Paratraikų naujienos
-
- PV Valdybos narys
- Pranešimai: 1851
- Užsiregistravo: 18 Spa 2012 17:10
- Country: Lietuva
- Skraido_nuo: 1978-Bir-03
Re: Paratraikų naujienos
Para-perspektyvos daugiavaikėms šeimoms - keturvietis paratraikas
-
- PV Valdybos narys
- Pranešimai: 1851
- Užsiregistravo: 18 Spa 2012 17:10
- Country: Lietuva
- Skraido_nuo: 1978-Bir-03
Re: Paratraikų naujienos
Spėju, kad 400 a.g. jis išvysto esant kokiems 17000-18000 aps/min. Kad sukti traiko propeleri, reikia reduktoriaus, maždaug, 1:8-8,5
Resursas? NISSAN tikisi, kad 24 val lenktynes atlaikys...
Iki F-1 buvo uždraustos turbinos (rodos 1988 m.), iš 1,5 ltr variklio "išspausdavo" iki 1300 a.g.
Resursas? NISSAN tikisi, kad 24 val lenktynes atlaikys...
Iki F-1 buvo uždraustos turbinos (rodos 1988 m.), iš 1,5 ltr variklio "išspausdavo" iki 1300 a.g.
Re: Paratraikų naujienos
Čia Nismo padalinys nagus prikišęs, tai lėktum su vėjeliu, jei truputį sūkius apribotum, tai laikytų ilgiau, tik va kaina gali labai kandžiotis, bet iš kitos pusės kodėl gi ne.
- elisfly
- PV Klubo narys
- Pranešimai: 289
- Užsiregistravo: 25 Sau 2013 19:06
- Country: Lietuva
- Skraido_nuo: 1997-Bir-25
- Miestas: Vilnius
Re: Paratraikų naujienos
Malonaus skrydžio jums linki stiuardesė ŽANA
http://www.youtube.com/watch?v=kmIBTgsRyTc
http://www.youtube.com/watch?v=kmIBTgsRyTc
-
- PV Valdybos narys
- Pranešimai: 1851
- Užsiregistravo: 18 Spa 2012 17:10
- Country: Lietuva
- Skraido_nuo: 1978-Bir-03
Re: Paratraikų naujienos
O, čia jau net "vintažu" padvelkė - vis tik motociklo JAWA priekaba dabar jau didelė retenybė
Panašu, kad šio keturračio "traiko" platforma padaryta taip, kad ant jos galima uždėti bet ką (pvz, kad ir vonią su dušu )
Panašu, kad šio keturračio "traiko" platforma padaryta taip, kad ant jos galima uždėti bet ką (pvz, kad ir vonią su dušu )
-
- PV Valdybos narys
- Pranešimai: 1851
- Užsiregistravo: 18 Spa 2012 17:10
- Country: Lietuva
- Skraido_nuo: 1978-Bir-03
Re: Paratraikų naujienos
Na ką gi, - beliko tik ratus kampuotus padaryti ir originalus stilius, sakyčiau, būtų išlaikytas visu 100%.
O sparnas, kiek suprantu, čia su "lenciūgais" kabinamas...
O sparnas, kiek suprantu, čia su "lenciūgais" kabinamas...
-
- PV Valdybos narys
- Pranešimai: 1851
- Užsiregistravo: 18 Spa 2012 17:10
- Country: Lietuva
- Skraido_nuo: 1978-Bir-03
Re: Paratraikų naujienos
Paprasčiausias būdas "užturbinti" XCitor'ių, jei gamintojo deklaruojamo 70 a.g. galingumo nebepanka. Tiesa,
eksperimentuojantis tvirtina, jog variklio galia - 65 a.g. "Turbo" efektas šiuo atveju menkas: +300 sūkių varikliui
veikiant 4000 aps/min ir +100-150 sūkių, kuomet motoro apsukos - 6000. Su karbiuratoriumi toks "turboriukas",
greičiausia, nepavyktų, nebent slėgį lygiagrečiai padidinti ne tik oro, bet ir kuro magistralėje. Bet XCitor'iaus
varikliuose panaudota kuro įpurškimo sistema, tad slėgio padidėjimą įsiurbimo kanale elektronika, greičiausia,
atitinkamai kompensuoja, kad "turbinant" pačiu elementariausiu būdų, kad mišinys netaptų per liesas
eksperimentuojantis tvirtina, jog variklio galia - 65 a.g. "Turbo" efektas šiuo atveju menkas: +300 sūkių varikliui
veikiant 4000 aps/min ir +100-150 sūkių, kuomet motoro apsukos - 6000. Su karbiuratoriumi toks "turboriukas",
greičiausia, nepavyktų, nebent slėgį lygiagrečiai padidinti ne tik oro, bet ir kuro magistralėje. Bet XCitor'iaus
varikliuose panaudota kuro įpurškimo sistema, tad slėgio padidėjimą įsiurbimo kanale elektronika, greičiausia,
atitinkamai kompensuoja, kad "turbinant" pačiu elementariausiu būdų, kad mišinys netaptų per liesas
-
- PV Valdybos narys
- Pranešimai: 1851
- Užsiregistravo: 18 Spa 2012 17:10
- Country: Lietuva
- Skraido_nuo: 1978-Bir-03
Re: Paratraikų naujienos
Man vis neduoda ramybės mintis - o kodėl traikui variklio neperkėlus į priekį? Švedai tai jau padarė, bet pasirodo,
kad ši idėja ėkmingai išbandyta gerokai, gerokai anksčiau
kad ši idėja ėkmingai išbandyta gerokai, gerokai anksčiau
Re: Paratraikų naujienos
Kazko man neramu butu leistis, kol giljotina priekyje sukasi.
