Tokių išlaižytų formų motoparašiuto dar neteko matyti:
Motoparašiutai (PPC)
-
- PV Valdybos narys
- Pranešimai: 1851
- Užsiregistravo: 18 Spa 2012 17:10
- Country: Lietuva
- Skraido_nuo: 1978-Bir-03
Motoparašiutai (PPC)
Paskutinį kartą redagavo Reno 01 Geg 2013 09:09, redaguota 1 kartą(us).
-
- PV Valdybos narys
- Pranešimai: 1851
- Užsiregistravo: 18 Spa 2012 17:10
- Country: Lietuva
- Skraido_nuo: 1978-Bir-03
Re: Motoparašiutai (PPC)
Romantiški vaizdai, graži muzika, tik man atrodo, kad tie vyrukai kartais per daug pasitiki savo varikliais:
Paskutinį kartą redagavo Reno 01 Geg 2013 09:08, redaguota 1 kartą(us).
-
- PV Valdybos narys
- Pranešimai: 1851
- Užsiregistravo: 18 Spa 2012 17:10
- Country: Lietuva
- Skraido_nuo: 1978-Bir-03
Re: Motoparašiutai (PPC)
O šis - labai tinka relaksui:
-
- PV Valdybos narys
- Pranešimai: 1851
- Užsiregistravo: 18 Spa 2012 17:10
- Country: Lietuva
- Skraido_nuo: 1978-Bir-03
Re: Motoparašiutai (PPC)
Šiandien gavau el.laišką iš Suomijos piloto Timo Smolander su video nuorodomis apie Fly Puggy - suomišką para-automobilį.
Apie šį neįprastą aparatą neseniai jau buvo rašyta - BSOPC 2013 reportaže: viewtopic.php?f=6&t=165&p=1164#p1164.
Fly Puggy priskyriau PPC temai, nes čia panaudotas motoparašiutinis sparnas (įprastas tandemas 550kg jau "nepavežtų")
Filmuko pradžioje aiškiai matyti šio tipo aparatams visai nebūdingas startavimo būdas - sparnui pakelti naudojama tik ratų trauka.
Propeperį sukantis SIMONINI Victor 2 įjungiamas vėliau, sparnui jau esant virš galvos, todėl apsienama be jokių propelerio apsaugų.
Fly Puggy konstruktorius Arto Halttunen'as, manau, pasielgė labai išradingai panaudodamas du atskirus variklius, taip kartu išvengdamas
sudėtingo ir sunkaus transmisijos mechanizmo. Be to, dvimotoris aparatas visuomet yra patikimesnis. Tiesa, šiuo atveju abiem varikliais
galima pasianudoti tik riedant žeme. Jeigu iki planuoto tikso ir nebenuskirisi, tai likusį kelią bent jau nuvažiuosi... (žiūr nuo 3:24):
Žiemą, kuomet užšąla visi ežerai, Suomija tampa tiesiog "lauko aerodromų kraštu":
Apie šį neįprastą aparatą neseniai jau buvo rašyta - BSOPC 2013 reportaže: viewtopic.php?f=6&t=165&p=1164#p1164.
Fly Puggy priskyriau PPC temai, nes čia panaudotas motoparašiutinis sparnas (įprastas tandemas 550kg jau "nepavežtų")
Filmuko pradžioje aiškiai matyti šio tipo aparatams visai nebūdingas startavimo būdas - sparnui pakelti naudojama tik ratų trauka.
Propeperį sukantis SIMONINI Victor 2 įjungiamas vėliau, sparnui jau esant virš galvos, todėl apsienama be jokių propelerio apsaugų.
Fly Puggy konstruktorius Arto Halttunen'as, manau, pasielgė labai išradingai panaudodamas du atskirus variklius, taip kartu išvengdamas
sudėtingo ir sunkaus transmisijos mechanizmo. Be to, dvimotoris aparatas visuomet yra patikimesnis. Tiesa, šiuo atveju abiem varikliais
galima pasianudoti tik riedant žeme. Jeigu iki planuoto tikso ir nebenuskirisi, tai likusį kelią bent jau nuvažiuosi... (žiūr nuo 3:24):
Žiemą, kuomet užšąla visi ežerai, Suomija tampa tiesiog "lauko aerodromų kraštu":