuojate "biudžetinį" 2-vietį paratraiką, LAF (Lietuvos aviakonstruktorių federacija) tinklapyje yra skelbimas apie parduodamą Rotax 447 su visais būtiniausiais priedais. http://manosparnai.lt/e107_plugins/foru ... .php?53480. Variklis - 40 a.g, po einamojo remonto (pagal gamintojo reglamentą 2-takčiai Rotax'ai turi būti perrenkami kas 300 val).
Kaina - normali ir dar galima derėtis.

Re: Jėgainės traikams

Parašytas: 08 Geg 2017 14:44
Reno
Paratraikų su reaktyviniais (turborektyviniais) varikliai YouTriūboje jau rasite ir ne vieną. Tačiau tokio tipo aparato su "turbopropu"
regėti dar neteko. Bet gali greitai atsirasti, nes Stuttgart Engineering iš Vokietijos savo variklius jau bando pritaikyti ULO (atliekami
bandymai). 100 a.g. variklis (mėlynas) tesveria 28 kg, o 130 a.g. variantas (raudonas) - vos 2 kg sunkesnis. Abiejų turbininių variklių
matmenys vienodi - 550 cm x 280 cm, tik mėlynasis - šiek tiek "ekonomiškesnis" - 27 kg dyzelino/val. Raudonasis sukūrena 5 kg daugiau.
Tai maždaug dvigubai mažiau už turboreaktyvinius "giminaičius", kurie praryja maždaug po kilogramą "soliarkos" per val, o traukos - tik
apie 40 kg. Iš turbopropelerinio gali tikėtis 6-8 kartus daugiau. Deklaruojamas resursas - 2000 val. Žodžiu, - pili kibirais žibalą ir skrendi :S:
TurboProp STV-100.JPG
TurboProp STV-130.JPG

Re: Jėgainės traikams

Parašytas: 09 Geg 2017 13:59
tautvydas
Gal ne po kilograma per val? :arrow:

Re: Jėgainės traikams

Parašytas: 09 Geg 2017 18:38
Reno
tautvydas rašė:Gal ne po kilograma per val? :arrow:
Teisingai, Tautvydai :ap:
Pasitaisau - po kg/min. : http://www.pbsvb.com/customer-industrie ... jet-engine

Re: Jėgainės traikams

Parašytas: 18 Gru 2017 15:24
Reno
Na štai - dar viena turbopropelerinė jėgainė paratraikui. Sistema lengva, tik, žinoma, labai inertiška, ypač kol propelerio
sūkiai nedideli. Bet kai propeleris įsisuka, tai "ošia" užtikrintai. Na, jei jau išdykaujama bandant reaktyvinius variklius kabinti
prie parasparnių, tai "turbopropas" šiuo atveju visada bus pranašesnis. Bent jau kuro sąnaudos - 30-40% mažesnės
phpBB [video]

Re: Jėgainės traikams

Parašytas: 26 Rgp 2020 15:03
Reno
Jeigu kam reikia nebrangaus normalios tech. būklės 2-cilindrio variklio traikui, skambinkite Benui: *682 74040
http://www.airmaster.ru/content/view/51/86/
Parduodamas variklis - su 1 karbiuratoriumi (44 a.g.) ir dantytu diržiniu reduktoriumi (1:2,6)
UMPO 432AM.JPG
UMPO 432AM.JPG (22.37 KiB) Peržiūrėta 6069 karus(ų)