Jėgainės traikams

Viskas apie traikus
Skelbti atsakymą
Reno
PV Valdybos narys
Pranešimai: 1851
Užsiregistravo: 18 Spa 2012 17:10
Country: Lietuva
Skraido_nuo: 1978-Bir-03

Jėgainės traikams

Standartinė Reno » 23 Sau 2014 13:47

2-takčiai vidaus degimo varikliai motoparasparnių segmente išsikovoję labai tvirtas pozicijas ir panašu, kad jos tokios išliks dar ilgai.
4-takčių motorų pritaikymą šiai skraidymo aparatų klasei iki šiol galima priskirti egzotikai. Bet jau pasitaiko labai įdomių egzempliorių,
pvz, - paratraikas su motociklo BMW varikliu. Bavariški motocikliniai "bokseriai" yra labai kompaktiški (motoro ilgis mažai tesiskiria
nuo tradicinio 2-takčio ROTAX), ekonomiški ir jų galios/svorio santykis <1 (puiki alternatyva nagingiems "traikistams").
phpBB [video]

Reno
PV Valdybos narys
Pranešimai: 1851
Užsiregistravo: 18 Spa 2012 17:10
Country: Lietuva
Skraido_nuo: 1978-Bir-03

Re: Jėgainės traikams

Standartinė Reno » 23 Sau 2014 14:00

Reaktyviniai varikliai paratraikams - jau net ne egzotika, o greičiau, - inžinerinis humoras (kažkas panašaus į plentvolį su spoileriais).
Bet taip gyventi - linksmiau:
phpBB [video]

tautvydas
PV Klubo narys
Pranešimai: 87
Užsiregistravo: 17 Lap 2012 02:22
Skraido_nuo: 2008-Bal-19

Re: Jėgainės traikams

Standartinė tautvydas » 24 Sau 2014 21:54

Labai panašus į mano gaminamą. Variklis toks pats, opozicinis BMW 1100R-80ps. Turiu atliekamą

Vartotojo avataras
Edgaras ASA
PV Klubo narys
Pranešimai: 155
Užsiregistravo: 05 Lap 2012 06:45
Country: Lietuva
Skraido_nuo: 2009-Gru-14
Miestas: Alytus
Susisiekti:

Re: Jėgainės traikams

Standartinė Edgaras ASA » 26 Sau 2014 11:05

phpBB [video]
Katrs cilvēks pats savas laimes kalējs.
J.Rainis.

Reno
PV Valdybos narys
Pranešimai: 1851
Užsiregistravo: 18 Spa 2012 17:10
Country: Lietuva
Skraido_nuo: 1978-Bir-03

Re: Jėgainės traikams

Standartinė Reno » 19 Gru 2016 13:33

Rusai (SibAero) "suporino" Raket'ą, tikriausia, siekdami sukurt "neturintį analogų" varikli paratraikams.
Įšejo 2R-i-1C27, t.y. - 236 cm2 (118x2) darbinio tūrio 2-taktis "dvigalvis". Deklaruojama galia - apie
25 a.g. esant 8000-8500 aps/min ir 28,5 a.g. motorą "įsukus" iki 9000 aps/min. Svorio nerašo... :mast:
Raket 2x2 a.jpg
Raket 2x2 b.jpg
Raket 2x2 d.jpg

Reno
PV Valdybos narys
Pranešimai: 1851
Užsiregistravo: 18 Spa 2012 17:10
Country: Lietuva
Skraido_nuo: 1978-Bir-03

Re: Jėgainės traikams

Standartinė Reno » 06 Sau 2017 13:35

Dar viena 4-takčio pramoninio B&S (Briggs & Stratton) V2 variklio aviacinė konversija.
Darbinis tūris - 1000 cm2, forsuotas iki - 50 a.g. (neperdirbtas serijinis - apie 30 a.g.), bet sveria vis dar daugokai - 57 kg :mast:
Tačiau paratraikui turi tikti, nors ieškantys "teisingų" kainų - tikrai nusivils...
B&S 50 ag.jpg
B&S 50 ag.jpg (67.6 KiB) Peržiūrėta 10613 karus(ų)

tautvydas
PV Klubo narys
Pranešimai: 87
Užsiregistravo: 17 Lap 2012 02:22
Skraido_nuo: 2008-Bal-19

Re: Jėgainės traikams

Standartinė tautvydas » 07 Sau 2017 23:57

Na jau tikrai, pridėję 20 kg su bmwr1200, gavę dviguba galingumą turime geresni svorio ir galios santyki, nekalbant jau apie galios ir kainos santykį

Reno
PV Valdybos narys
Pranešimai: 1851
Užsiregistravo: 18 Spa 2012 17:10
Country: Lietuva
Skraido_nuo: 1978-Bir-03