-
- PV Valdybos narys
- Pranešimai: 1851
- Užsiregistravo: 18 Spa 2012 17:10
- Country: Lietuva
- Skraido_nuo: 1978-Bir-03
Re: Paratraikų naujienos
Prieš tupdant paramotorą ar paratraiką variklis, dažniausia, išjungiamas (mažesnė tikimybė pažeisti "giljotiną", jei tupdymas būtų
nesėkmingas) Beveik visi vienmotoriai lėktuvai "giljotiną" turi, būtent, priekyje ir laaabai nesinori, kad skrydžio metu, ji sustotų...)
Propeleris - tai tik didelis ventiliatorius, skirtas pilotui aušinti. Skrydžio metu jam netikėtai sustojus, pilotą tuoj pat išpila prakaitas...
nesėkmingas) Beveik visi vienmotoriai lėktuvai "giljotiną" turi, būtent, priekyje ir laaabai nesinori, kad skrydžio metu, ji sustotų...)
Propeleris - tai tik didelis ventiliatorius, skirtas pilotui aušinti. Skrydžio metu jam netikėtai sustojus, pilotą tuoj pat išpila prakaitas...
-
- PV Valdybos narys
- Pranešimai: 1851
- Užsiregistravo: 18 Spa 2012 17:10
- Country: Lietuva
- Skraido_nuo: 1978-Bir-03
Re: Paratraikų naujienos
Paratraikas "made in Ireland" su neįgaliųjų vežimėlio ratais. Kažkaip dviprasmiškai visa tai atrodo...
-
- PV Valdybos narys
- Pranešimai: 1851
- Užsiregistravo: 18 Spa 2012 17:10
- Country: Lietuva
- Skraido_nuo: 1978-Bir-03
Re: Paratraikų naujienos
Visai įdomus motoparasparnio (PPG) ir motoparašiuto (PPC) palyginimas. Pastarieji ypač populiarūs JAV, o pas
mus šie lakiojimo aparatai - absoliuti egzotika. Prieš kokius 15 metų PPC buvo įsigiję uteniškiai ir Aloyzas tą
motoparašiutą net išbandė ore. Koks to aparato likimas - nežinau
Žiūtrint žemiau esantį video net ir nesuprantantys anglilškai iškart susigaudys, kad lyginant su paratraiku, PPC
yra "parabombonešio" tipo aparatas. Sparnas valdomas kojomis (nes rankos, šiuo atveju, greitai pavargtų). Bet
valdymo principai - lygiai tie patys.
Filmuko autorius demostruoja gan archaišką "matraco" formos sparną. Visi modenesni PPC jau yra elipsiniai,
pasižymintys geresne sklendimo kokybe, lyginant su stačiakampiais. Tačiau APCO PPC modelių gamoje vienas
"matracas" vis dar yra išlikęs. O elipsinis Lift II - pats universaliausias, nes gali būti naudojamas tiek PPG, tiek
ir PPC (komplektuojamas su skirtingais laisvais galais, pritaikytais rankinam valdymui, arba kojomis). Skiriasi
ir atstumas tarp pakabinimo taškų - PPG variante - 500-650 cm, o PPC - triskart didesnis - 1400-1600 cm. APCO gamina dar ir tipišką motoparašiutinę elipsę - Cruiser, galinčią skraidinti net 500 kg (tilps ne tik žmona, bet ir uošvienė... ). Panašu, kad Vidas kažką jau planuoja, nes savom akim mačiau, kaip Izraelyje jis motoparašiutą "matavosi"...
mus šie lakiojimo aparatai - absoliuti egzotika. Prieš kokius 15 metų PPC buvo įsigiję uteniškiai ir Aloyzas tą
motoparašiutą net išbandė ore. Koks to aparato likimas - nežinau
Žiūtrint žemiau esantį video net ir nesuprantantys anglilškai iškart susigaudys, kad lyginant su paratraiku, PPC
yra "parabombonešio" tipo aparatas. Sparnas valdomas kojomis (nes rankos, šiuo atveju, greitai pavargtų). Bet
valdymo principai - lygiai tie patys.
Filmuko autorius demostruoja gan archaišką "matraco" formos sparną. Visi modenesni PPC jau yra elipsiniai,
pasižymintys geresne sklendimo kokybe, lyginant su stačiakampiais. Tačiau APCO PPC modelių gamoje vienas
"matracas" vis dar yra išlikęs. O elipsinis Lift II - pats universaliausias, nes gali būti naudojamas tiek PPG, tiek
ir PPC (komplektuojamas su skirtingais laisvais galais, pritaikytais rankinam valdymui, arba kojomis). Skiriasi
ir atstumas tarp pakabinimo taškų - PPG variante - 500-650 cm, o PPC - triskart didesnis - 1400-1600 cm. APCO gamina dar ir tipišką motoparašiutinę elipsę - Cruiser, galinčią skraidinti net 500 kg (tilps ne tik žmona, bet ir uošvienė... ). Panašu, kad Vidas kažką jau planuoja, nes savom akim mačiau, kaip Izraelyje jis motoparašiutą "matavosi"...