Re: Jėgainės traikams

Standartinė Reno » 08 Sau 2017 12:57

tautvydas rašė:Na jau tikrai, pridėję 20 kg su bmwr1200, gavę dviguba galingumą turime geresni svorio ir galios santyki, nekalbant jau apie galios ir kainos santykį
Tikrai taip, Tautvydai. Apie BMW R-serijos variklų pritaikymą paratraikams daugiau už Tave išmanančio Lietuvoje nėra :ap:

Reno
PV Valdybos narys
Pranešimai: 1851
Užsiregistravo: 18 Spa 2012 17:10
Country: Lietuva
Skraido_nuo: 1978-Bir-03

Re: Jėgainės traikams

Standartinė Reno » 06 Bal 2017 09:16

Jei kas planuojate "biudžetinį" 2-vietį paratraiką, LAF (Lietuvos aviakonstruktorių federacija) tinklapyje yra skelbimas apie parduodamą Rotax 447 su visais būtiniausiais priedais. http://manosparnai.lt/e107_plugins/foru ... .php?53480. Variklis - 40 a.g, po einamojo remonto (pagal gamintojo reglamentą 2-takčiai Rotax'ai turi būti perrenkami kas 300 val).
Kaina - normali ir dar galima derėtis.

Reno
PV Valdybos narys
Pranešimai: 1851
Užsiregistravo: 18 Spa 2012 17:10
Country: Lietuva
Skraido_nuo: 1978-Bir-03

Re: Jėgainės traikams

Standartinė Reno » 08 Geg 2017 14:44

Paratraikų su reaktyviniais (turborektyviniais) varikliai YouTriūboje jau rasite ir ne vieną. Tačiau tokio tipo aparato su "turbopropu"
regėti dar neteko. Bet gali greitai atsirasti, nes Stuttgart Engineering iš Vokietijos savo variklius jau bando pritaikyti ULO (atliekami
bandymai). 100 a.g. variklis (mėlynas) tesveria 28 kg, o 130 a.g. variantas (raudonas) - vos 2 kg sunkesnis. Abiejų turbininių variklių
matmenys vienodi - 550 cm x 280 cm, tik mėlynasis - šiek tiek "ekonomiškesnis" - 27 kg dyzelino/val. Raudonasis sukūrena 5 kg daugiau.
Tai maždaug dvigubai mažiau už turboreaktyvinius "giminaičius", kurie praryja maždaug po kilogramą "soliarkos" per val, o traukos - tik
apie 40 kg. Iš turbopropelerinio gali tikėtis 6-8 kartus daugiau. Deklaruojamas resursas - 2000 val. Žodžiu, - pili kibirais žibalą ir skrendi :S:
TurboProp STV-100.JPG
TurboProp STV-130.JPG

tautvydas
PV Klubo narys
Pranešimai: 87
Užsiregistravo: 17 Lap 2012 02:22
Skraido_nuo: 2008-Bal-19

Re: Jėgainės traikams

Standartinė tautvydas » 09 Geg 2017 13:59

Gal ne po kilograma per val? :arrow:

Reno
PV Valdybos narys
Pranešimai: 1851
Užsiregistravo: 18 Spa 2012 17:10
Country: Lietuva
Skraido_nuo: 1978-Bir-03

Re: Jėgainės traikams

Standartinė Reno » 09 Geg 2017 18:38

tautvydas rašė:Gal ne po kilograma per val? :arrow:
Teisingai, Tautvydai :ap:
Pasitaisau - po kg/min. : http://www.pbsvb.com/customer-industrie ... jet-engine

Reno
PV Valdybos narys
Pranešimai: 1851
Užsiregistravo: 18 Spa 2012 17:10
Country: Lietuva
Skraido_nuo: 1978-Bir-03

Re: Jėgainės traikams

Standartinė Reno » 18 Gru 2017 15:24

Na štai - dar viena turbopropelerinė jėgainė paratraikui. Sistema lengva, tik, žinoma, labai inertiška, ypač kol propelerio
sūkiai nedideli. Bet kai propeleris įsisuka, tai "ošia" užtikrintai. Na, jei jau išdykaujama bandant reaktyvinius variklius kabinti
prie parasparnių, tai "turbopropas" šiuo atveju visada bus pranašesnis. Bent jau kuro sąnaudos - 30-40% mažesnės
phpBB [video]

Reno
PV Valdybos narys
Pranešimai: 1851
Užsiregistravo: 18 Spa 2012 17:10
Country: Lietuva
Skraido_nuo: 1978-Bir-03

Re: Jėgainės traikams

Standartinė Reno » 26 Rgp 2020 15:03

Jeigu kam reikia nebrangaus normalios tech. būklės 2-cilindrio variklio traikui, skambinkite Benui: *682 74040
http://www.airmaster.ru/content/view/51/86/
Parduodamas variklis - su 1 karbiuratoriumi (44 a.g.) ir dantytu diržiniu reduktoriumi (1:2,6)
UMPO 432AM.JPG
UMPO 432AM.JPG (22.37 KiB) Peržiūrėta 5805 karus(ų)

Skelbti atsakymą